3 צפייה בגלריה
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
(מערכת ONE)
ברצלונה הטובה והמוכרת חזרה. הקטלונים השלימו שלושה ניצחונות רצופים לראשונה העונה, ובכולם כבשו ארבעה שערים והרשימו. הפעם, אתלטיק בילבאו, הקבוצה האחרונה שניצחה את צ’אבי, הייתה הקורבן וספגה 4:0 בקאמפ נואו, כאשר אוסמן דמבלה המחליף סיפק הצגה עם שער ושני בישולים. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
בתקשורת הספרדית הרעיפו שבחים על בארסה ושחקניה, מה שלא קרה יותר מדי העונה, אבל לאחרונה הפך לבלתי נמנע. “האם אובמיאנג הוא הרכש הטוב ביותר בהיסטוריה של בארסה בחלון ההעברות של החורף?” תהו ב’מארקה’ לאחר שהגאבונזי הבקיע חמישה שערים בשלושת משחקים האחרונים ונראה מצוין.
ה-צ-ג-ה: 0:4 ענק ומלא ניצוצות לברצלונה
על דמבלה נכתב: “הוא נולד מחדש, הוא חייב לחדש חוזה. גאל את עצמו מול 70,000 אוהדים עם גולאסו. ההוכחה להופעה הגדולה שלו היא שעלה במצב של 0:1 מול האריות שאף פעם לא מוותרים, והסטטיסטיקות שלו מדברות עם שער, שני בישולים, שלושה מצבים שיצר, 14 מסירות, שלושה כדורי רוחב, שתי חטיפות וחמישה איבודים”.
הצרפתי, אגב, מאמין לפי דיווחים בספרד בפרויקט של צ’אבי, ורוצה לפחות בזמן שנותר לו להחזיר לספרדי על האמון בו ועל ההתעקשות שישחק בכל זאת ולא יבלה ביציע עד סיום העונה עקב סירובו להאריך חוזה. הנושא אף גרם לקרבה בין המאמן לשחקן, שלא חתם בינתיים באף קבוצה, ולכן לאחרונים גם צצים דיבורים על טוויסט בעלילה והישארות.
3 צפייה בגלריה
יאריך חוזה? דמבלה
יאריך חוזה? דמבלה
יאריך חוזה? דמבלה
(רויטרס)
ב’מונדו דפורטיבו’ החמיאו לקטלונים: “במהירות שיא – פסטיבל של שערים בברצלונה, פדרי ניהל את ההצגה”. ואם כבר פדרי, צ’אבי שוב הרעיף שבחים על הספרדי הצעיר, שמספר דריבלים שלו גרמו לאוהדים לקום מהמושבים: “הוא מבין את המשחק ומזכיר ל מאוד את אינייסטה, הוא נפלא, לא ראיתי הרבה כישרונות כאלה בעולם. יש שחקנים כמו מודריץ’ או דה בראונה, אבל אין להם את הכישרון של פדרי. אם מדברים על כישרון נטו, הוא הטוב ביותר בעולם, בוודאות”, אמר מאמן ברצלונה, שכבר ראה בעבר לא מעט שחקנים טובים.
3 צפייה בגלריה
פדרי
פדרי
פדרי
(רויטרס)
פדרי עצמו ביצע כאמור מספר תרגילים פנטסטיים. בסיום המשחק הוא התייחס לרגע שבו העביר את הכדור בין הרגליים של שחקן יריב באומנות: “ברגע ההשחלה, אם הייתי מאבד את הכדור אז זה היה נחשב למהלך גרוע, אבל זה הצליח. בעצמי לא האמנתי שזה יקרה”. ההופעה של הילד בן ה-19 מגובה גם במספרים, עם 86 מסירות, שש בלבד שפספס, ותשע חטיפות – הכי הרבה במגרש אחרי ג’רארד פיקה (13).
וואו! התרגיל של פדרי שגרם לקהל להשתולל