2 צפייה בגלריה
מאנה, סלאח וז'וטה חוגגים
מאנה, סלאח וז'וטה חוגגים
מאנה, סלאח וז'וטה חוגגים
(רויטרס)
על אף יתרון מבטיח של 0:2 מהמשחק הקודם, ליברפול יודעת שהיא תצטרך להיות במיטבה על מנת להשלים את המשימה ולהעפיל הערב (שלישי) ב-22:00 לשלב רבע גמר ליגת האלופות, כשתפגוש את אינטר באנפילד. לקראת ההתמודדות מאמני שתי הקבוצות שיתפו בתחושותיהם במסיבת העיתונאים.
הרכב ליברפול: אליסון בקר, טרנט אלכסנדר ארנולד, ג’ואל מטיפ, וירג’יל ואן דייק, קרטיס ג’ונס, פאביניו, טיאגו אלקנטרה, מוחמד סלאח, סדיו מאנה ודיוגו ז’וטה.
הרכב אינטר: סמיר הנדנוביץ', מילאן שקריניאר, סטפן דה פריי, אלסנדרו בסטוני, דנזל דומפריס, איבן פרישיץ', ארתורו וידאל, מרסל ברוזויבץ’, הקאן צ'להאנולו, לאוטרו מרטינס ואלכסיס סאנצ’ס.
יורגן קלופ, מאמן המייטי רדס, הזהיר את חניכיו: “שחקני אינטר לא יבואו לכאן כתיירים. אנחנו לא קבוצה ששומרת על תוצאה, אנחנו קבוצה התקפית. 0:2 זאת תוצאה הפיכה, אם אתה חושב שאתה עם חצי רגל בשלב הבא, אתה טועה ובגדול”. כמו כן הגרמני התייחס למשחק באיטליה: “התוצאה שהשגנו היא טובה בהרבה ממה שציפיתי לפני המשחק. הם קבוצה מאוד טובה והם ירצו לתקוף כבר מהפתיחה”.
מן העבר השני, גם מאמן הנראזורי, סימונה אינזאגי, התייחס למפגש המסקרן: “כמובן שהתוצאה מהמשחק הקודם משפיעה עלינו, שיחקנו נהדר והתוצאה לא משקפת. עומד להיות משחק קשה, אבל יש לנו המון מוטיבציה”.
2 צפייה בגלריה
סימונה אינזאגי
סימונה אינזאגי
סימונה אינזאגי
(רויטרס)
המאמן שיתף בתוכנית שלו והחמיא לקבוצה האנגלית: “זה חשוב ביותר שנבקיע כבר במחצית הראשונה, הייתי אומר אפילו קריטי. התכוננו למשחק במשך שלושה ימים, השחקנים מפוקסים. אנחנו מתמודדים נגד הקבוצה הטובה באירופה יחד עם באיירן מינכן ומנצ’סטר סיטי”.
מילאן עלתה לפסגה עם ניצחון ענק בנאפולי