2 צפייה בגלריה
אנדריי לונין
אנדריי לונין
אנדריי לונין
(רויטרס)
אחרי שהתאוששה מההפסד לפאריס סן ז’רמן והביסה 0:3 את אלאבס, ריאל מדריד תפגוש הערב (שבת, 19:30) את ראיו וייקאנו בחוץ, במטרה להמשיך להתבסס בצמרת הטבלה ואולי אף להגדיל את הפער. ערב המחזור ה-25 בליגה הספרדית, הבלאנקוס עם 57 נקודות, שש יותר מסביליה השנייה. מנגד, ראיו במקום ה-11. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, ישודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
עוד לפני המשחק, בספרד מדווחים כי בזמן שאדידס מנהלת משא ומתן עם ריאל מדריד על חידוש הסכם החסות בין הצדדים, מי שמנסה לעשות מהלך ו”לחטוף” את ריאל אליה היא נייקי שרוצה להפוך למלבישה הרשמית של הבלנים. העימות בין שתי הענקיות עשוי לסדר לקבוצה הצעות נדיבות במיוחד משני הצדדים ולא מן הנמנע כי בסופו של דבר הבלאנקוס יעברו למותג ההלבשה היריב.
לקראת המשחק מול ראיו, ב’אס’ הלכו בשער העיתון על מפגש בין שני החלוצים: קארים בנזמה מצד אחד, פלקאו מן העבר השני. בעיתון הספרדי הדגישו כי הצרפתי ניצח בכל עשרת המשחקים האחרונים מול ראיו, בהם הבקיע תשעה שערים. על פי ההערכות, קרלו אנצ’לוטי מתכנן להמשיך עם שלישיית הקישור הרגילה ובהתקפה מרקו אסנסיו ישחק לצידם של בנזמה ו-ויניסיוס ג’וניור.
2 צפייה בגלריה
קארים בנזמה
קארים בנזמה
קארים בנזמה
(La Liga)
בעקבות המצב במולדתו אוקראיני, ריאל אפשרה לאנדריי לונין לא לצאת עם הקבוצה למשחק על מנת שיתרכז בדאגה למשפחתו. השוער עצמו כתב: “כל מי שרוצה לעזור לאוקראינה, אנחנו צריכים תרומות של שימורים, כותנה, גומיות, תחבושות, תרופות, משככי כאבים ולבוש חם”.
כמו כן, בספרד מספרים כי לאור מה שקרה בפאריס, במה שהוגדר בסביבת הקבוצה כמשחק הגרוע ביותר שלה תחת קרלו אנצ’לוטי, המאמן האיטלקי “משנה גישה וביקש משחקניו לבצע לחץ גבוה יותר בשטח היריבה ולהתנפל על כל כדור”, צוין בדיווח. “ריאל הייתה חסרת שיניים מול פאריס ואנצ’לוטי כעס, הוא רוצה קבוצה לוחמת יותר שלא מאפשרת מזו שניצבת מולה לפתח התקפות”.
שבת ב- 19:30 ריאל יוצאת למשחק חוץ בראיו