1 צפייה בגלריה
רובי לבקוביץ'
רובי לבקוביץ'
רובי לבקוביץ'
(שחר גרוס)
לאחר חשיפת ONE על סאגת הכרטיס הצהוב שלא נרשם לחובתו של רובי לבקוביץ’, ולכן שיתופו של השוער במשחק הליגה הקרוב מול בני סכנין הוטל בספק, בבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל החליטו בסופו של דבר להעניק מתן סעד זמני ולדחות את העונש, ולכן השוער יוכל לעמוד לרשות קבוצתו במשחק בדוחא.
בחדרה, כזכור, ערערו על העונש שאמור היה להשעות את לבקוביץ’ מול סכנין, ומאחר שהדיון בעניין זה לא יוכל להיערך לפני מועד המשחק בדוחא, השוער בינתיים יוכל לשחק ובמידה כי הערעור של החדרתים יידחה בסופו של דבר, הוא יפספס את המשחק מול מכבי תל אביב במחזור שינעל את העונה הסדירה.
בהחלטה של עו”ד אסף הדסי מבית הדין העליון נכתב בין היתר: “אין אפשרות טכנית לקיים את הערעור לפני המשחק. מכיוון שריצוי העונש במשחק הקרוב דווקא עלול לגרום למערערת נזק ולייתר למעשה את שמיעת הערעור, החלטתי להיעתר לבקשה למתן סעד זמני, כך שלבקוביץ’ יוכל לקחת חלק במשחק הקרוב. ככל שיידחה הערעור, ירצה את עונש ההרחקה במשחק שלאחר מכן”.
הפועל חדרה הגיבה: “מברכים על ההחלטה הצודקת והנכונה לאפשר לשוער רובי לבקוביץ' לשחק בשבת בסכנין. מודים לנשיאות בית הדין העליון ולעו"ד אסף הדסי על ההבנה כי היה ולא ניתן לשתף השחקן, עלול היה להיווצר נזק ספורטיבי לקבוצה ולשחקן עצמו, כפי שהוסבר בערעור שהוגש על ידי עו"ד שחר גרינברג. הפועל חדרה תגיע לדיון בשבוע הבא מוכנה לטעון את טענותיה כבדות המשקל בעניין האמור ובסוגיה החשובה של שינוי דו”ח שופט בדיעבד”.
ברדה:מגיע לשחקנים שאפו אחד גדול