"בחיים לא פחדתי ככה": כוכב הרשת הותקף באלימות בגין נטייתו המינית

אלכס קורוטייב רק רצה לחזור לביתו, אולם שני גברים תפסו אותו ברחוב ותוך כדי שקיללו אותו ואיחלו לו למות, ירקו עליו והכו אותו עד שאיבד את ההכרה • "הרגשתי שזהו, לא אצליח יותר לקום, לזוז, לחיות", סיפר קורוטייב

אלכס קורוטייב, צילום: אינסטגרם
כוכב הרשת אלכס קורוטייב חלק היום (ראשון) עם 93.8 אלף עוקביו באינסטגרם אירוע תקיפה אלים ומפחיד שעבר אמש, והכל בגלל נטייתו המינית.
 

"היי אהובים", פתח קורוטייב (19) את הפוסט הארוך והכואב על מעשה האלימות הטראומטי שחווה. "לפני שאני מספר לכם את הדבר הכי מפחיד שחוויתי בחיים שלי ואת הסיוט שלי בלילה האחרון, אני מבקש מכולכם לקרוא את הפוסט ובבקשה פשוט להיות אנשים טובים ומקבלים כל אדם כמו שהוא", פנה לעוקבים.

"אתמול חזרתי הביתה בסביבות השעה 23:15. כשאני הולך ברחוב לכיוון הבניין שלי, אני שומע מרחוק שני גברים שצועקים לי קללות על הזהות המינית שלי, כמו: 'הומו מסריח', 'תמות כבר', 'לא צריכים אותך במדינה שלנו'. בחיים שלי לא הייתי בסיטואציה כזו. נלחצתי, דיברתי עם חברה ברקע ופשוט התחלתי לרעוד בכל הגוף. הם התחילו לרוץ לכיוון שלי, אני מתחיל לרוץ לכיוון הבניין, והם מגיעים ותופסים אותי - מתחילים לדחוף אותי, מתחילים לירוק עליי, לזרוק אותי מכיוון לכיוון, לתת לי מכות, עד שהגעתי למצב שאני פשוט מאבד הכרה ונפלתי על הרצפה", המשיך ותיאר את האלימות שחווה מידי הבריונים שתקפו אותו.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Alex Korotaev | אלכס קורוטייב (@alexmusicall)

"הרגשתי שזהו. פה זה נגמר ואני לא אצליח יותר לקום, לזוז, לחיות. אשכרה חשבתי שהכל נגמר, שזהו, והכל בגלל שאני הומו. בגלל שאני חי את החיים שלי כמו שאני וכי להם זה לא מתאים. כי מבחינתם זה שאני הומו זה משהו שהוא לא בסדר. 

"וכל הזמן שהם דוחפים אותי או זורקים אותי מכיוון לכיוון הם אומרים לי: 'גייז לא צריכים להיות במדינה שלנו', 'הקהילה הגאה צריכים למות', 'אתה בושה למשפחה שלך'. כשאיבדתי את ההכרה ולאט לאט התחלתי להתאפס על עצמי, הגיע בן אדם שבמקרה טייל עם הכלב שלו ופשוט צרח עליהם ועזר לי והרים אותי, ואני לא יודע איך זה היה נגמר אם הוא לא היה שם, באמת.

"עם אפס כוחות הצלחתי איכשהו לקום, התחננתי אליו שלא יעזוב אותי ושיעזור לי בבקשה להגיע לרכב. פחדתי ללכת לבניין שלי שלא יידעו איפה אני גר, הוא היה איתי וחיזק אותי כמה שהוא יכל באותו הרגע", סיפר קורוטייב על המלאך המושיע שכנראה הציל את חייו.

"אחרי שהוא הלך ולאט לאט נרגעתי, נסענו למיון. הרגשתי חולשה, צמרמורות, כאבים בכל הגוף. הרגשתי שאני עוד שנייה מאבד שוב את ההכרה. הייתי במיון כל הלילה, זה הלילה הכי קשה שהיה לי בחיים.

"אנחנו חיים בשנת 2022. בחיים שלי לא חוויתי הומופוביה כזו, בחיים שלי אנשים לא פגעו בי פיזית או מילולית ככה. אני ממש הרגשתי כאילו הם באו במטרה לפגוע בי בגלל מי שאני. פחדתי על עצמי ובחיים לא פחדתי ככה.

"אני מתחנן בכל לשון של בקשה, תהיו אנשים טובים", הפציר בשנית בעוקביו. "תקבלו אחד את השני, תאהבו, תפיצו אהבה, אל תתנו מקום לרוע כזה. אנחנו חיים בשנת 2022 ועברתי טראומה שלא אשכח בחיים.

"היום הבנתי כמה חשוב שיש מצעדי גאווה. כמה חשוב לצרוח ולצעוק את זה שמגיע לקהילה הגאה זכויות שוות - מה שתמיד עשיתי ותמיד אעשה .הלוואי ואף אחד לא יחווה עוד לילה וסיוט כמו שאני חוויתי הלילה".

הפוסט החשוף והכואב הצליח לגעת בגולשים רבים שהביעו זעזוע עמוק ועל הדרך ביקשו לחזק את קורוטייב: "אלכס, קראתי הכל ואני בשוק מוגזם ומצטער שעברת חוויה כזאת ולא יכולתי לעזור לך. זה נורא, ואני מקווה שהאנשים האלה ישלמו על מה שהם עשו", כתב כוכב הרשת נבו עמרני.

"אהוב, מצטערת. החלמה מהירה", הוסיפה הזמרת וכוכבת הרשת שירה מרגלית, ולאון שניידרובסקי הוסיף: "כל כך עצוב לשמוע שדבר כזה קורה. הזיה. חייבים להעניש אותם. תהיה חזק".

"איך דברים כאלה עדיין קורים בשנת 2022? אני בהלם", הגיבה גולשת. "אנשים מזעזעים", "מצטערים שעברת את זה", הוסיפו עשרות אחרים בתגובות, ואחת העוקבות סיכמה: "בכל פעם שמרגישים שהחברה שלנו מתקדמת כמה צעדים, פתאום מבינים כמה שהחושך נמצא בכל מקום ומתחזק. מצטערת כל כך שעברת דבר כזה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר