3 צפייה בגלריה
עומר אצילי וברק בכר
עומר אצילי וברק בכר
עומר אצילי וברק בכר
(עמרי שטיין)
אחרי שהעפילה השבוע לחצי גמר גביע המדינה ועוד קודם לכן ניצחה בדרבי בליגה ופתחה פער של שש נקודות בפסגה, מכבי חיפה מקווה לקחת שלוש נקודות גם מול הפועל נוף הגליל, שמתחת לקו האדום, במחזור הקרוב בליגת העל.
מהסגל של ברק בכר יחסרו עומר אצילי שנפצע וגודסוויי דוניו שמתאושש מניתוח שעבר. בניגוד אליהם, לקראת המשחק יחזרו כל שחקני ההרכב הבכירים: ג'וש כהן, בוגדן פלאניץ', צ’ירון שרי, דולב חזיזה ודין דוד.
ברק בכר התייחס למשחק מול נוף הגליל: “קודם כל האצטדיון יהיה מלא ב-30 אלף ירוקים שזה הדבר הכי מרגש ואנחנו מחכים לזה. הרבה משפחות יגיעו בגלל השעה. זה היה בגביע מול הפועל ירושלים אבל עכשיו זה יקרה במימדים גדולים יותר. נעשה הכול כדי לשמח אותם. לגבי נוף הגליל, אני רואה את העבודה של שי ברדה בקבוצה. הם משחקים כדורגל ובלא מעט משחקים הם היו יותר טובים מהיריבות למרות שלא ניצחו ולכן צריך לכבד כל יריבה”.
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(עמרי שטיין)
בכר הרחיב: “אין לנו את הלוקסוס שלא לכבד אף אחת או לבוא בגישה לא טובה. באנו בגישה לא טובה בדרבי מבחינת רכות ואגרסיביות ולא הגיע לנו לנצח, צריך להודות בכך, מבחינת יכולת אנחנו חייבים לשפר את זה. זה קרה גם מול הפועל ירושלים בסמי עופר. צריכים ללמוד ממה שקרה, לבוא מוכנים ולחזור להיות אותה קבוצה שהרגלנו את כולם לראות”.
על חסרונו של מלך השערים והבישולים, עומר אצילי, שסובל מפציעה, אמר בכר: “עומר שחקן חשוב והמספרים מדברים בעד עצמם. יש לנו סגל מספיק טוב ומי שישחק במקומו יעשה את העבודה”.
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים עם דין דוד
שחקני מכבי חיפה חוגגים עם דין דוד
שחקני מכבי חיפה חוגגים עם דין דוד
(עמרי שטיין)
על הרצון לסיים את העונה הסדירה בפער משמעותי מהמקום השני וביכולת טובה, אמר המאמן: “אין ספק שחשוב שנגיע בעמדה כמה שיותר טובה לקראת הפלייאוף כי אנחנו רואים שיש קבוצות חזקות במאבק. גם המשחקים עכשיו מאוד קשים כי קבוצות נלחמות על מיקום, מי בפלייאוף ומי בתחתית. אף משחק לא קל לאף קבוצה. יש לנו עכשיו שני משחקים מול נוף הגליל ובית"ר ירושלים שנלחמות על החיים שלהן וזה לא קל. חשוב להגיע לפלייאוף בעמדה טובה ולכם הדברים תלויים רק בנו. עלינו להשלים את העבודה”.
על כך שהשחקנים הבכירים שלו קיבלו מנוחה בגביע ויחזרו לליגה, הרחיב בכר: “אין משחק שאינו חשוב בליגה וברגע שיש אפשרות לתת מנוחה לשחקנים שיש עליהם עומס ולחץ, שווה לתת להם מנוחה. מה עוד שאנחנו מרוויחים את שאר השחקנים שתמיד יהיו דרוכים ומוכנים. אנחנו צריכים את כולם. כמובן שיהיו שינויים לקראת נוף הגליל, נצטרך לעשות את ההתאמות מבחינתנו כדי לנצל את היתרונות והחסרונות של היריבה”.
יצחקי ואנגלידיס במסע"ת מכבי ת"א