אונס קבוצתי מחריד נחשף בארגנטינה: הרשויות עצרו שישה חשודים בהתעללות מינית ברוטאלית באישה צעירה בבואנוס איירס ביום שני. המשטרה המקומית קיבלה תלונה על אונס קבוצתי, שלחה כוח למקום ותפסה את החשודים בשעת מעשה: בזירה המזעזעת נמצאה אישה כבת 20, בהכרה למחצה וחצי ערומה בתוך מכונית פולקסווגן לבנה, לאחר שעברה התעללות אכזרית על ידי ארבעה חשודים בעוד ששני חשודים נוספים שמרו על המכונית מבחוץ.

"מי שהגישה את התלונה היא אישה שעבדה בחנות ליד", סיפרה עדה שנכחה במקום ל-Paudal, "היא ראתה את הבנים מעשנים ושותים בקרבת העסק שלה ושמה לב שהמכונית הלבנה מתנועעת המון. האישה ניגשה למכונית וראתה שהם מתעללים בתורות בצעירה שהייתה בתוך הרכב". האישה סיפרה כי כשהשוטרים הגיעו למקום וחילצו את האישה, היא צרחה ואמרה: "נתנו לי משהו לשתות". "היא הייתה אבודה ולא ידעה איך היא הגיעה לשם. ששת הגברים היו מסטולים", תיארה העדה.

הצעירה סיפרה לשוטרים שעברה התעללות מינית ממושכת בתוך המכונית על ידי ארבעת הגברים שככל הנראה אנסו אותה בתורות, אחד אחרי השני. האונס המזעזע נמשך עד שהכוח המשטרתי הצליח לחלץ אותה ולפנות אותה לבית החולים המקומי, שם קיבלה טיפול ע"י יחידה מיוחדת לאלימות מינית. בתוך מכונית הפולקסווגן הלבנה, בה נמצאה האישה, נתפסו גם 11 גרם של מריחואנה, סם מסוג LSD ושבעה טלפונים סלולריים. לפי החשדות, האישה סוממה בזמן המעשה.

בזמן המעצר החלו להיאסף סביב המכונית עוברי אורח שתיעדו בטלפונים שלהם את הרגעים הדרמטיים. בסרטונים שהופצו ברשתות החברתיות ניתן לשמוע את עוברי האורח צועקים לעבר החשודים, בני 20-24: "אנסים, אנסים". אותם עוברי אורח אף ניסו לעקוף את המשטרה ולהתעמת עם העצורים בעצמם, כאשר אחד מהחשודים ניסה להסתיר את פניו וחמשת האחרים קראו בצעקות: "יאללה, תצלמו אותי".