6 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(עמרי שטיין)
כ-30,000 אוהדי מכבי חיפה הגיעו היום (שבת) אחר הצהריים לסמי עופר בתקווה לראות הקבוצה שלהם מספקת הצגה. אך הירוקים המשיכו את היכולת הלא משכנעת שלהם מהמחזורים האחרונים וסיימו ב-1:1 מאכזב עם הפועל נוף גליל, שמבחינתה אספה נקודה יקרה מאוד במאבקי התחתית.
מאמן מכבי חיפה, ברק בכר, אמר בסיום: “אני מאשים רק את עצמי בהכנה, בחילופים, בניהול משחק. אני לוקח על עצמי את הכמו הפסד הזה. לכולם יש אחריות אבל לי יש הכי הרבה אחריות. הייתי צריך לעשות שני חילופים במחצית ולא עשיתי את זה בגלל שהבקענו מכלום משום דבר. אם היה 0:0 הייתי עושה והייתי צריך לעשות חילופים גם ב-0:1. אנחנו בתקופה לא טובה ואני לוקח אחריות על זה”.
בכר:"היינו גרועים"
מאמן הירוקים הוסיף: “בדרבי ניצחנו על מזל ואי אפשר להסתמך על זה. למרות שלא היינו מספיק טובים עדיין קיבלנו גול רך שלא היינו צריכים לחטוף. צריכים לשבת, להירגע, להסתכל על הדברים ולחשוב איך משתפרים כי ככה לא ננצח”.
בכר דיבר גם על קרב האליפות: “יש יריבות מולנו, זה לא בא בקלות, לא לכל דבר יש פתרון. באות קבוצות וסוגרות אותנו טוב ואנחנו צריכים לחשוב על פתרונות. קרב האליפות פתוח ואוי ואבוי לנו אם נחשבו שהוא סגור. זה המטרה שלנו אבל היא עוד רחוקה ויש עוד הרבה זמן”.
6 צפייה בגלריה
מאוויס צ'יבוטה מאוכזב
מאוויס צ'יבוטה מאוכזב
מאוויס צ'יבוטה מאוכזב
(עמרי שטיין)
עוד הוסיף מאמן האלופה: “משחק שהיינו חייבים לנצח. היינו גרועים אבל עדיין היינו צריכים לנצח. לצערי בסופו של דבר לא היינו טובים, ההרכב והחילופים לא היו טובים. זה קודם כל מתחיל בי ואני אדאג לתקן את זה. הרגשתי שאנחנו יכולים להפסיד וזה היה באוויר. החילופים וההרכב לא היו טובים אני מאוד כועס על עצמי זה שתי נקודות מאוד יקרות וחבל. אני אסיק הרבה מסקנות. אם היו לי את כל הפתרונות, היינו נראים אחרת”.
בכר התייחס למהלך המשחק: “היינו צריכים אחרי האדום להתנפל ולגמור את המשחק ונענשנו ומגיע לנו. הרבה שחקנים לא היו טובים היום ויש פה עניין של מעבר כנראה. גם ההכנה וגם תוך כדי המשחק לא היו טובים. דרשתי מחוסה (רודריגס) דברים אחרים אבל בדיעבד כל מה שעשיתי לא היה טוב היום וכשהוא יצא נראינו פחות טוב. לא יודע כרגע מתי אצילי יחזור. נצטרך לעבוד קשה מאוד כדי לקחת אליפות ושום דבר לא יבוא בקלות. יש ירידה טבעית אבל היא יותר מדי חדה. אנחנו עדיין מקום ראשון ונצטרך להבין איפה אנחנו לא בסדר ולבוא כבר נגד בית”ר ירושלים בצורה אחרת”.
6 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(עמרי שטיין)
גם דולב חזיזה התייחס למשחק: “לחץ מהקהל? בטוח שלא. היה מאוד מרגש לראות את כל האוהדים והמשפחות ורצינו לשמח אותם, אבל לפעמים לא הכל הולך כמו שרצינו. תיקו, מבאס, אין לי מה להגיד. אני מאוכזב מאוד מהתוצאה הזו ואני מקווה שנשתפר. כל השחקנים אחראים על מה שהיה, היינו צריכים להביא הרבה יותר יכולת והקרבה, חשבנו שאחרי האדום הדברים יבואו לנו בקלות וחטפנו גול, אבל ממשיכים קדימה צריכים לבוא לפלייאוף העליון במומנטום טוב”.
6 צפייה בגלריה
דולב חזיזה
דולב חזיזה
דולב חזיזה
(עמרי שטיין)
מאמן נוף הגליל, שי ברדה, סיכם את המשחק: “הכנסתי חלוץ בעשרה שחקנים כי לפעמים יש קרמה. לא הגיע לנו להפסיד את המשחק הזה, במחצית הראשונה לחצנו אותם בצורה טובה וידענו שזה יעזור לנו למנוע מהם להגיע למצבים. אם יש מצבים בכדורגל אז לעבדאללה מגיע. לקחת ונקודה מול 30,000 איש זה חשוב. זה מועדון שמאוד רוצה להצליח”.
6 צפייה בגלריה
שי ברדה
שי ברדה
שי ברדה
(עמרי שטיין)
“עשיתם לי את העבודה. אמרתם אין נוף הגליל, היא רק תפאורה, ירדה כבר ליגה, נוף הגליל חייה וקיימת ואנחנו נעשה הכל על מנת להישאר בליגה. יש לנו הרבה שחקנים צעירים ואנחנו צריכים להיות יציבם. אנחנו שוכחים מהנקודה ומחכים למשחק הבא. אני אשקר אם אני אגיד שאני לא מחייך, כי הוצאנו נוקדה מול אלופה המדינה, מול סמי עופר מלא, זה משמח”.
כובש שער השוויון, עבדאללה חליחאל, אמר: “לא נפלנו ממכבי חיפה בכל שלבי המשחק והיה לי מחשבה בראש שאני צריך להיכנס ולעשות את ההבדל. בעזרת השם נשאר. נעבוד קשה, נקשיב לשי ונעשה את זה”.
6 צפייה בגלריה
שחקני נוף הגליל חוגגים עם עבדאללה חליחאל
שחקני נוף הגליל חוגגים עם עבדאללה חליחאל
שחקני נוף הגליל חוגגים עם עבדאללה חליחאל
(עמרי שטיין)