1 צפייה בגלריה
שחקניות קריית גת
שחקניות קריית גת
שחקניות קריית גת
(שחר גרוס)
המחזור ה-19 בליגת העל לנשים נערך הערב (חמישי) ובפסגה נשמר הסטטוס קוו. המוליכה מ.ס קרית גת הביסה 1:4 את הפועל באר שבע. הדולקות אחריה, מכבי בנות עמק חפר וכשרונות חדרה ניצחון גם הן 0:2 ו-0:3 את הפועל רעננה והפועל מרמורק בהתאמה. במשחק נוסף, אס”א ת”א גברה 2:3 על בנות נתניה.

מ.ס קרית גת - הפועל ב״ש 1:4

אחרי התיקו הדרמטי בראשון, מוליכת הטבלה השיגה את הנקמה שלה עם ניצחון ביתי חלק. פליסאנו פלאביה תחילה את החגיגה כבר בדקה הראשונה עם שער לזכות המאחרות. שער עצמי של עיטאף אליקיסי הכפיל את היתרון של קריית גת. שאניס פוסטר צימקה באופן זמני, אך אלינה מטקלוב החזירה את האלופה ליתרון כפול. פלאביה השלימה צמד בדקה ה-61 וחתמה את תוצאת המשחק. קריית גת שומרת על המקום הראשון.

מכבי בנות עמק חפר - הפועל רעננה 0:2

בנות עמק חפר נותרו במרדף אחר קריית גת המוליכה ורשמו ניצחון על הקבוצה במקום הלפני האחרון. שתי הקבוצות לא מצאו את הרשת עד הדקה ה-73 בה גבריאלה פלוגי פרצה את השכר והעלתה את המארחות ליתרון. בתוספת הזמן, נטליה פינקני הכפילה את היתרון וקבע את תוצאת המשחק.

מכבי כשרונות חדרה - הפועל מרמורק 0:3

אחרי ההפסד המפתיע בתחילת השבוע, הקבוצה מחדרה השיגה את הנקמה שלה כאשר הביסה את מרמורק שמסובכת מתחת לקהל האדום. צמד מהיר של הודיה ביטון בדקות ה-33 וה-38 העניק למארחות יתרון מבטיח במחצית. בדקה ה-78 יאונדה אדבויאגו כבשה את השלישי וסגרה את סיפור המשחק. חדרה נותרת במרחק חמש נקודות ממוליכה.

אסא ת״א - בנות נתניה 2:3

מי שרוצה להיות הצלע הרביעית במאבקי הצמרת, רשמה ניצחון דרמטי על נועלת הטבלה, שטרם ניצחה משחק ליגה העונה. קתרין אמה לובינג העלתה את נתניה ליתרון מפתיע בדקה ה-19. גיואבניה קמפוס ושקירה דונקן הפכו את התוצאה והעלו את התל אביביות ליתרון. יעל פרץ קבע שוויון בדקה ה-80, אך שער דרמטי של טליה זומר העניק לאס”א ניצחון דרמטי.
יש עתיד: הדור הבא של הפועל באר שבע