3 צפייה בגלריה
בני לם חוגג
בני לם חוגג
בני לם חוגג
(ראובן שוורץ)
מכבי נתניה ניצחה הערב (שבת) 1:3 באצטדיונה הביתי את הפועל קרית שמונה, ונמצאת כעת במרחק נגיעה מהפלייאוף העליון. לחניכיו של בני לם נותר עוד משחק אחד עד לסיום הליגה, בו יפגשו את הפועל תל אביב. מן העבר השני, קבוצתו של סלובדאן דראפיץ’ לא הצליחה לנצח בפעם התשיעית ברציפות, ולמעשה איבדה כל סיכויי להעפלה לפלייאוף העליון.
מאמן הקבוצה המנצחת, בני לם, אמר בסיום: “אושר גדול לראות את הקהל הזה. שאפו לקהל אפילו לפני השחקנים שלי. היינו במשחק בינוני. לק”ש אין קהל, ולנו הגיעו 8,000 אוהדים, עשינו את שלנו בנושא הזה. אני מתעסק בכדורגל כבר 30 שנה אומנם בנוער, זה הרבה משחקים ויש הרבה ניסיון. לחבק את השחקן כשהוא יוצא או נכנס, לחזק את השחקנים, זה מה שהם צריכים. זה מה שאני הרגשתי שאנשים כמו מוטל’ה ושייע אימנו אותי. זה מה שאני נותן לשחקנים שלי”.
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי נתניה חוגגים
שחקני מכבי נתניה חוגגים
שחקני מכבי נתניה חוגגים
(ראובן שוורץ)
עוד הוסיף לם: “הקבוצה הזאת היא קבוצה מקצוענית, שרוצה ולהתקדם ולהצליח. אפילו לא דיברתי היום על הנעדרים, ושבוע הבא יהיו לי את כולם כשירים. הם עובדים קשה באימונים ומראים בכל משחק את התוצאות. העתיד הזה של מכבי נתניה עתיד גדול. בנוער היום הם עברו את מכבי חיפה, זה מתחיל משם. נתניה בדרך הנכונה. כשהגעתי הרימו גבה, ומי שלגלג עליי אני מלגלג עליו. אני מדבר על המגרש ונהנה לראות את הקבוצה שלי. יש קבוצה טובה והשחקנים נהנים. כיף לי פה מאוד”.
גם מאמן הקבוצה המפסידה, סלובדאן דראפיץ’, אמר בסיום: “להגיע לנתניה ולפגוש את האוהדים שלהם זה תמיד כיף. תודה להם שלא שכחו לי את השנים והרגעים יפים? שמח בשביל העיר נתניה ולאוהדיה. כדורגל זה משחק של נקודה פה ונקודה שם. אני לא חושב שהם היו יותר טובים מאיתנו, הפנדל והאדום עשו את ההבדל. כל הכבוד לשחקנים שלי, הם התכוננו טוב למשחק. הפציעה של סאקה הוציאה אותנו מהאיזון. מרוצה מההתנהלות בתקופה הזאת. נותר עוד משחק וננסה להעפיל לפלייאוף העליון.
3 צפייה בגלריה
סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ'
(ראובן שוורץ)
דראפיץ’ המשיך: “קודם כל יש לנו עכשיו היעדרויות רבות ואנחנו לקראת סוף עונה, צריך לראות מי מוכן. זה המקצוע שלהם, והם צריכים לשחק בשביל החוזה שלהם. אני חושב שיש לנו עונה די טובה ואנחנו צריכים להמשיך ולבנות אותה הלאה. איזי שרצקי? אני עושה הכל בשביל להצליח, ובסוף העונה שכל אחד יסכם מה שהוא רוצה. העבודה שלי היא לגדל שחקנים צעירים למען ק”ש ולהכין קבוצה טובה. אני מאוד אוהב את העיר, אבל אם לא אהיה כאן בעונה הבאה אז אהיה בבית עם אשתי”.
אדריאן רוצ’ט התייחס למצב קבוצתו בסיום: “פתחנו את החצי השני על הפנים ולא הופענו בכלל. היינו די בהלם. לאחר מכן התחלנו להתעורר אבל נפלנו באגרסיביות ובשקט משחק. יש לנו על מה להילחם בפלייאוף התחתון. לא באים להעביר את הזמן. אנחנו מקצוענים ולא רוצים להסתבך. מה שקורה בין ההנהלה לצוות המקצועי לא משפיע עלינו. אנחנו אומנם ערניים ולא אטומיים אבל מועדון בריא וטוב יודע לעשות את ההפרדה. מה שקורה בחדרים למעלה נשאר שם. באים לעשות את העבודה ולעשות את הפרדת הרעשים”.