האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
גורמים במשטרה: ''אלשיך צדק באמירתו כי אין פגסוס. יש סייפן״ |
Howlowcanugo |
21.02.22 19:42 |
כותרת |
פגסוס בעיברית סייפן |
coyote |
21.02.22 19:44 |
1 |
לא, זה תוכנה משונמכת |
ישר |
21.02.22 19:45 |
3 |
להאזנות סתר לא צריך כזה כלי משוכלל |
coyote |
21.02.22 19:46 |
5 |
זה יותר כדאי |
Howlowcanugo |
21.02.22 19:47 |
7 |
זה כמו להקים מנוף של 1 טון |
coyote |
21.02.22 19:49 |
14 |
זה ממש לא |
Howlowcanugo |
21.02.22 19:49 |
15 |
מה שתגיד |
coyote |
21.02.22 19:51 |
17 |
התגובה בעיקר מראה את הפוזיציה שלך |
Xmeex |
21.02.22 19:55 |
23 |
ואם יגלו שהוא בוגד באשתו? |
איתי שלום |
21.02.22 20:14 |
42 |
+1 |
צעיר |
21.02.22 20:32 |
56 |
אין קשר |
Howlowcanugo |
21.02.22 20:36 |
59 |
זה כמובן איום |
Xmeex |
21.02.22 21:11 |
81 |
ספר את זה לניר חפץ |
איתי שלום |
21.02.22 21:47 |
82 |
צריך בשביל לעקוב אחרי תכתובות מוצפנות |
ישר |
21.02.22 19:48 |
10 |
לא נכון, לכל הפחות צריך שתי עדים שהם לא שוטרים. צריך גם לתת לבעל הטלפון להיות נוכח בחיפוש |
לאנורמלי |
21.02.22 20:02 |
31 |
לצערי אתה טועה ומטעה |
נו מילא |
21.02.22 20:08 |
37 |
תקרא סעיף 23א |
לאנורמלי |
21.02.22 20:10 |
39 |
נו וזה מה שאמרתי בדיוק |
נו מילא |
21.02.22 20:11 |
40 |
צריך גם חוקר מיומן וגם תנאים אחרים של חיפוש |
לאנורמלי |
21.02.22 20:15 |
43 |
אם נעשה תחת צו זו לא עבירה. אין תנאים נוספים |
נו מילא |
21.02.22 20:23 |
49 |
אתה כנראה לא קראת את החוק. החוק הוא חד משמעי כשקוראים אותו |
לאנורמלי |
21.02.22 20:28 |
52 |
שיש צורך בצו או בתנאים מאוד ספציפיים שאין בהם צורך בצו. |
נו מילא |
21.02.22 20:30 |
55 |
אתה היית בדיון שדיברו על חוקיות תפיסת חומרי מחשב? |
לאנורמלי |
21.02.22 20:35 |
58 |
הייתי. לא צריך על פי פסיקות. יש צורך בשמירת החומר על גבי תוכנות מאושרות בלבד שלא |
נו מילא |
21.02.22 20:37 |
60 |
אם אתה מכיר תפיסה שמתירה את זה תביא |
לאנורמלי |
21.02.22 20:41 |
63 |
אגב זה גם מפורט על ידי השופט על גבי צו החיפוש(שגם מגיע להגנה) |
נו מילא |
21.02.22 20:38 |
61 |
מה מפורט? שאפשר לעשות את זה בלי נוכחות בעל הטלפון? |
לאנורמלי |
21.02.22 20:44 |
67 |
כן. גם בצו וגם פרוטוקול. אם לצטט מהזיכרון: |
נו מילא |
21.02.22 20:46 |
69 |
כן, אבל זה לא פוטר אותם מלאפשר לבעלים להיות שם |
לאנורמלי |
21.02.22 20:53 |
74 |
אח יקר זה כבר צו אחר ממה שאתה צטטת |
נו מילא |
21.02.22 20:58 |
76 |
אבל צו האזנות סתר לא יכול להתיר חדירה למחשב |
לאנורמלי |
21.02.22 21:03 |
78 |
''יראו אותו כחיפוש'' - הכוונה שמחייב את כל התנאים בחוק לחיפוש |
איתי שלום |
21.02.22 20:17 |
45 |
עדיין זה חיפוש בחצרים ולא חומר מחשב |
נו מילא |
21.02.22 20:24 |
50 |
נכון, הסעיף הזה מדבר על חיפוש בחצרים, אבל סעיף 23א אומר לך שחדירה למחשב היא כמו חיפוש בחצרים. |
לאנורמלי |
21.02.22 20:29 |
53 |
סעיף ב אומר במפורש שזה כולל חיפוש במחשב |
איתי שלום |
21.02.22 20:35 |
57 |
לח''א אין F15 - יש רעם |
כבשה פועה |
21.02.22 19:48 |
11 |
מדויק. |
ישראל_ק |
21.02.22 19:48 |
13 |
סייפן עושה את אותה פעולה באופן קצת משונמך מפגסוס. אלשיך לא צדק ולא כלום. |
ישראל_ק |
21.02.22 19:44 |
2 |
💥אלשיך (כוסברה) מדבר כמו עולם תחתון..💥 |
עוז הגיבור |
21.02.22 19:56 |
24 |
ואני לא אתפלא אם יש עוד כמה בשימוש מלבד פגסוס וסייפן |
the hawk |
21.02.22 20:48 |
71 |
''מישהו ישלם על זה'' טוב שהם לא שלחו לעיתונאי ראש כרות של סוס. |
Cochva |
21.02.22 19:45 |
4 |
נכון. צריך למצוא מי שיקר לכלכליסט |
ישר |
21.02.22 19:47 |
6 |
כולם יודעים את מי משרתת החלשת המשטרה |
ינשוף |
21.02.22 20:08 |
35 |
אחוז אמון הציבור במשטרה שואף לאפס, אתה יודע למה? |
אוהב ידע |
21.02.22 20:55 |
75 |
מנין לך שלא שלח? |
גושן |
21.02.22 19:47 |
8 |
אם משהוא שיקר וגרם במודה נזק תדמיתי למשטרה ורשויות אכיפת החוק, הוא צריך לשלם מחיר כבד. |
איל השרון |
21.02.22 19:54 |
22 |
סייפן זה לא מסוק? |
חלוץ שפוי |
21.02.22 19:47 |
9 |
כבר מזמן לא בשרות. |
חלילן מהמלין |
21.02.22 19:51 |
19 |
הסייפן בשירות ביהס לטיסה כמדומני, עדיין |
שאול |
21.02.22 20:30 |
54 |
סייפן זה צמח, דג ועוף |
DragonFly |
21.02.22 19:57 |
25 |
מתעסקים בטפל שבטפל בפרשה הזו |
סנוב |
21.02.22 19:48 |
12 |
קיצר עוד הנפצות ושקרים ואני מוכן להתערב |
BlueBus |
21.02.22 19:49 |
16 |
במשטרה משקרים שוב. הפרקליטות כבר הודתה שבמקרה פילבר זה לא היה על פי חוק כפי שנטען כאן. |
כינוי |
21.02.22 19:51 |
18 |
תדייק. עד עכשיו שמענו רק על מקרה פילבר. במקרה זה היה צו אבל המשטרה חרגה ממנו, לטענתם שלא במודע. |
איל השרון |
21.02.22 19:53 |
21 |
הפרקליטות שאלה עדה במשפט על סמס שהוצא ללא צו מתאים. |
חלילן מהמלין |
21.02.22 19:58 |
28 |
אם אתה טוען שהמשטרה חרגה מהצו שניתן לגבי המכשיר של פילבר. זה גם מה שאני כותב. האם יש מקרה נוסף ? |
איל השרון |
21.02.22 20:05 |
34 |
האם מישהו נוסף הגיע לדיון בבית משפט? |
חלילן מהמלין |
21.02.22 20:11 |
41 |
דובר על פריצה ללא צו לאלפי אנשים. עכשיו זה הצטמצם לחריגה מצו במקרה פילבר. |
איל השרון |
21.02.22 20:26 |
51 |
ועדת הבדיקה לא בדקה האם המשטרה פרצה לאלפי אנשים אלא רק השמות הספיציפיים שנכתבו בכלכליסט |
כינוי |
21.02.22 20:41 |
64 |
נאמר במפורש שלא היו האזנות ללא צווים. |
איל השרון |
21.02.22 20:45 |
68 |
לגבי המקרים הספיציפיים שצוינו בכלכליסט. כמובן שלא מדובר במשפטנים ככה שאנחנו לא יודעים אם זה היה חוקי או לא. |
כינוי |
21.02.22 20:59 |
77 |
החוקר הספציפי ''טעה'' - והיועמש והמפכל לא הבחינו ב''טעות'' והכניסו לכתב האישום את ב''טעות'''' |
חלילן מהמלין |
21.02.22 20:42 |
65 |
אם היו צווים ולא חרגו מהם זה חוקי. לא צריך להאכיל את הספין של ביבי. אלא אם משהו יביא הוכחות לפריצות לא חוקיות. |
איל השרון |
21.02.22 20:47 |
70 |
הביאו הוכחה! אבל אתה אומר - זה בטעות. |
חלילן מהמלין |
21.02.22 20:50 |
72 |
חבר מיצינו. לילה טוב. |
איל השרון |
21.02.22 20:52 |
73 |
הבעיה שלך זה שאתה חושב שהכל כאן קשור לביבי. עזוב את ביבי- המשטרה פעלה בצורה לא חוקית ומנסים להלבין את זה. |
כינוי |
21.02.22 21:06 |
80 |
''כל פעולה נעשתה על פי חוק'' זה שקר של המשטרה. דרך אגב ועדת הבדיקה בדקה רק את האנשים שנכתבו בכלכליסט ולא בכללי |
כינוי |
21.02.22 20:39 |
62 |
היה ברור שאלשיך לא ישקר לגבי פגסוס. נראה יותר ויותר שיש כאן ספין שמטרתו היתה לפגוע במשטרה. ספין ששווק לחו''ל |
איל השרון |
21.02.22 19:51 |
20 |
אלשייך משקר כשהוא פותח את הפה. למשטרה אין פגסוס יש סייפן ועוד תוכנות. בהתבטאות הראשונה שלו |
דודידו |
21.02.22 21:03 |
79 |
כמה ימים, מאז פרסום הפרשה, נדרשו לאלשייך כדי לומר בקול ברור: ''למשטרת ישראל אין פגסוס''? |
ilanka |
21.02.22 19:57 |
26 |
אפס אמון לא במשטרה לא במח''ש ולא בפרקליטות |
משטח העקומה |
21.02.22 19:57 |
27 |
עדיין ממתינים לתחקירן של כלכליסט שיראה לנו בדל הוכחה, ולו אחד. משהו. זעיר. קטנטן. בינתיים - נאדא. |
יגאל פת-אל |
21.02.22 20:00 |
29 |
לגבי ''התשלום'', יש שמועה שרוני אלשיך מתכוון לתבוע בעצמו את כלכליסט |
Howlowcanugo |
21.02.22 20:02 |
32 |
אם לא יהיו הוכחות לפריצות לא חוקיות לאלפי אזרחים, אני מקווה שיתבע את כלכליסט ויאלץ את מוזס למשכן את הבית. |
איל השרון |
21.02.22 20:08 |
36 |
אנחנו לא שקרנים אנחנו רמאים |
דפורמביל |
21.02.22 20:00 |
30 |
המושחתים בדקו את עצמם |
דוקטור ספין |
21.02.22 20:03 |
33 |
מאז האיום של אלשייך יש התקפלות של כל העלולים להיפגע… |
kitzz |
21.02.22 20:09 |
38 |
שאני יבין, הם מאיימים על עיתונאים? קץ הדמורטיה! |
קורא מפה |
21.02.22 20:16 |
44 |
לא |
Howlowcanugo |
21.02.22 20:20 |
48 |
סייפן = פגסוס |
איתי שלום |
21.02.22 20:19 |
46 |
באותו ועידה שאלשייך דיבר ואמר שאין פגסוס אלון בן דוד(כמדומני) שהיה בפנאל, אמר 'אבל היה |
צידלקט |
21.02.22 20:20 |
47 |
תגובת מערכת כלכליסט: |
Howlowcanugo |
21.02.22 20:42 |
66 |
ממשיכים לאיים, כמו משפחה סיציליאנית ידועה |
מתכנן צ'יפים |
21.02.22 22:11 |
83 |
לא יעזור כלום ,,,החתול השמן שפמו נוטף חלב טרי שליקק מהכד הנסתר. |
אבק ברוח |
21.02.22 22:37 |
84 |
חבר מתאריך 6.3.15
10493 הודעות, 24 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
צו שופט לא יכול להנתן להפעלת רוגלות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.7.14
9306 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
לא נכון, חוקי כמכשיר האזנות לתקשורת עם צו שופט
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.15
10493 הודעות, 24 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.14
19800 הודעות, 62 מדרגים, 82 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.15
10493 הודעות, 24 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
כדי להרים 10 ק"ג
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.14
19800 הודעות, 62 מדרגים, 82 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.15
10493 הודעות, 24 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
אפשר תמיד למצוא סיבות כדי להצדיק פוזיציה.
מעניין אם היו שואבים את הטלפון של בנט או ליברמן, איך הייתה התגובה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.20
521 הודעות
בתגובה להודעה מספר 17
מה אכפת לי שישתו לליברמן את הטלפון (בצו שופט)?
ואם יגלו שהוא מעלים עדים או משיג מיליונים לבת שלו או כל שאר סיפורי רוטר - בבקשה שיקחו אותו מחיינו.
כנ"ל לפיד או בנט או כל אחד אחר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.18
10055 הודעות, 56 מדרגים, 106 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
ואז יזמינו אותו לחדר חקירות וישתמשו במידע הזה כדי להוציא ממנו כל מיני הודאות שווא והמצאות?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.2.14
3616 הודעות, 17 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
ובלי קשר, אין צו שופט שבכלל יכול לאשר שאיבת חומר עבר.
"אל תהיה צודק, תהיה חכם" - לא רק בכביש
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.14
19800 הודעות, 62 מדרגים, 82 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.20
521 הודעות
בתגובה להודעה מספר 42
ויהיה צריך לזרוק אותם לכלא.
אני רק לא מאמין שיכול להיות קשר שתיקה ככ גדול שיאפשר להם להסתיר את זה.
גופים.אחרים שהם לא המשטרה יכולים כנראה.
אבל לא מאמין בקשר שתיקה שמקיף ככ הרבה שוטרים, פרקליטים, שופטים וכו'
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.18
10055 הודעות, 56 מדרגים, 106 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 81
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.7.14
9306 הודעות
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.4.18
12649 הודעות, 66 מדרגים, 103 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
תקרא את פקודת סד"פ ומעצרים סעיף 23 והלאה
https://www.nevo.co.il/law_html/law01/055_128.htm
www.youtube.com/watch?v=qOAh3zNWzC0 ישראל היא אוליגרכיה דה פקטו. מקווה שלא נגיע למלחמת עצמאות נוספת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.13
2052 הודעות, 25 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
אתה קורא על חיפוש בחצרים. חיפוש במחשב הינו על ידי חוקר מחשב מיומן בלבד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.4.18
12649 הודעות, 66 מדרגים, 103 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
23א. (א) חדירה לחומר מחשב וכן הפקת פלט תוך חדירה כאמור, יראו אותן כחיפוש וייעשו על-ידי בעל תפקיד המיומן לביצוע פעולות כאמור; לענין זה, "חדירה לחומר מחשב" – כמשמעותה בסעיף 4 לחוק המחשבים, תשנ"ה-1995.
www.youtube.com/watch?v=qOAh3zNWzC0 ישראל היא אוליגרכיה דה פקטו. מקווה שלא נגיע למלחמת עצמאות נוספת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.13
2052 הודעות, 25 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.4.18
12649 הודעות, 66 מדרגים, 103 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
לכן, עצם העובדה שהמשטרה מחזיקה כלי חדירה הוא פסול. כל מי שהיה חלק מהבאת הכלי הזה למשטרה הוא שותף לעבירה הפלילית של חדירה למחשב.
www.youtube.com/watch?v=qOAh3zNWzC0 ישראל היא אוליגרכיה דה פקטו. מקווה שלא נגיע למלחמת עצמאות נוספת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.13
2052 הודעות, 25 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
לא ניתן להשליך בין הסעיפים אלא אם כן רשום במפורש
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.4.18
12649 הודעות, 66 מדרגים, 103 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
מה המטרה של הסעיף שאומר שחדירה זה כמו חיפוש? מה זה בא להגיד?
www.youtube.com/watch?v=qOAh3zNWzC0 ישראל היא אוליגרכיה דה פקטו. מקווה שלא נגיע למלחמת עצמאות נוספת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.13
2052 הודעות, 25 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
אני קראתי את החוק ודנתי בו הרבה מאוד פעמים ואף הייתי בדיונים משפטיים לגביו (זוטא)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.4.18
12649 הודעות, 66 מדרגים, 103 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
לגבי החוק, אתה צודק שגם לעניין זה שצריך צו (והתנאים שלא צריך), אבל גם לעניין זה שצריך עדים וצריך לאפשר לבעלים להיות שם, ושצריך לעשות רישום וכו'.
www.youtube.com/watch?v=qOAh3zNWzC0 ישראל היא אוליגרכיה דה פקטו. מקווה שלא נגיע למלחמת עצמאות נוספת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.13
2052 הודעות, 25 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
מאפשרות שינוי או עריכה בחומר - ולכן חוקר מחשב מיומן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.4.18
12649 הודעות, 66 מדרגים, 103 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
בכל מקרה, אתה כנראה מדבר על מצב שבו אחרי שהמשטרה כבר תפסה את המחשב היא הוציאה את הדברים בלי שבעל המחשב היה נוכח. כדי לעשות את זה הם צריכים לבקש רשות ממי שהמחשב שלו נתפס.
וגם את הפרקטיקה הזאת שמבקשים רשות בג"ץ פסל.
www.youtube.com/watch?v=qOAh3zNWzC0 ישראל היא אוליגרכיה דה פקטו. מקווה שלא נגיע למלחמת עצמאות נוספת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.13
2052 הודעות, 25 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
וכן בפרוטוקול הצו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.4.18
12649 הודעות, 66 מדרגים, 103 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
www.youtube.com/watch?v=qOAh3zNWzC0 ישראל היא אוליגרכיה דה פקטו. מקווה שלא נגיע למלחמת עצמאות נוספת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.13
2052 הודעות, 25 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 67
יבוצע ללא עדים מהטעם המפורט: יבוצע ע״י חוקר מחשב מיומן בלבד.
לעניין הודעתך השניה אין עלי את החומרים הללו חחח
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.4.18
12649 הודעות, 66 מדרגים, 103 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 69
נכון, בחוק יש סייג לתנאי של עדים שמאפשר לשופט לפטור את זה. אבל אין פטור מהחיוב לאפשר להיות נוכח בזמן החיפוש.
בקיצור, מעולם לא ראית צו שכתוב בו במפורש שמותר לחדור לטפלון בלי שהמשטרה תחזיק אותו פיזית. אין דבר כזה.
www.youtube.com/watch?v=qOAh3zNWzC0 ישראל היא אוליגרכיה דה פקטו. מקווה שלא נגיע למלחמת עצמאות נוספת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.13
2052 הודעות, 25 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
זה צו האזנת סתר עם תנאים מיוחדים, בפרוטוקול כמובן צריך להיות מפורט שמאפשר חדירה למכשיר והורדת/העתקת החומרים. יכול לתת אותו רק נשיא בימ״ש מחוזי או סגנו.
כלומר כולל בתוכו גם צו חיפוש.
לעניין אי נוכחות זו משמעות המילה המשפטית לעד.
לא על זה דיברנו בתחילה…
במחילה ממך מתפנה לילדים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.4.18
12649 הודעות, 66 מדרגים, 103 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 76
www.youtube.com/watch?v=qOAh3zNWzC0 ישראל היא אוליגרכיה דה פקטו. מקווה שלא נגיע למלחמת עצמאות נוספת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.18
10055 הודעות, 56 מדרגים, 106 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
זה גם כתוב במפורש בסעיף 26ב
26. (א) חיפוש, בין על פי צו ובין שלא על פי צו, ייערך בפני שני עדים שאינם שוטרים, זולת אם –
(1) לא ניתן בנסיבות הענין ובגלל דחיפותו לערכו כאמור; נסיבות הענין וטעמי דחיפותו יפורטו בפרוטוקול שייערך;
(2) שופט הרשה לערכו שלא בפני עדים;
(3) תופש הבית או המקום שבו נערך החיפוש, או אחד מבני ביתו הנוכחים שם, ביקש לערכו שלא בפני עדים; הבקשה תפורש בפרוטוקול שייערך.
(ב) בלי לפגוע בכלליות האמור בסעיף קטן (א), המפקח הכללי של המשטרה יקבע הוראות נוספות לענין חדירה לחומר מחשב לצורך שמירה על הפרטיות ועל שלמותו של חומר המחשב; קביעה לפי סעיף קטן זה יכול שתיעשה בפקודות משטרת ישראל כהגדרתן בפקודת המשטרה , התשל"א-1971, ויכול שתיעשה בנהלים בידי המפקח הכללי של המשטרה או בידי קצין משטרה שהוא הסמיכו לכך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.13
2052 הודעות, 25 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.4.18
12649 הודעות, 66 מדרגים, 103 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
www.youtube.com/watch?v=qOAh3zNWzC0 ישראל היא אוליגרכיה דה פקטו. מקווה שלא נגיע למלחמת עצמאות נוספת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.18
10055 הודעות, 56 מדרגים, 106 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
"בלי לפגוע בכלליות האמור בסעיף קטן (א), המפקח הכללי של המשטרה יקבע הוראות נוספות לענין חדירה לחומר מחשב"
אתה צריך ניקוד?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.5.21
2818 הודעות, 19 מדרגים, 33 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.12.15
33756 הודעות, 126 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
נפתלי בנט: "מנסור עבאס הוא תנועת אחות של חמאס, זה דבר מטורף. לא אשתף פעולה איתם"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.12.15
33756 הודעות, 126 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
נפתלי בנט: "מנסור עבאס הוא תנועת אחות של חמאס, זה דבר מטורף. לא אשתף פעולה איתם"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.11.18
8009 הודעות, 209 מדרגים, 405 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
על מי אתה עושה סיבוב ?? ממשיך בעצם את המהלך הכולל שלו, שמשמעותו - רכיבה על התמיכה של האליטה והתקשורת. הוא מבין שהוא מאותרג ולכן הוא מרגיש משוחרר לחלוטין…
יש מה ללמוד ממנו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.8.18
4158 הודעות
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.4.21
419 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.7.14
9306 הודעות
בתגובה להודעה מספר 4
מי המקור ומי הפעיל אותו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.6.14
6986 הודעות, 43 מדרגים, 82 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.21
109 הודעות
בתגובה להודעה מספר 6
כי אנחנו לא מאמנים להם, וכנ״ל עכשיו, פשוט לא סומך עליהם, לא על מילה, הם בדקו את עצמם! מי מספר לך מה קורה שם למעלה? שזה לא יד רוחצת יד + הודעה לתקשורת וזהו, מי בודק את את המשטרה?
מי שומר על השומרים? הם יכולים להגיד מה שבא להם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.3.19
19607 הודעות, 146 מדרגים, 226 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
10392 הודעות, 65 מדרגים, 126 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
43798 הודעות, 193 מדרגים, 312 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.09
5364 הודעות, 37 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
לא הוא ולא האנפה..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.09
16570 הודעות, 154 מדרגים, 296 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
3279 הודעות, 29 מדרגים, 58 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.12.13
2856 הודעות, 24 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כל כותרות רוטר - בטלגרם: https://t.me/newsrotter
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.18
3731 הודעות, 50 מדרגים, 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מי הרוקח של זה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
13481 הודעות, 40 מדרגים, 78 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
10392 הודעות, 65 מדרגים, 126 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.09
5364 הודעות, 37 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
זה הכי מדויק.
שימוש בכלי ללא צו מתאים זהה לשימוש ללא צו.
כמו אדם עם רשיון לרכב פרטי שינהג על סמיטריילר לטענתו שלא במודע..
הוועדה גם קבעה שהיה כשל רוחבי בהפעלת הכלי הזה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
10392 הודעות, 65 מדרגים, 126 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.09
5364 הודעות, 37 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
אני אומר משהו פשוט - אצל פילבר הם נתפסו עם המכנסיים למטה.
לתת להם לחקור את עצמם האם הם עשו זאת בעוד מקומות זה בדיחה בכל קנה מידה.
ולהזכיר - המפכל והיועמש אמרו שהם מעורבים בכל פרט, אפילו הכי קטן בחקירה הזאת. אם הם עשו "טעות" כזאת מה זה אומר על שיקול הדעת שלהם?
אם אותך מספקת האמירה "אצל פילבר נתפסנו - אבל באמת התורה! זה היה הפעם היחידה! נשבעים!" אז בשמחה..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
10392 הודעות, 65 מדרגים, 126 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
החוקר הספציפי טעה ושאב יותר ממה שהיה מותר לו. איך מזה הגעת ל- "אם הם עשו "טעות" כזאת מה זה אומר על שיקול הדעת שלהם?".
יכול להיות שיש לקונה במקרה של צווים לגבי רוגלות. לקונה שהתפתחה בממשלות הקודמות, משום שבתקופתן התחיל השימוש ברוגלות. אם כך יש לתקן ולחוקק חוקים ספציפיים יותר.
מכל מה שהוצג עד עכשיו ועד
בנימין נתניהו: "יום שחור למדינת ישראל. גורמים במשטרה ריגלו אחרי אין-ספור אזרחים"
יאיר נתניהו : It was revealed that corrupt Israeli deep state officials were illegally spying on the PM of Israel, and illegally hacking the phones of thousands of Israeli civilians
המרחק עצום.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
13481 הודעות, 40 מדרגים, 78 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
10392 הודעות, 65 מדרגים, 126 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 64
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
13481 הודעות, 40 מדרגים, 78 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 68
ערכתי לאחרונה בתאריך 21.02.22 בשעה 21:05 בברכה, כינוי
אלא רק שהפריצות נעשו עם צו במקרים שמוזכרים בכלכליסט מלבד מקרה פילבר שבו נעשה ללא צו.
כמובן שעל פי חוק אסור לשאוב את כל המידע מהטלפון ואת זה הועדת בדיקה לא בדקה כי לא מדובר במשפטנים.
לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.09
5364 הודעות, 37 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
אגב גם היום הועדה למעשה מודה שהיא הפעילה תוכנה על אזרחים אבל עם צו.. (והאמינות שלהם כמובן ממש גבוהה)
מן הראוי יהיה לחשוף את הצווים ולהבין האם הצווים הללו מאפשרים את התקנת התוכנה או לא. מה שאצל פילבר הם חויבו לעשות על ידי בית המשפט..
אור השמש שהוא המחטא הטוב ביותר. שהוועדה תחשוף על מי הופעלה התוכנה, ותחשוף במקביל את הצווים.
במק
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
10392 הודעות, 65 מדרגים, 126 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.09
5364 הודעות, 37 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
ואפילו המשטרה בעצמה אומרת שזה בטעות..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
10392 הודעות, 65 מדרגים, 126 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 72
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
13481 הודעות, 40 מדרגים, 78 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
זה לא אמור להיות קשור לביבי והמשפט של ביבי לא קשור לעניין ולא ייפסק בגלל זה.
לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
13481 הודעות, 40 מדרגים, 78 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
אני לא יודע מה היכולות של מערכת סייפן אבל אם היא שואבת מידע מהטלפון שאינו תשדורת של הטלפון החוצה זה לא חוקי.
לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
10392 הודעות, 65 מדרגים, 126 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.9.17
13576 הודעות, 74 מדרגים, 107 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
אחרי שהבלאגן פרץ, אלשייך טען שכל פעולה נעשתה באישור
הפרקליטות ושיש לו הוכחות.
יש הוכחה בכתובים, שפרצו לסלולר של אור אלוביץ
ולסלולר של נתן אשל עוד ב 2017 לפני שהיה אישור יועמש.
בנוסף אלשייך שיקר שהמורה הבדואי שנורה היה מחבל.
אלשייך רדף את תת ניצב ניר שרצה לחשוף שחיתות בחלונות הגבוהים
במשטרה שעשו שימוש לא חוקי ברוגלות ומעקבים כדי לצבור כח
ולאסוף חומרים לסחיטה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.4.02
115729 הודעות, 276 מדרגים, 456 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.6.20
2001 הודעות, 18 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
וזה גם דעת הציבור, אין שום לגיטימציה לבדיקה שלהם שלא שווה את הנייר עליו נכתב, עבריין אשם לא יכול לחקור עצמו
ושוב חוזר הניגון מי יחקור את החוקרים?
מי יחקור את הפרקליטות?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.11
32473 הודעות, 214 מדרגים, 362 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ןאם זה היה פלופ, אכן, מישהו יצטרך לשלם מחיר. בוצע פה מסע הכפשה נגד המשטרה, ונגד רשויות החוק (סליחה - המשכו של מסע הכפשה), כאשר הנהנים היחידים ממנו- ברור לכולם מיהם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.14
19800 הודעות, 62 מדרגים, 82 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
(אני לא זוכר אם היה פרסום שייחס לו אישית התנהלות לא תקינה).
מטעמו של אלשיך נמסר בתגובה: "כל האופציות מונחות על שולחנו של המפכ״ל לשעבר והוא בוחן את הנושא".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
10392 הודעות, 65 מדרגים, 126 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.21
198 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.11
17512 הודעות, 101 מדרגים, 193 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.07
117283 הודעות, 518 מדרגים, 1011 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בהתחלה צחקו עליו אבל מאז הוידאו ששיחרר המנגינה השתנתה .
ביום הפרסום של כלכליסט כל העיתונאים קפצו על הגל וטענו לחשיפה בלעדית שלהם ולפעמים השמיטו את כלכליסט כחושף האמיתי , לפתע כולם משנים פוזיציה ותוקפים העיתונאי .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.12.18
5624 הודעות, 38 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כלכליסט פגעו במשטרת ישראל וב- 32,000 אלף שוטריה, וכמו שאמר אלשיך משהו יישלם על זה".
ציטוט מאת: Howlowcanugo
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.14
19800 הודעות, 62 מדרגים, 82 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.18
10055 הודעות, 56 מדרגים, 106 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שמחתי לעזור
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.10.20
3454 הודעות, 26 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 21.02.22 בשעה 20:25 בברכה, צידלקט
סייפן', וכמובן אלשייך התעלם מההערה, מכיוון שזה היה מוביל לשאלה הבאה...
כשאת אומרת סייפן למה את מתכוונת?
את הזומבים שעולמם הצר מסתכם בכן ביבי/לא ביבי שום דבר מזה לא מעניין, דמוקרטיה נהפכת למילה יוונית עתיקה ובלתי מובנת...
לפעמים, אתה צודק וכולם טועים, אבל האם אתה בטוח שזה הפעם?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.14
19800 הודעות, 62 מדרגים, 82 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ממצאי דו"ח הביניים של צוות הבדיקה בראשות המשנה ליועמ"ש עמית מררי מחייבים התייחסות רצינית ובדיקה מחודשת של הממצאים והטענות שפרסמנו ב"כלכליסט"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.3.21
2281 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כמה נמוך הם רוצים שאמון הציבור ירד? כבר אין לאן לרדת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.20
1746 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד