2 צפייה בגלריה
שוב בכותרות. ג'יג'י בקאלי
שוב בכותרות. ג'יג'י בקאלי
שוב בכותרות. ג'יג'י בקאלי
(רויטרס)
אם חוסנתם כבר נגד נגיף קורונה או שאתם מתכוונים לעשות את זה בקרוב, אין עם זה שום בעיה. אבל עבור שחקני סטיאווה בוקרשט המציאות קצת יותר מורכבת, ואיך לא - בחסות ג'יג'י בקאלי: הנשיא הצבעוני של המועדון הודיע חד משמעית שהוא אוסר על שחקנים מחוסנים לשחק כי "אין להם כח", כך לפי העיתונאי עמנואל רושו.
"אתה תצחק, אבל אולי אני צודק", אמר בקאלי, "מחוסנים מאבדים מהכח שלהם, זה עניין מדעי". הוא לא עצר גם פה וטען כי מחוסנים מתים בבתי החולים, בניגוד לסרבני חיסון. בנוסף לכך, בקאלי מאפשר רק לשחקנים שזייפו חיסון בשביל לשחק - ליטול חלק במשחקי סטיאווה, אם כי העניין הזה לא אושר.
"ראית מה קורה בקלוז'? בראפיד? נראה שהשחקנים שלהם התעלפו", אמר בקאלי, "כל האנשים המחוסנים מאבדים מהכל שלהם. אני רואה גם את השחקנים שלי, את המחוסנים שבהם. זה לא משפיע על חלק, אבל זה כן משפיע על המבוגרים יותר".
2 צפייה בגלריה
"השחקנים התעלפו". בקאלי
"השחקנים התעלפו". בקאלי
"השחקנים התעלפו". בקאלי
(רויטרס)
בקאלי דיבר גם על קלאודיו קשרו בן ה-35, שחזר לסטיאווה באוגוסט אחרי שש שנים בלודוגורץ הבולגרית: "אמרתי לו 'אתה כבר לא יכול לשחק ברמה גבוהה. אתה יכול לשחק ברומניה, אבל לא בסטיאווה או בקלוז''. הוא אמר שהוא יוכיח לי שכן, אבל אין לו מה להראות לי. הוא כבר לא יכול לשחק ברמה הדרושה בגלל החיסון".
הדברים של בקאלי הובילו אפילו לתגובה בדף הפייסבוק הרשמי של ממשלת רומניה לענייני הקורונה: "שחקנים מחוסנים לא מאבדים מהכח שלהם. חיסון נגד קורונה לא משפיע על היכולת של השחקן".
5 השערים היפים במחזור ה-26 בספרד