האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
קודם שיגלו שהיה בכלל אדם כזה ''אברהם אבינו'' |
חלוץ שפוי |
08.03.22 23:06 |
1 |
סע לחברון למערת המכפלה |
נשארים |
08.03.22 23:09 |
3 |
אם יש מקום בעולם שאין לי שום כוונה להגיע עליו |
חלוץ שפוי |
08.03.22 23:11 |
9 |
אפשר להבין אותך ומצד שני אין תחליף ללימוד ההיסטוריה במקום בו היא התרחשה |
נשארים |
08.03.22 23:16 |
19 |
ההיסטוריה שאני עברתי במקום ההוא |
חלוץ שפוי |
08.03.22 23:18 |
21 |
מצער לשמוע |
נשארים |
08.03.22 23:21 |
25 |
תודה |
חלוץ שפוי |
08.03.22 23:25 |
30 |
מה באמת עברת? אני נדקרתי שם ואין לי שום כוונה לנטוש את צור מחצבתי |
הניצוץ |
09.03.22 04:41 |
123 |
נדקרת?!?! על ידי בן בליעל ?! מקווה שמישהו ״טיפל״ בו. |
Jam_session |
09.03.22 05:11 |
126 |
תפסו אותם אחרי כמה חודשים ושחררו אותם אחרי כמה שנים באחת העסקאות |
הניצוץ |
09.03.22 05:20 |
127 |
חבל שלא ירו בו, בזמן אמת |
חלוץ שפוי |
09.03.22 15:05 |
192 |
הגעתי לשם 15 דק אחרי הטבח |
חלוץ שפוי |
09.03.22 10:30 |
170 |
ברור |
הניצוץ |
09.03.22 13:04 |
191 |
זה לא אומר שלא התרחשה שם הסטוריה לפניך .. |
Brasilver |
08.03.22 23:47 |
52 |
קשה לי להאמין שהיו ישובים של 65000 איש לפני 4000 שנה. |
הרואה |
09.03.22 10:27 |
167 |
מערת הטבח |
פרדוקס |
08.03.22 23:46 |
50 |
כן עבדו עליכם .... |
כי-נוי |
09.03.22 03:16 |
118 |
קישקוש. רצח בדם קר 29 מתפללים ערבים |
הרי גולן |
09.03.22 08:17 |
140 |
משהו מעניין לקרוא |
גיל גמש |
09.03.22 08:58 |
147 |
רופא שפעל בתקופה נוראית כשיום יום הוא מטפל במשפחות שנדקרו, נשרפו ונדרסו. משפחות של חברים ושכנים |
חושב_פעמיים |
09.03.22 10:16 |
163 |
מסכים |
גיל גמש |
09.03.22 10:27 |
168 |
חוץ מהעובדה שהיה חבר פעיל בתנועת כך... |
הרי גולן |
09.03.22 10:42 |
176 |
תגובה שיטחית |
גיל גמש |
09.03.22 10:43 |
178 |
תודה לך, מר עומק... |
הרי גולן |
09.03.22 10:45 |
180 |
בשמחה. |
גיל גמש |
09.03.22 10:46 |
182 |
גם אם זה נכון זה לא מצדיק את הרצח. |
הרי גולן |
09.03.22 10:43 |
177 |
לא מצדיק אבל מסביר |
גיל גמש |
09.03.22 10:45 |
181 |
אבל צריך הסבר לאלו שתכננו את הכל כדי ללכלך את היהודים . היכנס !!!! |
תות |
09.03.22 16:07 |
198 |
אם דנים במתים הערבים במערת המכפלה , ד''ר גולדשטיין שולי בנושא , ובמרכז עומדים מפעילי הפרובוקטור מהשב''כ |
תות |
09.03.22 18:42 |
201 |
++ |
חלוץ שפוי |
09.03.22 10:31 |
172 |
זה היה ברור לפי תגובתך הראשונה. |
blackjack |
09.03.22 03:40 |
119 |
מציע לך לבקר לחילופין בסן פטרוס ברומא - תרגיש שם כמו בבית. |
דואט שחור |
09.03.22 15:14 |
193 |
למה אתה חושב שאם אני לא מאמין בשטויות של דת אחת |
חלוץ שפוי |
09.03.22 15:17 |
194 |
אני חושב שאם היית חלוץ או שפוי לא היה בוער לך לבזות מה שקשור ליהודים |
תות |
09.03.22 18:44 |
202 |
מקום מדהים. הייתי שם בשירות הצבאי וזה אחד המקומות הכי יפים שראיתי מעולם |
טריקלה |
09.03.22 20:57 |
205 |
תתפלא אבל אין שם כלום וזכר לכלום |
דרורי |
09.03.22 09:16 |
153 |
מה ציפית שיהיה שם? זה אתר עתיק |
נשארים |
09.03.22 09:24 |
154 |
לא בטוח, הבדיקה הייתה מאוד שטחית |
Little_Joe |
09.03.22 09:32 |
157 |
היו שם כלים ועצמות. |
ZOG |
09.03.22 10:44 |
179 |
שני תיקונים חשובים חבר: |
פויקה |
09.03.22 16:34 |
199 |
ואיך תדע באמת מי קבור שם?יש איזו שהיא אמת היסטורית בסיפורי האבות וככל שמתקדמים על ציר הזמן הסיפורים יותר ויותר |
הרואה |
09.03.22 10:30 |
169 |
ההווה מלא בהנדסת תודעה ואנחנו כבר שנתיים בתוך הגדולה מאז בריאת העולם |
נשארים |
09.03.22 11:21 |
188 |
עזוב.חבל על הזמן |
סתם אחת |
09.03.22 11:19 |
186 |
גם סבא רבא שלך מבחינתי לא קיים |
Hamkan |
08.03.22 23:10 |
4 |
אוי לא, שברת את ליבי |
חלוץ שפוי |
08.03.22 23:11 |
11 |
האמת גם אתה לא קיים כי לא ראיתי אותך |
מוחין דגדלות |
09.03.22 00:05 |
67 |
אני ראיתי אותו |
הגרוק |
09.03.22 00:17 |
76 |
תוכיח שאתה קיים :) בנתיים ראינו רק את הנעליים/ מגפיים שלך |
מזל דלי |
09.03.22 00:24 |
80 |
פספסת אשכול קודם, קריטי יותר |
הגרוק |
09.03.22 00:29 |
82 |
אח שלי נראה לך שאני מבלה פה אמנם אני מגיח לא מעט בין לבין |
מזל דלי |
09.03.22 00:31 |
87 |
תמיד שמח להעניק שירותים לקהל הרחב |
הגרוק |
09.03.22 00:38 |
94 |
חח טוב אתה |
מזל דלי |
09.03.22 00:39 |
97 |
ditto |
החלילן מהמלין |
09.03.22 09:27 |
155 |
אז אבא שלך ראה את סבא.. |
מקוי |
08.03.22 23:14 |
14 |
הבעיה היא שלפי ההיגיון הזה, יהיה מופרך לטעון כי ספיידרמן לא קיים |
Prodigy |
08.03.22 23:16 |
20 |
הברית שלך (אם אתה נימול) |
פיצוחון |
08.03.22 23:11 |
6 |
+++ |
Law |
08.03.22 23:14 |
13 |
אני גם ישן במיטה |
חלוץ שפוי |
08.03.22 23:19 |
22 |
אתה מבין את המשמעות של הברית? |
פיצוחון |
08.03.22 23:24 |
26 |
ללא שום ״חוק״ משעבד של ה׳מדינה׳, אלא כתרבות. |
Law |
08.03.22 23:52 |
55 |
הפוך |
פיצוחון |
08.03.22 23:57 |
57 |
חח גם אפשרות |
Law |
09.03.22 00:00 |
61 |
חותם על כל מילה שרשמת |
פיצוחון |
09.03.22 00:06 |
68 |
גם אני לא אדם דתי, ואני באמת חושש לגורל המדינה וחושב שהיא במצב האסטרטגי הביטחוני |
Law |
09.03.22 00:09 |
70 |
אתה כל כך צודק לגבי מה שאתה טוען |
פיצוחון |
09.03.22 00:15 |
72 |
עוד נכונו לנו עלילות… |
Law |
09.03.22 00:16 |
74 |
אין ספק שעוד נכונו לנו עלילות |
פיצוחון |
09.03.22 00:19 |
77 |
יש עדכונים? |
הגרוק |
09.03.22 00:29 |
85 |
חחח |
פיצוחון |
09.03.22 00:38 |
95 |
השמאל הוא מתבולל ואנטי יהודי במהותו בניגוד לימין המסורתי ולכן אין לו בעיה לוותר על הארץ הזו ולחלק אותה לכל |
זופ-ניק |
09.03.22 00:33 |
90 |
ומילא הניסיון למסירתה היה מניב שלום, המציאות מוכיחה שזה מניב רק חיכוך ולחימה מתגברים |
Law |
09.03.22 00:38 |
96 |
צביעות השמאל מרקיעה שחקים בשביל השלום הם מוכנים למסור אדמות תרשים שמעולם לא היו שייכות לאיש רק בגלל שיהודים |
זופ-ניק |
09.03.22 00:54 |
103 |
השאלה היא מה עושים? איך מתקדמים? |
Law |
09.03.22 01:02 |
110 |
הפתרון יותר חינוך ערכי יהודי ככל שמתנתקים מהמסורת בוואקום שנוצר נכנס ערכי משפחה מעוותים ערכי פרוגרס עם מוסר |
זופ-ניק |
09.03.22 01:13 |
115 |
אני תמיד כותב שאופנסיבת הפרוגרס שמטרללת ומטשטשת בכל העולם המערבי נלחמת את מלחמתה נגד כל |
Law |
09.03.22 01:16 |
117 |
יש את הדוגמה המובהקת של פינוי סיני והעברתו לידי מצרים. השמאל חשב שזה יביא לנו שלום. נאיבים |
הגרוק |
09.03.22 00:46 |
100 |
כל מילה בסלע |
בר-כוכבא |
09.03.22 09:13 |
152 |
נכון.ולדעתי זו ממשלה שתיזכר |
סתם אחת |
09.03.22 11:21 |
187 |
אתה מתכוון ל״נאורים״ המוגדרים כ״חמורים נושאי ספרים״ הם נפוצים גם פה |
אלף כרמל |
09.03.22 04:15 |
121 |
חזק |
Prodigy |
08.03.22 23:33 |
43 |
מה הקשר שלך לארץ הזו ? |
גיל גמש |
09.03.22 09:31 |
156 |
מה ההצדקה של האוסטרלים, האמרקאים, הניו זילנדים |
חלוץ שפוי |
09.03.22 15:18 |
195 |
וואו, איזה עיוות. מה רע בסתם מטען גנטי?? |
Cutting Edge |
09.03.22 00:15 |
73 |
cutting edge.... |
shabor |
09.03.22 00:22 |
78 |
מכתב |
סימיהוד |
08.03.22 23:11 |
7 |
יגיע היום( בקרוב) שתעשה ככה: |
לבוב |
08.03.22 23:14 |
15 |
האש זה כף הקלע? |
חלוץ שפוי |
08.03.22 23:21 |
24 |
אח יקר, למה להתכחש לשורשים שלך ? |
vs_vs |
08.03.22 23:14 |
16 |
תוכיח שאתה אדם ולא בוט ואז נענה לך |
סטטיסטיקאי |
08.03.22 23:24 |
28 |
תעלה תמונות של מעברי חציה |
חלוץ שפוי |
08.03.22 23:26 |
32 |
חחח |
Djin |
09.03.22 00:34 |
92 |
ידעת שאתה מדבר בשפה שבה דיבר דוד המלך? |
אלון_2407 |
08.03.22 23:27 |
34 |
דווקא לדעתי דוד דיבר כנראה ארמית |
נילי |
08.03.22 23:29 |
37 |
הוריד לעולם את ספר התהלים |
vs_vs |
08.03.22 23:34 |
44 |
+++❤️ |
אבי_85 |
09.03.22 00:03 |
64 |
מה פתאום ארמית. הוא שלט בישראל הרבה לפני שהארמית השתרשה כשפה ביהודה |
יהיה_טוב |
09.03.22 01:10 |
112 |
על דוד (אולי גם לצערו) יש הרבה מאוד ממצאים ארכיאולוגים |
חלוץ שפוי |
08.03.22 23:31 |
39 |
נכון, ועד לפני שנים ספורות מכחישי התנ''ך חשבו שדוד הוא אגדה |
הניצוץ |
09.03.22 04:48 |
124 |
מה למשל חוץ מהכתובת בבית דן? |
סנפר |
09.03.22 07:53 |
137 |
טענה יפה. אני מאמין שרוב סיפורי התנ״ך מתבססים על דמויות ואירועים אמיתיים שהוכנסו אליהם |
זלמן |
08.03.22 23:27 |
35 |
בתקופה שהכול מתבסס על סיפורים מפה לאוזן סביב המדורה |
חלוץ שפוי |
08.03.22 23:29 |
36 |
עד סיפורי הפלמ''ח הסיפורים סביב המדורה היו אמיתיים יותר |
מזל דלי |
09.03.22 00:29 |
84 |
נכון |
חלוץ שפוי |
09.03.22 15:20 |
196 |
גילו ממזמן והוא גם טמון בארץ במערת המכפלה . |
Brasilver |
08.03.22 23:46 |
51 |
השאלה האם הוא דמות היסטורית אינה רלוונטית כי אי אפשר לענות עליה, לעומת זאת אפשר לנסות ענות על השאלה |
winter1 |
08.03.22 23:51 |
54 |
לשתי השאלות ששאלת התשובה היא כן. ואפשר להוכיח. השאלה האמיתית |
Lopo lity |
09.03.22 09:07 |
150 |
היה |
הגרוק |
09.03.22 00:17 |
75 |
אין.. היה פיצוץ |
Berto |
09.03.22 00:23 |
79 |
לא צריך להיות דתי כדי להאמין שהייתה דמות יוצאת דופן כזו |
ג'ק ספארו |
09.03.22 00:34 |
91 |
גם ישו, מוחמד ובודהה.... |
חלוץ שפוי |
09.03.22 15:20 |
197 |
נראה לי שאין אחד כזה חלוץ שפוי |
פשטות |
09.03.22 01:02 |
108 |
מעניין באיזה שלב אתה נתקע? |
עץ-שקד |
09.03.22 07:37 |
132 |
לא צריך 'לגלות' |
isaac148 |
09.03.22 08:42 |
145 |
מי שרוצה לדעת את האמת - יודע. מי שלא ,כנראה מפחד מההשלכות |
Lopo lity |
09.03.22 09:03 |
149 |
גם אין קורונה |
דוד חצורניק |
09.03.22 10:31 |
171 |
הערה מבריקה... |
דיוגנס |
09.03.22 10:51 |
183 |
לא. |
ZioNLight |
08.03.22 23:08 |
2 |
תכלס , איפה היא נמצאת ? |
המשתנה |
08.03.22 23:10 |
5 |
כאן, וואלה לא באיזור שציפיתי |
הגבוה |
08.03.22 23:24 |
29 |
תמונות מהכתבה |
אניהיא |
08.03.22 23:11 |
8 |
לא הבנתי |
קייזר סוזה |
08.03.22 23:11 |
10 |
כן. מה לא מובן. כל הארכאולוגים עברו היום לגוגל. לא צריך ללכלך את הידיים |
intelligent |
08.03.22 23:16 |
18 |
אהבתי את ההנחה הסמויה כי ''אברהם אבינו'' הוא לא דמות בדיונית |
Prodigy |
08.03.22 23:14 |
12 |
יש חוקרים שטוענים שהיו אנשים חיים וקיימים עוד לפני שהיו צילומים |
סטטיסטיקאי |
08.03.22 23:26 |
33 |
אה אוקיי, אז אפשר להמציא דמות בדיונית כלשהי מלפני אלפי שנים, ולהניח שהיא קיימת |
Prodigy |
08.03.22 23:33 |
41 |
הטענה שלך שלא היה אדם כזה היא לא פחות המצאה |
סטטיסטיקאי |
08.03.22 23:52 |
56 |
אוכיח שהוא לא היה ברגע שתוכיח שגם ספיידרמן לא היה |
Prodigy |
09.03.22 00:10 |
71 |
למה אתה חי בארץ ישראל? |
Berto |
09.03.22 00:31 |
89 |
השאלה שלך לא קשורה לדיון, אני לא מדבר על ההצדקה המוסרית לחיות כאן, אלא על שאלה עובדתית על עצם קיומו של אברהם |
Prodigy |
09.03.22 00:43 |
98 |
אם אין לנו פה היסטוריה אז אין גם זכות להיות פה |
Berto |
09.03.22 07:44 |
134 |
אוקיי, אז אולי אתה צודק. מה אתה מנסה לומר, שאנחנו צריכים לספר לעצמנו שדמות בדיונית קיימת, על מנת להרגיש טוב |
Prodigy |
09.03.22 18:47 |
203 |
בכלל לא |
Berto |
09.03.22 19:08 |
204 |
השאלה הזאת מגוכחת. ישראל היא המולדת שלנו, נקודה. לכל עם יש מולדת. אין צורך באמונה דתית כדי לרצות בעצמאות בארצי |
יהיה_טוב |
09.03.22 01:13 |
116 |
המולדת שלנו? איך קבעת? |
Berto |
09.03.22 07:48 |
135 |
לא אני קבעתי, ההיסטוריה קבעה. זה שישראל היא המולדת ההיסטורית של העם היהודי ניתן לקבוע בקלות בדיוק כמו שאני |
יהיה_טוב |
09.03.22 10:19 |
164 |
נראה לי שאתה סותר את עצמך. |
Berto |
09.03.22 10:36 |
174 |
בן גוריון נשא עמו את התנך לכל מקום כשטר מכר. |
water |
09.03.22 07:56 |
138 |
נכון, כספר היסטוריה. הוא גם אמר שהתפילה היא בזבוז של זמן (לא אמרתי אם הוא צודק או לא). |
יהיה_טוב |
09.03.22 10:21 |
165 |
סוףסוף הבנת. אנחנו כובשים בדיוק כשם שהאמריקאים הלבנים הם כובשים. החזק שולט. |
מר מייט |
09.03.22 07:00 |
129 |
מה שהיה שייך לנו פעם? |
Berto |
09.03.22 07:49 |
136 |
יש הוכחות רבות לקיומו של יישוב עברי קדום מתקופות עתיקות, כמובן הרבה אחרי תקופת אברהם אבינו. איך זה מוכיח |
מר מייט |
09.03.22 08:23 |
141 |
מה זה עברי?? |
Berto |
09.03.22 08:28 |
144 |
זה עדיין לא מוכיח שאברהם היה קיים. האמונה שלך במשהו אינה הוכחה מספיקה |
מר מייט |
09.03.22 09:37 |
159 |
זאת האמונה לפי היהדות |
Berto |
09.03.22 09:46 |
161 |
לא רק אצלנו היהודים הכל מתחבר. בגלל זה אני תמיד אומר שעם אמונה אי אפשר להתווכח... עם מסורת אין לי בעיה |
מר מייט |
09.03.22 10:14 |
162 |
מה הופך את אברהם לדמות מיתולוגית? |
עפרנח |
09.03.22 09:10 |
151 |
אז ממי נוצרו הסינים? גם הם מוצאם מסיני אחד? אברהם הוא דמות מיתולוגית משום שמלבד |
מר מייט |
09.03.22 09:40 |
160 |
יש סתירה קשה בהודעה שלך |
יהיה_טוב |
09.03.22 10:24 |
166 |
זו לא סתירה, זו סמנטיקה. העובדות הן אותן העובדות: אנחנו כבשנו בחזרה. הם כבשו כי היה בא להם |
מר מייט |
09.03.22 11:04 |
185 |
העובדות ממש לא אותן עובדות. רוב אדמות היישוב העברי המתחדש נקנו מבעלי קרקעות שלא חיו באדמות הריקות |
יהיה_טוב |
09.03.22 12:28 |
190 |
בספר העתיק הזה יש הרבה מידע שכן אושר ארכיאולוגית, כך שאי אפשר לשלול אותו כעד |
הניצוץ |
09.03.22 04:56 |
125 |
רוצה הוכחה? |
Berto |
09.03.22 07:56 |
139 |
וואלה לא יודע אם הגיוני שאברהם הגיע מקזחסטן, |
המשתנה |
08.03.22 23:15 |
17 |
מחקר מרשים. מתבסס על גולשים וטוקבקיסטים. |
חובב |
08.03.22 23:20 |
23 |
הנה |
נילי |
08.03.22 23:24 |
27 |
על מה בעצם הכתבה? עתיקות העיר אור מתודעות לפחות בשתי המאות האחרונות |
winter1 |
08.03.22 23:26 |
31 |
מעניין. |
Salvinorin |
08.03.22 23:30 |
38 |
מעכשיו אמור: באור כשדים ייסדתי את הדת היהודית |
חדה |
08.03.22 23:32 |
40 |
יש בזה משהו |
סטטיסטיקאי |
09.03.22 00:00 |
60 |
אגב חרן של אז, נמצאת בדרום תורכיה |
אבי_85 |
09.03.22 00:01 |
63 |
הגיוני, בעולם העתיק המדבר היה כמעט בלתי עביר, ממש כמו ים. |
סטטיסטיקאי |
09.03.22 00:04 |
66 |
גירסאות ברורות יותר (אולי) של הכתבה: |
מיינדפול |
08.03.22 23:33 |
42 |
לפי הכתבה בוואלה המקום מוכר |
חלוץ שפוי |
08.03.22 23:37 |
47 |
בלי לקרוא תגובות אחרות |
אנריק הספן |
08.03.22 23:35 |
45 |
קישור למפה |
עדי |
08.03.22 23:37 |
46 |
לא מבין מה החידוש, זה ממזמן מופיע בגוגל ארת׳ וגוגל מפות |
אבי_85 |
08.03.22 23:40 |
48 |
תמיד תהיתי מי אלה האנשים שמשוטטים באתרים כמו גוגל מפס |
מאשקה |
08.03.22 23:42 |
49 |
אני אחד מאלה, למה? זה דווקא מעניין, למי שיש לו את יצר החיטוט :)) |
אבי_85 |
09.03.22 00:04 |
65 |
אני חושבת שלכולנו יש במידה כזו או אחרת |
מאשקה |
09.03.22 00:07 |
69 |
לא נתקלתי במשהו מעניין, אך שוטטתי מלא בגוגל ארת' דווקא :) ארה''ב בעיקר |
אבי_85 |
09.03.22 00:43 |
99 |
מקום לידתו המקורי של העם העברי הוא בנחלתם של בני עבר ( שככל הנראה נכבש ע״י הכנענים) |
EmetDibarti |
08.03.22 23:51 |
53 |
מחכים לחשיפה הגדולה של ארון הקודש ולא אורי גלר לא יזכה לחשוף אותו למרות שיש לי מושג היכן |
DOMINO D |
08.03.22 23:58 |
58 |
אוקיי אבל מה הקשר לאורי גלר |
ERIK85 |
09.03.22 00:31 |
88 |
אתה חושב שאתה יודע היכן הארון? |
אחד מהמניין |
09.03.22 18:25 |
200 |
כבר עלה פה לפני כמה ימים |
סוציו |
08.03.22 23:59 |
59 |
באורפה יש את בריכת אברהם, מקום קדוש לעם היהודי בעבר, היום רק מוסלמים עולים לרגל. |
Disco |
09.03.22 00:01 |
62 |
אור- פה , אור כשדים. זה לפחות מה שיהודים אורפלים מאמינים. שזה מקום הולדתו של אברהם. |
pingi |
09.03.22 10:33 |
173 |
מקווה לנסוע פעם לבקר בבריכת אברהם, חבל שלא לומדים על המקום הזה ועל שאר המקומות שאיבדנו |
Disco |
09.03.22 10:41 |
175 |
בוקר טוב |
פיצה |
09.03.22 00:25 |
81 |
מפה לשם איפה זה בימינו ? תחת הגבולות של איזו מדינה? עירק ? |
nostradamus |
09.03.22 00:29 |
83 |
טולטלתי... בעצם, לא כל כך ... אני פרוגרסיבי... |
טרמי |
09.03.22 00:30 |
86 |
שוטטתי בגוגל מפות וגיליתי עיר בישראל בשם ''ירושלים'', היתכן ששם היו בתי המקדש? |
פיצה |
09.03.22 00:38 |
93 |
לא יודע אם זאת אור כשדים. אבל יודע כמעט בוודאות שמדינת ישראל 2022 היא ממשיכת דרכה של סדום ועמורה המקורית. |
באתי |
09.03.22 00:48 |
101 |
רגע רגע רגע, היו זיופים?!? זה עשוי להסביר כמה שיחות טלפון חשודות שקיבלתי |
הגרוק |
09.03.22 00:51 |
102 |
😷 *המקראית* ט.ל.ח - דיווח בהמשך במידת הצורך 🔥 |
באתי |
09.03.22 00:55 |
105 |
תודה. יש כפל מבצעים? |
הגרוק |
09.03.22 00:56 |
106 |
יש 1+1 חנ''מ 🔥 |
באתי |
09.03.22 01:02 |
109 |
אני רק שאלה: זה מענג אתך ככה |
לבוב |
09.03.22 00:55 |
104 |
אני רק תשובה: א. דיאטת חמץ בפסח כשל''פ בהשגחת הבג''ץ ללט חשש שמורה. ב. גזרות עבאס ליברהמן. ג. יפית ז''ל. |
באתי |
09.03.22 01:01 |
107 |
בעוד 9 הודעות תפתח אשכול 999 בסקופים |
לבוב |
09.03.22 01:08 |
111 |
מ.ש.ל 😎 |
באתי |
09.03.22 01:11 |
113 |
8 |
לבוב |
09.03.22 01:11 |
114 |
מעניין מה המשתמש הרביעי כתב. |
כן-אבל |
09.03.22 03:41 |
120 |
מעניין |
ביריון |
09.03.22 04:36 |
122 |
אני מחכה שימצאו את סולם יעקב |
SpinozaB |
09.03.22 05:54 |
128 |
לגלות את ''העיר של אברהם אבינו'', זה בדיוק כמו לגלות את בית הממתקים של הנזל וגרטל |
dilbert |
09.03.22 07:03 |
130 |
לא נאמר לו לשחוט נאמר לו להעלות אותו לעולה |
gזאביק |
09.03.22 07:22 |
131 |
לפי הבנתי - החוקרים מזמן הצביעו על העיר הזו, והמימצא כעת, שהוא ראה את זה דרך גוגל מפות |
איש חברון |
09.03.22 07:38 |
133 |
לגמרי קליקבייט. יכלו גם לומר ''התגלתה יבשת חדשה ממזרח לחופי אנגליה''. |
שמעלץ |
09.03.22 11:00 |
184 |
חסר רק החלק שהעיר מוכרת והתבצעו בה חפירות כבר לפני קרוב למאה |
Moshe |
09.03.22 08:24 |
142 |
העם היהודי נולד בישראל ולא בעיראק, אברהם עשה ברית מילה בישראל ולא בעיראק, נולד שם כן |
אריה33 |
09.03.22 08:28 |
143 |
חרטוט מטלטל. יש מחקר ותיק ורציני יותר מ''מצאתי תמונות בגוגל''. ויש עשרות ערים עתיקות באיזור |
דוקטורנו |
09.03.22 08:47 |
146 |
טולטלתי עד סחרחורת. אפשר לחלק את החיים שלי ללפני ואחרי |
Dark Blue |
09.03.22 09:00 |
148 |
עפ''י האגדה...? |
בנאות דשא |
09.03.22 09:36 |
158 |
מנצל''ש - למי שמתעניין בתחום שווה לקרוא את ''גילגמש המלך'' של רוברט סילברג |
daraten |
09.03.22 11:43 |
189 |
חבר מתאריך 10.12.15
44075 הודעות, 193 מדרגים, 312 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אחר כך שיגלו איפה הוא גר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.11.10
38422 הודעות, 149 מדרגים, 291 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
כשיתאפשר, כנס מתחת למערה אל חללי הקבורה ותוכל לפגוש את ההיסטוריה שלנו במלא עוצמתה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
44075 הודעות, 193 מדרגים, 312 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
זה מערת המכפלה..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.11.10
38422 הודעות, 149 מדרגים, 291 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
44075 הודעות, 193 מדרגים, 312 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
היא הרבה יותר מוחשית ועכשווית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.11.10
38422 הודעות, 149 מדרגים, 291 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
44075 הודעות, 193 מדרגים, 312 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.08
21009 הודעות, 238 מדרגים, 476 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.11.18
6076 הודעות, 60 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 123
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.08
21009 הודעות, 238 מדרגים, 476 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 126
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
44075 הודעות, 193 מדרגים, 312 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 127
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
44075 הודעות, 193 מדרגים, 312 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 123
היו לי חיילים שם מייד אחרי.
מראות קשים...
לא עושה לי חשק לחזור
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.08
21009 הודעות, 238 מדרגים, 476 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 170
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.8.17
13662 הודעות, 37 מדרגים, 73 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.8.14
10246 הודעות, 42 מדרגים, 37 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.9.21
1117 הודעות, 13 מדרגים, מינוס 13 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.3.17
1553 הודעות, 10 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
הם קמו עלינו וברוך הגן על עצמו .. יותר נכון ניסה ..
הם היו חמושים טוב טוב והם רצחו אותי בידיים ברוך גולדשטיין היה צדיק רופא משכמו ומעלה
השם יקום דמו בקרוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.5.10
3885 הודעות
בתגובה להודעה מספר 118
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.5.16
2747 הודעות, 14 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 140
קצת ארוך אבל שווה קריאה.
נכתב ע"י יזהר באר, כתב השטחים של "הארץ" לשעבר, מנהל בצלם לשעבר
אבן מתגלגלת של קדושה, זעם ונקמה
בחג פורים 1994 טבח ד"ר ברוך גולדשטיין במתפללים מוסלמים במערת המכפלה – טרגדיה שיצרה שרשרת אירועים אשר עיצבו את הסכסוך הישראלי-פלסטיני בעשרים השנים האחרונות יותר מכל מעשה אחר. אך אפשר להתחיל את הסיפור מוקדם יותר: באבן אחת על הר הבית, ברופא ערבי שלא ישכח איך הרופא היהודי הציל את חייו…
https://www.haokets.org/2014/03/17/%D7%90%D7%91%D7%9F-%D7%9E%D7%AA%D7%92%D7%9C%D7%92%D7%9C%D7%AA-%D7%A9%D7%9C-%D7%A7%D7%93%D7%95%D7%A9%D7%94-%D7%96%D7%A2%D7%9D-%D7%95%D7%A0%D7%A7%D7%9E%D7%94/
מה ההבדל, שאינו גיאוגרפי, בין אלו שאנו מכנים ערביי ישראל לבין אלו המכנים עצמם פלסטינים?!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.8.17
7838 הודעות, 38 מדרגים, 72 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 140
אני מאמין שאם היו בודקים אותו היו מזהים פוסט טראומה.
אין לו היסטוריה של שונא ערבים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.5.16
2747 הודעות, 14 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 163
אבל זה לא משרת את האג'נדה של השמאל
מה ההבדל, שאינו גיאוגרפי, בין אלו שאנו מכנים ערביי ישראל לבין אלו המכנים עצמם פלסטינים?!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.5.10
3885 הודעות
בתגובה להודעה מספר 163
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.5.16
2747 הודעות, 14 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 176
מה ההבדל, שאינו גיאוגרפי, בין אלו שאנו מכנים ערביי ישראל לבין אלו המכנים עצמם פלסטינים?!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.5.10
3885 הודעות
בתגובה להודעה מספר 178
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.5.16
2747 הודעות, 14 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 180
השאלה מה תעשה עם זה - האם תשאר עם הכינוי היומרני שלך אבל תהיה נמוך כים המלח. או שתשתפר.
מה ההבדל, שאינו גיאוגרפי, בין אלו שאנו מכנים ערביי ישראל לבין אלו המכנים עצמם פלסטינים?!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.5.10
3885 הודעות
בתגובה להודעה מספר 163
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.5.16
2747 הודעות, 14 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 177
מה ההבדל, שאינו גיאוגרפי, בין אלו שאנו מכנים ערביי ישראל לבין אלו המכנים עצמם פלסטינים?!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.7.20
4353 הודעות, 28 מדרגים, 35 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 181
ישראל שלנו 24 נובמבר 95 : ( סוף עמוד 5 ותחילת עמוד 6 ):
ביום שני כבר העלה דן שילון למרקע "שתול" אחר של השב"כ, שטען שהוא עצמו היה "שתול מוסווה", פרובוקטור של השב"כ בימין בטרם היסו אותו. ובטרם הזמינו ח"כ רן כהן החבר בוועדת המשנה לענייני השב"כ, להעיד בפני הוועדה, הספיק השתול לספר כיצד הורו לו למשל לקחת פעיל ימין למסגד באיזור חברון ולשכנעו לירות במתפללים - וכך לתופסו כדי לערוך משפט ראוה. השתול סיפר כי נאמר לו שכוחות צבא יהיו במסגד כדי למנוע את הירי... אלא מספר השתול לכל עם ישראל, "כאשר הגעתי למסגד לא היה שום צבא, ואם פשוט לא הייתי חוטף את הנשק ובורח כל עוד נשמתי בי היה קורה אסון. ניתן היה למנוע את הרצח שבוצע ע"י גולדשטיין", קבע השתול שהוסה עקב גילויו בשידור חי.
הראיון היה ב 20 נובמבר 95
אדיר זיק 24 אוקטובר 98 במדורו בערוץ 7 שעה 9.40 הסוכן שהופיע בשם בועז היה באמת מאיר קלור מאזור חיפה. (עיתונאי בעיתון מקומי)
הוא הודיע למפעיליו שיש לו איש ימין שמוכן לבוא למסגד עם כמה מחסניות ולירות במתפללים. מפעיליו אשרו את הפעולה ואמרו לו שיהיה שם כח צבאי שיעצור את איש הימין. לא היה. הסוכן חטף את הנשק וברח.
הכל נשאר באפלה !!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.7.20
4353 הודעות, 28 מדרגים, 35 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 198
כמובן שהטרוריסטים סותמי הפה , יקפצו עם: "קונספירציה" , תיכף תגיד שזדורוב לא רצח את תאיר ראדה , שעמוס ברנס לא רצח את רחל הלר, וש'הרוצח בבר נוער' לא רצח.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
44075 הודעות, 193 מדרגים, 312 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 140
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.4.19
6837 הודעות, 15 מדרגים, 25 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.4.20
797 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
44075 הודעות, 193 מדרגים, 312 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 193
אז אני מאמין לשטויות של דת אחרת?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.7.20
4353 הודעות, 28 מדרגים, 35 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 194
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.9.19
1046 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.10.16
356 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
על הפתח הסגור של מערת יצחק יש תיעוד היסטורי הסוקר את הכניסות לתחתית המערה בעת האחרונה.
על פי המתועד שם , נכנסו עד לתחתית מצאו שם מערה על גבי מערה כמתועד במקורותינו אך כל העצמות והדברים נשדדו מזמן ונשארי שם רק שברי כדים המעידים שכן נטמנו שם אך הכל נשדד מזמן.
כך שמי שמבקר במערת המכפלה למעשה אין מתחתיו כלום
אגב כל החלוקה לאולמות אברהם שרה והארונות המוצבים שם זה בוודאי חרטוט גדול שכן היה חדר קבורה אחד שבו נטמנו כלום במידה וזה נכון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.11.10
38422 הודעות
בתגובה להודעה מספר 153
עצם המפגש איתו מעורר רגש עמוק ובטח עבור אלה שהצליחו להגיע למערה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
963 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 153
לפי המסופר נכנסו לשם לילה אחד לזמן מוגבל של כמה שעות, זה ממש לא מספיק כדי לדעת באמת
ייתכן מאוד שיש שם עוד שרידים שלא נחשפו (לפחות היו, אי אפשר לדעת אם הוואקף לא השמיד בינתיים)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.9.16
8235 הודעות, 74 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 153
אין מה לצפות ליותר מזה מקבורה של אדם שחי באוהל כל ימיו.
מדובר בסוף תקופת הברזל, שהתקופה שלפניה מכונה תקופת האבן.
הרכוש היה דל פשוט ורובו מברזל המתחמצן בקלות ונעלם וחומרים אורגניים שנעלמים עוד יותר מהר.
לא פחות חשוב מכך בתקופה זו באזורנו לא ידעו קרוא וכתוב ולכן התקופה מוגדרת פרהיסטורית (אין מסמכים או תיעוד)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.20
2084 הודעות, 38 מדרגים, 72 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 179
התקופה לפני הברזל היא תקופת הברונזה ולא האבן.
שנית, אין זו תקופה פרהיסטורית; היה כתב במאה ה-10 לפנה"ס ונמצאו חרסים (אוסטרקונים) כמו לוח גזר ועוד כמה. גם אם הרוב לא ידעו קרוא וכתוב עדיים מגדירים תקופה בלבנט ומסופוטמיה כפרהיסטורית ע"י האמפריות בין השא, ולכן פריהסטוריה מוגדרת עד המצאת הכתב קרי 3500 לפנה"ס.
חברה ברוטר: "מחלת הפוליו כשלעצמה לא בדיוק מפחידה"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.8.14
10246 הודעות, 42 מדרגים, 37 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מציאותיים.סיפורי האבות נשענים על הרבה מיתוס ומעט זיכרון כל שהוא שהונחל במשך הדורות.מהמאה התשיעית לפנה"ס ואילך העניינים במקרא הופכים ליותר ויותר היסטוריים ומציאותיים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.11.10
38422 הודעות, 149 מדרגים, 291 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 169
אז ההסיטוריה?
יש מסורת ואמונה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.18
13516 הודעות, 44 מדרגים, 83 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
עם חלק הישראלים שאין להם עבר ,ולא מרגישים קשורים לעמם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.21
43 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
כי לא ראיתי אותו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
44075 הודעות
בתגובה להודעה מספר 4
לא ברור אך אמשיך את חיי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.12.19
3311 הודעות, 27 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.18
8798 הודעות, 121 מדרגים, 240 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 67
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
37294 הודעות, 134 מדרגים, 259 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 76
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.18
8798 הודעות, 121 מדרגים, 240 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
אני גולש, משמע אני קיים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
37294 הודעות, 134 מדרגים, 259 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
אחרי לימוד יומי ככה לפני השינה, אבל כעת אני נזכר באסלה בטח שאתה קיים מקורי אבל קיים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.18
8798 הודעות, 121 מדרגים, 240 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 87
זה חלק בסיסי מתודעת השירות שלי😇
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
37294 הודעות, 134 מדרגים, 259 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 94
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.3.15
5305 הודעות, 109 מדרגים, 218 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 76
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.5.09
1077 הודעות
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
52464 הודעות, 215 מדרגים, 327 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
אהרון ברק: ״נתניהו - מגדולי המגינים על מערכת המשפט״
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.2.13
11482 הודעות, 77 מדרגים, 141 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מעידה על כך
הדמוקרטיה המזוייפת היחידה במזרח התיכון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.10.18
11014 הודעות, 95 מדרגים, 184 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
Every actual State is corrupt. Good men must not obey the laws too well.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
44075 הודעות, 193 מדרגים, 312 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
זה לא הוכחה שהסיפור של זהבה ושלושת הדובים נכון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.2.13
11482 הודעות, 77 מדרגים, 141 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
הברית זה חוזה שאביך חתם מול הקב״ה תאמין או לא, וזה מתמשך עד לאברהם אבינו.
לישון זה צורך לא חוזה.
הדמוקרטיה המזוייפת היחידה במזרח התיכון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.10.18
11014 הודעות, 95 מדרגים, 184 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
לא אתפלא אם בעתיד כוחות השעבוד יאמצו איזה ״דתי״ מחמד שירצה לחוקק במדינה הכביכול יהודית חוק שיחייב לעשות ברית מילה.
Every actual State is corrupt. Good men must not obey the laws too well.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.2.13
11482 הודעות, 77 מדרגים, 141 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
לדעתי אנחנו קרובים לרגע שבו המשעבדים ידרשו לאסור את הברית.
בטענה ״הומנית״ שזו פגיעה בחסרי ישע.
הדמוקרטיה המזוייפת היחידה במזרח התיכון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.10.18
11014 הודעות, 95 מדרגים, 184 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
אבל בדבר אחד שנינו בטוחים ידידי, שום כוח או ״תבונת אדם״ לא תצליח לנתק את עם ישראל מהיהדות, אנו העם שבעצם קיומו מעיד על כך שלעולמנו יש מלך, יש במאי, יש בורא.
מנגד בקשר למדינת ישראל, יש לנו המון סיבות לדאגה, המשטר של המדינה שלנו על כל מנגנוניה לא נמצא בידיים מוסריות שמחוברות ליהדות, לתפארת המדינה ה״יהודית ודמוקרטית״ שלנו.
Every actual State is corrupt. Good men must not obey the laws too well.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.2.13
11482 הודעות, 77 מדרגים, 141 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
גם בעניין האמונה וגם לגבי מדינת ״ישראל״
ובטוח שיש מנהיג לעולם.
יש דין ויש דיין…
ובגלל היותי חילוני לפעמים גם חושש…
הדמוקרטיה המזוייפת היחידה במזרח התיכון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.10.18
11014 הודעות, 95 מדרגים, 184 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 68
החמור ביותר מיום הקמתה, הרבה יותר מימי קום המדינה, אז לפחות הייתה אמונה בצדקת דרכו וזהותו של עם ישראל.
ואז הגיעו המהפכה החוקתית והסכם אוסלו, כוחות השעבוד ״טיפלו״ בתחבולות ומירמה לעם ישראל בערכי הזהות והצדק של מדינתו היחידה, מאז המצב האסטרטגי רק מידרדר, בכל תחום, ערך ומנגנון שקשור למדינה ביחס לעם המרכיב אותה.
Every actual State is corrupt. Good men must not obey the laws too well.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.2.13
11482 הודעות, 77 מדרגים, 141 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
לגבי המדינה.
אני ממש באותו הראש שלך.
אבל כנראה שזה מה שהיה צריך לקרות, בכדי שעם ישראל התעורר.
בראייה רוחנית המדינה הציונית הוקמה בכדי לקיים את שיבת ציון, ועכשיו היא סיימה את תפקידה ודרכה..
הדמוקרטיה המזוייפת היחידה במזרח התיכון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.10.18
11014 הודעות, 95 מדרגים, 184 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 72
יש לנו אחריות בדורנו לשמור על זהותנו וחירותנו, נקווה לטוב..
Every actual State is corrupt. Good men must not obey the laws too well.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.2.13
11482 הודעות, 77 מדרגים, 141 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
אכן נקווה ונאמין לטוב.
מגיע לנו.
הדמוקרטיה המזוייפת היחידה במזרח התיכון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.18
8798 הודעות, 121 מדרגים, 240 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 77
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.2.13
11482 הודעות, 77 מדרגים, 141 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 85
הדמוקרטיה המזוייפת היחידה במזרח התיכון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
16817 הודעות, 169 מדרגים, 311 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
דורש מה אכפת לו לתת לאויב ארץ שהוא מאמין שאינה שלו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.10.18
11014 הודעות, 95 מדרגים, 184 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 90
אבל המדינה שלנו (על השמאל והימין שבה) שבויה בנראטיב מקודש, שהחליף את המציאות ומייצר אחרת.
Every actual State is corrupt. Good men must not obey the laws too well.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
16817 הודעות, 169 מדרגים, 311 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 96
שומרי מצוות נשלחו לשם במצות ישוב ארץ ישראל אבל לעולם הם לא ימסרו את אדמתם אדמות הקיבוצים הבנויים על גבי בתי ערבים שגורשו ונחרשו ועליהם בנו את ביתם בחוצפה שאינה יודעת גבול הם באים להטיף מוסר בעודם יושבים על חורבות כפרי ערבים..
וזו רשימה חלקית של קיבוצי השומר הצעיר ושם הכפרים הערביים שעל אדמותיה
1. קיבוץ אדמית במקום הכפר הערבי אדמית
2. קיבוץ אילון במקום השבט ערב סמניה
3. קיבוץ אליפז במקופ השבט אחיואת
4. קיבוץ בית-אלפא במקום בית-אילפא
5. קיבוץ בית-זרע במקום אום-ג'וני
6. קיבוץ בית-ניר במקום קידנה, ראנה וזיכרון
7. קיבוץ בית-קמה במקום השבט ערב סוארקי
8. קיבוץ ברעם במקום הכפר בירעים
9. קיבוץ ברקאי במקום הכפר חרבת ואדי ערה
10. קיבוץ גבולות במקום השבט ערב תראבין והכפר כרם סלטין
11. קיבוץ גבעת-עוז במקום הכפר זובובה
12. קיבוץ גזית במקום הכפר טירה
13. קיבוץ גל-און במקום הכפר זיתא
14. קיבוץ גן-שמואל במקום הכפר אל-מסעדי
15. קיבוץ געש במקום חרבת בלקיה
16. קיבוץ געתון במקום הכפרים ג'עתון וגיידין
17. קיבוץ גשור במקום הכפר תנוריה
18. קיבוץ גת במקום עיראק מנשיה
19. קיבוץ דביר במקום חרבת מוג'ידלאת
20. קיבוץ דליה במקום הכפר דליית א-רוחה
21. קיבוץ דן במקום ח'אן א-דוויר
22. קיבוץ הזורע במקום אבו זוריק
23. קיבוץ המעפיל במקום הכפר קאקון
24. קיבוץ העוגן במקום חרבת שיח חוסיין
25. קיבוץ הראל במקום הכפר בית ג'יז
26. קיבוץ זיקים במקום הכפר חרביה
27. קיבוץ חורשים במקום חרבת חיריש.
28. קיבוץ חצור במקום הכפר ברקה
29. קיבוץ יד-מרדכי במקום הכפר דיר-סניד
30. קיבוץ יחיעם במקום חרבת ג'ידין
31. קיבוץ יסעור במקום הכפרים בירווודמו
32. קיבוץ יקום במקום חרבת זבבידה
33. קיבוץ כפר-מנחם במקום הכפר א-תינה
34. קיבוץ כפר-מסריק במקום השבט ערב חוט
35. קיבוץ כרמיה במקום הכפר חרביה
36. קיבוץ כרמים במקום השבט הערבי רמדין
37. קיבוץ כרם-שלום במקום אבו-סלים ושבט בדואי
38. קיבוץ להב במקום חרבת חווילפה
39. קיבוץ להבות-הבשן במקום חרבת חיאם אל-ואליד
40. קיבוץ להבות-חביבה במקום חרבת גילמה
41. קיבוץ מגידו במקום הכפר לג'ון
42. קיבוץ מגן במקום הכפר שיח' נורן
43. קיבוץ מזרע במקום חרבת אל-מזרע
44. קיבוץ מסילות במקום אשרפיית ג'ברן
45. קיבוץ מעברות במקום מד-א-דיר
46. קיבוץ מענית במקום בידום
47. קיבוץ מצר במקום חרבת ביר אל-איסיאר
48. קיבוץ מרחביה במקום הכפר פולה
49. קיבוץ משמר-העמק במקום הכפרים אבו-שושה ור'וביה
50. קיבוץ נגבה במקום הכפרים בית עפה ועיראק סויאדן
51. קיבוץ נחשון במקום הכפרים דיר מוחסין ולטרון
52. קיבוץ נחשונים במקום הכפר מוזיריע
53. קיבוץ נטור על אדמות הכפר חספין
54. קיבוץ ניר-דוד במקום חרבת טוניס
55. קיבוץ נירים במקום חרבת מעין
56. קיבוץ ניר-יצחק במקום הכפר דנגור והשבט ערב- ג'רמאנה
57. קיביוץ ניר-עוז במקום הכפר עבסן והשבט ערב אל-אוואלי
58. קיבוץ סאסא במקום הכפר סעסע
59. קיבוץ סמר במקום שבט אחיואת
60. קיבוץ סער במקום הכפר א-זיב
61. קיבוץ עברון במקום חרבת כברש
62. קיבוץ עין-דור במקום הכפר אינדור
63. קיבוץ עין-החורש במקום חרבת מנשיה
64. קיבוץ עין-המפרץ על אדמותיה של עכו
65. קיבוץ עין-השופט במקום הכפר ג'וערה
66. קיבוץ עין שמר במקום חרבת כרכור
67. קיבוץ עמיר במקום הכפר דוורה
68. קיבוץ פלך על אדמות מג'ד אל-כרום ודיר אל- אסאד
69. קיבוץ רבדים במקום הכפר אל-חימה
70. קיבוץ רוחמה במקום הכפר ג'ממה
71. קיבוץ רמות-מנשה במקום הכפרים חרבת מנשיה
72. קיבוץ רמת-השופט במקום הכפר ריחניה
73. קיבוץ רשפים במקום הכפר אשרפיה
74. קיבוץ שדה-יואב במקום עיראק סואידן
75. קיבוץ שובל במקום ביר זבלה
76. קיבוץ שומריה על אדמות הכפר בית מרסים
77. קיבוץ שמיר במקום חרבת שמן
78. קיבוץ שמרת במקום השבט ערב ע'ווארנה
79. קיבוץ שניר במקום הכפרים ח'אן א-דוויר ובניאס
80. קיבוץ שער הגולן במקום אבו-נמל
81. קיבוץ שער-העמקים במקום הכפר חרתיה
82. קיבוץ שריד במקום הכפר חרבת חוניפיש
83. קיבוץ נען במקופ הכפר נענה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.10.18
11014 הודעות, 95 מדרגים, 184 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 103
לדעתי בדרך לסינרגיה המיוחלת השיח הנכון צריך להיות בין רצון לכלי לאומי יהודי לבין רצון לכלי כל אזרחי, ולא שיח של בין ימין ושמאל.
לבסוף לצערי, שני הצדדים שמכונים שמאל וימין הם חלק מהבעיה, ולא ממש רוצים להתקדם, לא רוצים להכיר במציאות האמיתית, ולבסוף כולנו עם ישראל ממשיכים להינות מנראטיב שהפך בין היתר את ארץ ישראל ל״פלסטין״ (או שטחי ABC)..
Every actual State is corrupt. Good men must not obey the laws too well.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
16817 הודעות, 169 מדרגים, 311 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 110
מעוות המכיל ומתבטל בפני האויב בעיניו החלש הוא הצודק ולא מי מי שהצדק עמו השמאל האנטי יהודי לשם מוביל להפסיק עם המסורת היהודית לרמוס את השבת לרמוס את ההלכה ואת המסורת היהודית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.10.18
11014 הודעות, 95 מדרגים, 184 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 115
הזהויות, כל המהויות וכל החירויות.
גם אצלנו עם ישראל האופנסיבה תוקפת, ולמעשה שולטת ברובו המוחלט של המשטר במדינת ישראל, לכן תמיד אני מזכיר וכותב שזהות וחירות הם שני צדדים של אותו מטבע.
גם אני רוצה שעם ישראל יכוון מדינתו לכיוון היהדות כערך עליון ואתוס מכונן, ולא לשום חלופה אחרת.
Every actual State is corrupt. Good men must not obey the laws too well.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.18
8798 הודעות, 121 מדרגים, 240 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 90
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
17706 הודעות, 115 מדרגים, 210 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
אמונה יש עכשיו עובדים על חיזוק הביטחון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.18
13516 הודעות, 44 מדרגים, 83 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
לדיראון עולם כמי שגרמה לאובדנו של העם היהודי..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.2.19
8046 הודעות, 33 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
52464 הודעות, 215 מדרגים, 327 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
אהרון ברק: ״נתניהו - מגדולי המגינים על מערכת המשפט״
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.5.16
2747 הודעות, 14 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
בלי אברהם אבינו אתה יתום מכל זכות לשבת כאן ולשדוד את הארץ מהפלסטינאים.
מה ההבדל, שאינו גיאוגרפי, בין אלו שאנו מכנים ערביי ישראל לבין אלו המכנים עצמם פלסטינים?!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
44075 הודעות, 193 מדרגים, 312 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 156
ועוד אי אלו ארצות בעולם?
נולדתי פה, הורי נולדו פה ואני לא זקוק לשום אישור מאגדות עם בשביל לחיות פה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.7.11
3951 הודעות, 18 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
כריתה חלקית שלמאיבר המין זה מה שאתה נאחז בו..
בקרוב המנהג הזה יצומצם משמעותית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.03
28175 הודעות, 166 מדרגים, 332 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 73
כפשוטו...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.11.16
2907 הודעות, 22 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.11.19
19691 הודעות, 114 מדרגים, 213 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
על מה שחשבת פעם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
44075 הודעות, 193 מדרגים, 312 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
7892 הודעות, 81 מדרגים, 158 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
גויים מאמינים ויהודים לא (ח"ו) ?
זו אפילו לא "הדתה". זו היסטוריה של העם היהודי (ושל האנושות גם).
יש לך במה להתגאות. אין כמו אברהם אבינו. מי יכול לעמוד בניסיונות שהוא עבר ?
דברי הראשל"צ הרב מרדכי אליהו על הרב ניר בן ארצי: https://youtu.be/cihHCi9EFqs
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.10
44438 הודעות, 233 מדרגים, 442 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
44075 הודעות, 193 מדרגים, 312 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.1.20
9179 הודעות, 62 מדרגים, 124 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.17
13786 הודעות, 93 מדרגים, 166 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
או שגם הוא לא בטוח היה קיים?
מכבד כל אדם באשר הוא, ללא קשר לדעותיו הפוליטיות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.8.21
930 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
זו לא דוגמה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
7892 הודעות, 81 מדרגים, 158 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
שכתוב בלשון הקודש. יש שם את השירים והתשבחות שלו לקב"ה.
דברי הראשל"צ הרב מרדכי אליהו על הרב ניר בן ארצי: https://youtu.be/cihHCi9EFqs
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
52843 הודעות, 158 מדרגים, 272 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.2.09
4615 הודעות
בתגובה להודעה מספר 37
דיבר עברית ועוד איך. גם היהודים שחיו 1000 שנה אחריו ודיברו כבר ארמית, גם הם דיברו עברית.
מראיין: ובכן פרנק, יש לך שיער ארוך. האם זה הופך אותך לאישה? זאפה:לך יש רגל מעץ. זה הופך אותך לשולחן?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
44075 הודעות, 193 מדרגים, 312 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.08
21009 הודעות, 238 מדרגים, 476 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
ועד לגילוי מגילות ים המלח חשבו שבר-כוכבא/כוזיבה אגדה.
ולא לומדים מהעבר ועדין חושבים שיציאת מצרים אגדה למרות כל המילים המצריות שבתורה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.7.16
9781 הודעות, 66 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.12.16
2523 הודעות, 14 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
פאתוס וסממנים יהודים.
אלה סיפורים שהסתובבו במרחב והם לא היו תופסים אם הדמויות לא היו מוכרות לשומעים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
44075 הודעות, 193 מדרגים, 312 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
אתה ממש לא צריך שיהיה בסיס אמיתי, רק לחזור על הסיפור.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
37294 הודעות, 134 מדרגים, 259 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
44075 הודעות, 193 מדרגים, 312 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
ולכן אני לא מתכוון לנהל את חיי לפי "ילקוט הכזבים"....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.8.17
13662 הודעות, 37 מדרגים, 73 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
48037 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
האם הטקסטים שנכתבו על הדמות היסטוריים
התשובה היא שככל הנראה לא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.3.15
2064 הודעות, 37 מדרגים, 57 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
היא: אם אתה באמת רוצה לדעת. מה תעשה אם יוכיחו לך? לא רק שאברהם אמיתי. אלא גם משה רבינו ומעמד הר סיני. התנאים והאמוראים והתורה וכו...אם יוכיחו לך - האם אתה מוכן להשתנות? זאת השאלה האמיתית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.18
8798 הודעות, 121 מדרגים, 240 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
בדוק
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.18
2631 הודעות, 15 מדרגים, 25 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
ונפלת לעולם עם אייפון 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
20490 הודעות, 107 מדרגים, 214 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
הוא ממש טבוע בתודעה של עולם שלם.
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
44075 הודעות, 193 מדרגים, 312 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 91
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.10.15
9665 הודעות, 102 מדרגים, 177 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.6.21
58 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
הרמב"ם היה קיים?
הרב האי גאון?
רב ושמואל?
רבי יהודה הנשיא?
הלל הזקן? (היה חי בסוף בית שני)
עזרא הסופר? (תחילת בית שני)
דניאל?
ירמיה הנביא?
וכו' וכו'
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.13
5226 הודעות, 30 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
התורה כותבת את זה ולא איזה מגיב מבולבל ברוטר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.3.15
2064 הודעות, 37 מדרגים, 57 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.12.13
4791 הודעות, 43 מדרגים, 82 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.6.20
365 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.4.16
56284 הודעות, 395 מדרגים, 422 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
£ אוהב להטמיע =/$ הכותב שמאלן קיצוני,ציוני קיצוני,אשכנזי וקיבוצניק ₪לא טרול$
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.1.22
318 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
המשתנה היחיד הזמן ,וככל שמשתנה הדעה לא משתנה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
1532 הודעות, 26 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
אהבתם אותי? דרגו :-)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.1.16
38781 הודעות, 272 מדרגים, 523 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.18
4209 הודעות, 43 מדרגים, 65 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הוא סתם הסתכל בגוגל ובמקרה עלה על שרידי עיר עתיקה שעד אותו רגע לא התגלתה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.17
15526 הודעות, 173 מדרגים, 346 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
52464 הודעות, 215 מדרגים, 327 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אהרון ברק: ״נתניהו - מגדולי המגינים על מערכת המשפט״
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.10
44438 הודעות, 233 מדרגים, 442 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
אני גם לא מאמין להם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
52464 הודעות, 215 מדרגים, 327 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
כי פעם היו קיימים אנשים.
אהרון ברק: ״נתניהו - מגדולי המגינים על מערכת המשפט״
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.10
44438 הודעות, 233 מדרגים, 442 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
תוכיח שהוא לא היה!
לנו יש עדות עתיקה שהיתה מקובלת על צאצאיו הרבים,
אתה לא מקבל את העדות, על מה אתה מתבסס שהוא לא היה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
52464 הודעות, 215 מדרגים, 327 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
לא ניתן להוכיח חוסר קיום, והדרישה לעשות זאת היא מגוחכת.
גם לא טענתי שלא היה קיים, שים לב. אני פשוט טוען כי אין בסיס לומר כי היה קיים.
אין לך שום עדות. יש לך ספר עתיק שאין לך מושג מי כתב אותו, בו כתוב על אדם בשם אברהם.
אהרון ברק: ״נתניהו - מגדולי המגינים על מערכת המשפט״
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.18
2631 הודעות, 15 מדרגים, 25 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 71
באת לארץ שנכבשה בכוח, גירשנו מפה בדם את תושבי המקום, אם אין תורה אז גם אין יהדות, גם אין זכות ליהודים בארץ ישראל ואנחנו כובשים ברברים ומחזיקים פה את חבל הארץ שלא שלנו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
52464 הודעות, 215 מדרגים, 327 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 89
מה ההשלכות של התשובה לשאלה זו - זה כבר דיון שלם. אבל אי אפשר להניח שהתשובה היא כרצוננו, רק כי זה "יצדיק" את נוכחותנו כאן.
אהרון ברק: ״נתניהו - מגדולי המגינים על מערכת המשפט״
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.18
2631 הודעות, 15 מדרגים, 25 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 98
ואם אברהם לא היה קיים אז אין דבר כזה עם יהודי בכלל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
52464 הודעות, 215 מדרגים, 327 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 134
עם עצמנו?
אהרון ברק: ״נתניהו - מגדולי המגינים על מערכת המשפט״
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.18
2631 הודעות, 15 מדרגים, 25 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 203
אני אומר שאברהם אבינו הוא אבי האמונה באל אחד, הוא הראשון שעשה ברית, הוא אבא של יצחק, סבא של יעקב שממנו דרך אגב הגיע השם ישראל (יש לך מקור אחר)?
יעקב הוא אבא של השבטים , אחרי זה יש שושלת לדוד , שלמה ועד היום, הכל מתועד.
אפשר לא להאמין בדת (אני מאמין) אבל ההיסטוריה היא אמיתית , יש עדויות לפירמדות, לפרעונים, לבית המקדש, לדוד , לשלמה, אברהם לפי כל הדתות הוא דמות אמיתית, זה דברים שעברו עם הדורות בספר תורה שפוסלים אותו אם פסיק אחד ממנו זז.
ועוד אני אומר שאם אין לנו היסטוריה כאן ןאין לנו את התורה שמוכיחה את זה , אז אין לנו זכות להיות פה ולהגיד זה שלנו.
צריך לשיטתך להגיד פשוט זה שלנו כי ככה קבענו ולא בגלל זכות היסטורית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.2.09
4615 הודעות
בתגובה להודעה מספר 89
ולראיה, החלוצים שאשכרה בנו את המדינה מאפס היו חילונים לחלוטין. עצוב שדתיים מנסים לנכס לעצמם את התנועה הציונית ולשכתב את ההיסטוריה.
מראיין: ובכן פרנק, יש לך שיער ארוך. האם זה הופך אותך לאישה? זאפה:לך יש רגל מעץ. זה הופך אותך לשולחן?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.18
2631 הודעות, 15 מדרגים, 25 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 116
לפי מה? למה דווקא ישראל ? למה להלחם על ירושלים? שחיילים ימותו בקרב בגלל איזה קיר? אפשר לעבור לאוגנדה?
וחוץ מזה מה זה בכלל ישראל? מה מקור השם?
ישראל זה הנכד של אברהם , הבן של יצחק אבינו , יעקב אבינו שנאבק עם מלאך במהלך לילה שלם ובבוקר קיבל את השם ישראל.
איך אפשר להגיד ישראל זאת המולדת שלנו אם אין דבר כזה ישראל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.2.09
4615 הודעות
בתגובה להודעה מספר 135
יודע שיוון היא המולדת של העם היווני מבלי שאני צריך להאמין בזאוס. היו ישראלים עתיקים עם אמונה דתית. זה שהיו ישראלים עתיקים בארץ ישראל זה מעבר לכל ספק. האמונה הדתית שלהם זה כבר משהו אחר. ההיגיון הפשוט ביותר מסוגל להפריד בין 2 הדברים. האם גם אתה מסוגל?
מראיין: ובכן פרנק, יש לך שיער ארוך. האם זה הופך אותך לאישה? זאפה:לך יש רגל מעץ. זה הופך אותך לשולחן?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.18
2631 הודעות, 15 מדרגים, 25 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 164
מדברים פה על עירו של אברהם אבינו.
תחשוב רק על ההיסטוריה, אברהם אבינו, היה דמות היסטורית, הראשון שהאמין באל אחד ואבי העם היהודי.
זה ההיסטוריה, העיר שנמצאה ומי שמשייך אותה לאברהם אבינו, זה לא קשור לדת זה היסטוריה.
הדת היא שלנו היא יהדות ואמונה בשם ובתורה הקדושה.
אברהם הוא אבי האמונה, אתה יכול לבחור להאמין באברהם מנקודת מבט דתית או היסטורית, אבל לשלול את קיומו זה לשלול את המושג הזה יהדות וישראל כי הכל בא ממנו ואם הוא לא קיים אז גם המושגים האלה חסרי משמעות לחלוטין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.5.21
254 הודעות
בתגובה להודעה מספר 116
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.2.09
4615 הודעות
בתגובה להודעה מספר 138
מראיין: ובכן פרנק, יש לך שיער ארוך. האם זה הופך אותך לאישה? זאפה:לך יש רגל מעץ. זה הופך אותך לשולחן?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.18
8047 הודעות, 31 מדרגים, 47 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 89
ועדיין כנראה שלקחנו מה שהיה שייך לנו פעם, זה לא מוכיח שאברהם אבינו הוא אינה דמות מיתולוגית מומצאת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.18
2631 הודעות, 15 מדרגים, 25 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 129
איך הגעת למסקנה? אני יודע שיש תורה ושם זה כתוב.
איפה אתה מצאת את המידע?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.18
8047 הודעות, 31 מדרגים, 47 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 136
את קיומה של דמותו המיתולוגית?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.18
2631 הודעות, 15 מדרגים, 25 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 141
ומאיפה הגיע השם ישראל??
רמז: הנכד של אברהם שלא היה קיים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.18
8047 הודעות, 31 מדרגים, 47 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 144
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.18
2631 הודעות, 15 מדרגים, 25 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 159
ספר תורה שזז בו פסיק אחד הוא פסול .
אם תיכנס לדברים לעומק(לא שאני חכם גדול) אבל תוכל לראות את ההיסטוריה של העם היהודי , איך הכל מתחבר.
לתקופת שלמה ותקופת דוד המלך יש אין סוף הוכחות מדעיות, ארכאולוגיות, דוד המלך בספר תהילים מספר אומר "אבותינו סיפרו לנו" , ההיסטוריה שלנו עוברת בצורה מדוייקת מדור לדור.
גם הנוצרים וגם המוסלמים מאמינים באברהם ובסיפור היהודי.
אתה יכול לדבר על אמונה בשם או על איך נוצר העולם אבל התורה היא אמת, אברהם אבינו, אמת, יעקב אמת יוסף , הכל אמת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.18
8047 הודעות, 31 מדרגים, 47 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 161
אבל חשוב לשים דברים בדיוק ההיסטורי שלהם וכשם שלא הייתי מתיימר להאמין בקיומה לש דמות מיתולוגית יוונית כך גם עם המיתולוגיה היהודית. ועדיין, היא שלנו ואני אוהב אותה. אין כאן מחלוקת על כך.
התיעוד ההיסטורי של העם שלנו הולך הרבה אחורה וזה מספיק לי. מבלי שאאמין באל ובאברהם...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.4.09
16829 הודעות, 137 מדרגים, 267 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 141
אין ספק שעם ישראל נוצר ממישהו, מעין אב קדמון.
אולי קראו לו אבי, או אבינו.
עולם הפוך ראיתי, מקור הכח נסתר ופירות המעשים גלויים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.18
8047 הודעות, 31 מדרגים, 47 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 151
סיפורי עם ומיתוסים, אין לו כל זכר.
הוא קיים בראשנו. בליבנו, כן. אך לא אמיתי.
את כל שאלותיך ותשובותיי, קח ותלביש על כל דמות מיתולוגית יוונית/רומאית, והפלא ופלא - המשוואה מתחברת. כיצד תסביר זאת?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.2.09
4615 הודעות
בתגובה להודעה מספר 129
צאצאי האמריקאיים כבשו ארץ חדשה וזרה. העם היהודי חזר למולדת ההיסטורית שלו. אין קשר בין 2 הסיפורים. בסיפור האמריקאי הילידים מושמדים. בסיפור הישראלי הילידים חוזרים. ובכל מקרה האנשים שישבו כאן לפני חזרת ציון לא הלכו לשום מקום.
מראיין: ובכן פרנק, יש לך שיער ארוך. האם זה הופך אותך לאישה? זאפה:לך יש רגל מעץ. זה הופך אותך לשולחן?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.18
8047 הודעות, 31 מדרגים, 47 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 166
זה לא משנה לדיון ו/או מוכיח משהו מההיסטוריה שלנו כעם (רק הפולקלור משתנה).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.2.09
4615 הודעות
בתגובה להודעה מספר 185
ומלאות המלריה. חיפה ותל אביב נבנו על אדמה שנרכשה כדין ולא שום כיבוש מאף אחד. לאחר מכן כאשר האומות הערביות דחו פשרה טריטורילית, גבולות המדינה התרחבו במלחמת הישרדות. ועדיין הערבים הפלסטינים גרים לצידנו בהומניהם. מה בין זה וההיסטוריה האמריקאית ומחיקת הילידים ביבשת אמריקה - אין לי מושג. שום קו מגביל אין כאן. היחידים שטוענים להגבלה הם אנשי שמאל קיצוני במערב שנחושים לעוות את ההיסטוריה הישראלית כדי שיהיה דומה לסיפור הקולונאליזם המערבי. מציע לך לא ליפול במלכודת השקרית הזאת.
מראיין: ובכן פרנק, יש לך שיער ארוך. האם זה הופך אותך לאישה? זאפה:לך יש רגל מעץ. זה הופך אותך לשולחן?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.08
21009 הודעות, 238 מדרגים, 476 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 71
וההתכחשות ממנו היא בעיקר תוצאה של הסתה עיקבית של אותם שרוצים להתנער מהמחויבויות שבו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.18
2631 הודעות, 15 מדרגים, 25 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 71
אבא שלך, סבא שלך, סבא שלו וסבא שלו וכו' כולם מזכירים פעם בשנה את יציאת מצרים.
ספר תורה, אם יש בו אות אחת טיפה שנמרחה או פסיק הכי קטן שזז, הוא פסול כולו.
הדברים האלה עוברים מדור לדור בצורה מדוייקת ומגובים בממצאים ארכאולוגיים ומחקרים .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.1.22
318 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
המשתנה היחיד הזמן ,וככל שמשתנה הדעה לא משתנה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.3.19
5937 הודעות, 38 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אחד מהם אפילו טוען שהוא קרא פעם שאולי זו העיר הראשונה...
מאוד משכנע
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.8.21
930 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בעיר אֶבְּלָה שבשטחי סוריה של ימינו, אשר ידועה מעדויות רבות כעיר ממלכה חשובה לאורך האלף השלישי לפנה"ס ועד קרוב לאמצע האלף השני לפנה"ס. בחפירות שנערכו בה בשנות ה-70 של המאה ה-20 נמצא ארכיון ובו למעלה מ-20,000 לוחות-חמר ועליהן כתובות בכתב היתדות, בשפה השומרית ובשפה נוספת, ייחודית לאתר שכונתה בשם: "אבלאית". בין שלל הממצאים נמצאו השמות "עבר-אום" (עבר?, מאבותיו של אברהם), "אב-ר-אום" ( = אברם/אברהם?), "איס-ר-איל(-ום)" (ישראל? שמו הנוסף של יעקב, נכדו של אברהם), "א-ס-או" (עשיו?, נכדו של אברהם), וכן שמות של אתרים גאוגרפיים, המוכרים מן המקרא: כנען, חרן, גבל, חצור ועוד.
https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%91%D7%A8%D7%94%D7%9D#%D7%AA%D7%90%D7%A8%D7%95%D7%9A_%D7%A9%D7%A0%D7%95%D7%AA_%D7%97%D7%99%D7%99%D7%95
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
48037 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.3.20
2668 הודעות, 32 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.7.17
1692 הודעות, 29 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
היצמד לאלה שמחפשים את האמת. התרחק מאלה שמצאו אותה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.10
44438 הודעות, 233 מדרגים, 442 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
תרח, אבי אברהם, יוצא איתו מאור כשדים אל ארץ כנען, אבל נעצר בחרן,
המשך הדרך לכנען ע"י אברהם מתואר בתורה כתחילת היבדלותו של אברהם משאר האנושות,
ובהמשך, מתוך ההיבדלות והבניה העצמית מופיעה ההתחברות המחודשת עם שאר האנושות וההשפעה עליה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
52843 הודעות, 158 מדרגים, 272 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.10
44438 הודעות, 233 מדרגים, 442 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
ולכן ההתיישבות היתה לאורך הסהר הפורה, מבבל לכנען וחזרה חייבים ללכת לאורך הפרת והחידקל, טורקיה, מערב סוריה, ולבנון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.6.17
5190 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
בעברית:
https://travel.walla.co.il/item/3490855
באנגלית:
https://www.dailystar.co.uk/news/weird-news/google-maps-user-finds-4000-26293423
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
44075 הודעות, 193 מדרגים, 312 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
ונחפר כבר לפני 90 שנה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
6052 הודעות, 32 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זו בדיחה? העיר אור מוכרת ונחפרה מזמן.
בברכת ניווט אמיץ אל מעבר ל"מפלצות הים", אנריקה הספן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.19
12165 הודעות, 31 מדרגים, 29 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
https://goo.gl/maps/odj8usFhRTXQkqKE6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
52843 הודעות, 158 מדרגים, 272 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
1559 הודעות, 12 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ומאיפה כל הזמן הפנוי הזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
52843 הודעות, 158 מדרגים, 272 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
1559 הודעות, 12 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
אני אישית מאד אוהבת ידיעות וגילויים כאלה, אבל הזמן שלנו ביממה נורא מוגבל ודברים כמו שיטוטים אינסופיים במפות דורשים המון ממנו, תמיד יש דברים חשובים יותר לעשות במעט הזמן הפנוי.
כמה זמן אתה משקיע בזה? יצא לך לראות משהו מעניין?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
52843 הודעות, 158 מדרגים, 272 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 69
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.3.18
1496 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 09.03.22 בשעה 00:11 בברכה, EmetDibarti
עבר הוליד את פלג, פלג את רעו,רעו את שרוג, שרוג את נחור, נחור את תרח, ותרח את אברם (לימים אברהם).
תרח אבי אברהם ניסה לצאת עם משפחתו מאור כשדים כדי לחזור ״ארצה״ כנען ״ונתקעו״ בחרן:
וַיִּקַּח תֶּרַח אֶת-אַבְרָם בְּנוֹ, וְאֶת-לוֹט בֶּן-הָרָן בֶּן-בְּנוֹ, וְאֵת שָׂרַי כַּלָּתוֹ, אֵשֶׁת אַבְרָם בְּנוֹ; וַיֵּצְאוּ אִתָּם מֵאוּר כַּשְׂדִּים, לָלֶכֶת אַרְצָה כְּנַעַן, וַיָּבֹאוּ עַד-חָרָן, וַיֵּשְׁבוּ שָׁם. (בראשית פרק יא)
מאוחר יותר אברהם משלים את המשימה וחוזר ״ארצה״ כנען:
וַיִּקַּח אַבְרָם אֶת-שָׂרַי אִשְׁתּוֹ וְאֶת-לוֹט בֶּן-אָחִיו, וְאֶת-כָּל-רְכוּשָׁם אֲשֶׁר רָכָשׁוּ, וְאֶת-הַנֶּפֶשׁ, אֲשֶׁר-עָשׂוּ בְחָרָן; וַיֵּצְאוּ, לָלֶכֶת אַרְצָה כְּנַעַן, וַיָּבֹאוּ, אַרְצָה כְּנָעַן.וַיַּעֲבֹר אַבְרָם, בָּאָרֶץ, עַד מְקוֹם שְׁכֶם, עַד אֵלוֹן מוֹרֶה; וְהַכְּנַעֲנִי, אָז בָּאָרֶץ. (בראשית פרק יב)
עברים אנחנו, ״היהודי״ נולד בגלות. היהודי הראשון שמוזכר בתנ״ך הוא מרדכי: אִישׁ יְהוּדִי, הָיָה בְּשׁוּשַׁן הַבִּירָה; וּשְׁמוֹ מָרְדֳּכַי (מגילת אסתר)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.10.17
5269 הודעות, 61 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בערך מצוי הארון ..מה שיגלה אותו ויחריב את כל השיקוץ בהר הבית זו רעידת האדמה הגדולה שתגיע " והיה ביום ההוא ביום בוא גוג על אדמת ישראל רעש גדול על אדמת ישראל " " וברעידה הזאת יחשף ארון הברית .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.10.08
13639 הודעות, 111 מדרגים, 217 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
אין לו שום יכולות מיוחדות
הכל אחיזת עיניים
"ובאמת ההויה היא טובה מאד, כשהאדם המסתכל בה, פועל בקרבה וחי עמה, הוא טוב" (הראי"ה קוק)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
489 הודעות
בתגובה להודעה מספר 58
אתה חושב שאתה יודע היכן הארון?
אני מכיר מספר כיוונים ומספר מחשבות לגבי היכן ארון הברית...
יהיה מעניין לשמוע את מחשבותיך.
בנוסף, למה אתה חושב שדווקא ברעידה שתתרחש כשיבוא גוג אז יחשף הארון?
הוא למשל יכול להחשף מחר בלי קשר לרעידה הנ"ל. שמעתי פעם כי היה מקרה בו פנו לרב עובדיה יוסף לקבל את אישור באם לגלות את הארון והוא התנגד ואמר עזבו את הנושא.
בברכת יום טוב,
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
4048 הודעות, 103 מדרגים, 206 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.5.19
7990 הודעות, 45 מדרגים, 87 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
DISCOnnect
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.9.14
19748 הודעות, 43 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 62
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.5.19
7990 הודעות, 45 מדרגים, 87 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 173
DISCOnnect
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.19
2643 הודעות, 18 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בכל הספרות המחקרית מכירים את אור כשדים. מה חדש?
יש לקבוע תעריפי קופת חולים שונים, למחוסנים וללא-מחוסנים. רק כך המגפה תיעצר ללא פגיעה בכלכלה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.11.15
4097 הודעות, 25 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.6.17
8346 הודעות, 36 מדרגים, 31 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.19
2643 הודעות, 18 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
חשיפה מטלטלת
יש לקבוע תעריפי קופת חולים שונים, למחוסנים וללא-מחוסנים. רק כך המגפה תיעצר ללא פגיעה בכלכלה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.21
999 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
👨⚕️ונשמרתם לנפשותיכם מאוד!🙋♂️
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.18
8798 הודעות, 121 מדרגים, 240 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 101
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.21
999 הודעות
בתגובה להודעה מספר 102
👨⚕️ונשמרתם לנפשותיכם מאוד!🙋♂️
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.18
8798 הודעות, 121 מדרגים, 240 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 105
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.21
999 הודעות
בתגובה להודעה מספר 106
👨⚕️ונשמרתם לנפשותיכם מאוד!🙋♂️
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.11.19
19691 הודעות, 114 מדרגים, 213 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 101
לקטרג על עם ישראל?
הכל רע אצלך?
כלום לא טוב?
אולי ההדחה מהקפה הביאה אותך למצב זה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.21
999 הודעות
בתגובה להודעה מספר 104
אשמח לכתובת חנות האופטיקה בלבוב לרכישת משקפיים ורודות - תודה. 😎
נ.ב, הרחקה מקן הצרעות המתחזה לכוורת דבורים שלווה רק פקחה את עיני ושפע תומכי בפרטי.
👨⚕️ונשמרתם לנפשותיכם מאוד!🙋♂️
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.11.19
19691 הודעות, 114 מדרגים, 213 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 107
כי בקפה אתה לא
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.21
999 הודעות
בתגובה להודעה מספר 111
יפה שאתה עוקב!תהנה מהבוץ.
👨⚕️ונשמרתם לנפשותיכם מאוד!🙋♂️
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.11.19
19691 הודעות, 114 מדרגים, 213 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 113
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.12
10390 הודעות, 88 מדרגים, 93 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
88942 הודעות, 353 מדרגים, 585 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.7.14
47426 הודעות, 168 מדרגים, 303 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ונהי בעינינו כחגבים, וכן היינו בעיניהם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.3.02
42942 הודעות, 282 מדרגים, 141 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אברהם אבינו זה לא ההוא ששמע קולות שאמרו לו לשחוט את הבן שלו? לא יודעת מה אני הייתי עושה אם הייתי שומעת קולות כאלו....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.4.08
2160 הודעות, 8 מדרגים, 11 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 130
ערכתי לאחרונה בתאריך 09.03.22 בשעה 07:33 בברכה, gזאביק
וַיֹּאמֶר הִנֵּנִי:
ב וַיֹּאמֶר קַח נָא אֶת בִּנְךָ אֶת יְחִידְךָ אֲשֶׁר אָהַבְתָּ אֶת יִצְחָק וְלֶךְ לְךָ אֶל אֶרֶץ הַמֹּרִיָּה וְהַעֲלֵהוּ שָׁם לְעֹלָה עַל אַחַד הֶהָרִים אֲשֶׁר אֹמַר אֵלֶיךָ:
הרצון לשחוט היה את ישמעאל
וַיִּשְׁלַח אַבְרָהָם אֶת יָדוֹ וַיִּקַּח אֶת הַמַּאֲכֶלֶת לִשְׁחֹט אֶת בְּנוֹ:
יא וַיִּקְרָא אֵלָיו מַלְאַךְ יְהוָֹה מִן הַשָּׁמַיִם וַיֹּאמֶר אַבְרָהָם אַבְרָהָם וַיֹּאמֶר הִנֵּנִי:
יב וַיֹּאמֶר אַל תִּשְׁלַח יָדְךָ אֶל הַנַּעַר
נער על פי רשי היה אליעזר וישמעאל
וַיִּקַּח אֶת שְׁנֵי נְעָרָיו אִתּוֹ וְאֵת יִצְחָק בְּנוֹ
פסוק ג (כל הפסוק)
עריכה
"וישכם" - נזדרז למצוה (פסחים ד)
"ויחבש" - הוא בעצמו ולא צוה לאחד מעבדיו שהאהבה מקלקלת השורה
"את שני נעריו" - (ב"ר) ישמעאל ואליעזר שאין אדם חשוב רשאי לצאת לדרך בלא ב' אנשים שאם יצטרך האחד לנקביו ויתרחק יהיה השני עמו
לסיכום עם הפרשנות שלי
יצחק נעקד ועלה השמיימה פתאום הגיע ישמעאל שנאמר לו להמתין .
ישמעאל גם ביקש להעקד אך לא עלה השמיימה ואז אברהם רצה לשחוט אותו וכאן הגיע מלאך ה' והעצר אותו
גם על פי הקוראן ישמעאל עלה על המזבח ועל זה הם חוגגים את חג הקורבן
פרשת משפטים אינה בושה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
11804 הודעות, 109 מדרגים, 187 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ובכל מקרה - שום כתבה מאתר הקליקבייטים הזה, לא ראויה לבוא לפה...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.10
6932 הודעות, 45 מדרגים, 86 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 133
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
5082 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
החול כיסה את רוב החורבות חוץ מהזיגורט הגדול והמקום הוא יעד תיירותי בעירק. יש עוד כמה פסקאות פה. כנראה היה מידי ארוך לאייס לעשות קופי פייסט
https://travel.walla.co.il/item/3490855
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
8951 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.8.08
5952 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
לא אשתוק כי ארצי שינתה את פניה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
12968 הודעות, 109 מדרגים, 155 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.21
177 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.02
40095 הודעות, 205 מדרגים, 224 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
עיבוד מודרני למיתוס הקדום ביותר בתולדות האנושות - ופשוט סיפור טוב.
העיר אור עצמה מככבת בספר והוא נותן תמונה נהדרת של החיים בערים הקדומות.
מסופר כסיפור נפלא ולא כמו שיר כמו המקור והתרגומים הקלאסיים לעברית מתחילת המאה הקודמת.
גם ברוטר סותמים פיות על רקע פוליטי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד