4 צפייה בגלריה
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
(רדאד ג'בארה)
רגע לפני הכניסה לפלייאוף העליון, מכבי תל אביב ממשיכה להיראות מצוין. הצהובים רשמו הערב (שני) ניצחון ליגה שישי ברצף וניצחון שמיני ברצף במסגרות המקומיות (כולל שני משחקי הגביע) וחזרו בגדול למאבק האליפות, כשהפער ממכבי חיפה שבמקום הראשון עומד על 6 נקודות בלבד ומהפועל באר שבע שבמקום השני שתי נקודות בלבד.
מאמן הצהובים מלאדן קרסטאיץ’ אמר בסיום: “כל משחק עבורנו הוא חשוב, ניצחנו משחק חשוב ואני מברך את השחקנים שלי. השחקנים נתנו את המקסימום שלהם, גם השחקנים על המגרש וגם השחקנים מחוץ למגרש היו איתם והייתה אנרגיה חיובית מאוד. אני חושב שהגיע לנו, שלטנו במשחק, בעיקר במחצית הראשונה. במחצית השנייה כבשנו שני שערים, שלטנו בהכל, ספגנו שער קל אבל זה קורה. אולי היינו קצת מבולבלים בכמה מצבים, אבל באופן כללי זה היה משחק טוב. אני גם חייב לדבר על האוהדים – הם שוב היו מדהימים היום וזה ניצחון מאוד חשוב עבורנו”.
על החילופים שביצע והגמישות על המגרש, בעיקר עם הצבת טל בן חיים כמגן ימני: “אני וחבריי לצוות האימון עשינו שינויים וזה פשוט קרה. אולי ההחלטה על טל כמגן ימני הייתה החלטה משוגעת, אבל כשיש לך שחקנים עם אופי אתה יכול לעשות את זה. אנו מכירים את האופי שלו וזו הסיבה ששמנו אותו. איתו כמגן ימני היו לנו יותר אופציות התקפיות. בעבר היו מצבים ששחקנים לא שיחקו בעמדה שלהם, זה הכדורגל, לשחקנים יש אופי וככה זה עובד”.
4 צפייה בגלריה
בן חיים חוגג עם חוזז
בן חיים חוגג עם חוזז
בן חיים חוגג עם חוזז
(רדאד ג'בארה)
על יובאנוביץ’, שלא מפסיק לכבוש, אמר המאמן: “הוא בא לפה בגלל הגולים, הוא צריך גולים, הוא כובש גולים, זו העבודה שלו. הוא צריך לעבוד יותר בשביל הקבוצה בהגנה. אבל הוא לא יכול היה להבקיע את השער הזה אם הקבוצה לא הייתה משחקת טוב בהגנה. כמובן שאנחנו לא רוצים לדבר רק על הגולים שלו אם הם חשובים או לא, גם הגולים של פריצה ושל חוזז בסוף, כולם חשובים. זו עבודת צוות”.
כשנשאל האם מכבי חזרה למרוץ האליפות ענה הסרבי בדיפלומטיות: “רגע, יש לנו כמה ימים להירגע, אחרי זה נראה מה נעשה בעתיד”.
4 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים
(רדאד ג'בארה)
כובש השער השני ג’ורג’ה יובאנוביץ’ התייחס בסיום לשער היפה שלו: “זה היה גול טוב מאוד, לא כבשתי הרבה כאלה בקריירה שלי אבל זה קרה, בעטתי בכדור, הסתכלתי לכיוון הזה והכדור הלך לאן שרציתי, זה היה גול מיוחד”.
כשנשאל אם הוא החלוץ הטוב בישראל ענה הסרבי בצניעות: “לא. זה משחק קבוצתי, זה לא טניס או משחק אישי, כלום לא אפשרי בלי חבריי לקבוצה. אני לא מרגיש מיוחד, אני מרגיש חלק מהקבוצה, כמו כולם אני פה לשחק בשביל מכבי, להביא את 3 הנקודות לקבוצה ולעשות את האוהדים שמחים”.
4 צפייה בגלריה
יובאנוביץ' ופריצה חוגגים
יובאנוביץ' ופריצה חוגגים
יובאנוביץ' ופריצה חוגגים
(רדאד ג'בארה)
על המשחק מול בית”ר ומה שהשתנה בחצי השני: “היו לנו במחצית הראשונה הזדמנויות אבל לא הצלחנו להבקיע. במחצית השנייה פריצה הבקיע גול טוב בנגיחה ואז אני כבשתי. אני חושב שהכי חשוב בכדורגל זה כשאתה מנצל את המצבים שלך וכובש”.
כשנשאל אם מכבי חיפה צריכה להתחיל לפחד ממכבי ת”א ענה: “מכבי תמיד רוצה אליפות, זה המועדון הגדול בישראל. אנחנו 6 נקודות מאחורי חיפה, אנחנו מסתכלים על עצמנו, המשחק הבא שלנו נגד חדרה בחוץ, רוצים את 3 הנקודות במשחק הזה ואז יהיה לנו את הסיכוי שלנו בפלייאוף. אנחנו מסתכלים על עצמנו, ואם ננצח משחק אחרי משחק אז הכל אפשרי”.