האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
הצגה- איזה לחץ על פוטין … |
נוזו |
28.02.22 19:08 |
1 |
למעשה אלו חלק מהפעולות שדווקא כן כואבות לפוטין. זה פוגע לו בתדמית. |
GaggeR |
28.02.22 19:15 |
7 |
מסכים איתך אחי- התכוונתי ״הצגה״ כי נראה שחובטים בו חזק הפעם |
נוזו |
28.02.22 19:17 |
12 |
אז יצאתי פיתה. הבנתי הפוך. |
GaggeR |
28.02.22 19:20 |
18 |
:-) הסינים הם הבעיה |
נוזו |
28.02.22 19:26 |
31 |
סגור לסין את היצוא והיבוא ואין סין. הם יודעים את זה יותר טוב מכולם |
Iback |
28.02.22 20:17 |
53 |
בוא נראה אותך סוגר להם... |
יצחק היקר |
28.02.22 21:15 |
65 |
על פוטין זה לא ילחץ... אבל תקדים דרמטי זה יעשה... ולא פוטין יסבול מזה בהמשך |
הקרנף של סרטר |
28.02.22 19:17 |
11 |
בדיוק, היום זה צסקא מחר זה מכבי |
טוק דוגרי |
28.02.22 19:18 |
16 |
תקדים כבר יש מהמלחמה הקרה |
משקם העולם |
28.02.22 19:52 |
44 |
לא דומה לזה בשום צורה...אם כבר אז תקדים יש מדרום אפריקה אבל זה היה מקרה קיצון שקיצונים... עכשיו לעומת זאת... |
הקרנף של סרטר |
28.02.22 20:23 |
55 |
על בסיס הסיבה להחרמה |
oby |
01.03.22 01:39 |
73 |
אני דווקא חושב שהמערב שוגה כאן בגדול עם היסטריית החרמות. זה אולי מצטלם טוב ב CNN אבל |
יצחק היקר |
28.02.22 21:22 |
67 |
סוף סוף מישהו פה שלא מתלהם וחוגג כאילו מדובר באיראן |
Dalev |
28.02.22 21:58 |
70 |
מכתב |
מי_אמר_ביבי |
28.02.22 19:09 |
2 |
מושעה זה לא ״מודח״…. התקוות של מכבי נגוזו |
swoll |
28.02.22 19:11 |
3 |
עוד שבוע שבועיים יחליטו אם להדיח אותם סופית |
דיווח מיוחד |
28.02.22 19:58 |
50 |
מעניין למה כשארהב תקפה עירקים |
John Galt |
28.02.22 19:12 |
4 |
ארה''ב תקפה רודן שהחזיק את העם שלו כבני ערובה, וקטש בעם הכורדי נגד חפים מפשע |
FireWalker |
28.02.22 19:20 |
20 |
זה בדיוק מה שפוטין אומר |
John Galt |
28.02.22 19:21 |
23 |
רק שרוסיה משקרת והמציאה את הסיפור הזה כדי להשטלת על צ מדיה חופשיה |
FireWalker |
28.02.22 19:24 |
28 |
וארהב לא שיקרה בגלל הנשק הכימי |
John Galt |
28.02.22 19:27 |
32 |
שיקרה אבל לא שיקרה לגבי העובדה שחוסיין היה רודן שטבח גם את האוכלוסיה שלו |
The Humanist |
28.02.22 19:35 |
38 |
נכון! אני זוכר את החיסולים ההמוניים של הרוסים ע''י האוקראינים |
Inorganic |
28.02.22 19:25 |
29 |
לא אומר שהם דוברים את האמת, אבל בכל מקרה |
John Galt |
28.02.22 19:28 |
33 |
אין דבר כזה חוק בינלאומי. יש סדרת אמנות שמדינות מסוימות חתומות עליהן. |
The Humanist |
28.02.22 19:35 |
39 |
אז על מה סנקציות לא מבין? |
John Galt |
28.02.22 19:56 |
48 |
נכון. ועדיף לנו שהחזק הצודק תהיה ארה''ב ורוסיה |
The Humanist |
28.02.22 20:46 |
59 |
אז כל העניין פה זה בפוזיציה ולא צדק או מוסר |
John Galt |
28.02.22 20:53 |
62 |
תשמע - יש אמות מידה מוסריות שאל להן להיות תלויות בצד אחד או אחר. המוסר והצדק |
יצחק היקר |
28.02.22 21:43 |
68 |
מחר הוא יגיד את זה ה2 מיליון רוסים שגרים בישראל וילחם בנו |
חם מהשטח |
28.02.22 19:32 |
35 |
לא מאמין לאף אחד! |
John Galt |
28.02.22 19:53 |
45 |
ההבדל הוא שארה''ב תוקפת מדינות דיקטטוריות רצחניות במטרה להפוך אותן לפחות רצחניות ואז יוצאת משם |
The Humanist |
28.02.22 20:48 |
60 |
כמה עירקים מתו בשחרור שלהם מהדיקטטור? |
John Galt |
28.02.22 20:51 |
61 |
שוב - אתה מכשיר מה שאסור למדינה אחת למדינה אחרת. איזה זכות יש לאמריקה לפלוש למדינה אחרת |
יצחק היקר |
28.02.22 21:52 |
69 |
צריך להוסיף שזה לבקשת הקבוצות הרוסיות |
מדמחיסט |
28.02.22 19:13 |
5 |
אז עולים? |
the_coon |
28.02.22 19:15 |
6 |
פששש מכבי אז בדרך לעונה מסחררת בהצלחות |
micmic |
28.02.22 19:15 |
8 |
ההודעה. |
חדש בערך |
28.02.22 19:16 |
9 |
אז מחזירים את יאניס? |
מויאלס |
28.02.22 19:17 |
10 |
אם מדיחים את הרוסיות ומבטלים את התוצאות. |
חדש בערך |
28.02.22 19:17 |
13 |
אגב, כל המעורבות של פוליטיקה וספורט זה מדרון חלק למקרה עתידי של נבחרת ישראל בזמן לחימה |
micmic |
28.02.22 19:18 |
14 |
אין קשר. |
חדש בערך |
28.02.22 19:19 |
17 |
תסביר את זה למדינות אחרות |
micmic |
28.02.22 19:20 |
19 |
מדינות אחרות היו בעד ישראל כל הזמן הזה ומבינות את ההבדלים. |
חדש בערך |
28.02.22 19:21 |
24 |
העולם רואה את זה אחרת (צביעות אמנם, אבל זה לא ישנה את השורה התחתונה) |
חובב |
28.02.22 19:21 |
22 |
לא אותו אירוע, כבר עברנו מספיק מבצעים והתערבויות בינ״ל במצב בעזה |
FireSky |
28.02.22 19:22 |
25 |
בהחלט |
udi a |
28.02.22 19:23 |
26 |
אם הבנתי נכון, המשמעות של זה זה שהמשחקים של הקבוצות הרוסיות פשוט נדחו |
Temp0 |
28.02.22 19:18 |
15 |
תוסיף לכותרת שזה לבקשת הקבוצות הרוסיות אחרת מדובר בחלקי מידע שמציירים תמונה שגויה |
מדמחיסט |
28.02.22 19:20 |
21 |
מסכנות הקבוצות |
המוזיקאי |
28.02.22 19:24 |
27 |
מזיז לפוטין את הביצה השמאלית |
דידי האגדי |
28.02.22 19:25 |
30 |
זלנסקי צריך לפנות לאליאקספרס שיסגרו בפני רוסיה גישה. |
coronatime |
28.02.22 19:29 |
34 |
פוליטיקה וספורט זה לא מתכוון טוב לערבב |
דוקטור ספין |
28.02.22 19:32 |
36 |
מפרסמים כרגע |
חדש בערך |
28.02.22 19:33 |
37 |
בגלל חוסר הזמן למעשה הקבוצות מודחות מהמפעל |
magic johnson |
28.02.22 19:38 |
40 |
מעולה! |
כונן |
28.02.22 19:46 |
41 |
גם הכדורגל מיישר קו: כל הקבוצות הרוסיות מודחות מאופ''א. גם הנבחרת הרוסית מודחת מהומנדיאל. |
הסוכן |
28.02.22 19:49 |
42 |
כמו שכתב הפרשו האהוב אמש וצדק |
הפרשן האהוב |
28.02.22 19:51 |
43 |
הצלחה מסחררת-מקום 7 |
8 זה בדם |
28.02.22 19:58 |
49 |
פעם ספורט היה משהו שאפשר למצוא בו היגיון |
הסוכן |
28.02.22 20:01 |
51 |
ענק |
הפרשן האהוב |
28.02.22 20:40 |
58 |
צריך גם לומר את האמת - ממילא לקבוצות האלה אין יכולת לשחק. הרוב המוחלט של הזרים |
הסוכן |
28.02.22 19:55 |
46 |
זה לא הכל |
הפרשן האהוב |
28.02.22 19:56 |
47 |
נכון, אבל אם היו משאירים את הקבוצות, גם היו מתחשבים בתוצאות שהושגו עד עכשיו. |
חובב |
28.02.22 20:13 |
52 |
הכל מעוות. אבל בוא רגע נשאיר את המצב כמו שהוא. הרוסיות מארחות מחוץ לרוסיה ללא אף זר |
הסוכן |
28.02.22 20:19 |
54 |
להדק, להדק! |
galt |
28.02.22 20:38 |
56 |
שמעון מזרחי הזה כל יכול... |
SomeonElse |
28.02.22 20:38 |
57 |
המערב חושף שרירים, אשרינו שהממשלה הנוכחית בחרה בצד הנכון |
kovals |
28.02.22 20:54 |
63 |
החלטה דומה של פיפ''א ואופ''א להשהות את קבוצות ונבחרות כדורגל רוסיות |
הכל_דבש |
28.02.22 20:57 |
64 |
זה אומר שמכבי עולה? חחח |
SmokinKills |
28.02.22 21:17 |
66 |
שימו לב |
Galileo |
28.02.22 22:10 |
71 |
מה שנקרא הו אה מה קרה צסק״א אכלה אותה? |
OrdinaryGirl |
28.02.22 22:12 |
72 |
חבר מתאריך 6.2.17
8598 הודעות, 87 מדרגים, 161 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
51891 הודעות, 338 מדרגים, 651 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
תשים לב איך הוא נזעק כל פעם בתור מדינה ושולח את החוליגנים שלו לקלל ברשת אחרי שהם לא זוכים בתחרויות.
קח לדוגמא את הזהב בהתעמלות אומנותית באולימפיאדה. נציגי הממשל שלו אשכרה קיללו והשתלחו בישראל ובצוות השיפוט.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.2.17
8598 הודעות, 87 מדרגים, 161 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
כל מכה בול
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
51891 הודעות, 338 מדרגים, 651 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
נראה שאירופה התעוררה מאוחר. אבל התעוררה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.2.17
8598 הודעות, 87 מדרגים, 161 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מלחמה במדינה עשירה (הכי עשירה בעולם), אוכלוסיה שמונה חמישית מכדור הארץ, גודל גיאוגרפי דמיוני, סייבר חזק, אטומית, דיקטטורה דומיננטית
לא רואה דרך לנצח אותם אם יחליטו בוקר אחד להשתלט על יפן וטיוואן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.5.21
752 הודעות, 5 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.15
10848 הודעות, 78 מדרגים, 147 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.19
8466 הודעות, 138 מדרגים, 265 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
לא צריך לזלזל על המשמעות של שלל החרמות/ ההדחות/ והסילוקים הללו ממגוון פעילויות הספורט והתרבות ביבשת.
זה מפריע לו ומפריע בוודאי לאזרחי רוסיה.
אבל המשמעות הגדולה יותר היא התקדים... ובקלות רבה מאוד זה יגיע בהמשך לפתחם של מדינות פחות "אהובות" במרחב הציבורי של המערב...
התקדימים נכתבים ברגעים אלה ויוגשו בעוד כמה שנים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.4.12
31229 הודעות, 189 מדרגים, 368 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
נביט למציאות עמוק בתוך העיניים ונבנה עתיד טוב יותר בעבודת כפיים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.8.19
879 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
אמנם שם היו יותר חרמות מאשר פסילות רשמיות, אבל ברור שהשימוש בתרבות וספורט ככלי נמצא על השולחן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.19
8466 הודעות, 138 מדרגים, 265 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
עירוב ספורט בפוליטיקה היה תמיד
אבל שימוש בספורט כאמצעי לחץ לגיטימי מצד ארגונים עצמאיים בצורה כל כך גורפת - זה חדש.
המלחמה הקרה גרמה אכן להחרמות שונות (שעשו רק נזק ולא תרמו בכלום)... אבל החרמה זו פעולה שבה המחרים נוטש... זו בעיקר פעולת מחאה הצהרתית.
כאן לעומת זאת אנחנו מדברים על ארגונים לא על מדינות... על ארגונים ששנים מדברים על הפרדת הספורט מהפוליטיקה ופתאום בצעד גורף נוקטות בצעדים דרמטיים כתגובה לפעולה בינלאומית.
איך ארגון הג'ודו לדוגמה יכול כעת לבוא בטענות למדינות או ספורטאים שמחרימים את ישראל?
על איזה בסיס הוא יעניש אותם כפי שנהג עד עכשיו?
התקדים מטריד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.15
11332 הודעות, 90 מדרגים, 176 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
כולנו - וזה כולל גם את הארגונים, המערכות, הממשלות וכמובן אינדיבידואלים - בני אדם. ובני אדם יכולים להגיב כבני אדם גם בארגונים. זה לא שחור ולבן. לטוב ולרע כמובן ..
תחליפים ליוטיוב: rumble.com , Odysee.com , bitchute.com , d.tube
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.15
10848 הודעות, 78 מדרגים, 147 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
יש לזה תופעות לוואי.
אם נניח שהעם הרוסי לאהכל כך מאוהב בפוטין , הרי שפגיעה בפוטין עצמו משפחתו ומקורביו תתקבל בהבנה מסויימת אפילו באהדה.
אלא מה, שהמערב מפעיל כרגע עונש קולקטיבי (מעניין שזה לא יפה ותמיד חשוב להם כשזה נגד ישראל ) שמונע מאזרחים פשוטים לטוס, לקנות לגלוש להשתתף וכל מיני פעילויות אחרות שנאסרו עליהם ואני מניח שזה יעשה את הפעולה ההפוכה.
הם יראו במערב את הרשע בעניין הזה ופוטין יקבל רוח גבית שלא היתה לו קודם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.12.08
20802 הודעות, 74 מדרגים, 65 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
אגב, מדוע נגד איראן לא ראינו סנקציות כאלו? כלל של Apple pay וכו'? היו ממוטטים את שלטון האייתולות שם בתוך כמה שבועות ומשנים את ההיסטוריה.
בכל מקרה, מי ששמח היום על הסנקציות נגד "התוקפן פוטין" עלול לקבל את חלקן כשמחר הוא ייאלץ לתקוף מדינה שכנה כדי להגן על עצמו לפי השקפתו (!) כולל פלישה וכו'. וזאת הוא עושה בזמן שהוא מחזיק בבית כלא 2 מיליון עזתים ועוד 2.5 מיליון איש בגדה תחת כיבוש.
מה היה קורה אם הלך הרוח הנוכחי היה בעולם גם ב-1967? ישראל היא שפתחה במלחמה, היא שכבשה שטחים. במציאות של היום, היו מדיחים את מכבי ת"א מגביע אירופה וכו'.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.5.21
2937 הודעות, 61 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
7546 הודעות, 71 מדרגים, 132 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.6.21
1473 הודעות, 26 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
אין מעלית להצלחה. תצטרך לקחת את המדרגות💫
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.21
291 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
שלא עשו כנגד ארהב דבר לאורך כל ההיסטוריה האמרקאית(וגם לא יכלו כי הם בצד השני של העולם) וגם הנשק הכימי יתברר בסוף כשקר, אף אחד לא יצא כך נגד המערב.
היתכן שקיימת צביעות באיחוד האירופי?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.3.08
7707 הודעות, 30 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
נכון שזה לא בדיוק מספיק סיבה טובה אבל אוקראינה זרקה החוצה בובה רוסית ב2014 והעם נהיה חופשי אבל פוטין כרודן נאלח לא יכול לתת להם להיות עם חופשי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.21
291 הודעות
בתגובה להודעה מספר 20
האוקראינים פוגעים ברוסים שחיים בשטחה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.3.08
7707 הודעות, 30 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.21
291 הודעות
בתגובה להודעה מספר 28
הנושא של דמוקרטיה בעירק זאת סיבה החדשה שהם המציאו על הדרך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.19
6053 הודעות, 62 מדרגים, 117 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.21
399 הודעות
בתגובה להודעה מספר 23
בהוראת זלנסקי, לאורך שנים חיסלו אותם בדרכים שונות בדיוק כמו שסדאם פגע בכורדים... ואז התעוררתי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.21
291 הודעות
בתגובה להודעה מספר 29
החוק בהבין לאומי לא נתן רשות לארהב להיכנס לעירק או ללוב או לוויטנאם או לסומליה, אבל הם כן נכנסו והרגו מאות אלפים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.19
6053 הודעות
בתגובה להודעה מספר 33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.21
291 הודעות
בתגובה להודעה מספר 39
או יותר נכון אני מבין, ארהב פשוט יכולה ורוסיה לא!
ארהב יכולה להיכנס לעשרות קונפליקטים שלא קשורים לגבולות שלה ורוסיה לא יכולה להשפיע על הגבולות הישירים שלה(אני מוציא לחלוטין את כל הנושא המוסרי), רוסיה לא יכולה להטיל סנקציות על ארהב וארהב כן.
החזק הוא הצודק, זה תמיד היה כך ותמיד יהיה!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.19
6053 הודעות
בתגובה להודעה מספר 48
רוסיה פלשה לאוקראינה כי היא יותר חזקה. לא כי היא צודקת אלא פשוט כי היא יכולה והיא יותר חזקה והיא חושבת שמותר לה לכפות משהו על אוקראינה. אין שום סיבה אחרת. כל השאר זה תירוצים. באותה מידה ארה"ב מטילה סנקציות על רוסיה כי היא יכולה. אכן החזק הוא הצודק.
ועלינו להתפלל שהחזק הצודק הזה תמיד יהיה ארה"ב ומערב אירופה ולא רוסיה או סין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.21
291 הודעות
בתגובה להודעה מספר 59
ארהב קידמה צדק ומוסר בעירק בעלות של מאות אלפי אנשים, או אידיאולוגיה של העולם החופשי בוויטנאם בעלות של 3 מליון אנשים.
אי אפשר לקדם דברים מוסרים במלחמות!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.15
10848 הודעות
בתגובה להודעה מספר 59
צריך לעבוד בכל מצב.
הטיעונים שלך הם מכבסת מילים להצדיק צד אחד.
אם העיקרון הוא שמדינה לא צריכה להתערב במשיה של מדינה אחרת - אזי זה טוב גם לרוסיה וגם לאמריקה.
אם לאמריקה מותר לאיים על קובה אז לרוסיה מותר לאיים על אוקראינה. והתירוץ שזה טילים גרעיניים ומנגד זה נאט"ו, - לא מחזיק מים. עיקרון הוא עיקרון..
לאמריקה מותר להפיל משטרים כי זה "מוסרי" אבל לרוסיה אסור.
לאמריקה מותר לפלוש לעירק על איזה סיפור "מוסרי" על נשק השמדה המוני שלא היה ולא נברא (לא שאני מצטער חלילה אבל אנחנו מדברים פה על עי8קרון)
סדאם חוסיין טבח באנשיו. נכון - מטורף. אבל כמה אנשים שילמו בחייהם כשניסו להפוך את עיראק מצריים לוב סוריה ועד ל"דמוקרטיות"?
אובמה היקר החליט לייצר סדר עולמי חדש ודמוקראטי - נראה מוסרי נכון? אבל במו ידיו יצר את המפלצת שנקראת איראן שמאיימת על העולם כולו וכעת נותנים להם להתקרב לנשק גרעיני.
ואותו אובמה שדרש מישראל להשתמש בנשק מדויק בעזה לצמצם נפגעים לא מעורבים היה זה שעצר את משלוחי הנשק המדויק ואחר כך גם תקע לנו סכין בגב באום.
זה שאנשים טובים עושים מעשים רעים- לא מכשיר את הרוע גם שהוא מגיע מכוונות טובות.
אני מצפה ממך - שאם אתה מחפש מוסר וצדק - אזי שיהיה לכל הצדדים ולא לתרץ כל מיני תירוצים -יפים כשיהיו- כדו להצדיק את אותה פעולה שאתה אוסר על צד אחר.
ואני לא רוסי ולא תומך בפוטין - שיהיה ברור. אני רק נגד הצביעות המערבית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.6.14
1060 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
אתה עוד מאמין לשטויות של פוטין... זה עוד תירוץ למה פתח במלחמה ועכשיו לא יודע איך לרדת מהעץ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.21
291 הודעות
בתגובה להודעה מספר 35
בגלל זה אני לא מבין מה אבדל לתקיפה אמרקאית לאורך כל ההיסטוריה ולתקיפה הרוסית, למה יש אבדל בין הדברים. ישראל זה ביתנו ולכן אני חושב שלא כדי לנו לסמוך על כל אחד או יותר נכון על אף אחד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.19
6053 הודעות, 62 מדרגים, 117 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
בין אם זה מצליח או לא - לפחות זאת המטרה.
לעומת זאת רוסיה פולשת למדינות דמוקרטיות שוחרות שלום במטרה לספח את השטחים שלהן ולהגדיל את האימפריה שלה.
אני כבר לא מדבר על ההבדלים בשיטות הלחימה (לרוסים קצת פחות אכפת מחיי אדם).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.21
291 הודעות
בתגובה להודעה מספר 60
כמה ויטנאמים מתו בשחרור מהאידיאולוגיה הקומונסטית?
כמה לובים מתים עד היום בגלל העזרה של ארהב להפיל את הדיקטטור?
ולמה ארהב או המערב הנאור עושה מומ עם איראן ולא תוקפים אותה כשהיא אחת הדקטטורות הקשות ביותר המזרח התיכון?
פשוט עושים את מה שנוח ומשתמשים בתרוץ של נאורות על מעשים שהם במהותם רצח ומלחמה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.15
10848 הודעות, 78 מדרגים, 147 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
גם שהיא נוראה ואיומה?
אז אם יש זכות כזאת - אזי היא טובה גם למעצה אחרת.
ואם אין זכות כזאת - אז למה אתה מכשיר את זה?
אם כל מדינה היא ריבונית - אזי הריבונות לא נתונה לפרשנות.
ולעניין הצביעות - מעניין שאמריקה פרשה רק למדינות שיש לה אינטרס מסויים כמו נפט וכולי.
יש הרבה משטרים באפריקה ובאסיה שעושים שמות באזרחים שלהם ומשום מה זה עובר בשקט.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.18
10175 הודעות, 46 מדרגים, 76 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הציוץ הזה מביא חלקי מידע
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.2.21
4009 הודעות, 38 מדרגים, 23 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
86711 הודעות, 275 מדרגים, 486 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.7.17
23841 הודעות, 102 מדרגים, 154 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
דירקטוריון בעלי המניות של היורוליג ערך מוקדם יותר היום (שני) ישיבה מקוונת בה נידונו השלכות המלחמה בין רוסיה לאוקראינה. על פי ההודעה הרשמית של היורוליג, הוחלט בסיומה של הפגישה על נקיטת מספר צעדים.
1. השעיית השתתפותן של קבוצות הפדרציה הרוסית ממשחקי היורוליג והיורוקאפ. המשמעות היא כי צסק"א מוסקבה, קאזאן וזניט סנט פטרסבורג לא ישחקו עד להודעה חדשה במפעל הבכיר, כמו גם לוקומוטיב קובאן קראסנודר במפעל המשני.
2. היורוליג תמשיך לבחון את התפתחות המצב. אם לא תהיה התפתחות חיובית, כל משחקי העונה הסדירה של הקבוצות הרוסיות יימחקו לצורך חישוב הדירוג בטבלה.
המשמעות המיידית עבור מכבי Playtika תל אביב היא כי המשחק מול זניט סנט פטרסבורג, שתוכנן להיערך בתל אביב ביום חמישי הקרוב, יידחה עד להודעה חדשה.
בהודעה אף נכתב כי קבוצות היורוליג חוזרות על מחויבותן הנחרצת לשלום, נגד צעדי אלימות או מלחמה וימשיכו להשמיע קולן למען קידום כבוד הדדי, שיתוף וגיוון - ערכי ליבה עבור הארגון והקבוצות המרכיבות אותו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.7.14
3464 הודעות, 33 מדרגים, 65 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.7.17
23841 הודעות, 102 מדרגים, 154 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכבי מקום 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
86711 הודעות, 275 מדרגים, 486 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בעזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.7.17
23841 הודעות, 102 מדרגים, 154 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
ישראל לא תוקפת כי משעמם לה כמו במקרה הרוסי.
ישראל תוקפת כי תוקפים אותה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
86711 הודעות, 275 מדרגים, 486 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
תקדים זה תקדים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.7.17
23841 הודעות, 102 מדרגים, 154 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
בכל מה שקשור להדחות מאירופה וכו.
גם בפיפ"א אופ"א ופיב"א מבינים את ההבדלים.
כולם זוכרים שהספרדיות רצו לא לשחק פה ,ולנסיה אפילו לא הגיעה וקיבלה הפסד טכני.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.3.19
5921 הודעות, 38 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.13
21521 הודעות, 206 מדרגים, 384 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
זה לא התקרב לסנקציות כאלה בשום צורה, וגם לא יתקרב. למערב יש תמיכה בסיסית בנו גם כשאנחנו במלחמות עם הפלסטינים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.12.13
28477 הודעות, 104 מדרגים, 165 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
אמרתי זאת כבר כשהדיחו את רוסיה מהאירוויזיון וזה נמשך לאירועים שלא אמור להיות להם קשר לפוליטיקה.
בדיוק כמו שהנבחרות מאיראן, אפגניסטן ולוב ממשיכות לפעול.
חירות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.9.21
169 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ולא שהקבוצות עצמן מודחות מהליגה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.18
10175 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
״ המלחמה באוקראינה מציבה את היורוליג בעמדה בעייתית במיוחד. הערב (שני) נערכה פגישה מכריעה על עתיד המפעל ובמהלכה ביקשו הקבוצות הרוסיות שמשתתפות ביורוליג - זניט סנט פטרסבורג, צסק"א מוסקבה ואוניקס קאזאן - לדחות את משחקיהן בתקופה הקרובה. בתום הישיבה בה היו חברות כל הקבוצות, כולל מכבי תל אביב, הוחלט להשעות את המשחקים של הקבוצות הרוסיות. המשמעות: משחקה של מכבי מול זניט, שאמור היה להיערך ביום חמישי הקרוב, נדחה״
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.2.22
4 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אני מוכן להמר שהמלחמה מענינת אותם כמו מוצר שעבר עליו התאריך ...
והם כמובן לא יכולים להביע שום דבר בסגנון אי הזדהות עם כוחות "השלום הרוסיים"
וכל חטאם שהם קבוצה רוסית (שחצי ממנה זרים) והם בסך הכול רוצים לשחק עם כדור כתום וסל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.4.19
2336 הודעות, 23 מדרגים, 23 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
עד שלא יאיימו עליו כמה מדינות יחד במלחמה זה לא יעזור.
פוטין לא מתרגש מהעניין זה ברור
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
3274 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הרוסים מתים על אליאקספרס
נראה לי 60% מהמכירות שלהם מרוסיה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.11
17551 הודעות, 101 מדרגים, 193 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.7.17
23841 הודעות, 102 מדרגים, 154 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שפיפ"א ואופ"א החליטו להעיף את רוסיה מהמונדיאל בקאטר.
כמובן מהפליאוף שהיא אמורה לשחק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.21
114 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.12
23562 הודעות, 133 מדרגים, 262 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
"אדם שלא היה שמאלני בצעירותו הוא חסר לב, אדם שלא הפך לימני עם השנים הוא חסר מוח"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.6.16
5238 הודעות, 44 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ביורוליג אגב, מכבי תל אביב תתקדם למקום ה-7 בניקוי המשחקים של הקבוצות הרוסיות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.9.15
28994 הודעות, 81 מדרגים, 151 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זה יהיה הכי קרוב של מכבי תל אביב להגיע לטופ 8.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.2.18
12530 הודעות, 99 מדרגים, 187 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
מלחמת אזרחים קטנה בספרד ומכבי בפיינל פור.
איפה המינגוויי כשצריך אותו?
להחתים דחף את ניקולה עד 2037
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.6.16
5238 הודעות, 44 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
היום רגע אחד אתה מבטיח עלייה לפלייאוף היורוליג לראשונה מאז שינוי שיטת המפעל אבל לא זוכה להכנס לארץ המובטחת בגלל נגיף סיני.
ורגע אחר אתה בכלל לא בתמונת הפלייאוף אבל נכנס בכל זאת כי איזה מנהיג מטורף החליט מסיבה כלשהי לפתוח במלחמה.
הכל משפיע חוץ מהכדור הכתום שנכנס לסל.
לך תבין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.9.15
28994 הודעות, 81 מדרגים, 151 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
יש הרבה שקראו להרחיק את מכבי תל אביב כי גם ישראל מחזיקה בשטחים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.6.16
5238 הודעות, 44 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שזה האמריקאים והאירופאים הלא מקומיים כבר נטשו.כל הזרים של צסק"א כבר עזבו את המדינה וגם של זניט רובם המוחלט עזב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.9.15
28994 הודעות, 81 מדרגים, 151 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
מניח שהשחקנים יתבעו את שכרם והקבוצות כנראה יסרבו....יהיה מעניין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.3.19
5921 הודעות, 38 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
כרגע אם מתעלמים מהתוצאות שהושגו עד עכשיו, נוצרים עיוותים - מכבי, אנאדולו ובאיירן מרוויחות, מונאקו ופנר נדפקות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.6.16
5238 הודעות, 44 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
היו חוטפות תבוסות אחר תבוסות עם השחקנים המקומיים בלבד שלרוב שוליים + שחקני נוער מקומיים ומאבדות את המיקום שלהן.
גם זה עיוות. הכל פה בעייתי. אין פה שום פתרון טוב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
86911 הודעות, 306 מדרגים, 397 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.6.18
8256 הודעות, 41 מדרגים, 33 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
9249 הודעות, 85 מדרגים, 1 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
4198 הודעות, 34 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
https://www.uefa.com/insideuefa/news/0272-148df1faf082-6e50b5ea1f84-1000--fifa-uefa-suspend-russian-clubs-and-national-teams-from-all-com/
כל הנסחרות והקבוצות הרוסיות מושהות עד להודעה חדשה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.1.20
3110 הודעות, 9 מדרגים, 7 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.15
7559 הודעות, 28 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.14
7421 הודעות, 96 מדרגים, 192 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד