"מה אכפת לי אם לא ארד במשקל?": תום יער חושפת את הבטן לאחר הלידה

הקומיקאית מצליחה להצחיק אותנו גם לאחר הלידה בסדרת סטוריז מעולה וקורעת • היא מנרמלת את הגוף הנשי לאחר הלידה, ומשתפת חוויות כאמא טרייה • אנחנו עפים על זה

תום יער, צילום: אוהד רומנו

שבועיים לאחר הלידה של בנה הבכור אבשלום, תום יער יכולה להתהדר לא רק בתואר אמא חדשה, אלא גם בזה של האמא הכי מצחיקה בביצה.

בהומור הציני והמעט פרוע האופייני לה, יער מקפידה לשתף עם הגולשים שלה באינסטגרם בחוויותיה (ותלאותיה) כאם טרייה, וזה כואב ומצחיק, ובעיקר אמתי.

 

תום יער בלי פילטרים, ואנחנו עפים על זה, צילום: אינסטגרם

"עקרונית, ממרום שבוע וחצי אסכם, היה שווה ללדת. ביי, בוקר טוב", כתבה יער (34) על תמונה שהעלתה בסדרה ארוכה של סטוריז אתמול (שלישי) כשהיא נראית שוכבת כאובה מצירים על מיטת בית החולים.

"הכדור פיזיו הוא השטן. למי שעשתה ניתוח יודעת. אל תנסו", הוסיפה מתחת לתמונה של כדור פיזיו. "הכי גרוע זה טטרות", כתבה על תמונה אחרת. "אחי, כמה פאקינג טטרות אתה צריך", למה עוטפים תינוק בטטרות כל היום?", תהתה.

מסכימים עם כל מילה. יער לאחר הלידה, צילום: אינסטגרם

בתמונת פוסט לידה, ביקשה להעביר מסר חשוב לגבי דימוי גוף של נשים לאחר היריון ולידה, וכתבה: "העיקר שאני כבר לא בהיריון. כן, זה העיקר. אוריד במשקל לא אוריד, מה אכפת?", כתבה על גבי תמונה שחשפה חצי מגופה ונראית בו הבטן שלה פוסט הלידה. "העיקר שאין לי את הנטל הזה על הגוף והנפש לשמור, לשמור, לשמור".

"עכשיו רק כיף יש לי. לגדל תינוק זה כמו טמגוצ'י שיטרוק דלתות בקרוב", התבדחה. "העיקר שנעלם המתח מתי הלידה. איך יהיה, מה ייצא. זהו, אין מתח. אני אדם שיכול בקרוב לחזור לעשן ובעיקר לחזור לאכול דגים נאים", סיכמה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר