"זה עושה לי מצפון": למה מעיין אדם נשברה ובכתה באמצע ראיון?

המגישה וכוכבת "רוקדים עם כוכבים" עלתה על חליפה לצילומים לקולקציה שעיצבה עם חברת "רנואר" • מול המצלמה שלנו היא מספרת על הקשר שלה עם הילדה של בן זוגה, ועל סערת התכשיטים שהוציאה אותה מאיזון

מעיין אדם, צילום: גיל קרמר

לא נרצה לספיילר לכם יותר מדי את ראיון הווידאו שהעניקה מעיין אדם ל"ישראל היום", אבל נספר לכם שמתישהו לקראת סופו היא הזילה דמעה. וכשאנחנו אומרים "הזילה דמעה" אנחנו מתכוונים - בכתה בכי תמרורים בלתי ניתן לעצירה, שעצר את הצילומים והצריך שלושה אנשי מקצוע כדי להשיב את השקט על כנו.

צילום: גיל קרמר

גם אם המשפט האחרון לא לגמרי מדויק, זה שקדם לו לחלוטין כולו אמת לאמיתה. זה קרה ברגע בשיחה בו סיפרה אדם כיצד שלל עיסוקיה גורמים לה לפספס זמן בית עם בן זוגה ובתו, והאופן בו היא מנסה לפצות על כך באמצעות מזון. שזה הגיוני, כי מהו זמן איכות אל מול קציצות ואורז?

אדם בצילומים לרנואר, צילום: גיל קרמר

בהחלט יש למעיין לא מעט על סדר יומה. בין הנחייה בטלוויזיה לבין התרסקויות מפוארות בחזרות ל"רוקדים עם כוכבים" (את הראיון הזה למשל, היא קיימה עם צלע סדוקה), היא גם עיצבה קולקציה ל"רנואר", שמתמקדת בחליפות. למה חליפות? ובכן, היא תסביר לכם בעצמה, באריכות אפילו, וגם תגיב לכל סיפור התכשיטים ו"עלי אקספרס" והתגובה הציבורית אליו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר