3 צפייה בגלריה
המפגש בין רמת השרון להפועל ראשון לציון
המפגש בין רמת השרון להפועל ראשון לציון
המפגש בין רמת השרון להפועל ראשון לציון
(הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
משחקי חצי גמר גביע המדינה בכדוריד ייערכו ביום ראשון הקרוב, וארבע המשתתפות יגיעו למעמד אחרי ניצחונות במחזור השמיני בשלב הבתים. א.ס רמה"ש שבה הערב (שלישי) אל המקום הראשון אחרי שגברה על הפועל ראשל"צ 27:35. היריבה של רמה"ש, בני הרצליה, רשמה ניצחון 37:41 על הפועל קרית אונו - שתיים שצפויות להבטיח רשמית ההעפלה לפלייאוף מהבית התחתון, אולי עוד בסוף השבוע (יתקיימו משחקי השלמה בבית התחתון).
הדרמה בבית התחתון: הפועל באר שבע, שהפסידה אמש, נפרדה הערב באופן רשמי מליגת העל, בעקבות ניצחון החוץ 28:29 של הפועל חבל אילות בדימונה. נס ציונה ואילות עם 14 נקודות כ"א מעל הקו האדום, דימונה מתחתיו עם 11 נק'. ב"ש כאמור עם שתיים בלבד.

בית עליון

א.ס רמה"ש – הפועל ראשל"צ 27:35 (13:14)

אחרי מחצית ראשונה צמודה, רמה”ש הציגה מחצית שנייה תכליתית והיא כאמור שבה למקום הראשון. הפועל ראשל"צ איבדה הזדמנות לצמק את הפיגור מחולון לנקודה. קבוצתו של עידן מימון הודיעה אמש על צירופו של המקשר המונטנגרי נמניה דיורסקוביץ' (22, 1.90 מ'), בעל עבר בנבחרות הצעירות בארצו, שיחליף את סטפן איליץ' שעבר במהלך הפגרה לאשדוד. הערב הוא סיים ללא שערים. טל הרשקוביץ’ הוביל את מבקיעי רמה"ש עם 6 שערים, איבן מושיץ' עם 5, מרקו צ'ורצ'יץ', עמית מוטולה ודניאל צרפתי 4 כ"א. בהפועל - ערן צרפתי 5, נדב כהן ועוז חממי 4 כ"א.
3 צפייה בגלריה
שחקני חבל אילות חוגגים
שחקני חבל אילות חוגגים
שחקני חבל אילות חוגגים
(באדיבות המועדון)

בית תחתון

מכבי דימונה – הפועל חבל אילות 29:28

העולה החדשה עשתה צעד משמעותי לעבר ההישארות, ומלבד העובדה שפתחה יתרון של 3 נקודות על פני דימונה שמתחת לקו האדום - גם ביחס הישיר מולה - במקרה של שוויון נקודות בסיום הבית התחתון, היא תשרוד בזכות ניצחון שלישי עליה העונה ושני בהפרש של שער (במפגש הקודם אילות ניצחה 25:26).
מנגד, מצבה של דימונה מסתבך גם בעקבות הניצחון אמש של נס ציונה בבאר שבע. נראה שרק שני ניצחונות על באר שבע השכנה בשני המשחקים הבאים (אחד מהם השלמה) - יכולים לאושש את המצב של דימונה. קסם עמיאל, מלך שערי ליגת ווינר, הוסיף עוד 7 שערים למאזנו בשורות אילות. גל כספי תרם 6, נועם ניב חייט ואיגור רדוייביץ' 5 כ"א היו מהמבקיעים הבולטים בקבוצה מהערבה.
3 צפייה בגלריה
מרקו צורציץ
מרקו צורציץ
מרקו צורציץ
(דליה נבעה, רמת השרון)

בני הרצליה - הפועל קרית אונו 37:41

הרצליה אולי לא בשיאה לפני חצי גמר גביע המדינה, אבל היא מתאוששת מההפסד הצורב בנס ציונה. היא השיגה ניצחון שמבטיח לה כמעט סופית את המקום בפלייאוף. קרית אונו עשויה להבטיח אותו בסוף השבוע.
השוער היפני עם הרחקה איומה גומר את המשחק