Skip to content

כפר סבא: סועד נפצע מירי לעבר בית קפה בו ישב. ראש העירייה: נחצו כל הקווים האדומים

סועד ארעי שישב בבית קפה אדלה ברחוב ויצמן נפגע מירי של אלמוני שנמלט על אופנוע. בעלי הקפה מזוהה עם אחד מארגוני הפשיעה. ראש העירייה רפי סער: "טרור אזרחי שבוצע באמצע הרחוב, לאור יום ברחוב הומה אדם ונפגע לנו תושב חף מפשע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גבר בשנות ה-60 לחייו נפצע הבוקר (שלישי) באורח קל מירי שבוצע לעברו בעת שישב בבית קפה "אדלה" ברחוב ויצמן בכפר סבא. המשטרה פתחה בחקירת האירוע וככל הנראה מדובר בסכסוך בין עבריינים. הפצוע איננו קשור לעבריינים ונפגע כשסעד במקום. הבוקר הגיח רוכב אופנוע ירה לעבר בית הקפה שנמצא בבעלות חבר בארגון פשיעה ונמלט. במסגרת הסכסוך המדובר הונחו כל הנראה מוענים בפתח תקווה ולפני כשלושה שבועות נעצרו בהקשר לכך חמישה חשודים. ראש העיר רפי סער שהגיע לאירוע: ״היום נחצו כאן כל הגבולות האדומים. מדובר במעשה טרור אזרחי לכל דבר וענין, טרור אזרחי שבוצע באמצע הרחוב, לאור יום ברחוב הומה אדם ונפגע לנו תושב חף מפשע. אני מצפה שהאירוע יטופל ביד קשה, לא נעבור על זה לסדר היום״.

זירת האירוע (צילום: דוברות עיריית כפר סבא)
צילום: דוברות עיריית כפר סבא

ממד"א נמסר כי בשעה 11:57 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על גבר פצוע מאירוע אלימות ברחוב וייצמן בכפר סבא. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו למרכז רפואי מאיר שבעיר. ממשטרת ישראל נמסר שוטרי תחנת כפר סבא במקום, איתרו את הזירה אוספים ממצאים ומבצעים פעולות חקירה לאיתור החשודים בירי וניידות מבצעות סריקות אחרי המבצע.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן