האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
המצב של הרוסים אומנם לא מזהיר ביחס לצפוי אבל נראה שמדובר בסרטון תעמולה |
GiM |
27.02.22 14:44 |
1 |
יתכן, אבל יש עובדות שלא ניתן להתעלם מהם: |
מובחר |
27.02.22 14:47 |
6 |
כשאתה יוצא למשימה ענקית כמו כיבוש מדינה שלימה, אתה נערך לסדרת תקלות וכמות של הרוגים, |
אנרגיה |
27.02.22 14:51 |
14 |
אין פה ויכוח שרוסיה יכולה להשמיד את אוקראינה ב-24 שעות של תופת. |
מובחר |
27.02.22 14:53 |
19 |
מסכים |
אנרגיה |
27.02.22 14:55 |
20 |
רוסיה לא יכולה להשמיד ערים ואוכלוסיה באוקראינה, כי דעת הקהל הרוסית תתקומם נגד פוטין |
Rubicon |
27.02.22 15:13 |
41 |
+++ |
מתבודד |
27.02.22 16:04 |
65 |
או שלא, או שלא. האויב הכי גדול של הדיקטטור סטלין היה העם הרוסי. |
הפוך גוטה |
27.02.22 16:16 |
67 |
שטויות, רוסיה שלחה את היחידות הכי טובות שלה, זה מה ששווה הצבא שלה ! |
jp84 |
27.02.22 15:32 |
55 |
נו נו, ייתכן, ימים יגידו |
אנרגיה |
27.02.22 16:32 |
74 |
תגובה נכונה ומדוייקת |
בן של מלך |
27.02.22 16:50 |
83 |
פוטין לא יכול להפעיל אש כבדה |
Dreamer |
27.02.22 15:42 |
57 |
בדיוק ,פשוט לא היה לי כח לכתוב ,חסכת לי , אנשים כותבים שטויות למות ,חושבים אוקראינה זה חצי מטר כמו ישראל |
gal |
27.02.22 15:52 |
62 |
חחח כמה תירוצים והכחשות, תבין הצבא הרוסי ללא גרעין הוא בינוני מינוס והפעם גם חסר כל רוח לחימה |
סתיו צפוני |
27.02.22 15:56 |
64 |
ניצחון רוסי עם ערים הרוסות יהיה כישלון אדיר. הפאר הרוסי של מי שניצח את המפלצת הנאצית |
חושב_פעמיים |
27.02.22 17:19 |
86 |
לא מעניין אותה מי יוצא ראשון |
טריקלה |
27.02.22 17:22 |
87 |
פוטין כדי להשיג תמונת ניצחון יכול להחריב מהאוויר את כל התשתיות באוקריאנה |
madog |
27.02.22 15:01 |
27 |
מוקדם מידי להעריך. אוקראינה היא המדינה הגדולה באירופה (למעט רוסיה) |
הקורא |
27.02.22 18:20 |
93 |
קיבלתי ממקור ראשון(משפחה של חבר). |
רפיח |
27.02.22 14:52 |
15 |
אני נמצא בקבוצות של אוקראינים, הם לא מפסיקים לדווח על אבדות של רוסים, השאלה כמה הם אמינים |
אנרגיה |
27.02.22 14:56 |
22 |
זכותו של כל צד להפיץ תעמולה |
קוד |
27.02.22 15:08 |
35 |
לא יודעת לגבי אמינות דיווחים מסויימים אבל יש לציין |
מאשקה |
27.02.22 15:43 |
58 |
קיבלתי בווצאפ , שהרוסים עם המון אבידות. אבל אין לזה מקור אמין |
עמלץ פלד |
27.02.22 15:54 |
63 |
לפי משרד ההגנה האוקראיני נהרגו כ 4300 חיילים רוסים. זה מספר עצום אם נכון |
DustintheWind |
27.02.22 15:00 |
26 |
כפול מכל חללי צה''ל במלחמת יום הכפורים, שנמשכה כשלושה חודשים! |
agolan |
27.02.22 15:20 |
48 |
כמה נהרגו להם בסוריה ב-7 שנים? |
נילי |
27.02.22 15:44 |
60 |
מלחמת יום כיפור נמשכה 3 שבועות.. |
טרמי |
27.02.22 16:30 |
73 |
שלושה שבועות לחימה במקסימום.כל היתר לזה לא קרבות משמעותי אלא המתנה להסכמים |
4X6GX |
27.02.22 16:34 |
75 |
אאכן המלחמה עצמה נמשכה שלושה שבועות אבל היו קרבות התשה ברמת הגולן עד מאי 1974. בכל מקרה תגובתך רק ממחישה את |
agolan |
27.02.22 16:37 |
76 |
אתה מבין ששטח אוקראינה גדול משטח ישראל פי 30? אוכלוסיית אוקראינה גדולה מאוכלוסיית ישראל כיום יותר מפי 4, |
סייר |
27.02.22 17:24 |
88 |
אם המספרים נכונים, אמנם לא מדובר במפלה, אבל אין ספק שזה כשלון ענק של הרוסים |
MeniX |
27.02.22 15:24 |
53 |
נניח שהמספרים נכונים, עדיין מדובר ב- |
FiReBall |
27.02.22 16:22 |
69 |
המורל הצבאי הוא זה שנפגע הכי קשה |
אשכנזון |
27.02.22 16:38 |
77 |
+++ |
DustintheWind |
27.02.22 17:00 |
84 |
פוטין |
משכיל |
27.02.22 14:44 |
2 |
להפך. כמו בסוריה או בלוב , הרוסים היו מעדיפים לזרוק שכירי חרב,צ'צ'ניים, קזחים או בלרוסים למערכה |
cf7 |
27.02.22 14:51 |
13 |
אין דמיון בין מה שקורה כעת לסוריה או לוב |
משכיל |
27.02.22 14:56 |
21 |
הוא קצין בשירות פעיל? כי אם לא איזה ממש משמעות לאמירות שלו |
oFiR |
27.02.22 14:45 |
3 |
כנראה היה עד שאמר את הדברים..כנראה כבר לא איתנו... |
האח הקטן |
27.02.22 14:49 |
8 |
מאחל לרוסיה שזה יהיה בית הקברות שלהם |
פרש טורקי |
27.02.22 14:45 |
4 |
עזוב בית קברות |
Tms |
27.02.22 14:52 |
17 |
בסוף, כנראה שכן. |
Lisbon |
27.02.22 15:01 |
28 |
החיילים האלה מסכנים, |
Lisbon |
27.02.22 14:46 |
5 |
בגב? |
רפיח |
27.02.22 14:53 |
18 |
כן חביבי, |
Lisbon |
27.02.22 15:00 |
25 |
זה היה הנורמה פעם |
לאנורמלי |
27.02.22 15:05 |
33 |
גם היום יקירי, גם היום. |
Lisbon |
27.02.22 15:05 |
34 |
זה לא עובד היום |
מתכנן צ'יפים |
27.02.22 16:21 |
68 |
במלחמת העולם השנייה ''פק''ל התקפה'' של הצבא האדום, כלל חוליות מקלעני אנ.קה.וה.דה ששוכבים בעורף המסתערים |
סייר |
27.02.22 17:30 |
89 |
הם מסכנים פעמיים נלחמים על מטרה לא ברורה רחוק מהבית מול צבא שנלחם על הבית. |
madog |
27.02.22 15:02 |
30 |
הם לא מסכנים, |
Lisbon |
27.02.22 15:03 |
31 |
ככה, לכולם, ללא הבחנה? |
Foreteller |
27.02.22 15:12 |
39 |
בוודאי. |
Lisbon |
27.02.22 15:13 |
40 |
לפני רגע ההגדרה הייתה צבא פאשיסטי, מה ההגדרה עכשיו? צבא עוין? |
Foreteller |
27.02.22 15:15 |
43 |
כמובן. |
Lisbon |
27.02.22 15:16 |
44 |
דעה ברורה ומעניינת. אני יכול להבין איך לבחור צד במלחמה שנוגעת לך אישית |
Foreteller |
27.02.22 15:19 |
46 |
אני מבין את מה שאתה אומר, |
Lisbon |
27.02.22 15:20 |
47 |
לא מבין למה. יש דברים רעים באוקראינה |
Foreteller |
27.02.22 15:22 |
51 |
בסדר, אבל מה זה קשור? |
Lisbon |
27.02.22 15:23 |
52 |
כן אבל זה מגיע על רקע מאזן כללי ואוקראינה הייתה חלק מרוסיה בעבר זה לא ככ יום בהיר אחד |
Foreteller |
27.02.22 15:25 |
54 |
תעמולה אוקראינית |
דוד |
27.02.22 14:48 |
7 |
ברור, רוסיה כבר כבשה את אוקראינה וחצי פולים, פשוט הפייק ניוז מסתירים את זה |
סתיו צפוני |
27.02.22 14:50 |
11 |
זאת לא תעמולה אוקראינית, זאת תעמולה של האופוזיציה בבלארוס |
זבנג וגמרנו |
27.02.22 14:59 |
24 |
רוסיה עוד לא הפעילה את מלוא העוצמה שלה. |
עדי |
27.02.22 14:49 |
9 |
בשדה הקרב היא מפעילה את מה שיש לה ואלה התוצאות, אם הכוונה במלוא העוצמה זה להפציץ ערים ואזרחים |
jp84 |
27.02.22 15:45 |
61 |
הוא נישמע כמי לשעברים בשירות הפלשטינין. |
פלומה |
27.02.22 14:50 |
10 |
כל על הרבה פייק משתי הצדדים |
נוסע2012 |
27.02.22 14:50 |
12 |
זה באמת קצת אבסורד שבעידן האינטרנט שלכאורה הכל נגיש ופתוח אין לך באמת מושג מה קורה |
YagiUda |
27.02.22 15:13 |
42 |
מה'זמירות' העדכניות של הרוסים לגבי ה'מוכנות' לשיחות שלום - אפשר להבין שמה שמתואר פה לא רחוק מהמציאות |
College Boy |
27.02.22 14:52 |
16 |
למה הפייק הזה עוד פה? זה חשבון הטוויטר של טיחנובסקאיה, ראש האופוזיציה בבלארוס, ורואים שמדובר בצילום מקצועי |
זבנג וגמרנו |
27.02.22 14:58 |
23 |
בואו נצא מנקודת הנחה של חייל בלארוסי |
קופיקו |
27.02.22 15:02 |
29 |
האמת .נאצים לא נאצים. שאפו ללוחמים האוקראינים שעומדים בגבורה |
coronatime |
27.02.22 15:05 |
32 |
המטרה של הציוץ היא בעיקר תעמולה, אבל העובדות נכונות |
הומניסט |
27.02.22 15:08 |
36 |
בסוף אוקראינה תכבוש את רוסיה |
gandalf |
27.02.22 15:08 |
37 |
זה לא דמיוני - לא כיבוש צבאי, אלא כיבוש הלבבות. דעת הקהל הרוסית עלולה לאבד את הסבלנות נוכח המשטר של פוטין |
Rubicon |
27.02.22 15:17 |
45 |
ישראלים חזו את המלחמה לפני שנה |
הקלק כאן |
27.02.22 15:11 |
38 |
אולי בוטים רוסים |
מתכנן צ'יפים |
27.02.22 16:23 |
70 |
זה מ-2021 מאיפה הם ידעו? |
הקלק כאן |
27.02.22 16:23 |
71 |
צ'יפס ובשר תותחים. .. |
חד כתער |
27.02.22 15:21 |
49 |
העם הבלורוסי חייבים לחסל את הבובה שלהם הפודל של פוטין חולה הנפש |
אריה33 |
27.02.22 15:21 |
50 |
בסוף אוקראינה תכבוש את רוסיה חחח |
yaboosh |
27.02.22 15:33 |
56 |
חזק :)) |
קשתות |
27.02.22 16:46 |
82 |
פייר לא מאמין לזה, נשמע כמו תעמולה |
האחר |
27.02.22 15:43 |
59 |
מי יודע? אולי זלנסקי עשה שח מט לפוטין |
מתכנן צ'יפים |
27.02.22 16:28 |
72 |
הוא עוד בחיים הקצין הזה❓ |
ביריון |
27.02.22 16:05 |
66 |
לא , זאת הייתה הקלטה לאחר מותו |
Mr_Black |
27.02.22 16:42 |
79 |
חחח |
ביריון |
27.02.22 16:42 |
80 |
הרוסים כצבא חלשים , פשוט יש להם סדכ עצום |
Mr_Black |
27.02.22 16:42 |
78 |
עד אתמול חשבתי שהחיילים הרוסים נשמעים חלקית לפקודות, עכשיו נראה לי שגם המפקדים לא ששים למלחמה הזו. |
קשתות |
27.02.22 16:45 |
81 |
הצבא הרוסי הוא צבא חובה, חסר מוטיבציה, מחפש אלכוהול ומזון. |
סייר |
27.02.22 17:45 |
91 |
פייק ניוז, מדובר בקצין לשעבר, לא ממש בכיר (סא''ל), שכבר לא בשירות אלא הוא מנהל בחברת בנייה פולנית |
זבנג וגמרנו |
27.02.22 17:18 |
85 |
''פייק ניוז''? סא''ל נחשב ל''קצין בכיר''. ''קצין לשעבר''? למה ציפית? לגנרל בשירות סדיר? |
סייר |
27.02.22 17:40 |
90 |
😎 בהצלחה רבה לזלנסקי שלנו 🙏 |
באתי |
27.02.22 17:48 |
92 |
תגובה שאינה במקומה. אנו לא צד בסכסוך ואין לנו מה לתפוס צד |
הקורא |
27.02.22 18:30 |
94 |
חבר מתאריך 27.11.20
1802 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
10332 הודעות, 145 מדרגים, 266 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
הרוסים לא מצליחים לכבוש ערים מרכזיות; חסר להם דלק; יש להם הרבה יותר הרוגים ממה שהם ציפו שיהיו להם (ככה"נ); הם לא משיגים שליטה אווירית; ההתנגדות של האוקראינים וההתגייסות של האזרחים יוצאת דופן; החוסן המנטלי של הממשלה מפתיע ועוד...
אני לא פוסל את האפשרות שמדובר בסרטון תעמולה, אבל אני גם ממש לא חושב שזו ערימה של שקרים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.21
794 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
לדעתי שמחת האוקראינים מוקדמת מידי, הצבא הרוסי אמנם חטף קצת, אבל הוא לא הפעיל אפילו עשירית מכח האש האמיתי והאכזרי שלו, כשהאש הזאת תיפתח נראה עשרות אלפי אוקראינים הרוגים, ואולי מאות אלפים
לא ברור למה רוסיה שלחה את היחידות המקרטעות שלה ראשונות ולא את הכוחות המיומנים, אבל יש לה בעתודה כוחות מיומנים ומקצועיים, ויכולת אש מטורפת.
כל מה שהיה עד עכשיו זה שריטה קלה שהגמד הצליח לשרוט את הענק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
10332 הודעות, 145 מדרגים, 266 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
אבל אל תשכח שרוסיה יודעת שהיא מאוד מוגבלת בעוצמה שהיא יכולה להפגין כלפי אוקראינה מבלי להעמיד את העולם עוד יותר על הרגליים האחוריות, לכן אני מרגיש בנוח להעריך שהמטכל הרוסי קיווה/ציפה/רצה להשיג "קצת" יותר הישגים אחרי כמה ימים לחימה.
כרגע מה יש להם אחרי 4 ימים? מיליטופול? אפילו בלוהנסק הלחימה ממשיכה ואין הכרעה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.21
794 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.7.04
2050 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
כיום אי אפשר לשכנע את העם הרוסי עצמו שמוצדק להחריב את אוקראינה ולהרוג מליונים מעם שמאוד קרוב אליו רק כדי לחזק "אימפריה" דמיונית כנגד איומים דימיוניים, העם הרוסי יודע הייטב שהמערב (ה"חלש") כלל לא לא מאיים לכבוש את רוסיה, ולכן מחיר של השמדת אוקראינה ועיצומים כלכליים קשים על האוכלוסיה הרוסית כולה, רק כדי "להתגונן" מהאיום הדמיוני, מטרתה יכולה להיות רק להנציח את השלטון הדיקטטורי, כלומר שהמלחמה של פוטין תיתפס בדעת הקהל הרוסית כמלחמה כנגד העם הרוסי.
לכן אם פוטין יורה להשמיד את אוקראינה עליו להערך לכך שתהיה נגדו התקוממות, אולי אפילו מחוגי השלטון והצבא הרוסי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.4.20
376 הודעות
בתגובה להודעה מספר 41
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.16
27726 הודעות, 240 מדרגים, 463 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
כך גם למנהיג קוריאה הצפונית - אזרחי מדינתו הם היעד העיקרי לתוקפנותו.
כך גם לפול פוט שהיה הדיקטטור בקמבודיה בשנות ה-70 - אזרחי מדינתו היו היעד העיקרי לתוקפנותו.
כך גם להיטלר - אזרחי מדינתו היו יעד לתוקפנותו.
העם הרוסי הוא בשר התותחים העיקרי של פוטין (ורק אחר כך האוקראינים וכו').
מה שמעניין פה, זה שהדיקטטורים האלה מאריכים חיים ולא מחוסלים על ידי הכבשים שנשלטות על ידם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.11.21
251 הודעות
בתגובה להודעה מספר 14
ניהול מטומטם של המערכה מצידם, ומצד שני רוח לחימה גבוהה ושימוש יעיל בטילי נ"ט של האוקראינים מביא לתוצאה של פירוק הכוח הרוסי המסתער. הרוסים תוקפים עם כל היכולת שלהם ואלה התוצאות העלובות שלהם.
מה זתומרת הגברת העוצמה? הפצצות שטח וריכוזי אוכלוסיה? רק פחדנים אפסים וערבים תוקפים אזרחים כי הם לא מסוגלים להתמודד עם צבא שנלחם מולם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.21
794 הודעות
בתגובה להודעה מספר 55
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.7.14
7777 הודעות, 108 מדרגים, 196 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
אהבתי מאוד את הסיפא
הוֹכֵחַ תּוֹכִיחַ אֶת עֲמִיתֶךָ וְלֹא תִשָּׂא עָלָיו חֵטְא
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.20
116 הודעות
בתגובה להודעה מספר 14
אם הוא יהרוג כדבריך עשרות ואף מאות אלפי הרוגים.
אז פולין, גרמניה, פינלנד, שבדיה, צרפת, בריטניה וכנראה רוב העולם המערבי יבואו ישר על פוטין, כי הם יבינו שאחכ הוא ינסה להרוג גם אותם, אז צריך להרוג אותו קודם.
אסטרטגית, פוטין לא באמת יכול להפציץ את האוקראינים, הוא חייב שהם יכנעו. הבעיה? האוקראינים לא ממש רוצים.
וגם הקלות שבה אתה מדבר על הצעד הזה, כאילו הוא מה בכך, הרג של עשרות ואף מאות אלפי אנשים פשוט מזעזעת.
זה מעיד עלייך ואולי גם על פוטין.
למרות, שאני מעריך את פוטין הרבה יותר.הוא אדם תרבותי ובאמת לא נראה שהוא רוצה סתם לרצוח אנשים.
הוא פשוט משחק שחמט, הבעיה היא שהוא משחק בנו.
ובעיקר בעם הרוסי, כי הם הכבשים שלו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.2.09
2913 הודעות, 45 מדרגים, 82 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
שלא לדבר על מאות אלפי הרוגים ללא תגובת המערב
מתים פעם אחת, חיים כל יום מחדש!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.7.18
6295 הודעות, 22 מדרגים, 29 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.8.17
7792 הודעות, 38 מדרגים, 72 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
יהפוך לכתם שלא ימחק לדורות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.9.19
1015 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מעניין את רוסיה מי בסוף ינצח את המערכה.
שלחו את החיילים הפחות מיומנים, עכשיו יודעים איפה מוקדי ההתנגדות ואפשר להפציץ אותם בלי בעיה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.15
6949 הודעות, 43 מדרגים, 86 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
במילא הוא הביא על רוסיה נזק כלכלי אז אין לו מה להפסיד. המעצמות צריכות לתת לו לרדת מהעץ בצורה נבונה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.20
832 הודעות, 1 מדרגים, מינוס 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
לכבוש שטח כזה לוקח זמן, וספק אם פוטין יצליח בכך.
המפתח תלוי רק בדבר אחד - הנחישות של אזרחי אוקראינה.
אם הם יהיו נחושים להילחם למרות אבדות - הרוסים לא ינצחו במערכה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
14189 הודעות, 116 מדרגים, 227 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
הרוסים חוטפים שם ללא הפסקה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.21
794 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.1.16
2446 הודעות
בתגובה להודעה מספר 22
נראה שהתעמולה האוקראינית נוחלת ניצחונות מוחצים ברוטר.
אבל למי שחשוב לדעת מה באמת קורה כדאי לבדוק כל ידיעה חמש פעמים.
כשהמלחמה משתוללת קשה מאוד לדעת מה המציאות על הקרקע.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
1508 הודעות, 10 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
שאני מאד מופתעת (לטובה) מהאנטי שמקבלת רוסיה והגיבוי שמקבלת אוקראינה. אני לא יודעת אם הם ציפו לזה אבל לי זה נראה כאילו זה כן הוריד להם קצת רוח מהמפרשים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
45316 הודעות, 121 מדרגים, 177 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.17
2965 הודעות, 31 מדרגים, 58 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.5.10
2120 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.8.21
916 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
500? 1000? מכסימום?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.6.17
8255 הודעות, 36 מדרגים, 31 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.9.16
3600 הודעות, 13 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
רוב הנפגעים היו בשבוע הראשון
When you're alive they won't care what you said
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.5.10
2120 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 75
גודל המפלה הרוסית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.03
16976 הודעות, 136 מדרגים, 246 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
ערכתי לאחרונה בתאריך 27.02.22 בשעה 17:36 בברכה, סייר
ואוכלוסיית ישראל ב 1973 הייתה מחצית מאוכלוסיית ישראל כיום.
ההתנגשות בין 2 צבאות גדולים כמו צבא רוסיה וצבא אוקראינה מייצרת הרבה נפגעים. ספק אם אי פעם נדע מספר מדוייק.
ותיקון קטן: מלחמת יום הכיפורים נמשכה 3 שבועות, לא "3 חודשים".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.14
6180 הודעות, 23 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
במשך שנים משקיעים מיליארדים ומכינים תכניות ומתאמנים למלחמה מול צבאות הרבה יותר חזקים, ועדיין, לא מצליחים לנצח בקרבות, אלפי הרוגים, מאות שבויים ומורל נמוך מאוד, מצליחים להתקדם רק במקומות בהם אין נוכחות לצבא האוקראיני.
פשוט כשלון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.7.09
6838 הודעות, 36 מדרגים, 65 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
4,300 חיילים מתוך מיליון חיילים.
27 מטוסי קרב מתוך 1,500 מטוסים.
26 מסוקים מתוך מעל 500 מסוקים.
146 טנקים מתוך 13,000 טנקים.
46 קני ארטילריה מתוך 7,500 קנים.
706 נגמ"שים מתוך 30,000 נגמ"שים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.10.20
2179 הודעות, 16 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 69
ההבנה שהם לא חזקים כמו שחשבו ולא באמת מסוגלים למה שחשבו שהם מסוגלים, זה רק מוכיח לעולם ולמדינות שבחיכוך (ישיר או עקיף) עם רוסיה שהשד לא כזה נורא.
ההשלכות של הדברים האלו באם הם נכונים יהיו הרבה יותר רחבות מאשר הכלים שאיבדו או החיילים שאיבדו (הרוסים לא סופרים מתים ולא מעניין את פוטין החיים של החיילים, הם סך הכל כלים למשחק שלו).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.17
2965 הודעות, 31 מדרגים, 58 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 77
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
3157 הודעות, 26 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
האחרון שרוצה התערבות צבאית לטובתו
1. זה מוציא אותו חלש שנזקק לעזרה
2. זה מוציא את העוקץ ממטרת המבצע
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.19
2124 הודעות, 10 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
על פני אובדן חיים של רוסים, כדי לא לעורר ביקורת מבית.
העם הרוסי הוא עם שונה היום ממה שהיה בתקופת ברית המועצות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
3157 הודעות, 26 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
פה זו מלחמה שרוסיה מנהלת בעצמה, לא סיוע למדינה ידידותית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.12.11
10121 הודעות, 42 מדרגים, 76 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.10.03
1736 הודעות, 22 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.8.14
23225 הודעות, 160 מדרגים, 306 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.21
592 הודעות
בתגובה להודעה מספר 4
בסוף עוד אוקראינה תכבוש את רוסיה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.10.20
3717 הודעות, 36 מדרגים, 25 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
ועדיין, אפשר לקוות שזה יהפוך לאפגניסטן בשביל הרוסים ושעשרות אלפי יחידות של בשר תותחים רוסי ימותו שם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.10.20
3717 הודעות, 36 מדרגים, 25 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כי כל מי שיסרב פקודה יקבל כדור בגב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
14189 הודעות, 116 מדרגים, 227 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.10.20
3717 הודעות, 36 מדרגים, 25 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
בדיוק כפי שעשו המפקדים הסובייטים במלחמת העולם השניה.
ברוסיה אין דברים כמו סירוב פקודה או פקודה בלתי חוקית, או שאתה מקיים פקודה או ששולחים אותך לקיים את הפקודה ויורים לך בגב כעונש על מרידה ופחדנות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.4.18
12741 הודעות, 66 מדרגים, 103 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
www.youtube.com/watch?v=qOAh3zNWzC0 ישראל היא אוליגרכיה דה פקטו. מקווה שלא נגיע למלחמת עצמאות נוספת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.10.20
3717 הודעות, 36 מדרגים, 25 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
צבא שלא סופר הרוגים, לא מאפשר להורים לקבור את גופת הילד אלא שורף אותה בשדה הקרב זה צבא שהוא סרטן שיעשה הכל כדי ״לעמוד במשימה״.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.3.21
2345 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
אי אפשר להפחיד את החיילים להילחם, כיום צריך חיילים מתוחכמים, ליידע אותם מה המטרות ועל מה נלחמים. אחרת מקבלים צבא של מוגבלים שכלית שמפסיד בקרב.
היתרון הכמותי לא משמעותי פה. צריך רוח קרב.
כל החיילים המפוחדים יטבחו על ידי האויב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.03
16976 הודעות, 136 מדרגים, 246 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
ו"קוצרים" כול חייל שנסוג לאחור.
קצין סובייטי שנפצע בהתקפה שנכשלה, זחל קילומטרים במקביל לקו החזית, כדי להמנע מעימות עם מקלעי האנ.קה.וה.דה. בטרם חזר לאחור לקבל טיפול רפואי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.15
6949 הודעות, 43 מדרגים, 86 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.10.20
3717 הודעות, 36 מדרגים, 25 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
הם חיילים בצבא פאשיסטי שבאו לכבוש ארץ זרה.
מגיע להם למות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
317 הודעות
בתגובה להודעה מספר 31
The closer you get to light, the greater your shadow becomes
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.10.20
3717 הודעות
בתגובה להודעה מספר 39
הם כולם חיילים של אותו צבא כובש, למה לעשות איפה ואיפה?
הערבים לא מבדילים בין חיילי צה״ל וגם כאן אין צורך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
317 הודעות
בתגובה להודעה מספר 40
לא עוכב.
כל צבא עם רצון להרחבת גבולות צריך להרוג את כל מי שחייל שלו ללא הבחנה אם רוצה לעשות זאת באופן מזויין?
The closer you get to light, the greater your shadow becomes
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.10.20
3717 הודעות
בתגובה להודעה מספר 43
מלחמה זה עסק שחור ולבן.
דמגוגיה ותחום אפורה זה עבודה של דיפלומטים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
317 הודעות
בתגובה להודעה מספר 44
האינטרס של העם שלך לבן והאויב שלך שחור
אך בין 2 גופים נפרדים איך אפשר להגיד ככה? הרי בכל צד יש טוב ויש רע
בוודאי שיש רע יותר ופחות אבל זה לא דיכוטומי למשקיף מהצד
אגב, אזכור כשנראה תהלוכה של פעילי גאפ, פתח או חמאס צועדים בהמוניים, לחפש אותך מאחל לכולם למות
The closer you get to light, the greater your shadow becomes
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.10.20
3717 הודעות
בתגובה להודעה מספר 46
אבל דווקא בין רוסיה לאוקראינה, המצב די דיכוטומי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
317 הודעות
בתגובה להודעה מספר 47
חש להם לאום עם היסטוריה נוראית
גיבורי תרבות צוררים
גדוד אזוב בצבא
מסכים שבהשקפה מערבית הם הטובים כי הם פרו דמוקרטים והורסים הם הרעים כי הם דיקטטורים וכוחניים
The closer you get to light, the greater your shadow becomes
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.10.20
3717 הודעות
בתגובה להודעה מספר 51
רוסיה החליטה ביום בהיר אחד להפר את הריבונות שלהם ולכבוש אותם. זאת הסיבה שבגלל מגיע לכל חייל רוסי מוות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
317 הודעות
בתגובה להודעה מספר 52
אבל אני מסכים שתודה לא-ל אנחנו במציאות שבה כל מלחמה מזויינת היא לא מתאימה למציאות. לכן כל פעולה לוחמנית בכלל ובפרט כנגד אוכלוסיה שלווה לא יורדת בגרון חלק
The closer you get to light, the greater your shadow becomes
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.4.02
12082 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.7.18
6295 הודעות, 22 מדרגים, 29 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
62244 הודעות
בתגובה להודעה מספר 11
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.19
11966 הודעות, 31 מדרגים, 29 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.11.21
251 הודעות
בתגובה להודעה מספר 9
זה רק ימחיש את אפסותם וחולשתם, לא יתרום להם משמעותית בשדה הקרב וסיכוי גבוה שככול שזה ימשך זה יגרום לארהב ונאטו להשאב למערכה לפחות באוויר ואז פוטין בכלל יהיה בצרות שהוא לא דמיין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
71152 הודעות, 194 מדרגים, 366 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אין לנו ארץ אחרת, מדינת ישראל תישאר יהודית ודמוקרטית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
4972 הודעות, 32 מדרגים, 55 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.08
4248 הודעות, 33 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
כי כל צד מפציץ פייק ניוז משלו...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.1.13
8934 הודעות, 101 מדרגים, 190 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
גם אם מוגזם ופרופגנדי מעט...
הרוסים חשבו שהם נכנסים לטיול בקניון, והם חוטפים בראש...
סוכנויות הביטחון של המערב רואות בדיוק עד כמה הצבא הרוסי לא מאורגן, לא מתואם, מיושן וארכאי - וגם אם אין מה לזלזל בכלל ברוסים, השד לא רק שלא נורא, אלא אפילו מלמד רבות...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
62244 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
שנערך באולפן, אולי מדובר בקצין לשעבר בצבא של בלארוס שברח מהמדינה לפני כמה שנים.
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.3.16
5815 הודעות, 33 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שלטון מושחת רוצה שנלחם בשבילו על מנת להשיג לו כיבושים במדינה אחרת שממש לא מעניין אותנו מה קורה בה.
החיים שלהם גם ככה לא משהו מבחינה סוציואקנומית, עכשיו גם למות ילכו?!
הסיבה היחידה שאני רואה עבורם להילחם זה החשש שיפגעו בהם או במשפחתם אם לא ילחמו...
יח"צ: משטרת ישראל היא המשטרה הטובה בישראל!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
3243 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מול הצבא הרוסי ״החזק״
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.18
2566 הודעות, 29 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.7.08
44983 הודעות, 191 מדרגים, 375 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.7.04
2050 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.4.08
8096 הודעות, 122 מדרגים, 237 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
תראו את הכתבה ואת התגובות
https://www.ynet.co.il/news/article/HyOCTEXB00?utm_source=m.ynet.co.il&utm_medium=social&utm_campaign=whatsapp
קמת בבוקר ודירגת אותי? כל השאר זה בונוס
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.3.21
2345 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.4.08
8096 הודעות, 122 מדרגים, 237 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
קמת בבוקר ודירגת אותי? כל השאר זה בונוס
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.08
12170 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
8564 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.5.07
20060 הודעות, 84 מדרגים, 159 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
"אוטוטו בועת הנדל"ן מתפוצצת"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.2.02
44369 הודעות
בתגובה להודעה מספר 56
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.9.19
5615 הודעות, 29 מדרגים, 35 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.3.21
2345 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
החיילים של פוטין אפילו לא יודעים איפה הם נמצאים ובמי נלחמים.
מרגיש לי שבכירי הצבא ברוסיה רוצים לסיים את תקופת פוטין.
במקום פוטין הייתי מתחיל לדאוג.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
88586 הודעות, 352 מדרגים, 579 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.2.18
14378 הודעות, 89 מדרגים, 167 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 66
🤣🤣🤣🤣
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
88586 הודעות, 352 מדרגים, 579 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 79
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.2.18
14378 הודעות, 89 מדרגים, 167 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הם לא מיומנים דיו.
רוסיה רק מפחידה את המערב בגלל הנשק הגרעיני כצבא הם רחוקים שנות אור מהאמריקאים כלוחמים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.2.02
44369 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.03
16976 הודעות, 136 מדרגים, 246 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 81
גם הצבא האדום במלחמת העולם השנייה היה שתוי ורעב, אבל לפחות הייתה לחלקו מוטיבציה ללחום ולהביס את הנאצים.
כיום אין מוטיבציה להביס את האוקראינים, הם לא תקפו את רוסיה.
המעבר מתרגיל למלחמה היה מהיר וללא הכנות מרובות, בהתאם לדוקטרינה הסובייטית המוכרת, והפתיע את האוקראינים וגם את הרוסים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
62244 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
הוא טוען שהוא היה פעם ב-Belarus Army 38th Separate Airborne Brigade "Black Eagle".
קוראים לו Valery Stepanovych Sakhashchyk והוא מנהל בחברת הבנייה הפולנית SAHATY בעיר Żyrardów בפולין:
https://sahaty.pl/en/about1
https://sahaty.pl/en/contact
זה הסרטון המלא שלו:
לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.03
16976 הודעות, 136 מדרגים, 246 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 85
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.21
548 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
👨⚕️ונשמרתם לנפשותיכם מאוד!🙋♂️
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.20
832 הודעות, 1 מדרגים, מינוס 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 92
האינטרס שלנו, הוא לא להתעמת עם הרוסים.
איחולי הצלחה לזלנסקי צריכים להיות בלב פנימה (מתוך אהדה טבעית אינסטיקטיבית לחלש המותקף). לא מעבר.
לא כדאי לנו להראות אהדה של אזרחי ישראל לאוקראינים.
לא בהפגנות ולא בשום דבר.
אין לנו גם מה לאהוד עם אנטישמי חולני, שרצח מאות אלפי יהודים.
הרוסים לעומת זאת:
ראשית, נלחמו בנאצים, הקריבו בלי גבול ובלי פרופורציה, ואנו נהנינו מכך.
שנית, בלי ברה"מ- לא היתה קמה מדינת ישראל.
ברה"מ, שלכל מועצה שלה היה קול בא"ם, נתנה לנו 14 קולות בעד הקמת המדינה.
ברה"מ שלחה לנו נשק חיוני - באמצעות צכוסלובקיה.בעת שהמוסלמונאצים התנפלו עלינו ב-48 מכל הכיוונים.
הרוסים פעלו אמנם לא מאהבת ישראל, אלא משנאת הבריטים, והרצון למנוע התבססות בריטית באיזור. אבל האינטרס הזה, הוא ורק הוא, אחראי להקמת מדינת ישראל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד