שתף קטע נבחר

מכבי נתניה: פערים גדולים מול רביד גזל

במועדון לא יכולים לעמוד בדרישות הכספיות של הקשר ולכן הוא עשוי שלא להמשיך. הבלם הגיאורגי, לאשה צליבדזה, יגיע להתרשמות. בקבוצה רוצים להשאיל את גואטה וליפשיץ

זה לא סוד שבמכבי נתניה מאוד רוצים לראות את הקשר האחורי, רביד גזל, ממשיך במועדון, אך רצונות לחוד ומציאות לחוד. בסוף השבוע האחרון השחקן נפגש עם ההנהלה והעביר להם את הצעתו לגבי המשך ההתקשרות עימו. בקבוצה טוענים כי ישנם פערים כספיים גדולים במו"מ וכרגע הם לא יכולים להעניק לו את מבוקשו.

 

נכון לעכשיו, גזל לא מתאמן עם הקבוצה ומחזיק במספר הצעות מקבוצות אחרות. אם הקשר לא ישנה את הצעתו הוא ככל הנראה לא ימשיך בקבוצה בשל עלויותיו הגבוהות, שכאמור נתניה לא יכולה לעמוד בהן במסגרת התקציב הנמוך שיש לה העונה. ייתכן מאוד כי הכספים האלה יעזרו להבאת שחקני רכש זרים.

 

מאמן הקבוצה, ראובן עטר, ממשיך בחיפושים אחרי בלם ושוער זר. בהקשר הזה, עד לתחילת השבוע הבא אמור לנחות להתרשמות בלם גיאורגי בשם לאשה צליבדזה, ששיחק בעונה החולפת בגיאורגיה ובקזחסטן. אנשי נתניה הוציאו ויזה עבור הבלם, ששיחק בעברו בנבחרות הצעירות של נבחרת גיאורגיה.

 

בנתניה מעוניינים להשאיל את הקשר שניר גואטה והשוער דניאל ליפשיץ, לקבוצות אחרות כבר בתקופה הקרובה. אגב, השניים קיבלו הודעה לא להגיע לאימונים שנפתחו אתמול. בנתניה הסבירו כי בכוונתם להשאיל את השחקנים ולכן אין טעם שיגיעו לאימונים כשהם לא נמצאים בתוכניות לעונה הקרובה.

 

המגן טל מעבי, שנשאר בקבוצה למרות גל העזיבות, התייחס אמש לפתיחת האימונים ולסגל הדליל ואמר: "זו רק תחילת העונה ויגיעו שחקנים חדשים שיחזקו את הקבוצה. אני מאמין שראובן עטר יביא את השחקנים הנכונים שאנו זקוקים להם. כמובן שיש הרגשה טובה לחזור לאימונים. צריך לחכות קצת בסבלנות ואני מאמין שתהיה קבוצה טובה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים