2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה
(עמרי שטיין)
בהפועל חיפה מתקשים להשתחרר מהאכזבה מההפסד 1:0 בדרבי, וינסו להתאושש מכך דרך הגומלין בגביע ביום רביעי מול בני יהודה בסמי עופר. התחושות הקשות שלאחר ההפסד מגיעות בעיקר בגלל היכולת הטובה שהקבוצה גילתה בדרבי.
"באנו למשחק בצורה הטקטית הכי טובה שניתן. אלישע לוי הכין אותנו מצוין ועלינו על מכבי חיפה בלא מעט פרמטרים. הרגשנו מחויבות לקהל שלנו שנפגע מהתבוסה בדרבי הראשון, אבל לצערנו זה לא הספיק. עם קצת יותר מזל, ייתכן והיינו זוכים לניצחון ומשאירים סיכוי לפלייאוף. עכשיו מול בני יהודה זה משחק שיכול להשאיר אותנו בחיים אם נגיע לחצי הגמר", אמרו בקבוצה.
2 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
אלישע לוי
(עמרי שטיין)
באסיפה השבועית שלאחר המשחק, המאמן אלישע לוי אמר: "אנחנו לא יכולים שלא להיות מאוכזבים מהתוצאה, אבל אני לא יכול לכעוס כי נתתם הכול בדרבי. צריך להרים את הראש ולהתכונן לגביע". מי שחזר אתמול להתאמן היה דודי טוויטו, שהתאושש ממחלה. אגב, מחליפו נועם כהן זכה למחמאות. בכלל, כל שחקני ההגנה היו טובים בדרבי ורק חוסר מחץ של החלק הקדמי הביא לכך שהקבוצה לא כבשה.
הבלם איזווצ’קו אנתוני חוזר מהשעיית צהובים וכרגע לא ברור אם יפתח. במועדון לא עוסקים כרגע בהכנות לעונה הבאה ובזהות המאמן שיעמוד על הקווים ומעדיפים לאפשר לאלישע לוי לקבל שקט תעשייתי כדי לנסות ולזכות בגביע אחרי שהקבוצה אכזבה בליגה ולא הגיעה כמצופה ממנה להגיע לפלייאוף העליון.
ה-צ-ג-ה: 0:4 ענק ומלא ניצוצות לברצלונה