2 צפייה בגלריה
פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג
(La Liga)
אחרי ה-1:4 על ולנסיה, ברצלונה חוזרת לליגה האירופית. הקטלונים יתארחו הערב (חמישי, 22:00) אצל נאפולי בשלב הפלייאוף, שבוע אחרי ה-1:1 בקאמפ נואו - והם מקווים שהעונה האירופית שלהם לא תגיע לסיומה כבר בחודש פברואר.
הרכב ברצלונה: מארק-אנדרה טר שטגן, סרג’יניו דסט, ג’רארד פיקה, רונאלד אראוחו, ג’ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס, פרנקי דה יונג, פדרי, פראן טורס, אדאמה טראורה ופייר אמריק אובמיאנג.
צ’אבי פתח והתייחס למשחק הקודם: “היינו מגיעים אותו דבר גם אם היינו מנצחים 1:2 או 1:3. אנחנו צריכים לשלוט. נאפולי תפעיל עלינו לחץ וזה יהיה משחק מאוד אינטנסיבי. תהיה מלחמת כדורגל. למי שיחזיק בכדור יהיה סיכוי גבוה יותר לנצח. האוהדים יהיו אינטנסיביים. נצטרך להיות אמיצים ולייצר הזדמנויות. אנחנו צועדים קדימה, אבל יהיה לנו מבחן קשה. אנחנו נרגשים ומלאי תקווה”.
כמו כן שחקן העבר התייחס ליריבה ולמטרות של קבוצתו: “נאפולי היא ברמת ליגת האלופות, אבל זאת הזדמנות טובה להוכיח שאנחנו יכולים להתמודד גם כן ברמה הזאת. הם ילחצו אותנו גבוה ויהיה קשה, אבל אם לא נעפיל זאת תהיה אכזבה”.
2 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(רויטרס)
בנושא אחר, ג’רארד פיקה, שריצה עונש השעיה, כמובן אמור לחזור היישר להרכב של בארסה אחרי שאריק גארסיה מילא את מקומו מול ולנסיה. לעומת זאת, ממפיס דפאיי הפצוע ימשיך להיעדר, כמו גם אנסו פאטי, סרג'י רוברטו, סמואל אומטיטי וקלמן לנגלה. גם את המשחק הזה דני אלבס יפספס מכיוון שהוא לא רשום בסגל לליגה האירופית וכך גם עבדה ופראן ז'וטגלה.
לפי ההערכות, צ'אבי מתכנן לפתוח עם אותה שלישיית התקפה מהמשחק מול ולנסיה: פייר אמריק אובמיאנג שכבש שלושער, פראן טורס ואוסמן דמבלה. השאלה הגדולה תהיה מי יפתח בקישור כשלמאמן בארסה יש מבחר לא קטן: סרחיו בוסקטס, פרנקי דה יונג, גאבי ופדרי, בין היתר. כזכור, האחרון רק נכנס כמחליף במסטאייה ואחרי שלוש דקות בעיטה שלו פגעה בגב של אובמיאנג והוביל לשער שנרשם לזכות החלוץ וקבע את התוצאה הסופית.
כל מה שצריך לדעת לקראת מחזור 26 בפנטזי