2 צפייה בגלריה
ג'יימס אניס במדי אורלנדו
ג'יימס אניס במדי אורלנדו
ג'יימס אניס במדי אורלנדו
(רויטרס)
אחת מההחתמות הכי גדולות אי פעם בהפועל חיפה. הקבוצה הודיעה היום (שני) באופן רשמי על צירופו של ג’יימס אניס בן ה-31, לו עבר של למעלה מ-400 משחקים ב-NBA, כפי שפורסם לראשונה ב-ONE. הוא צפוי להשתכר ב-90 אלף דולר עד סיום העונה.
בעונת 2020/2021 שיחק 37 משחקים בקבוצת אורלנדו ורשם ממוצעים של 24 דקות למשחק, 8.4 נקודות, שתי חסימות וארבעה ריבאונדים, כשמשחק השיא שלו היה בהפסד 106:115 לשיקגו בולס, כשסיים עם 22 נקודות וארבעה אסיסטים.
בעונת 2021/2022 שיחק בחוזים קצרים בטורונטו, ברוקלין, לוס אנג'לס קליפרס ודנבר נאגטס. מהקבוצה נמסר: “מדובר בחיזוק משמעותי ובהחתמה חשובה מאוד עבורנו בדרך להשגת היעדים. המועדון עושה מאמצים גדולים, לילות כימים, על מנת לחזק את הקבוצה ולבנות סגל חזק ולאפשר לצוות האימון את כל התנאים הדרושים להצלחה, והחתמה כזו היא הצהרת כוונות - אנחנו רוצים פלייאוף עליון”.
2 צפייה בגלריה
אלעד חסין
אלעד חסין
אלעד חסין
(חגי מיכאלי)
מאמן הקבוצה, אלעד חסין, אמר: ״אנחנו שמחים וגאים ששחקן כמו ג׳יימס אניס מצטרף להפועל חיפה. ג׳יימס הינו שחקן NBA וכשנוצרה ההזדמנות להביא אותו הנהלת המועדון קיבלה החלטה אמיצה ועשתה כל שביכולה להביא את השחקן ועל כך מגיע להם קרדיט גדול. אנחנו מאמינים שג׳יימס הוא השחקן שייתן לנו את הבוסט על מנת שנגיע כמה שיותר רחוק השנה״.
יושב ראש המועדון, יובל רוסמן, הוסיף: ״אין ספק שזה אחד השחקנים המרשימים שיהיו כאן עם רקורד של שחקן חמישייה ב-NBA בשנים האחרונות. מבחינת הפועל חיפה זה לבטח השחקן עם הרקורד הכי מרשים שהוחתם במועדון. רתמנו לעניין את כל הספונסרים שלנו – בי-קיור לייזר, שובל הנדסה, תומר, אלטשולר שחם, מלונות קנדה ישראל ובלאק בורגר - שנתנו אור ירוק להחתמה וכמובן שבלעדיהם זה לא היה קורה.
“זו עוד דרך להראות לקהל שלנו בפרט ולחובבי הכדורסל בכלל שהמטרות והכוונות שלנו הן להשאיר את המועדון בצמרת הכדורסל הישראלי לטווח ארוך, וכבר עכשיו מקווים שההגעה של אניס תעשה את השינוי המיוחל״.
אניס צפוי לנחות בישראל ביום רביעי בערב וליטול חלק באימון ביום חמישי אחר הצהריים אחרי שיעבור בדיקות רפואיות. הוא ישחק במשחק הליגה החשוב נגד הפועל ירושלים (יום שני, 21:00).
שער גדול להפועל ירושלים מול הפועל אשקלון