2 צפייה בגלריה
מתן חוזז
מתן חוזז
מתן חוזז
(רדאד ג'בארה)
מכבי תל אביב השלימה הערב (חמישי) ניצחון כפול על מכבי קביליו יפו באצטדיון בלומפילד, כאשר גברה עליה 0:4 (0:6 בסיכום צמד המשחקים) ועלתה על חשבונה לחצי גמר גביע המדינה, שם תוכל לפגוש את מכבי חיפה, הפועל באר שבע או הפועל חיפה.
מתן חוזז אמר לאחר המפגש: “אני שמח על הניצחון ושמח גם להבקיע, מאושר מהתחושה הזאת והפנים קדימה. סגנון המשחק השתנה מאז שקרסטאיץ’ הגיע, יש דגש על מעברים ויותר יצירתיות וחופש לשחקנים לעשות מה שהם יודעים לעשות, השחקנים משחקים עם ביטחון, הם נהנים ואלו התוצאות. צמצמנו יפה מבאר שבע וגם ממכבי חיפה, מתקרבים, אין יריבה מועדפת. מתנה למאמן? נחשוב על משהו ונעשה לו”.
חוזז: נילחם עד השניה האחרונה
מאמן הצהובים, מלאדן קרסטאיץ’, אמר לאחר ההתמודדות: “אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, אני מרוצה מההופעה, שמח גם שהשחקנים הצעירים קיבלו דקות, אני ממשיך לעקוב אחריהם. חשוב לנו שהשחקנים הצעירים ישחקו, נראה מה יקרה בעונה הבאה.
בכל שלושה ימים יש משחק, אנחנו רוצים להילחם להגיע לפלייאוף במקום טוב יותר, תהיה לנו משימה קשה מול בית”ר ירושלים, קבוצה ממושמעת וחזקה. מתנה ליום ההולדת? אני מרוצה כשהשחקנים שלי עושים עבודה טובה ומנצחים, זה מספיק”.
2 צפייה בגלריה
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
(רדאד ג'בארה)
מאמן הקבוצה מליגה א’, איציק ברוך, אמר בסיום: “אנחנו עדיין קבוצה בליגה א’, שיחקו בחצי השני שישה שחקני נוער וזה הניצחון הגדול שלנו היום. לא היינו מספיק טובים, אנחנו יכולים לשחק יותר טוב, אבל הפערים היו גדולים. אני מאוד גאה בשחקנים שנתנו הכול, נאחל למכבי ת”א בהצלחה בהמשך”.
עוד הוסיף ברוך: “הכי חשוב זה שהצלחנו לתת לכמה שחקנים לנוח, המטרה שלנו הייתה מלכתחילה לעלות ללאומית, יהיה קרב קשה בליגה, יש קבוצות מצוינות, לטעמי אנחנו הכי טובים בליגה א’, מאמין שנעלה בעזרת השם”.