1 צפייה בגלריה
אלי דסה
אלי דסה
אלי דסה
(האתר הרשמי של ויטסה)
אלי דסה נמצא בכושר פשוט נהדר בתקופה האחרונה. ימים אחדים לאחר שבישל פעמיים בקונפרנס ליג וסייע לוויטסה להמשיך לשלב הבא – היום (ראשון) הוא שוב בישל פעמיים, והפעם בדרך ל-1:4 על ניימכן. הישראלי בישל בדקה ה-54 (מכדור קרן) ומיד בדקה ה-56, אחרי שקבוצתו נקלעה לפיגור בדקה ה-49.
לאחר המשחק דסה קצר מחמאות בתקשורת ההולנדית וב-VI נכתב: “מלך האסיסטים של ויטסה, נראה נהדר”. המגן גם דיבר עצמו לכלי התקשורת המקומי: “הסוד להגבהה נכונה? שיהיה מי שינגח פנימה. אני אוהב לתת את המחמאות לאחרים, אנחנו מתאמנים על זה ומשחק הראש של החברים שלי הוא נשק שמעניק לי בישולים. הלו”ז? אנחנו לא צריכים להתלונן, אנחנו מקצוענים”.
דסה גם נשאל על המצב באוקראינה, כאשר באותו אתר הולנדי ציינו את חברו, מנור סולומון, שחזר לישראל. “זה מצב נורא ואף אחד לא רוצה את זה. זה נראה רחוק עבור מי שיושב כאן, אבל במצב של סולומון מקרב את זה. לקח לו 60 שעות להגיע, מה שקרה שם לא אנושי. קשה להתמקד כשדברים כאלה משתלטים על העולם”.
דסה בן ה-29 הפך לאחד השחקנים הדומיננטיים בוויטסה ובעונה שעברה יכולת שיא שלו סייע לקבוצה לתפוס את המקום המוביל לאירופה. בסך הכול ב-78 משחקים שלו אצל הצהובים-שחורים המגן הימני בישל 17 שערים, וגם כבש אחד.
מסר מהקהילה היהודית באוקראינה