1 צפייה בגלריה
ניקולה יוקיץ'
ניקולה יוקיץ'
ניקולה יוקיץ'
(רויטרס)
ההצגה של ניקולה יוקיץ’ ב-130:138 של דנבר על ניו אורלינס הלילה (בין ראשון לשני) לא הותירה אף אחד אדיש והתגובות לא איחרו לבוא. הנאגטס כבר פיגרו ב-21 הפרש אך 30 נקודות של הסרבי ברבע האחרון וההארכה הפכו את המשחק וקטעו את רצף ארבעת הניצחונות של הפליקנס. “אני מרגיש בטוח לקחת את הזריקות החשובות. חשוב שחבריי לקבוצה מאמינים בי”, אמר בסיום הסנטר, שרשם 46 נקודות, 12 ריבאונדים, 11 אסיסטים, וארבע חסימות.
יוקיץ’ הפך לשחקן הראשון בהיסטוריה שמעמיד שורה סטטיסטית של 40, 10, 10, 10, 3 חטיפות ו-4 חסימות. הוא גם השחקן הראשון מאז לברון ג’יימס מול דנבר ב-2010, שרושם טריפל דאבל עם לפחות 40 נקודות וארבע חסימות במשחק. ברחבי העולם נפעמו מההצגה של ניקולה יוקיץ’. “הוא פשוט שונה מכולם. סוחב את דנבר על הגב שלו. שחקן היסטורי”, נכתב. הניצחון של הנאגטס העלה אותם למאזן חיובי של 38 ניצחונות אל מול 26 הפסדים, כשהם מוצבים במקום השישי במערב, בזמן שיריבתם ירדה למקום העשירי כשמאזנה השלילי עומד על 37 הפסדים ו-27 ניצחונות.
בסיום המשחק המאמן מייקל מאלון בחר להתייחס דווקא לשליטתו באמוציות ואמר: “אני מצטער בפני קבוצתי. אני חייב לשלוט באמוציות שלי. אסור לתת להם להשפיע עליי בצורה כזאת,ואני חייב להיות יותר טוב מהבחינה הזאת. אני מרגיש רע בנוגע למה שקרה”. לקראת סוף הרבע השלישי, מאלון וקבוצתו היו בפיגור ולא הצליחו להשתלט על העצבים שלהם, ספגו שלוש עבירות טכניות רצופות וסיבכו את קבוצתם אף יותר.
מכבי ת"א מנצחת את מכבי ראשון 83:109