האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
למה לדעתכם? טיפשות , לחץ או אסטרטגיית עומק ארוכת טווח? |
Foreteller |
26.02.22 20:17 |
1 |
טיפשות |
הכוזרי |
26.02.22 20:17 |
2 |
למה לא להמנע. אאכ ביידן הבטיח בתמורה מן הסתם זה הזמן לנצל אותו. |
kidon |
26.02.22 20:32 |
65 |
לא נראה לי |
הכוזרי |
26.02.22 20:47 |
102 |
פחות לסמוך על ביידן.. |
דובי 9 |
26.02.22 21:21 |
132 |
ביידן הבטיח חח |
Berto |
26.02.22 21:34 |
136 |
ביידן לא הציע כלום, זו טיפשות ממדרגה ראשונה שמוליכה את ישראל לאסון |
jack0 |
27.02.22 05:09 |
201 |
צריך להמשיך לתמרן בעדינות.מה זה הלוכסוס הזה?אולי מוסרית זה נכון ,אולי כי בל נשכח שיש שם באמת יסודות נאציים. |
הרואה |
26.02.22 22:00 |
144 |
ממשלה מסוכנת! |
עמית4000 |
27.02.22 04:56 |
200 |
טיפשות |
totoloto |
26.02.22 20:17 |
4 |
טיפשות של טירונים |
פרש טורקי |
26.02.22 20:19 |
8 |
טיפשות, אין כאן שאלה |
גולדברג |
26.02.22 20:19 |
9 |
אסטרטגיית עומק. ניצן הורוביץ הרי מנוסה בזה |
מבצבץ |
26.02.22 20:20 |
10 |
אין ברירה. ישראל מדינת חסות של המערב. למרות בגידתם בחברים. ולמרות שפוטין חבר נאמן. |
פשטות |
26.02.22 20:27 |
42 |
אין מדינה אחת מהמערב שבסיטואציה שלנו.. |
kidon |
26.02.22 20:33 |
71 |
וגם לא תהיה, אנחנו חייבים לפעול משיקולים ישראליים בלבד. |
Jam_session |
26.02.22 21:29 |
135 |
תגובה יפה. תוכל לתת בבקשה הסבר מה ההגדרה לשיקולים ישראלים |
Foreteller |
27.02.22 01:01 |
175 |
מאוד נאמן פוטין |
Snow |
26.02.22 20:36 |
82 |
אתה חושב שזה המקסימום שרוסיה יכולה לעולל לישראל בזירה הדיפלומטית? |
rocsteady |
26.02.22 23:08 |
162 |
אז אנחנו מפחדים מרוסיה? |
Snow |
26.02.22 23:31 |
164 |
המערב לא יושיע את ישראל בזמן צרה, יותירו אותנו לדמם כמו את אוקראינה |
jack0 |
27.02.22 05:21 |
202 |
כי אם לא תתמוך אז האמריקאים יחייבו אותך |
RuvenM551 |
26.02.22 20:28 |
46 |
לא! לא יותר קל להסביר לרוסים, פוטין עצבני אכזר נקמן ולא סלחן. |
jack0 |
27.02.22 05:24 |
203 |
יש לו קרדיט בלתי מוגבל על טיפשות |
כבשה פועה |
26.02.22 20:28 |
47 |
הם לא טיפשים, הם גלובליסטים רשעים… |
zoom9999 |
26.02.22 20:29 |
51 |
למה אתה מציג את זה בשחור לבן כאילו האינטרסים של ישראל לא קשורים למערב. |
FAO |
26.02.22 20:34 |
75 |
גם המערב הוא ציר רשע, ולא בטוח מי יותר גרוע |
Theologizer |
26.02.22 21:14 |
123 |
האינטרס של ישראל הינו דמוקרטי גלובליסטי |
עגבנייה ירוקה |
26.02.22 21:18 |
128 |
אגב, אם תראה מי עומד מאחורי התעמולה נגד ''הגלובליסטים'' אתה לבד תבין שמי שנגד הגלובליסטים הוא גם נגד יהודים!! |
עגבנייה ירוקה |
26.02.22 21:20 |
130 |
אם אנשים רעים תומכים בעניין נכון זו לא ראיה לאמיתית העניין |
Foreteller |
27.02.22 01:04 |
176 |
איך גלובליסטי יכול להיות דמוקרטי? |
צפנת-פענח |
27.02.22 01:37 |
184 |
נובע מגאווה מטופשת של הממשלה הזאת רוצים להרגיש ''חלק מהמערב'' למרות שהמערב לא רואה בנו חלק |
jack0 |
27.02.22 05:33 |
204 |
שילוב של שני הסיבות - טיפשות עומק, ארוכת טווח. |
ארבע אותיות |
26.02.22 20:32 |
67 |
חחח מצחיק |
Foreteller |
27.02.22 01:05 |
177 |
לחץ אמריקאי כבד |
מרסו |
26.02.22 20:34 |
74 |
אין שום לחץ אמריקאי על ישראל, הכל בדמיונות. |
jack0 |
27.02.22 05:41 |
206 |
לא חושב שיש לישראל ברירה - כרגע היחידים שתומכים ברוסיה זה איראן, צפון קוריאה, סוריה ועוד כמה מדינות בודדות |
רשימו |
26.02.22 20:42 |
93 |
צודק לגמרי |
מרסו |
26.02.22 20:52 |
109 |
יכולה להמנע |
Theologizer |
26.02.22 21:15 |
126 |
יש בהחלט לישראל ברירה להשאר נייטראלית |
jack0 |
27.02.22 05:35 |
205 |
יש ברירה לישראל, להשאר נייטראלית. |
jack0 |
27.02.22 05:43 |
207 |
יהיה לי קשה לשכנע בגלל דגל אוקראינה חתימה עם זאת. |
Spike |
26.02.22 20:42 |
94 |
מי שלא מצביע בעד ירושלים (לא ציינת המערבית) כבירת ישראל אינו לגיטימי? |
Foreteller |
27.02.22 01:07 |
178 |
לחלוטין. מי שלא מכיר בירושלים כבירתנו.. |
Spike |
27.02.22 01:08 |
179 |
תשובה הוגנת. רציתי להכיר דעתך יותר. לדעתי צריך להצביע לפי מה שיקדם את ישראל לטווח ארוך. אני לא חושב |
Foreteller |
27.02.22 01:25 |
182 |
תראה. שוב קשה להיות אובייקטיבי ברגעי כעס. עם זאת. |
Spike |
27.02.22 01:45 |
185 |
לשלוח חיילים? אתה רציני? |
Foreteller |
27.02.22 02:19 |
187 |
אז יש דבר כזה נקרא הקואליציה. מלחמת המפרץ. |
Spike |
27.02.22 08:09 |
210 |
ההשוואה אינה נכונה למלחמת המפרץ. אין פה פגיעה ישירה באינטרסים של אותם מדינות, ורוסיה אינה עיראק |
Foreteller |
27.02.22 09:59 |
218 |
תסתכל על כל התמונה. |
Spike |
27.02.22 11:00 |
219 |
ספקי נשק זו בעיה עולמית ולצערי גם ישראל לא עומדת בסטנדרט מוסרי בעניין |
Foreteller |
27.02.22 11:04 |
220 |
בסה''כ אנחנו מעלימים עין ממלחמה. |
Spike |
27.02.22 12:32 |
224 |
רצח עם הוא לא שואה. ובאוקראינה לא מתחולל רצח עם. מצטער אך טעונתיך אינן הגיוניות |
Foreteller |
27.02.22 12:35 |
226 |
אחת הסיבות בה משתמשת רוסיה זה שבאוקראינה אוסרים לדבר רוסית |
Spike |
27.02.22 13:07 |
227 |
מי דיבר על הדברים האלה בכלל? אולי טעית בשרשור? |
Foreteller |
27.02.22 14:03 |
231 |
רק מציג תמונה מלאה. |
Spike |
27.02.22 14:05 |
232 |
זה לא תמונה מלאה, זה עניין נקודתי שלא התדיינו עליו בכלל. |
Foreteller |
27.02.22 14:12 |
233 |
התחלנו. ולנו אין אנדרטה לזכר החייל המיצרי באשדוד? |
Spike |
27.02.22 14:40 |
234 |
הכותרת לא נכונה, זה לא ישראל אלא שני ליצנים טיפשים. |
עליבבה |
27.02.22 00:57 |
174 |
ליקוק לאירופאים שמממנים את השקר הפלסטיני |
ידידיה |
27.02.22 04:14 |
195 |
למה לעזאזל?! |
totoloto |
26.02.22 20:17 |
3 |
למה צריך להיכנע ללחץ האמריקני כשהאמריקנים מוכרים אותנו בימים אלה לאיראן? |
תשבץ |
26.02.22 20:18 |
5 |
לגמרי+++ |
אבי_85 |
26.02.22 20:32 |
68 |
+++ סוף סוף יש משהו שמסכימים עליו. |
party pooper |
26.02.22 21:10 |
119 |
כי האמריקאים מצילים אותך במועצת הביטחון |
Prodigy |
26.02.22 23:38 |
168 |
למרות שאני תומך באוקראינה, לא הייתי ממהר ליישר קו עם האו''ם שלא סופר אותנו במקרים אחרים. |
דור רביעי |
26.02.22 20:18 |
6 |
לא מבין מה הטיפשות האת ,לקפוץ בראש? מה יעזור לכם? למה לעשות את זה , תשבו בצד עד יעבור זעם |
rccool |
26.02.22 20:18 |
7 |
לא קופצים בראש. זאת לא יוזמה ישראלית |
מרסו |
26.02.22 20:35 |
79 |
הגינוי ראוי אבל בסופו של זו טעות בטווח הרחוק |
אגנוסטיקן |
26.02.22 20:20 |
11 |
שואל ברצינות האם יש למישהו דרך למצוא כמה פעמים רוסיה הצביעה באום ומוסדותיו בעד או נגד ישראל מאז שפוטין בשלטון? |
מחדד עפרונות |
26.02.22 20:24 |
28 |
עוד השוואה מופרכת ?! אנחנו כפר קטן ומהביל לחופי הים התיכון ורוסיה מעצמה |
אגנוסטיקן |
26.02.22 20:29 |
50 |
אל תכעס עלי. לא הצבעתי ללפיד. לדעתי תמיד גם יש מצב שהאוטו של השגריר באום יתקע ולא יגיע בזמן להצבעה |
מחדד עפרונות |
26.02.22 20:42 |
95 |
לא כועס נשמה אני אתך עד שהרוסי האחרון יחזור בחזרה לאיפה שהוא הגיע ממנו |
אגנוסטיקן |
26.02.22 21:23 |
133 |
כשיש וטו אמריקאי בטוח, הצבעה של רוסיה יכולה להיחשב לפעמים גם כ״מס שפתיים״ |
BOSS |
26.02.22 20:31 |
59 |
תודה על התשובה. לא זכרתי |
מחדד עפרונות |
26.02.22 20:47 |
101 |
שלח בבקשה קישור לטובת הקוראים מה עוללה אמריקה הדמוקרטית וכיצד הגיבה רוסיה הידקטטורית |
Foreteller |
27.02.22 01:28 |
183 |
רוסיה הצביעה נגדנו גם בהחלטה הזאת. |
Gavrik |
27.02.22 09:33 |
217 |
טיפשים |
DEFENDER |
26.02.22 20:20 |
12 |
החלטה מעולה. הזויים כל אלה שכותבים ״צ׳מברליין״ כל תגובה שנייה אבל אומרים שזו טיפשות. פתאום הפכתם לפצפיסטים? |
הומניסט |
26.02.22 20:20 |
13 |
אני המום מהתגובות כאן... |
אשקלוני בנשמה |
26.02.22 20:21 |
14 |
+1 |
הומניסט |
26.02.22 20:22 |
20 |
יש שיגידו שהחלטות פה יכולות גם להשפיע ולפגוע בחיי ישראלים כאן |
micmic |
26.02.22 20:23 |
25 |
גם חכם וגם צודק. לא להתערב בלחימה מעבר לסיוע הומניטרי |
אשקלוני בנשמה |
26.02.22 20:25 |
31 |
רוסיה גם הטילה וטו במועצת הביטחון על גינוי לישראל בעוד ש״בת בריתנו״ ארהב לא הסכימה כלל |
micmic |
26.02.22 20:27 |
38 |
תאמין לי שזה לא מאהבת ישראל אלא לשים אצבע בעין של אובמבה |
אשקלוני בנשמה |
26.02.22 20:33 |
70 |
מדינת ישראל צריכה לקחת את הצד של אזרחי ישראל |
zoom9999 |
26.02.22 20:25 |
30 |
אתה לא גובל עם רוסיה ומה שיש להם בסוריה זה פיצוחים בשביל צה''ל. קצת קרדיט. |
אשקלוני בנשמה |
26.02.22 20:26 |
33 |
העולם לש שחור לבן |
coyote |
26.02.22 20:32 |
60 |
יש צודק ויש חכם |
מרוקאי29 |
26.02.22 20:32 |
63 |
נכון מאוד |
Inorganic |
26.02.22 21:17 |
127 |
למרבה הצער הרוסים יכולים בקלות למנוע מאתנו לפעול בסוריה |
jack0 |
27.02.22 08:56 |
212 |
יש להפיל את הממשלה עד יום רביעי הקרוב |
zoom9999 |
26.02.22 20:21 |
15 |
ביבי נתניהו ''המנהיג הגדול והדגול'' היה גם מצביע בעד כמו טאטאל'ה.... |
האח הקטן |
26.02.22 20:31 |
57 |
2014 מפריכה את דעתך |
zoom9999 |
26.02.22 20:42 |
96 |
אופסי |
micmic |
26.02.22 20:44 |
98 |
לא נעים. אבל נחוץ |
עולם מלא |
26.02.22 20:21 |
16 |
+1 |
הומניסט |
26.02.22 20:22 |
22 |
צריך לעשות שריר קטן למי שמחמש את הגדולה באוייבתנו בנשק גרעיני |
גושן |
26.02.22 20:23 |
24 |
+++ |
party pooper |
26.02.22 22:18 |
148 |
התאבדות מדינית |
גולדברג |
26.02.22 20:21 |
17 |
למה ישראל חייבת לבחור צד ? זכותנו לשמור על האינטרסים הביטחוניים שלנו, לא להתייחס ללחצים |
ORION |
26.02.22 20:21 |
18 |
האינטרס הביטחוני שלנו זה לחזק את העולם נגד פוטין, החבר של אסד וחמינאי |
הומניסט |
26.02.22 20:23 |
23 |
אותו עולם שיישב בצד בכל מלחמה עתידית שתהיה לנו? |
micmic |
26.02.22 20:24 |
26 |
אה אז עדיף לנו לחזק את פוטין שרוצה שאיראן תהיה גרעינית? הגיוני |
הומניסט |
26.02.22 20:26 |
34 |
עדיף לנו לחזק את עצמנו ולדאוג לעצמנו |
micmic |
26.02.22 20:30 |
54 |
נכון תמיד |
מחדד עפרונות |
26.02.22 20:49 |
104 |
איפה עשית קורס נביאים? קד''צ? |
אשקלוני בנשמה |
26.02.22 20:27 |
40 |
במציאות שקיימת אצלנו, מתי מישהו התערב? |
micmic |
26.02.22 20:28 |
45 |
מאיפה רב הנשק שלך? חיל האוויר והים, הגנ''א? של מי חלק מהמימון? |
אשקלוני בנשמה |
26.02.22 20:32 |
69 |
ח ח ח ח |
micmic |
26.02.22 20:37 |
85 |
אפס הבנה בגיאופוליטיקה |
האלכימאי |
26.02.22 20:49 |
105 |
אפס הבנה מצד אלו שחושבים שאנו צריכים לחזור להיות ב ''גוש המדינות הבלתי מזדהות'' כמו בשנות החמישים.. |
פרופסור סנייפ |
26.02.22 20:55 |
111 |
אוקראינה נלחמת כרגע לבד ו-״העולם״ שותק, מכאן שאנחנו צריכים לשמור על האינטרסים שלנו |
ORION |
26.02.22 20:26 |
36 |
האינטרס הבטחוני שלנו בראש ובראשונה חופש פעולה בסוריה נגד התבססות האירנית |
jack0 |
27.02.22 03:55 |
191 |
העולם הוא אימפוטנט והצבעה יחד אתו לא תגרום שיתחזק אבל רק תזיק לנו |
jack0 |
27.02.22 08:58 |
213 |
מציע להם לאמץ את התנהלותם בכנסת. לקום לצאת ולא להצביע |
גושן |
26.02.22 20:22 |
19 |
אידיוטים!!! |
News_Max |
26.02.22 20:22 |
21 |
רק הקב''ה שומר עלינו ממשלת לפיד בנט היא הממשלה הכי מסוכנת לעם ישראל |
נוסע2012 |
26.02.22 20:24 |
27 |
לפיד ובנט עושים טעות ענקית!! |
מחנך לדורות |
26.02.22 20:24 |
29 |
אבל אם ביבי היה עושה אותו דבר זאת הייתה הצלחה ענקית נכון? הרל״לים (רק לא לפיד) נהיים מגוחכים |
הומניסט |
26.02.22 20:33 |
72 |
מה יש כאן להכניס את ביבי? מנסים לקיים דיון עניני ורציני לגופו של נושא |
מחדד עפרונות |
26.02.22 20:51 |
107 |
לא הוא לא. אם יש אלוף אחד מוכח בדיפלומטיה זה הוא. |
rocsteady |
26.02.22 23:05 |
160 |
איזה טימטום רלב''י לדקלם בכל הזדמנות אבל ביבי אבל ביבי |
jack0 |
27.02.22 09:02 |
214 |
ישראל חלק מהמערב, תרבותית,פוליטית,כלכלית ,כך היה וכך יישאר בעתיד הנראה לעין |
פרופסור סנייפ |
26.02.22 20:26 |
32 |
כנראה שזה הצעד הנכון. לא חושב שלרוסים זה אכפת או שהם מצפים אחרת. מה שאני כן בטוח לגביו זה תגובות החברים כאן |
אסטריקס ושות' |
26.02.22 20:26 |
35 |
על סמך זה שאתה חושב ש''לרוסים לא איכפת'' קבעת שזה הצעד הנכון. רוסיה היא עדיין מעצמה ולו לפחות מפאת גודלה. |
rocsteady |
26.02.22 23:02 |
159 |
לא חושב שלרוסים איכפת? איכפת להם בגדול והם כבר הגיבו בחומרה. |
jack0 |
27.02.22 09:05 |
215 |
נשלם על ההחלטה הזאת |
דוד |
26.02.22 20:27 |
37 |
בורים ועמי ארצות, נטולי השכלה בכלל |
ari10 |
26.02.22 20:27 |
39 |
ישראל במלכוד |
הנבון |
26.02.22 20:27 |
41 |
לכן לא צריך לעשות כלום. לישראל יש מספיק צרות שהיא לא מצליחה לטפל ברבע מהן ועכשיו תתווסף הצרה הרוסית |
תשבץ |
26.02.22 20:30 |
53 |
גם המערב לא גרויסע מציאה |
מעצר בית |
26.02.22 20:31 |
56 |
נכון מאד. עדיף להיות ניטרליים |
תשבץ |
26.02.22 20:32 |
62 |
יש לחצים ואיומים גם מצד המערב, אנחנו לא מדינה חופשית |
מעצר בית |
26.02.22 20:41 |
90 |
יש לנו ממשלה של שוטים שבעיקר אצלם להרגיש ''חלק מהעולם הגדול המערבי'' גם במחיר התאבדות |
jack0 |
27.02.22 04:01 |
192 |
סין, צ.קוריאה ואיראן מסתכלות מה הולך לקרות |
FAO |
26.02.22 20:27 |
43 |
+1 |
הומניסט |
26.02.22 20:29 |
49 |
כותבי רוטר (מרביתם) |
פרדוקס |
26.02.22 20:28 |
44 |
ממשלה מחורבנט - צריך להיות חכם,לא צודק.שהרוסים יושבים לך על הגדר - לא צריך לשים אצבע בעין |
Total Loco |
26.02.22 20:28 |
48 |
בדיוק ההפך, אירן מסתכלת לראות מה העולם עושה נגד רוסיה. אם לא יפעלו נגדם הרוסים ואירן רק ימשיכו נגדנו |
הומניסט |
26.02.22 20:30 |
55 |
העולם צריך להתעורר - ארהב ואירופה הפקירו את אוקראינה - יפקירו גם אותנו - ולא משנה מה נעשה |
Total Loco |
26.02.22 20:32 |
64 |
כל המתלהמים סתמו, יש המון דיפלומטיה ונסיון ללכת בין הטיפות. עשרות יועצים ואסטרטגים מנתחים כל אפשרות. הלחצים |
מעצר בית |
26.02.22 20:30 |
52 |
עזוב אל תיקח מהם את השמחה שבלכתוב ״לפיד״ ו״בנט״ על כל החלטה כמו תוכים חסרי מחשבה עצמית |
הומניסט |
26.02.22 20:32 |
61 |
האו''ם,ארה''ב והמערב לא סופרים אותנו ואנחנו צריכים לישר קו? בהצבעה שהשגריר יתקע בשירותים! |
Golani73 |
26.02.22 20:31 |
58 |
ממש טמטום |
פוגי |
26.02.22 20:32 |
66 |
תמונה מעולה שמתאימה למביכים האלו. ישראל צריכה לתמוך באזרחי ישראל |
popay |
26.02.22 20:33 |
73 |
טיפשות של בנט ולפיד |
אנטיפשיסטן |
26.02.22 20:34 |
76 |
פשוט בלתי נתפס שהביביסטים בעד פוטין בסיפור הזה, בלתי נתפס... |
kovals |
26.02.22 20:34 |
77 |
לא חושב שהם בעד פוטין- הם פשוט מתוכנתים לצאת נגד הממשלה, בכל עניין בלי קשר לעמדה |
פרופסור סנייפ |
26.02.22 20:36 |
83 |
בדיוק. ואם על הדרך הם צריכים לתמוך בדיקטטור שעושה פשעי מלחמה ומתחזק את אירן וסוריה זה לא יפריע להם. |
הומניסט |
26.02.22 20:43 |
97 |
בדיוק. אין שם תוכן או אידיאולוגיה, רק שנאה שהוכתבה להם ע''י ארכי-נוכל |
Prodigy |
26.02.22 23:40 |
170 |
++ |
חלוץ שפוי |
26.02.22 21:05 |
117 |
אני לא ביביסט וחושב שעלינו להמנע אלא אם אחד הצדדים יקנה את הצבעתנו בתמורה מוצקה כמו נסיגה מהסכם הגרעין כתשלום |
Gold Mines |
26.02.22 23:29 |
163 |
ביום רביעי ישראל חולה. היא לא תגיע. |
אסתריקה |
26.02.22 20:34 |
78 |
צחוק של דבילים. |
פלומה |
26.02.22 20:35 |
80 |
יגיע יום שבו כוכבי יצטרך להכניס טנקי מרכבה לרחובות ירושלים ולקחת את השליטה על המדינה |
zoom9999 |
26.02.22 20:36 |
81 |
זה מה שהוא עושה עכשיו. איום בהפלת הממשלה אלא אם יאשרו לו את הפנסיות החזיריות |
תשבץ |
26.02.22 20:37 |
84 |
יש לנו ממשלה המורכבת ממטומטמים , אין דרך אחרת לתאר זאת |
Braveheart |
26.02.22 20:37 |
86 |
זה עדיף ממשלה של כאלה שמפרסמים שלטי חוצות של עצמם |
חלוץ שפוי |
26.02.22 21:04 |
116 |
אחת התגובות הסתמיות שלך |
Braveheart |
26.02.22 21:10 |
120 |
בסוף אנחנו נהיה כמו אוקראינה |
sektorg |
26.02.22 20:38 |
87 |
****איראן וחיזבאללה וחלק מהערבים בישראל מחכים ורוקדים על הגגות שישראל תסתבך עם רוסיה פוטין**** |
vs_vs |
26.02.22 20:39 |
88 |
זה טוב לנו נגד הציר של רוסיה-אירן-אסד-חיזבאללה ולהרתיע אותם מהתנהלות דומה בישראל |
הומניסט |
26.02.22 20:40 |
89 |
וואלה לא מזיז לי את האצבע שייכנסו באמא של אוקראינה מגיע להם, כמו שרוסיה תכבוש את גרמניה |
ארבע אותיות |
26.02.22 20:48 |
103 |
איזה ניתוח פוליטי מרתק! אני בטוח שתזכה להרבה אהדה בגן בתיה |
הומניסט |
26.02.22 21:02 |
113 |
אולי תפסיק עם התגובות המתנשאות והמזלזלות? |
eraniko |
27.02.22 02:13 |
186 |
המשמעות יכולה להיות הרת אסון עבור ישראל, מי יבטיח לנו שאיראן לא תצליח לבסס מיליציות בגבול |
צדקצדקתרדוף |
26.02.22 20:41 |
91 |
לפיד עוד עשוי להכיר בטבח שביצעו התורכים בארמנים בעיתוי הזה |
מזל דלי |
26.02.22 20:42 |
92 |
נו באמת… כל ממשלה שהייתה כאן הייתה תומכת, מספיק להפוך את האירוע לפוליטי |
FireSky |
26.02.22 20:46 |
99 |
העניין זה שלדעת רוב עם ישראל האינטרסים שלנו קודמים לזה שאנחנו מדינה מערבית |
ארבע אותיות |
26.02.22 20:51 |
106 |
הם הקימו מדינה יהודית דמוקרטית פרו-מערבית, זה מה שאבותינו הקימו |
FireSky |
26.02.22 20:52 |
108 |
הקימו מדינה יהודית (ללא אזכור לדמוקרטית) ופרו רוסית! הנדידה למערב באה בהמשך ובמקביל ההתרחקות מהרוסים. |
Gold Mines |
26.02.22 23:37 |
167 |
תהיה אוקריינה עד יום רביעי?? |
שניצל |
26.02.22 20:47 |
100 |
אנשים כאן הספידו אותה בזמן הפלישה, חשבו שקייב תיפול תוך שעתיים. שהאוקריינים יכנעו. שמענו אתכם |
הגיג |
26.02.22 21:02 |
112 |
טמטום |
מגיבכשצריך |
26.02.22 20:54 |
110 |
חח מתי רוסיה עזרה לנו? ובאיזו הצבעה באו''ם בשנים האחרונות רוסיה היתה בצד שלנו? |
הגיג |
26.02.22 21:04 |
115 |
רוסיה בלמה חבלה של אובמה במועצת הביטחון דקה לפני שהוא עזב. בניגוד לאו''ם שמום מועצת הביטחון נחשבת. |
Gold Mines |
26.02.22 23:39 |
169 |
בשעה טובה |
חלוץ שפוי |
26.02.22 21:02 |
114 |
האמת דילמה לא פשוטה |
ליצן |
26.02.22 21:07 |
118 |
הרוסים מצביעים נגדנו מדי יום, אבל אולי עדיף להימנע |
Z-L |
26.02.22 21:11 |
121 |
למה לא להמנע ? כי לפיד Escort אמריקנית-צרפתית. |
Salvinorin |
26.02.22 21:11 |
122 |
טעות |
עמלץ פלד |
26.02.22 21:15 |
124 |
בושה וחרפה אם לא |
מייקל דה סנטה |
26.02.22 21:15 |
125 |
+++1 |
PHP434 |
26.02.22 21:52 |
141 |
טיפש הלפיד הזה. עד עכשיו התפללתי שלא יגרום נזק.. |
אור השחר |
26.02.22 21:19 |
129 |
רק ממשלה שמאלנית חסרת אחריות תצביע נגד סוריה כשאנחנו צריכים אותם כדי לתקוף בסוריה |
אור דוד |
26.02.22 21:20 |
131 |
הדבר היחיד שהוכחת שאתה מסמס הודעות בלי לערוך טעויות.. |
פרופסור סנייפ |
26.02.22 21:27 |
134 |
תודה . בזכותך אני יכול לתקן, הכוונה לרוסיה ולא לסוריה. |
אור דוד |
26.02.22 22:32 |
151 |
עכשיו, נתייחס לתוכן: מדינת ישראל היא חלק מהמערב ותהיה כזאת גם בעתיד. ללקק לפוטין את המגף לא ישנה כלום |
פרופסור סנייפ |
26.02.22 23:41 |
171 |
אנחנו מדינה מערבית ולכן נצביע כמוה - נמנעים.קבל - ולך סכן את ילדיך בשביל ערכים בטראק בהודו. לא את שלנו |
אור דוד |
27.02.22 11:04 |
221 |
האמריקנים בתגובה יגמלו לנו בהסרת סנקציות מהאייתולות |
ג'ון מגונט |
26.02.22 21:38 |
137 |
טמטום מוחלט. העולם מעלים עין מזה שהאוקראינים בנתיים מבצעים פשעי מלחמה חמורים הרבה יותר |
צופה מהטבע |
26.02.22 21:40 |
138 |
אם מדינה פולשת בניגוד לכל כלל (אגב אפילו בלי הכרזת מלחמה) |
ג'ק ספארו |
26.02.22 21:44 |
139 |
בכל מלחמה שהייתה בהיסטוריה מדינה פלשה למדינה אחרת, מה עם וייטנאם? |
צופה מהטבע |
26.02.22 21:48 |
140 |
לפעמים יש התגורויות, זאת עושה כך, זאת עושה כך, ואז מכריזים מלחמה ונלחמים בחדווה (לפחות בהתחלה) |
ג'ק ספארו |
26.02.22 21:57 |
142 |
לדעתי לא, הם יגרמו וגורמים למרות ואלפי אזרחים הרוגים, יכלו להיות 0 אזרחים הרוגים אם הם הי |
צופה מהטבע |
26.02.22 21:59 |
143 |
אז האוקראינים פושעי מלחמה כי הם נלחמים על הבית נגד פלישה מאסיבית המוצדקת בתואנות שווא של דיקטטור? |
פרופסור סנייפ |
26.02.22 22:17 |
146 |
הרוסים כבר כבשו ערים מסויימות בלי הרוגים אזרחים ליד קרים איפה שהאזרחים לא התנגדו - ראשי ער |
צופה מהטבע |
26.02.22 23:02 |
158 |
ברור שיגרמו למוות |
ג'ק ספארו |
26.02.22 22:39 |
154 |
רק ככה אפשר להילחם במפרי החוק הבינלאומי הרוסים |
יוסף גוסטאר |
26.02.22 22:17 |
147 |
בחירת תמונה נהדרת מיקמיק |
אלון_2407 |
26.02.22 22:03 |
145 |
ישמעל עושה טעות תמתינו כמה שבועות תחסכו הרבה כאב מיושבי ארץ הקודש |
קו ישר |
26.02.22 22:20 |
149 |
הרוסים כבר לא מצטיירים כחזקים. מה כבר יכולות להיות ההשלכות? |
נדב |
26.02.22 22:20 |
150 |
זכור לי שנגד גרוזיה היו אותן תחושות בהתחלה ואז הרוסים הסירו את הכפפות ומעכו אותם |
KobyBD |
26.02.22 22:38 |
153 |
למה? המערב הולך לדפוק את ישראל עם הסכם הגרעין |
KobyBD |
26.02.22 22:37 |
152 |
חוסר ניסיון- עד רביעי דברים רבים עוד ישתנו |
אורה |
26.02.22 22:44 |
155 |
מצויין ובגדול זה דרעק וזה דרעק |
42אמת42 |
26.02.22 22:54 |
156 |
לא הכי חכם להמנע |
Sidewinder |
26.02.22 23:00 |
157 |
אם הבנתי נכון, המערכות שלהם דפוקות, וישראל לא רוצה להביך אותם... |
עמלץ פלד |
26.02.22 23:06 |
161 |
אני חושב שכבר עכשיו אנחנו לא יכולים יותר לתקוף בסוריה ויש לכך כמה סימנים |
jack0 |
27.02.22 04:22 |
196 |
אשכרה תמונה של 2 ליצנים. זה ממש מטריד |
טלקו |
26.02.22 23:33 |
165 |
טיפשים לא לסמוך על האמריקאים הבוגדנים |
Omer-L |
26.02.22 23:35 |
166 |
התגובות של אנשי מחנה השנאה מוזרות מאד... נראה לכם שאם ישראל תימנע, זה יהיה פחות בולט? |
Prodigy |
26.02.22 23:42 |
172 |
סוף סוף |
Dreamer |
27.02.22 00:33 |
173 |
יש כלל ידוע ''אל תהיה צודק תהיה חכם'' |
jack0 |
27.02.22 04:27 |
197 |
עכשיו גם ביבי מחייך |
ראש_באדמה |
27.02.22 01:20 |
180 |
ליצנים מנהלים את המדינה, ליצנים שאף אחד לא סופר. |
uz7 |
27.02.22 01:24 |
181 |
ישראלים זה: ''תראו איך כולם אנטישמים צבועים! הם מצביעים נגדנו באו''ם בזמן שהערבים עושים ככה וככה. איפה הצדק?'' |
27סוט |
27.02.22 02:24 |
188 |
אז תמסור לישראלים שאתה מדבר עליהם שהם צודקים. |
rocsteady |
27.02.22 08:10 |
211 |
באיזה חלק הם צודקים? אתה מבין שהם מבקשים מאחרים סטנדרטים שהם בעצמם לא מעוניינים לקיים? |
27סוט |
27.02.22 09:20 |
216 |
חרבו ודרבו לא דברו פה אפילו על ההודעה הרוסית שאינה תומכת ברמת הגולן מיד אחרי נאום לפיד |
DOMINO D |
27.02.22 02:28 |
189 |
אבל עם כל הכבוד, לא כתבת תחזית על רוסיה אוקראינה בראש השנה, ולא בשנה האזרחית |
עמלץ פלד |
27.02.22 02:31 |
190 |
אם ישראל תצביע נגד רוסיה באו''ם זה יהיה אסון עבורינו |
jack0 |
27.02.22 04:05 |
193 |
ישראל היא המדינה ה 51 של ארה״ב ומחויבת לאינטרסים האמריקנים. |
Isaac |
27.02.22 04:12 |
194 |
אז הגיע הזמן להשתחרר מזה, ישראל אינה המדינה ה 51 של ארה''ב |
jack0 |
27.02.22 04:31 |
198 |
נו באמת איזה טמטום |
המורד |
27.02.22 04:52 |
199 |
אנשים פה לא קולטים שהצבעה נגד רוסיה עלולה לעלות לנו ברמת הגולן |
jack0 |
27.02.22 06:09 |
208 |
טעות חמורה. עדיף להימנע. |
ש-עצמון |
27.02.22 08:01 |
209 |
אנחנו בכיוון המסוכן בחסות הממשלה המסוכנת הזו |
דצ'ו |
27.02.22 11:05 |
222 |
ליבי עם אוקראינה, אבל ישראל צריכה להמנע! הפרוגרסיבים החלשים לא יחלצו לטובת ישראל!!! |
Fsociety |
27.02.22 12:02 |
223 |
ככל שהמלחמה תתארך ישראל תתקשה לתמרן בין שני הצדדים, אין שום ספק שהאמריקאים לוחצים על הממסד הפוליטי |
winter1 |
27.02.22 12:34 |
225 |
אפס הפצצות בסוריה .והתחמשות מואצת של החיזבאללה בלבנון.ובסוריה ונוכחות מוגברת של האיראנים למולנו. |
האציל היהודי |
27.02.22 13:12 |
228 |
אוקראינה נמנעה בהצבעות האום נגדנו. אין סיבה שנצביע בעדה כיום ביחוד שזה יסכן את המלחמה נגד איראן כשמנגד |
אור דוד |
27.02.22 13:21 |
229 |
שימו לב מי המדינות שהיו בעד ישראל , מי נגד ישראל ומי נמנעה? אוקראינה |
אור דוד |
27.02.22 13:23 |
230 |
חבר מתאריך 22.2.22
288 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
The closer you get to light, the greater your shadow becomes
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.20
3649 הודעות, 52 מדרגים, 90 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.10.15
2675 הודעות, 16 מדרגים, 17 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מניח שיש ברקע פרטים נוספים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.20
3649 הודעות, 52 מדרגים, 90 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
ביינתים זה נראה שהולכים להסכם ככה שלא באמת גורסים אותנו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.7.14
7469 הודעות, 66 מדרגים, 124 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.18
2615 הודעות, 15 מדרגים, 25 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.17
2626 הודעות, 13 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.8.14
10197 הודעות, 42 מדרגים, 37 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.7.20
221 הודעות
בתגובה להודעה מספר 2
במקום לדאוג לאינטרסיים של העם היהודי בציון, כמו למשל להפחית את כמות האיומים על ישראל ואת כמות האוייבים שלנו (שגם ככה גדולה מאד)
הם מורידים אותנו שאולה..
כפי שהמלחמה בסוריה לא שלנו (שני הצדדים שונאים אותנו במידה שווה) ככה גם כעת באירופה
נ.ב
מה לישראל הקטנטונת מול מעצמות-על?!?
כמה יקשיב דב (רוסי) לנמלה ביער?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
10079 הודעות, 132 מדרגים, 260 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
חתימה: ברגע שאתה מוסרי עם אויב שלא מוסרי איתך, אתה לא ראוי לקיום.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.8.14
23224 הודעות, 160 מדרגים, 306 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.4.21
1094 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.11.21
768 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.10.15
9544 הודעות, 100 מדרגים, 173 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
אם צריך לבחור בין פוטין למערב על ישראל לבחור במערב.
זה לא אומר שישראל צריכה לפטפט זאת בטרם קרב מעל כל במה.
אלא אם היה לחץ של ארנב על ישראל להצהיר זאת.
זה ברור שאם צריכים לסמוך היום על שיקול הדעת של מנהיגינו הגדולים במדיניות החוץ של ישראל. אנחנו בצרות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.10.15
2675 הודעות, 16 מדרגים, 17 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.11.18
5996 הודעות, 58 מדרגים, 37 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 71
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
288 הודעות
בתגובה להודעה מספר 135
The closer you get to light, the greater your shadow becomes
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.6.15
4027 הודעות, 21 מדרגים, 33 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
לאיראן בעיקר
לנו בהצבעות בינלאומיות היא לא ממש נאמנה
https://m.maariv.co.il/news/politics/Article-560164
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
15507 הודעות, 68 מדרגים, 116 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.6.15
4027 הודעות, 21 מדרגים, 33 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 162
בוא פשוט נצטרך לרשימת המדינות שתומכות בה (בראשן אסד ועוד פושעים ודיקטטורים) כדי שחלילה רוסיה לא תפגע בנו בזירה הבינלאומית.
יש רגעים שחייבים לבחור צד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.17
2626 הודעות, 13 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
ישראל אינה חלק ממדינות המערב למרות שיש פה שנורא רוצים שיהיה כך, עובדה שעד היום מדינות המערב מגנות אותנו בכל הזדמנות עם העניין הפלסטיני .
מספיק עם האשליות, אסור לנו להחניף למערב שינטוש אותנו בעת צרה, אנחנו צריכים לפעול אך ורק על פי מה שטוב לאינטרסים שלנו, ובמקרה זה להשאר נייטראליים.
סיוע הומאניטרי לאוקראינה כן, הצבעה באו"ם נגד רוסיה לא.
לצערי נראה שהממשלה הטירונית הנוכחית תיפול למלכודת ולא תפעול לפי ההיגיון, ותכניס אותנו לבוץ ולצרה צרורה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.11.19
1283 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
ויוצר קל להדביר לרוסים למה אתה תומך עם עוד כלל מדינות העולם מאשר לכלל מדינות העולם ואמריקה למה אתה לא
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.17
2626 הודעות, 13 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
אסור לנו להסתבך אתו, בפרט במלחמה שאינה שלנו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.5.21
2896 הודעות, 19 מדרגים, 33 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.10.18
4183 הודעות, 27 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
שדואגים לאינטרסים של המערב וזורקים לעזאזל את האינטרסים של מדינת ישראל. הכל בכוונת תחילה ובמודע.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.8.18
10122 הודעות, 29 מדרגים, 43 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
האינטרסים המערביים חשובים לישראל אולי יותר מהמזרחיים. במסחר, מדע, שיתופי פעולה, הייטק, פיננסים, השקעות, המערב הוא סופר חשוב עבורנו ולא הנחשלות של רוסיה והמזרח.
מותר לנו מדי פעם גם לבחור בצד הצודק והשפוי ולא בצד של ציר הרשע העולמי.
🇦🇪🇮🇱🇧🇭🇴🇲
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.20
9651 הודעות, 51 מדרגים, 55 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 75
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.17
708 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
אנחנו לא נהיה סין או רוסיה או צפון קוריאה או שאר מדינות ציר הרשע של PPPC
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.17
708 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 128
מציע לך לעקוב בטלגרם אחרי קבוצות כאלה ותראה את הניאו נאצים המסתתרים מאחורי התעמולה.
אנא בדוק אותי ופקח את עיניך!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
288 הודעות
בתגובה להודעה מספר 130
הכללה לא מתאימה. זה שהיטלר היה נגד סטאלין לא הופך את היטלר לטוב וגם ההפך נכון.
ראה ספר בראשית פרשת נח סוגיית דור הפלגה - גלובליסטים שהזיקו לאנושות כבר ראינו
The closer you get to light, the greater your shadow becomes
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.9.19
558 הודעות, 1 מדרגים, 1 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 128
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.17
2626 הודעות, 13 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
זו גאווה מטופשת מין רגש נחיתות לפני הגוי, מנסים בכוח להחניף ולהיות חלק מהם למרות שהם לא רוצים שנהיה חלק מהם, חנופה במחיר של סכנה איומה לבטחוננו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.2.16
16792 הודעות, 113 מדרגים, 174 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
288 הודעות
בתגובה להודעה מספר 67
The closer you get to light, the greater your shadow becomes
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.20
11309 הודעות, 120 מדרגים, 211 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
גם הם מגנים אותנו בקביעות. זה חלק מהמשחק, הכל מתואם. זה בסדר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.17
2626 הודעות, 13 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
אם ישראל תצטרף לגינוי או לא זה לא יעלה או יוריד כלום.
ישראל בהחלט יכולה להשאר נייטראלית ולהמנע.
גם מדינות המערב לא כל כך מיטיבות עם ישראל, לא מכירות בירושלים כבירתה, לא תומכים בצד הישראלי בסיכסוך הפלסטיני, אז גם אנחנו לא חייבים להצביע בדיוק כמותם, הם ממילא לא יעזרו לנו בתסבוכות שיהיו לנו אחר כך מזה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.4.20
3424 הודעות, 43 מדרגים, 73 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
ודיקטטוריות ברובן
אפילו סין נמנעה בדיון שנערך במועצת הביטחון של האו"ם ביום שישי האחרון - שזה ממש ממש לא מובן מאליו כי היה צפוי שסין תעמוד לצד רוסיה "באש ובמים"
אז אם ישראל תצביע נגד ההצעה - היא תחבור לקומץ מדינות קיצוניות ודיקטטוריות ברובם ולמעשה תהיה באותו "ציר רשע" של איראן, סוריה ועוד מדינות עוינות מאוד לישראל - וזה דבר שלא ממש יטיב עימנו בשלון המעטה..
הקונפליקט הוא אמיתי וברור שאנו לא רוצים "לרגיז" את רוסיה אך במקרה הזה אני לא חושב שיש לישראל ברירה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.20
11309 הודעות, 120 מדרגים, 211 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 93
סוף סוף תגובה בוגרת כאן. זאת לא יוזמה ישראלית וישראל לא יכולה להמנע. זה שונה מגינוי אקטיבי לרוסיה ביוזמת לפיד,שהוא שטות מוחלטת ולא נדרשת. אלו דברים שונים בתכלית. יחסים בינלאומיים מנוהלים על פי " ניהול סיכונים ואילוצים" ומתוך אינטרסים, לא מאמוציות של גולשים ברשתות חברתיות. ככה זה עבד, עובד ויעבוד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.20
9651 הודעות, 51 מדרגים, 55 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 93
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.17
2626 הודעות, 13 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 93
את העניין עם מדינות המערב נסדר אחר כך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.17
2626 הודעות, 13 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 93
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.12.14
20048 הודעות, 45 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
ישראל איפשרה שרוסיה תשב לנו על הגדר ברמת הגולן.
נשק רוסי הורג ישראלים. רק כמה אפשר לדבר על טיל קורנט.
עד היום רוסיה לא מכירה בירושלים כבירה של מדינת ישראל.
אז למה להצביע נגד?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
288 הודעות
בתגובה להודעה מספר 94
זה נכון גם לגבי הפרלמנט הישראלי?
The closer you get to light, the greater your shadow becomes
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.12.14
20048 הודעות, 45 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 178
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
288 הודעות
בתגובה להודעה מספר 179
שישראל צריכה לתפוס צד בסכסוך - רק בהיבט הומניטארי לעזור
מקבל את עמדתך ומבין אותה
The closer you get to light, the greater your shadow becomes
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.12.14
20048 הודעות, 45 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 182
תשים את ישראל במקום אוקראינה.
מי יגיע לעזרה? אף אחד.
ואוקראינה תגיד שתשלח סיוע הומניטרי.
רוסיה לא כזאת מפחידה. אוקראינים הוכיחו זאת.
אז חייבים להפסיק לפחד, לשלוח נשק, כבר שלנו בעבר. לשלוח חיילים, כבר שלחנו בעבר.
יש לנו נשק גרעיני, למה לפחד?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
288 הודעות
בתגובה להודעה מספר 185
זה כבר ממש לא מובן. זה כמו להגיד לשלוח חיילים לרוסיה.
אנחנו לא חלק מהעם האוקראיני (סבתי נולדה בלבוב לשם העניין) אנחנו לא בברית צבאית איתם מה פשר ההודעה הזו?
ציוד הומניטארי אפשר לשלוח על מי שמרחמים שנתקף בגלל עוולה. אבל מכאן עד נשק וחיילים מרחק גדול.. כני מאמין שיש לך חברים טובים שם אבל זו דעה רחוקה כמו שיבוא רוסי ויגיד הפוך
The closer you get to light, the greater your shadow becomes
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.12.14
20048 הודעות, 45 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 187
1991 עיראק כובשת את כווית. מוטלות על עיראק סנקציות כ"י האו"ם ועיראק מקבלת אולטימטום תוך 36 שעות לעזוב את כווית.
כשהאולטימטום פג, כוחות הקואליציה של 34 מדינות!!! פתחו במבצע ושיחררו את כווית תוך 100 שעות.
עכשיו תחליף עיראק ברוסיה וכווית באוקראינה.
איפה הבעיה? איפה הקואליציה?
אנחנו לא חלק מהקואליציה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
288 הודעות
בתגובה להודעה מספר 210
רוסיה מדינה גרעינית ומעצמה והיא חלק מהקואליציה של האום - ועדת הביטחון שלה
מצב שאינו זהה. אכן במצב כמו מלחמת המפרץ שהפציצו את ישראל - היה אפשר לשלוח חיילים..
The closer you get to light, the greater your shadow becomes
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.12.14
20048 הודעות, 45 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 218
ערכתי לאחרונה בתאריך 27.02.22 בשעה 11:12 בברכה, Spike
רוסיה התיישבה לנו על הגדר. נשק של רוסיה מכוון לישראל. בסיס מודיעין רוסי אוסף עלינו מידע.
תקרא כאן
https://he.m.wikipedia.org/wiki/%D7%91%D7%A1%D7%99%D7%A1_%D7%94%D7%94%D7%90%D7%96%D7%A0%D7%94_%D7%94%D7%A8%D7%95%D7%A1%D7%99_%D7%9C%D7%99%D7%93_%D7%90%D7%9C-%D7%97%D7%90%D7%A8%D7%94
כלי נ"מ שסופקו לסוריה מרוסיה.
רוסיה דורשת מאוקראינה לא להציב נשק קרוב לגבולות
אבל מציבה בעצמה נשקים ליד כל גבול, גם שלנו.
רק בשונה מרוסיה, אנחנו לא דורשים ולא מאיימים, למרות שגם לנו נשק גרעיני.
אז פגיעה באינטרס ישראלי יש.
איום שרוסיה שלחה לכל מדינות העולם יש.
אז לא שולחים חיילים, שלחו נשק מתקדם בדיוק כמו רוסיה לסוריה.מה שונה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
288 הודעות
בתגובה להודעה מספר 219
זה שרוסיה פוגעת באינטרס הישראלי לא אומר שאינה יכולה לפגוע עוד. היחסים יכולים להיות רעים יותר ונסבול ישירות מכך יותר.
כן תומך באופן לא גלוי בפגיעה בכל מי שמזיק לנו בלי להתחשבן מי ומה,
נגד הצהרות שמחייבות פעולות לכאן אי לכאן כמו במקרה הנ"ל.
אני ממש לא נגד שיתקפו מפקדות ומפקדים רוסים שנמצאים בסוריה ומאמנים את אויבנו נגדנו. אני כן נגד לדחוף על זה אצבע לעין
The closer you get to light, the greater your shadow becomes
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.12.14
20048 הודעות, 45 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 220
טוב או לא. הזמן ישפוט.
המדינה שהבטיחה לא עוד לשואה, צופה איך העולם לא עושה כלום מול רצח עם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
288 הודעות
בתגובה להודעה מספר 224
בנוסף, לא להשתתף בכל מלחמה זה לא התעלמות ממנה
לא מתעלמים מהמלחמות של הערבים למשל - סוריה תימן ולוב. עדיין לא משתתפים בהן..
לא צריך להיות גזענים - חיי אוקראינים אינם יפים ושווים יותר מחיי תימנים
The closer you get to light, the greater your shadow becomes
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.12.14
20048 הודעות, 45 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 226
טענה זאת מאוד נפוצה בקרב שלטונות רוסיה.
הם קוראים לזה רוסופוביה.
אבל זה שקר. אין איסור לדבר באוקראינה ברוסית.
אבל גם אם כן.
אז בגלל שהחלטנו לא לדבר רוסית, לפתוח מלחמה? רק בגלל שאנחנו אוקראינים?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
288 הודעות
בתגובה להודעה מספר 227
The closer you get to light, the greater your shadow becomes
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.12.14
20048 הודעות, 45 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 231
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
288 הודעות
בתגובה להודעה מספר 232
אני לא רואה אותך שואל למה בקייב יש כיכר אנדרטה ענקית מעוטרת בדגלי אוקראינה על שם צורר היהודים בוגדן חמלנציקי, נכון?
The closer you get to light, the greater your shadow becomes
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.12.14
20048 הודעות, 45 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 233
באוקראינה נשיא יהודי. אוקראינה עשתה דרך ארוכה להשתנות.
ראית קטע בערוץ 11 עם אוקראיני שפרץ באיומים לשידור וכששמע שהשידור מישראל, אמר "ישראל איתנו, כל הכבוד!!"
כמו שאמרתי. חסרה תמונה מלאה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.4.18
1536 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.5.13
21129 הודעות, 198 מדרגים, 345 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
10079 הודעות, 132 מדרגים, 260 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
חתימה: ברגע שאתה מוסרי עם אויב שלא מוסרי איתך, אתה לא ראוי לקיום.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
80555 הודעות, 337 מדרגים, 639 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
52531 הודעות, 160 מדרגים, 276 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.19
4365 הודעות, 13 מדרגים, 21 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
52240 הודעות, 213 מדרגים, 323 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
(לא שאני בהכרח תומך בכניעה לכל תכתיב שלהם... אבל יכול להבין את הרציונל)
אהרון ברק: ״נתניהו - מגדולי המגינים על מערכת המשפט״
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.19
6668 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.12
1963 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.20
11309 הודעות, 120 מדרגים, 211 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
זאת לא יוזמה ישראלית וישראל היא חלק מ" הגוש המערבי" באו"ם, אין לה ברירה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.16
13551 הודעות, 73 מדרגים, 124 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לפיד הוא גורם כאוס מטורף שלא מודע למתרחש סביבו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.20
5361 הודעות, 21 מדרגים, 41 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.16
13551 הודעות, 73 מדרגים, 124 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
מה שנכון לפוטין לא נכון לישראלי המצוי …
גם אם אנחנו תומכים באוקראינים וזו העמדה הבלתי רשמית שלנו , החכמה היא לשמור על עמימות ועם הממשלה הנוכחית זו משימה בלתי אפשרית ואנחנו נלמד בדרך הקשה מה ההבדל בין מעצמה כועסת למדינה קטנה וחלשה יותר שמאמינה שהיא חזקה בגלל תעמולה עצמית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.20
5361 הודעות, 21 מדרגים, 41 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.16
13551 הודעות, 73 מדרגים, 124 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 95
הכי חשוב שהממשלה הזאת לא תספיק להרוס יותר מדי ולהביא לאבדן חיים אצלנו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
5878 הודעות, 70 מדרגים, 136 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
לטובת האינטרסים והבריתות שלה.
אל לנו לשכוח שלפני עזיבת אובמה את הבית הלבן, רוסיה הטילה וטו למעננו בהחלטה 2334 שאמורה היתה לכפות על ישראל הקמת מדינה פלסטינית על בסיס קווי 48׳.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.20
5361 הודעות, 21 מדרגים, 41 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
288 הודעות
בתגובה להודעה מספר 59
The closer you get to light, the greater your shadow becomes
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.7.17
610 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
על איזה וטו אתה מדבר?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.6.21
508 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.18
2564 הודעות, 29 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כנראה סתם מחפשים להיכנס בממשלה, ואם ביבי היה בראשה היו כותבים הפוך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.7.14
309 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אף אחד לא קופץ ראש, אבל צריך לקחת צד של הטובים ובמקרה הזה זה אוקראינה שהותקפה בברוטליות ע"י דיקטטור אכזרי שמסלף היסטוריה כי לא בא לו על המנהיג שנבחר בצורה דמוקרטית ברוב של 80 אחוז.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.18
2564 הודעות
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
86664 הודעות
בתגובה להודעה מספר 14
אז מה צריך להיות חכם או צודק?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.7.14
309 הודעות
בתגובה להודעה מספר 25
אבל כן להצטרף לרוב העולם שמגנה התנהגות ברוטלית זו. אל תשכח, רוסיה אוטומטית מצביעה על כל החלטה נגד ישראל בכל מוסדות באו"מ.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
86664 הודעות
בתגובה להודעה מספר 31
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.7.14
309 הודעות
בתגובה להודעה מספר 38
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.10.18
4183 הודעות
בתגובה להודעה מספר 14
הרבה ישראליים יגיעו אל בתי הקברות אם רוסיה תתהפך עלינו. הדם שלהם יהיה על הידיים של בנט, גנץ ולפיד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.7.14
309 הודעות
בתגובה להודעה מספר 30
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.15
10536 הודעות, 24 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
הצדק עם אוקראינה, אבל הצורך בתיאום עם הרוסים מול התקיפות בסוריה הכרחי. לכן צריך לא לבחור צד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.5.18
1544 הודעות, 15 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.21
366 הודעות
בתגובה להודעה מספר 14
מפחדים מאיזה רודן מצורע, כאילו שיש לו אפשרות למנוע מאיתנו לפעול בסוריה או באיראן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.17
2626 הודעות
בתגובה להודעה מספר 127
עד היום הם נמנעו מלהפעיל את מערכות הנ.מ. שלהם נגד מטוסינו בגלל הסכמי הבנות סודיים אתם אבל לגמרי לא בטוח שזה ימשך כך אחרי שישראל תצביע נגדם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.10.18
4183 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
הגלובליסטים הרשעים שהשתלטו על המדינה שלנו יגרמו לפוטין להתהפך עלינו וחיילים שלנו ימותו סתם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.10.03
1734 הודעות, 22 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.10.18
4183 הודעות, 27 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
86664 הודעות, 275 מדרגים, 486 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 96
למה להפריע
זה כמו שבנט תירץ את מעשיו ״אני עושה בדיוק מה שנתניהו עשה ב2014״… רק שזו המצאה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.9.09
1814 הודעות, 9 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
רוסיה חושבת שישראל בכיס שלה. כל דבר שהיא תעשה ישראל תוריד את הראש. שטויות. צריך גם לעשות איזה שריר קטן
חב"דפדיה - האנציקלופדיה החב"דית החופשית --- https://www.chabad.info/chabadpedia
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.18
2564 הודעות, 29 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.3.19
19775 הודעות, 147 מדרגים, 228 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.19
4365 הודעות, 13 מדרגים, 21 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.4.21
1094 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.4.18
567 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.18
2564 הודעות, 29 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
86664 הודעות, 275 מדרגים, 486 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.18
2564 הודעות, 29 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
86664 הודעות, 275 מדרגים, 486 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.20
5361 הודעות, 21 מדרגים, 41 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.7.14
309 הודעות
בתגובה להודעה מספר 26
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
86664 הודעות, 275 מדרגים, 486 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
כל מדינה צריכה לדאוג לעצמה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.7.14
309 הודעות
בתגובה להודעה מספר 45
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
86664 הודעות, 275 מדרגים, 486 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 69
אולי כדאי שתנשק כבר את הדגל האמריקאי או תשתחווה במינימום.
כל היחסים בין המדינות הם על תן וקח… לישראל היא אחת המייצרות הנשק המוביל בעולם, לישראל יש ראש שאין לאחר …. כל הדברים שישראל רוכשת היא משדרגת שיהפכו ויתאימו רק לנו.
אם ארהב לא הייתה נהנית ממה שהיא מרוויחה פה - היא לא הייתה רואה בנו חשיבות אסטרטגית.
אם היינו צריכים לסמוך על מדינות זרות - לא היינו קיימים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.6.16
3891 הודעות, 37 מדרגים, 69 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 69
עֵת לְהַשְׁלִיךְ אֲבָנִים, וְעֵת כְּנוֹס אֲבָנִים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.16
4774 הודעות, 46 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 105
אולי נסתמך על ברית עם בורמה או אינדונזיה..
המדינות הבלתי-מזדהות (באנגלית: Non-Aligned Movement או בקיצור NAM) המכונה גם "הגוש השלישי" הוא ארגון בינלאומי המאגד בתוכו 120 מדינות שאינן רואות עצמן כמשתייכות לחוג השפעתה של אף מעצמה. במקור, מדובר היה במדינות שביקשו שלא להזדהות עם העולם המערבי או עם הגוש המזרחי. עם התמוטטותה של ברית המועצות אבד במידה רבה הצידוק הגאופוליטי לקיומו של הארגון, והוא מתמקד היום בנושאים הומניטריים כמו חיסול העוני, פיתוח כלכלי וכן התנגדות לקולוניאליזם ולאימפריאליזם. הארגון מייצג 55% מתושבי כדור-הארץ וכשני שלישים מהמדינות החברות באו"ם. רוב מדינות הארגון הן מדינות עולם שלישי.https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%AA_%D7%94%D7%91%D7%9C%D7%AA%D7%99-%D7%9E%D7%96%D7%93%D7%94%D7%95%D7%AA
אמת היא כרסום יסוד הביבי-קרטיה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.4.18
567 הודעות
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.17
2626 הודעות, 13 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
ובשביל זה אסור לנו להסתבך עם רוסיה.
תארו לעצמכם שכנקמה פוטין יחליט לעזור לסורים לקבל חזרה את רמת הגולן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.17
2626 הודעות, 13 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.3.19
19775 הודעות, 147 מדרגים, 228 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.8.17
16897 הודעות, 57 מדרגים, 113 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
4966 הודעות, 32 מדרגים, 55 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
464 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.18
2564 הודעות
בתגובה להודעה מספר 29
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.20
5361 הודעות
בתגובה להודעה מספר 72
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
15507 הודעות
בתגובה להודעה מספר 72
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.17
2626 הודעות
בתגובה להודעה מספר 72
מה אתה מכניס עכשיו את ביבי לעניין, אנחנו עכשיו בבעיה רצינית שנוגעת לבטחוננו וצריך לפתור אותה נכון ולא לצווח בילדותיות "אבל ביבי"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.16
4774 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אמת היא כרסום יסוד הביבי-קרטיה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
14994 הודעות, 129 מדרגים, 253 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
במקרה ובו הסיטואציה הזו הייתה מתרחשת לפני שנה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
15507 הודעות, 68 מדרגים, 116 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
מה שקורה כרגע הוא התגרות של ישראל במעצמה. השאלה היא לא אם גם נתניהו היה עושה כך (ולפי ההסטוריה שלו הוא לא), והשאלה היא לא אם "לרוסים לא איכפת" כשקיבלנו זמן קצר אחרי התבטאויות לפיד ובנט משוב מהשגריר. השאלה היא מי יגן עלינו כשרוסיה תפנה נגדנו בנושא ה"פלסטינים", בהנחה שאיננו יסמנים של ארהב?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.17
2626 הודעות, 13 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.4.02
12080 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.5.08
9767 הודעות, 73 מדרגים, 141 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.2.13
5276 הודעות, 36 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מה שלא יעשו לא יצאו טוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
80555 הודעות, 337 מדרגים, 639 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
פוטין אדם נקמן ואכזר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
1508 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
80555 הודעות, 337 מדרגים, 639 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
1508 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 62
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.17
2626 הודעות, 13 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
וזה לא משנה שהמערב ישב מנגד לא יעשה כלום אם נותקף וישאיר אותנו לבדנו מדממים, העיקר להדחף בכוח ולהחניף למערב גם כשהם לא באמת רואים אותנו חלק מהם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.8.18
10122 הודעות, 29 מדרגים, 43 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מי שחושב שאסור לבקר את ציר הרשע הוא הטיפש.
🇦🇪🇮🇱🇧🇭🇴🇲
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.18
2564 הודעות, 29 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.9.21
1020 הודעות, 13 מדרגים, מינוס 13 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ישראל מצביעה בעד: לפיד ובנט...
ישראל מצביע נגד: לפי בנט
ישראל נמנעת:לפיד בנט
אה וביבי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.21
44 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.18
2564 הודעות
בתגובה להודעה מספר 48
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.21
44 הודעות
בתגובה להודעה מספר 55
אירן תתקדם לגרעין ככה או ככה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
1508 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מגיעים מבעלות הברית ומהסובייטים ולכל החלטה יש השלכות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.18
2564 הודעות
בתגובה להודעה מספר 52
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.13
9498 הודעות, 66 מדרגים, 130 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
3666 הודעות, 15 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אפילו אם האמריקנים לוחצים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
38983 הודעות, 328 מדרגים, 633 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
[email protected]
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.4.20
3528 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מסתבכים עם מעצמה,
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
9248 הודעות, 85 מדרגים, 1 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לאיזה שפל מוסרי נוסף הם מוכנים לרדת? איזו חרפה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.16
4774 הודעות, 46 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 77
אמת היא כרסום יסוד הביבי-קרטיה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.18
2564 הודעות, 29 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 83
כל מה שצריך כדי לכתוב ״אבל לפיד״ על כל אשכול כמו בוטים בתשלום.
העובדה שביבי היה עושה בדיוק אותו דבר גם לא מפריעה להם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
52240 הודעות, 213 מדרגים, 323 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 83
אהרון ברק: ״נתניהו - מגדולי המגינים על מערכת המשפט״
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
43894 הודעות, 193 מדרגים, 312 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 77
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.3.21
1383 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 77
מהמערב או תמורה רוסית משמעותית לנו. הרוסים יכעסו אם נצביע כסמרטוט מערבי. אם נצביע כנגד תמורה נוכל להצדיק זאת בכך שאנחנו לא באמת מגנים, רק דואגים לאינטרסים שלנו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.18
859 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
71144 הודעות, 194 מדרגים, 366 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אין לנו ארץ אחרת, מדינת ישראל תישאר יהודית ודמוקרטית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.10.18
4183 הודעות, 27 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אני מקווה שהוא באמת יעשה זאת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
80555 הודעות, 337 מדרגים, 639 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 81
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
33982 הודעות, 219 מדרגים, 379 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
"אי אפשר להעיף אותנו ,אנחנו תמיד נחזור כדי להציב לכם מראה ישר לפני הצביעות והשנאה שלכם"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
43894 הודעות, 193 מדרגים, 312 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 86
עם רוצח המונים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
33982 הודעות, 219 מדרגים, 379 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 116
מדובר על השלכה חמורה בסוריה
הממשלה עושה דברים הזויים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.13
3395 הודעות, 16 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אף אחד לא יעזור לנו יצפו בנו מהצד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
7848 הודעות, 82 מדרגים, 160 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אם ישראל תלך נגד פוטין, עלול להיות גיוסים של צווי 8 מילואים בישראל לכיוון הצפון. עדיף שבעולם יגנו את ישראל על שלא מתערבת במה שקורה באוקראינה. זה יותר טוב מהאפשרות השנייה (עפ"י דברי צדיק בעל השגה רוחנית).
דברי הראשל"צ הרב מרדכי אליהו על הרב ניר בן ארצי: https://youtu.be/cihHCi9EFqs
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.18
2564 הודעות, 29 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אם נהיה חלשים מול רוסיה זה לא יגרום להם לתמוך פחות באירן גרעינית, ואירן שרואה את זה ולומדת להמשך צריכה לראות שיש תוצאות למעשים שלה.
זה טוב לנו ביחסים עם בנות בריתנו.
זה טוב כי בטוח אסור לנו לשבת בשקט בזמן שדיקטטור פולש למדינה שכנה רק כי הוא לא אהב את תוצאות הבחירות בה.
ובסופו של דבר - אין לנו ברירה. לא נלך נגד כל בנות בריתנו כש90% מהעולם מצטרף להצהרה.
למגיבים בתשלום של ביבי שכותבים ״לפיד ובנט״ כמו תוכים אין צורך להגיב, אבל ברור שגם ביבי היה עושה אותו הדבר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.2.16
16792 הודעות, 113 מדרגים, 174 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 89
שיהיה לרוסיה בהצלחה.
לא מבין מה אנחנו צריכים לגנות ולהתערב.
"לחץ אמריקאי", אמריקה היום חלשה מתמיד, וזורקת גם אותנו לכלבים מול איראן, אז שיחפשו את החברים שלהם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.18
2564 הודעות, 29 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 103
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.1.15
723 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 113
בתור אחד שמגן בחירוף נפש על ראש הממשלה הבא, השדרן המגיש הכסיל וחדל האישים יאיר לפיד, בעיוורון מוחלט ממה שמתרחש באוקראינה שבחרה לשים בראשה משהו באותו סגנון, אתה עוד מסתובב פה ובז לאנשים? עד כמה גדול הטרלול??
רמת האסון שכמותך הבאתם עלינו בלתי ניתנת לתיאור!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.2.22
47 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
סוריה.
עד עכשיו קיבלנו את שתיקת הרוסים בכל הנוגע לטיפול מול איראן בסוריה, קשה לי להאמין שהרוסים ימשיכו להעלים עין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
36979 הודעות, 134 מדרגים, 259 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אין מהמורה שהוא לא נכנס אליה פולין רוסיה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.13
21497 הודעות, 205 מדרגים, 382 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זו הצבעה של כל המדינות, שבה המערב מצביע ביד אחת, וזו בסה״כ הצבעה סימבולית, בדיוק כמו כל ההצבעות באו״ם.
האינטרסים שלנו ברורים וגלויים להכל, ועדיין אנחנו מדינה מערבית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.2.16
16792 הודעות, 113 מדרגים, 174 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 99
אבותינו נלחמו והקימו מדינה יהודית, לא מדינה מערבית פוליטיקלי קורקטית. לפי הערכים היהודיים, שאוקראינה יאכלו את הדייסה שלהם על ההתאכזרות ליהודים במאות האחרונות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.13
21497 הודעות, 205 מדרגים, 382 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 106
את כל המכלול הזה יחד, שלא תתבלבל לרגע.
לפי הערכים היהודיים - יש להגן על החלש ולתמוך בצדק. כמו האוקראינים עוד אומות אירופאיות רבות עזרו לנאצים ימ״ש לרצוח אותנו. והיום יש קהילה אדירה של מאה אלף יהודים באוקראינה שמשגשגת עם נשיא יהודי. איזה ניצחון יותר גדול מזה על השנאה שהייתה בעבר?
האמת היא, שרוב מוחלט של אומות העולם בשלב כזה או אחר ניסו לרצוח אותנו, אז אולי עדיף שנאחל לכולם למות?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.3.21
1383 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 108
נא לא לתקן את ההיסטוריה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.3.14
932 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לא ימין ולא שמאל... שפיות!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.20
450 הודעות
בתגובה להודעה מספר 100
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.7.20
340 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אמירקה לא תעזור לישראל בסוריה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.20
450 הודעות
בתגובה להודעה מספר 110
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.3.21
1383 הודעות
בתגובה להודעה מספר 115
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
43894 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
לפעמים צריך לעשות את הדבר הנכון מוסרית, גם אם לטווח קצר הוא פחות משתלם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.1.18
6292 הודעות, 32 מדרגים, 60 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הזמן יעשה את שלו ונראה אם ההחלטות נכונות
לדעתי האישית הרוסים יחכו לנו בפינה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.1.06
20424 הודעות, 99 מדרגים, 173 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.3.20
2578 הודעות, 32 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
45310 הודעות, 121 מדרגים, 177 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.14
25616 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
תגובותיי מייצגות את דעתי האישית בלבד | לא רשומים ורוצים ליצור קשר? המייל שלי: [email protected]
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.12
3685 הודעות
בתגובה להודעה מספר 125
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.12
8455 הודעות, 114 מדרגים, 168 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אם בא לך לדרג אותי,אז בשמחה..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.13
14505 הודעות, 148 מדרגים, 262 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אבל כמו שאני מוכיח פעם אחר פעם, השמאלנים בלתי אחראים טמסוכנים גם לילדיהם שלהם.
אנא ה' רחם עלינו והסר מעלינו את ממשלת הערב רב והזדון של נפתלי בנט ויאיר לפיד במהרה !
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.16
4774 הודעות, 46 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 131
אמת היא כרסום יסוד הביבי-קרטיה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.13
14505 הודעות, 148 מדרגים, 262 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 134
הוכחת ששמאלנים מתעסקים בטפל, כמו מנהיגם לפיד
אנא ה' רחם עלינו והסר מעלינו את ממשלת הערב רב והזדון של נפתלי בנט ויאיר לפיד במהרה !
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.16
4774 הודעות, 46 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 151
אין קשר לשמאל ולימין כמו ההבלים האוטמטיים שאתה מייצר
אמת היא כרסום יסוד הביבי-קרטיה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.13
14505 הודעות, 148 מדרגים, 262 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 151
מועצת זכויות האדם של האו"ם בז'נבה גינתה היום (שלישי) את ישראל בגין מצב זכויות האדם ב"שטחים הפלסטיניים הכבושים", כולל מזרח ירושלים. 32 מדינות תמכו בהחלטה, שש התנגדו ושמונה נעדרו. המועצה מאשרת החלטה בסגנון זה מדי שנה.
בין המדינות שתמכו בהצבעה היו גם ידידות של ישראל, ובהן גרמניה, הולנד, יפן, דנמרק, צרפת, איטליה, פולין, קוריאה ועוד. המדינות שהתנגדו הן אוסטריה, ברזיל, בולגריה, קמרון, מלאווי וטוגו. בין המדינות שנמנעו: בריטניה, הודו, צ'כיה, הפיליפינים, אוקראינה, נפאל, איי מרשל ואיי בהאמה.
אנא ה' רחם עלינו והסר מעלינו את ממשלת הערב רב והזדון של נפתלי בנט ויאיר לפיד במהרה !
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.2.22
27 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ובאור ירוק לנשק גרעיני אירני .ובנוסף הנוכל ואנשיו מסבכים את ישראל עם פוטין בלי שום צורך כלל.
רואים את הטיפשות והרשעות בחיוכי שני המפגרים בתמונה. שני ילדים מתלהבים שנתנו להם לנהל מדינה
כנראה הם נוקמים בעם שלא רוצה אותם והורסים את ישראל .
סכנה ! ממשלת זדון לפניך .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.15
5909 הודעות, 54 מדרגים, 106 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
משל הרוסים:
- עורפים ראש לחיילים רוסיים (יש לי הוכחות)
- מחלקים נשקים אוטומטיים חמורים לאוכלוסייה אזרחים להכין בקבוקי מולוטוב כדי לזרוק על הרוסים, זה אסור על פי קוד המלחמה
- יורים הורגים ועוצרים אזרחים בלי הבחנה בחיפוש אחר סוכנים רוסים, גם אם יש את החשד הכי קל, למשל מישהו שלובש מעיל או מכנסיים אדומות זה מספיק כדי לתייג אותו כסוכן רוסי, כנל מי שפשוט תומך ברוסיה, גם לזה יש לי סרטונים והוכחות וגם זה מפורסם על ידי האוקראינים עצמם
כדי להגיע להישגים גדולים יש צורך בתכונות לא רגילות אחרות חוץ מלבד הרצון לזכות בפרסים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
20342 הודעות, 107 מדרגים, 214 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 138
אז אין שום קוד מלחמה לגיטימי.
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.15
5909 הודעות, 54 מדרגים, 106 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 139
אם הולכים לפי רצון התושבים המקומיים צריך לקיים משאל עם אבל יש אזורים בהם ירצו לעבור לשלטון רוסי
כדי להגיע להישגים גדולים יש צורך בתכונות לא רגילות אחרות חוץ מלבד הרצון לזכות בפרסים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
20342 הודעות, 107 מדרגים, 214 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 140
כאן מדובר אמנם במקרה יותר מורכב ממה שמשווק בתקשורת, אבל עדיין מדובר בפלישה בריונית סך הכל, וזכותם המלאה של האוקראינים לחלק נשק לאזרחים, לדעתי.
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.15
5909 הודעות, 54 מדרגים, 106 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 142
היו משאירים את המלחמה מחוץ לאזורים אזרחיים
כדי להגיע להישגים גדולים יש צורך בתכונות לא רגילות אחרות חוץ מלבד הרצון לזכות בפרסים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.16
4774 הודעות, 46 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 143
ולגבי 0 הרוגים אזרחיים ,לו רק האוקריינים היו "משאירים את הלחימה מחוץ לאזורים אזרחיים"-זה שקר או ניתוק מהמציאות. הרוסים כובשים או מנסים לכבוש את כל הערים הגדולות,זה לא שיש לאוקראינים שם ברירה איפה להילחם. מזכיר לך שרוסיה הודיעה על תקיפה של מאות תשתיות-צבאיות ואזרחיות מאז היום הראשון.
אמת היא כרסום יסוד הביבי-קרטיה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.15
5909 הודעות, 54 מדרגים, 106 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 146
ראשי ערים בעצמם אמרו אז אין קשר לשום פרופגנדה רוסית
כדי להגיע להישגים גדולים יש צורך בתכונות לא רגילות אחרות חוץ מלבד הרצון לזכות בפרסים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
20342 הודעות, 107 מדרגים, 214 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 143
ההפרדה הזאת בין אזרחים לחיילים רלוונטית רק במלחמה הוגנת ומוסכמת על שני הצדדים, לא פלישה בריונית.
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.8.17
8502 הודעות, 116 מדרגים, מינוס 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 138
מדינת רוע ורשע מהגדולות שהאנושות ידעה, וכל מי שתומך בהם, אדם רקוב מוסרית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.17
13632 הודעות, 91 מדרגים, 165 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
סחטיין
מכבד כל אדם באשר הוא, ללא קשר לדעותיו הפוליטיות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.1.20
4613 הודעות, 13 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אדיוטים קופצים בראש מכניסים את האף לכל חור
קו ישר הוא קו שלוקח את הטוב מהטוב ואת הטוב מהרע
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.13
573 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.9.10
10342 הודעות, 52 מדרגים, 97 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 150
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.9.10
10342 הודעות, 52 מדרגים, 97 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.1.17
1898 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
למה להצהיר כבר מעכשיו-
אפשר להימנע לא חייבים לקפוץ על העגלה, האינטרסים שלנו בגבול הצפוני ברורים- אנחנו ח״כ רוצים להרגיז את הדוב הרוסי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
4954 הודעות, 54 מדרגים, 104 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מלחמת ויום כיפור הבהירה לנו טוב טוב שאין לנו על מי לסמוך.רפיסות=חולשה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.9.07
6013 הודעות, 77 מדרגים, 142 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הרוסים יושבים לנו על הגבול, ירצו- לא נוכל לתקוף בסוריה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
45310 הודעות, 121 מדרגים, 177 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 157
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.17
2626 הודעות, 13 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 157
אמנם יסתירו את זה מהציבור, אבל שגריר ישראל במוסקבה שהוזמן לשיחה, שעיקרה הייתה הודעה שהעידן שישראל היתה יכולה לתקוף בסוריה הסתיים.
באותו היום פורסם על שיחה טלפונית בין הנשיא אסד לפוטין, מה אתם חושבים מה היתה הדחיפות של השיחה הזאת כשפוטין עסוק באוקראינה, ומה בישר פוטין לאסד, שמהיום הסתיים עידן התקיפות הישראליות בסוריה.
ומיד באותו היום אירן יצאה בהצהרה לעולם שהיא תומכת בכיבוש הרוסי של אוקראינה, כלומר אירן אסירת התודה לפוטין על כך שמעתה תוכל לפעול בסוריה ללא הפרעה, מיהרה להצהיר "שאנחנו לא כמו ישראל" אנחנו תומכים ברוסיה,
הצעד הטפשי שעשתה הממשלה בהצהרותיו של לפיד, גרמה למגה פיגוע בבטחון ישראל, זה צעד ששוה בחומרתו למחדל מלחמת יום כיפור, ואנחנו עוד נשמע על זה רבות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.8.18
18919 הודעות, 196 מדרגים, 383 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.8.16
3476 הודעות, 14 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
52240 הודעות, 213 מדרגים, 323 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אפילו מהזווית של "לא רוצים לעצבן אף אחד", יש הרבה יותר פוטנציאל לעצבן בהימנעות מאשר בתמיכה.
אהרון ברק: ״נתניהו - מגדולי המגינים על מערכת המשפט״
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.20
115 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
למה? כי מדינת ישראל והעם בישראל תמיד עמד ותמיד יעמוד לצד הצדק.
והצדק הוא שממזמן היה צריך לתת סיוע צבאי לאוקראינים, כי פוטין היה בשלב השני מביא לאיראנים לבוא לכאן להילחם בנו.
אסטרטגית, לא שווה לנו שאוקראינה תפסיד.
אבל נראה שהם מסתדרים ממש טוב לבד בכוחות עצמם, רק הרצון שלהם להילחם ואלוהים היו איתם, כל העולם רק צפה מהצד ולא עשה כלום. למרות שכולם חשבו שפוטין ינצח והם הולכים להישחט.
עכשיו אחרי שהם הצליחו לעמוד על רגליהם בכוחות עצמם, כל העולם רץ לעזור לצד המנצח.
זה בדיוק מה שעשו לישראל במלחמת העצמאות ובששת הימים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.17
2626 הודעות
בתגובה להודעה מספר 173
ולצערי הממשלה הזאת לא פועלת בכיוון החכם, ועושה צעדים שמוליכים אותנו לאסון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.10.07
3127 הודעות, 37 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אין לי ארץ אחרת, לערבים יש הרבה, לכו לשם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.12.09
68258 הודעות, 221 מדרגים, 433 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כג בסיוון ה'תשע"ב (12.6.2012) היום העצוב ביותר שידע רוטר.נט.עזיבתו בטרם עת של הרב ישעיהו רוטר זצ"ל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
22597 הודעות, 119 מדרגים, 209 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אבל אז, כשהצורר הרוסי עושה מה שעושה, אותם ישראלים : "אין מה לעשות, חייבים לשמור על האינטרסים ולהצביע בהתאם אליו, צדק לא משנה כאן בכלל"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
15507 הודעות, 68 מדרגים, 116 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 188
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
22597 הודעות, 119 מדרגים, 209 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 211
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.10.17
5218 הודעות, 60 מדרגים, 60 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זו לא תקופה להתגרות בדב הרוסי ולמען מי אוקראינה ? אומה שהייתה שותפה להרג הנאצי בעולמות עליונים לא שוכחים תשפב שנת דין אל נקמות ה .רוסיה שחררה את מחנות המוות אמריקה עמדה שנים מהצד בקרוב פוטין יפתח גם בתרגיל במזרח התיכון בשיתוף סוריה ובמקביל סין יוצאת מחר לתרגיל מול חופי טיוואן .תקופה ללכת בין הטיפות ושתקפוץ אמריקה שמנסה בכל כוחה להגיע להסכם גרוע עם האיראנים אז הבורא מסבך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
45310 הודעות, 121 מדרגים, 177 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 189
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.17
2626 הודעות, 13 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ישראל חייבת להשאר נייטרלית ולהמנע במקרה זה, גם אם נורא בא לנו להצביע נגד רוסיה.
אבל חוששני שהממשלה הטיפשה הזאת תעשה את הטעות הנוראה ותצביע נגד, צעד שיעלה לנו במחיר איום.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.12.12
10009 הודעות, 56 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.17
2626 הודעות, 13 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 194
ולו בגלל העובדה הפשוטה, ארה"ב לא תשלח צבא להגן עלינו אם נותקף, מקסימום תעשה "סנקציות" שיעזרו כמו כוסות רוח למת, כפי שרואים עכשיו באוקראינה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.21
38 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
למה לדחוף את האף למקום שלא צריך אף אחד לא שאל אותנו מה השעה.. אז למה להתערב.. מי ישמע כל פעם שיורים עלינו רקטות והמחבלים עושים לנו צרות אז האוקראינים נותנים לנו תמיכה וגיבוי.. יאללה חאלס עם הצביעות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.17
2626 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 27.02.22 בשעה 06:43 בברכה, jack0
ואז האם מדינות המערב יעזרו לנו במקרה כזה "בגלל שהצבענו איתם"?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
59781 הודעות, 227 מדרגים, 411 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
"מלחמה היא שלום. חירות היא עבדות. בערות היא כוח." {ג'ורג' אורוול}
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.8.11
11940 הודעות, 104 מדרגים, 204 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אין מילים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.7.14
5773 הודעות, 50 מדרגים, 100 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
47973 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
והביטחוני
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.9.08
12299 הודעות, 105 מדרגים, 206 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ממשלה ביזיונית ועלובה עם אפסים נחותים .שייסכנו את קיומנו תמורת השרדות פוליטית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.13
14505 הודעות, 148 מדרגים, 262 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אומות העולם מקדמות הסכם גרעין מסוכן עם איראן שמסכן את ישראל.
די להיות ערכיים על חשבון ילדינו.
מועצת זכויות האדם של האו"ם בז'נבה גינתה היום (שלישי) את ישראל בגין מצב זכויות האדם ב"שטחים הפלסטיניים הכבושים", כולל מזרח ירושלים. 32 מדינות תמכו בהחלטה, שש התנגדו ושמונה נעדרו. המועצה מאשרת החלטה בסגנון זה מדי שנה.
בין המדינות שתמכו בהצבעה היו גם ידידות של ישראל, ובהן גרמניה, הולנד, יפן, דנמרק, צרפת, איטליה, פולין, קוריאה ועוד. המדינות שהתנגדו הן אוסטריה, ברזיל, בולגריה, קמרון, מלאווי וטוגו. בין המדינות שנמנעו: בריטניה, הודו, צ'כיה, הפיליפינים, אוקראינה, נפאל, איי מרשל ואיי בהאמה.
אנא ה' רחם עלינו והסר מעלינו את ממשלת הערב רב והזדון של נפתלי בנט ויאיר לפיד במהרה !
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.13
14505 הודעות, 148 מדרגים, 262 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 229
אנא ה' רחם עלינו והסר מעלינו את ממשלת הערב רב והזדון של נפתלי בנט ויאיר לפיד במהרה !
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד