האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
לא יאומן |
לוק |
21.02.22 11:59 |
1 |
מה עדיף להיות על הגדר כמו השפן ביבי |
פרדוקס |
21.02.22 12:02 |
9 |
על הגדר? |
לוק |
21.02.22 12:03 |
13 |
הממשלה הנוכחית קמה בעזרת הממשל האמריקאי שבחש מאחורי הקלעים להקמת ממשלת ההונאה של האחים המוסלמים |
AAA |
21.02.22 12:39 |
61 |
מדויק לחלוטין |
מרסו |
21.02.22 13:22 |
90 |
אירן זה לא רוסיה ולנאום בקונגרס לא היה שום ערך מלבד מנדטים לביבי |
-עד מתי- |
21.02.22 12:46 |
65 |
בעימות אפשרי בין שתי מעצמות שאינן מהימנות, עדיף לתמרן בין שתיהן ולהישאר על הגדר. זה האינטרס של ישראל. |
Q |
21.02.22 12:05 |
20 |
לא ניתן לשבת על הגדר אנחנן נידרש לבחור |
-עד מתי- |
21.02.22 12:46 |
66 |
אז כשנידרש נבחר. אבל בינתיים גם לפיד וגם הכוכב הזה בן ברק |
עלי |
21.02.22 12:56 |
74 |
מה שהם אמרו ברור לכולם ונאמר בהרבה מאוד פורומים בינלאומיים (בחלקם היתי)גם פוטין יודע את זה |
-עד מתי- |
21.02.22 13:06 |
82 |
תקרא את #66 . הוא ענה לך יפה ונכון |
עלי |
21.02.22 13:58 |
111 |
66 זאת תגובה שלי |
-עד מתי- |
21.02.22 14:30 |
117 |
סליחה . #97 |
עלי |
21.02.22 15:54 |
124 |
אין שאלה, אנחנו תמיד בוחרים בארה''ב. אבל דואגים בדרכים דיפלומטיות לא להחצין, מבהירים לרוסיה בשיחות סגורות... |
Q |
21.02.22 13:29 |
97 |
ללכת על הגדר זו אומנות. אתה יודע מה האינטרסים של ישראל? מבין את החשיבות של רוסיה |
pingi |
21.02.22 12:07 |
25 |
מדויק. הציבור עכשיו לומד להעריך מה היתרון האמיתי והמכריע של נתניהו לעומת כל הגמדים דהיום: מדינאי-על |
אצה_92 |
21.02.22 12:13 |
29 |
אין מנהיג/ים כיום ברמתו של נתניהו. ולכן ההתנהלות גם שונה |
האזרח ע |
21.02.22 12:23 |
47 |
איתות של פוטין לכוחות הפרוקסי בסוריה לפעול נגד ישראל |
זושא אסטרופלי |
21.02.22 14:08 |
113 |
נתניהו דאג לבטחון ישראל גם במחיר סכסוך עם האמריקאים. ממשלת בנט מפקירה את בטחון ישראל כדי להתחנף |
ישראל_ק |
21.02.22 12:09 |
27 |
ובמה עזר לו המריבות עם אובמה? פרויקט הגרעין נעצר? האירנים נסוגו מגבולותינו? |
-עד מתי- |
21.02.22 12:47 |
68 |
עובדה שעכשיו מדברים על הסכם ''חלש יותר'' |
ישראל_ק |
21.02.22 13:08 |
84 |
כי האירנים פחות גמישים אחרי שטראמפ עזב את ההסכם וגם יוצא מתקדמים בהעשרת האורניום |
-עד מתי- |
21.02.22 13:10 |
87 |
זה כי הישראלים יותר גמישים. |
ישראל_ק |
21.02.22 13:17 |
89 |
במקרה הזה, כן עדיף על הגדר. |
SWITCH |
21.02.22 12:14 |
30 |
עדיף לתפוס את הצד של ישראל ולא של רוסיה או ארה''ב |
אשכנזון |
21.02.22 12:24 |
48 |
כן,מה הטובה שתצמח לנו מזה |
נבל עשור |
21.02.22 12:30 |
53 |
הרוסים הגיעו לפה כי הבינו שישראל חזקה מדי זה לא טוב לרוסיה ולא רק בגלל אסד. |
pingi |
21.02.22 12:59 |
76 |
ביחסי חוץ ודיפלומטיה ביבי יכול ללמד את כולם. גם אני לא מבין מה התועלת מאמירה כזאת |
SMILODON |
21.02.22 12:41 |
62 |
אם ביבי היה נשאר היחסים ביננו לאמריקאים היו גרועים בהרבה |
pingi |
21.02.22 13:00 |
77 |
חוסר הבנה דיפלומטית בסיסית מפוזיציה שמעוורת |
אלון_2407 |
21.02.22 13:25 |
92 |
שמעת על המושג דיפלומטיה? מי אומר דבר כזה בפומבי ולמה? זה מקרה היפותטי וטיפשות טהורה לקשקש |
KobyBD |
21.02.22 14:38 |
119 |
מה קשור גדר? למה להלחם במלחמות של אחרים? הם בטח לא ילחמו בשבילנו... |
מרשיש |
21.02.22 16:37 |
125 |
מדיניות חוץ הרסנית של חדלי אישים בהנהגת המדינה שמייצגים אינטרסים זרים נטו. איזו אמירה מסוכנת זאת |
popay |
21.02.22 12:00 |
2 |
ואני לתומי חשבתי שביבי כשל בבחירת הבכירים, בנט הרבה יותר גרוע ממנו |
אברהם |
21.02.22 12:57 |
75 |
אפשר אשכול מרוכז לליצנים? 🤡🤡🤡 |
פרה אדומה |
21.02.22 12:00 |
3 |
חבורת האימבצילים חושבים שהם יכולים להתבטא בעניין כה חשוב ובעל פוטנציאל נזק כאילו מדובר בחוק הגיוס |
ישראל_ק |
21.02.22 12:02 |
8 |
מועיל מאוד. רווח נטו ההצהרות האלה |
taltal91 |
21.02.22 12:00 |
4 |
חחח זה כאילו זומבים השתלטו על מדינת ישראל, מעניין מה התוכנית של הקב''ה |
mrsn |
21.02.22 12:01 |
5 |
העיקר בן גביר פירומן... |
עבד לעם קדוש |
21.02.22 12:01 |
6 |
דמו של ההרוג הבא בגבול הסורי על ידי מטורפי יש עתיד…הם נחושים להביא לפגיעה בחיי אדם בצפון |
אגנוסטיקן |
21.02.22 12:01 |
7 |
לא רק הם .. בידי מטורף מרעננה שהביא אותם לשלטון |
popay |
21.02.22 12:03 |
12 |
קודם מכריזים אם.. |
המוהוק האחרון |
21.02.22 12:02 |
10 |
מן הסתם העיתונאים שואלים, אבל זה תפקידם. |
טוק דוגרי |
21.02.22 12:03 |
14 |
אפילו לא נדרשת כאן חכמה. מספיק הגיון בריא של ילד בן 5 |
ישראל_ק |
21.02.22 12:05 |
17 |
גם הגיון עם מחלות רקע קשות מספיק כדי להבין שזה מטופש להתבטא כך. |
SWITCH |
21.02.22 12:16 |
36 |
יכלו למשל להקשיב לליברמן שהדגיש שיש לנו ענינים משלנו ואל לנו להתערב |
קוד |
21.02.22 12:19 |
41 |
התפקיד בעיקר זה לא לענות כמו טיפשים. חוכמה אני לא מצפה. |
פרה אדומה |
21.02.22 12:05 |
19 |
אפס הבנה ביחסי חוץ ובטח מול רוסיה. |
beni_israel |
21.02.22 12:02 |
11 |
הבעיה היא לא אותם חבורת טיפשים חסרי רסן |
TheCrow |
21.02.22 12:05 |
15 |
הם לא שמים עליו. הבעיה היא שהוא היה מוכן לקחת על עצמו להיות אחראי בתפקיד בו לא שמים עליו. |
פרה אדומה |
21.02.22 12:06 |
24 |
מה שמביא לדאגה חמורה לגבי כושר האבחנה ויכולת ניתוח מצבים של בנט |
ירון מהשרון |
21.02.22 12:25 |
49 |
מה נדפק איתם? הם כאילו עומדים בתור להגיד את זה? |
פנקס הקטן |
21.02.22 12:05 |
16 |
כזה מטומטם, מה אתה נכנס בין שתי מעצמות? |
Djin |
21.02.22 12:05 |
18 |
אנחנו מתקרבים לרגעים שבהם ישראל תצטרך לבחור צד בין סין לבין ארהב. |
pingi |
21.02.22 12:05 |
21 |
כמחווה להכרת הטוב לאמריקנים שהפקירו את ישראל? |
ג'ון מגונט |
21.02.22 12:06 |
22 |
זה כאילו כל אחד בממשלה הזאת יותר טיפש מהשני |
Disco |
21.02.22 12:06 |
23 |
ממשלת הרס, אסון וטירוף |
מרסו |
21.02.22 12:17 |
38 |
אחת התקופות האפלות בתולדות המדינה, כל אחד שם מתחרה על שחרור הצהרות מסוכנות נגד רוסיה |
Disco |
21.02.22 12:30 |
52 |
מָוֶת וְחַיִּים בְּיַד לָשׁוֹן |
אור 111 |
21.02.22 12:08 |
26 |
כנראה שיש תחרות סמויה בין חברי הממשלה מי ייצא הכי אהבל. |
שוורצע חיה |
21.02.22 12:13 |
28 |
ממשיכים להרוס |
The Godfather |
21.02.22 12:15 |
31 |
דף מסרים שר החוץ החל לגלגל את כדור השלג וכולם אחריו וראש הממשלה מי סופר ? |
מזל דלי |
21.02.22 12:15 |
32 |
הממשלה הזו עשויה מאותו השטאנץ לא להאמין שהאנשים הללו היו בתפקידי מפתח בביטחון ועכשיו מקבלים החלטות בנוגע |
זופ-ניק |
21.02.22 12:15 |
33 |
בגלל זה פוטין מכנס במפתיע את המועצה לביטחון לאומי שלו? |
ירושלמי ציוני |
21.02.22 12:15 |
34 |
ישראל שייכת למערב רק בעיני עצמה |
קוד |
21.02.22 12:23 |
45 |
גם ההתנהגות של הממשלות בישראל אינן דמוקרטיות, ראינו את זה במשבר הקורונה. |
pingi |
21.02.22 13:03 |
79 |
ולכן זה סבבה לצעוק בקול שנתפוס צד בסכסוך לא לנו נגד מעצמה צבאית שאנחנו חייבים לשמור על יחסים איתם? |
eli_s |
21.02.22 12:41 |
63 |
אני חושב שארהב לוחצת שישראל תתבטא אחרת לא מבין למה הם פותחים את הפה. |
pingi |
21.02.22 13:04 |
80 |
לא. לא היה דחוף להתבטא בנושא; אבל מעבר לעובדה שהוא אמר את מה שברור לכולם, כולל לפוטין, |
ירושלמי ציוני |
21.02.22 13:40 |
105 |
בן ברק קבל טיפ: ''סייג לחכמה - שתיקה'' ובטח כשאתה מכניס את הראש בין מעצמות |
החולדה |
21.02.22 12:16 |
35 |
בורא עולם, רחם עלינו וסיים את הסיוט הזה |
מרסו |
21.02.22 12:16 |
37 |
תקופה לא קלה |
נוזו |
21.02.22 12:21 |
42 |
יש עוד חבר קואליציה שלא דאג להרוס לנו את הקשרים עם הרוסים? |
מורנו |
21.02.22 12:17 |
39 |
איזה קשרים? לא בטוח שהיתי קורא לזה קשר , זה יותר סחיטה של הרוסים או אונס. |
pingi |
21.02.22 13:05 |
81 |
כשהשמאל בשלטון הם כאילו מעוניינים בשלום אבל מחרחרי מלחמה הכי גדולים |
light |
21.02.22 12:19 |
40 |
נתניהו, נתניהו גש בדחיפות לסוכת המציל!! |
ירון מהשרון |
21.02.22 12:21 |
43 |
++ |
rmoses10 |
21.02.22 12:32 |
56 |
זה נראה שהם עושים בכוונה כדי להביא לחץ על ישראל |
BlackHawkIL |
21.02.22 12:21 |
44 |
הוא היה בכיר במוסד… |
גנוטי |
21.02.22 12:23 |
46 |
המטורפים האלה מסכנים את ביטחון המדינה |
Borat |
21.02.22 12:25 |
50 |
הרסו אותו כבר לא נשאר כזה . |
Brasilver |
21.02.22 12:54 |
72 |
חבורה של מטומטמים |
נבל עשור |
21.02.22 12:27 |
51 |
לא יודעים לשתוק |
Isrtv |
21.02.22 12:31 |
54 |
עוד אידיוט |
rmoses10 |
21.02.22 12:32 |
55 |
בדיוק כמו שהאמריקאים הטיפשים בוחרים בנו בסכסוך עם אירן |
Omer-L |
21.02.22 12:34 |
57 |
באמירה כזאת כבר לוקחים צד.... |
גושן |
21.02.22 12:36 |
58 |
משל למה הדבר דומה, שאני אצעק ברחוב שבמקרה של עימות אני תומך באלפרון ולא ברוזנשטיין |
ואהבת את השם |
21.02.22 12:38 |
59 |
עם תוספת קטנה; הוא צועק את זה כאשר הוא שכן של רוזנשטיין ששולט בגבול שביניהם |
eli_s |
21.02.22 12:44 |
64 |
+ |
ואהבת את השם |
21.02.22 13:23 |
91 |
יש עוד כמה מטומטמים בממשלה שחייבים לקשקש למוות??? |
Golani73 |
21.02.22 12:38 |
60 |
לדעתי הם הורסים את מדינת ישראל בכוונה |
ליצן רציני |
21.02.22 12:46 |
67 |
כנראה שלפיד וחבריו מעוניינים להפסיק את התקיפות בסוריה |
42אמת42 |
21.02.22 12:52 |
69 |
בשביל מה זה טוב לקחת צד בסכסוך שלא קשור אלינו? |
mctom |
21.02.22 12:52 |
70 |
אובמה זה כאן.אין צורך במיקור חוץ |
42אמת42 |
21.02.22 12:55 |
73 |
עוד מהלך מטומטם שיגרום נזק לא קטן לישראל מבית המעופפים של ממשלת ישראל .. |
Brasilver |
21.02.22 12:53 |
71 |
אין דבר כזה לא לקחת צד. לא כשאתה בראש מקבלי סיוע החוץ של ארה''ב כבר 50 שנה |
האזרח המודאג |
21.02.22 13:34 |
103 |
אם וכשיהיה צורך תיקח צד ולא עוד לפני שבכלל יש צורך תצא בהצהרה דמיונית ותעשה נזק אדיר . |
Brasilver |
21.02.22 13:36 |
104 |
אני מניח שההצהרות היום הם כדי לרצות את הממשל האמריקאי שלא אוהב את הניסיון של ישראל לא לקחת צד |
האזרח המודאג |
21.02.22 13:54 |
110 |
מדוע הדיבורים הפומביים |
כחול |
21.02.22 13:02 |
78 |
כי יש לשלושת המוסקטרים היום מטרה, לגמור אותנו |
צ'מפי |
21.02.22 13:31 |
99 |
אין אופציה לא לקחת צד כשאתה מקבל כל כך הרבה מצד אחד |
האזרח המודאג |
21.02.22 13:33 |
102 |
כאן רואים את הגדולה האמיתית של נתניהו. הוא ידע לרקוד על שתי החתונות, ידע מתי להתווכח ומתי לשתוק |
ari10 |
21.02.22 13:07 |
83 |
אי אפשר להשוות, בזמנו של ביבי לא היה עימות גלוי וכיבוש מדינה באירופה. |
pingi |
21.02.22 13:08 |
85 |
מתקשה להאמין שביבי היה מתבטא בכזו טיפשות כמו לפיד, גנץ ורם בן ברק. הוא עשר דרגות מעליהם |
ari10 |
21.02.22 13:12 |
88 |
אם בחיים הוא לא היה בוחר הוא היה נשאר עם מיגים מתקדמים... זה לא מתקרב אפילו לארנסל האמריקאי. פרופורציות |
האזרח המודאג |
21.02.22 13:29 |
96 |
מה? היום זה יום המטומטם הבינלאומי? |
צ'מפי |
21.02.22 13:09 |
86 |
יום החזרה לקרקע המציאות. החלומות של ביבי לשחק בין המעצמות זה נחמד בתאוריה. לא עובד בזמן מלחמה |
האזרח המודאג |
21.02.22 13:27 |
94 |
הייתי מעדיפה שפשוט יסתמו את הפה כל ה''אוצרות'' האלה... |
צ'מפי |
21.02.22 13:29 |
98 |
אין לנו אופציה כזאת. בכל זאת אנחנו מקבלים הרבה מהאמריקאים ויש לזה מחירים |
האזרח המודאג |
21.02.22 13:32 |
101 |
בוא נראה אותם ברגע האמת, ביום הדין מה שנקרא... |
צ'מפי |
21.02.22 13:43 |
106 |
אם נשתוק במקרה שרוסיה תכבוש את אוקראינה זה יהיה מעשה בוגדני ושפל |
האזרח המודאג |
21.02.22 13:52 |
109 |
חד וחלק ואלגנטי. עם כל הכבוד לפוטין בלי ארה''ב אנחנו כלום ושום דבר |
האזרח המודאג |
21.02.22 13:26 |
93 |
ואיפה נפתלי בנט בכל הסיפור? מדוע קולו לא נשמע? |
אלון_2407 |
21.02.22 13:27 |
95 |
אתה בטח מבין שהמסרים הברורים שיוצאים היום זה בגלל שיש חשש לפגיעה ביחסים עם ארה''ב |
האזרח המודאג |
21.02.22 13:31 |
100 |
את המובן מאליו לא צריך לספר לי או לאף אחד אחר |
אלון_2407 |
21.02.22 14:01 |
112 |
אני משער שאחרי תקופה ארוכה שהלכו בין הטיפות היום נאלצו להתבטא בגלל לחץ אמריקאי |
האזרח המודאג |
21.02.22 14:10 |
114 |
אז נשאלת השאלה, מה לנו ולסכסוך הזה? לא בטוח שגם באופן עקיף היה משפיע |
אלון_2407 |
21.02.22 14:14 |
115 |
אתה בטח מבין שלפיד אמר שהאמריקאים טועים |
Initially |
21.02.22 17:09 |
126 |
הוא רק נוכל. זה הכול. |
מבט צלול |
21.02.22 13:48 |
108 |
ככה מדבר טיפש. חבר של טיפש גדול יותר. |
מבט צלול |
21.02.22 13:48 |
107 |
כל אוויל משמיע את דבר טיפשותו |
דיוגנס |
21.02.22 14:14 |
116 |
עוד סוכן זר מטעם ארה''ב חושף את עצמו. ראש ועדת חוץ וביטחון פלסטיני על מלא |
דוקטורנו |
21.02.22 14:33 |
118 |
כשאבא ואמא.. |
Seagulls |
21.02.22 14:42 |
120 |
וואו.. מי זה המטומטם הזה ? |
love fire |
21.02.22 14:54 |
121 |
בלי שכל |
מגיבכשצריך |
21.02.22 14:59 |
122 |
אלוף הארץ בטפשות לגובה |
Atom |
21.02.22 15:34 |
123 |
כל מי שיש לו חור בתחת מדבר - באמת אנשים מסוכנים - תסתמו כל מילה יש לה משמעות -ראו הודעת לברוב לראיון של חסר |
המציל |
21.02.22 23:02 |
127 |
הנה הגאון הגיע..עדיף שיסתום |
Sidewinder |
21.02.22 23:05 |
128 |
חבר מתאריך 14.7.21
1009 הודעות, 6 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זה פשוט מפחיד החדלי אישים שמנהיגים אותנו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.9.21
922 הודעות, 13 מדרגים, מינוס 13 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
שעוד מציג את זה כהישג דיפלומטי?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.21
1009 הודעות, 6 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
יצא כשצריך נגד אובמה על הראש שלו בקונגרס
פה מכניסים את הראש לעימות לא שלנו
יש ללפיד כת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.6.19
3770 הודעות, 29 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
ערכתי לאחרונה בתאריך 21.02.22 בשעה 12:47 בברכה, AAA
ולכן ממשלה זו תלויה באופן ישיר בממשל האמריקאי שבלעדיו אין לממשלת ההונאה של האחים המוסלמים זכות קיום. ממשלת ישראל שבוייה בידי הממשל הפרוגרסיבי שגם הוא עלה ברמייה והונאה חסרת תקדים. שתי הפיכות שלטוניות בידי השמאל הפרוגרסיבי שהחליט להעביר הילוך ולדרוס בשקר ורמייה את חופש הבחירה, הזכות הדמוקרטית הכי בסיסית שיש. עוד מהמשותף לשני הממשלים, בארה"ב ובישראל, לשניהם אין באמת תמיכה ציבורית רחבה והם נישאים על גלי ערוצי התעמולה המבקשים לעצב תודעה לפיה ממשלים אלו נהנים מתמיכה ציבורית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.20
11067 הודעות, 117 מדרגים, 206 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
2383 הודעות, 14 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
כבר כתבתי את זה בעבר.. המלחמה הזאת לנו בהחלט כי היא משפיעה עלינו ביטחונית.
ארהב מממנת אותנו וחולקת אינטרסים איתנו ורוסיה שולטת במרחב הביטחוני סביבינו וקרוב היום שרוסיה תבקש שנתמוך באינטרסים שלהם על פני האינטרסים האמריקנים בתמורה לחופש פעולה או שיתוף פעולה ביטחוני ואנחנו נידרש לבחור בין השניים.
לשבת על הגדר זאת לא תהיה אופציה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.01
36370 הודעות, 159 מדרגים, 310 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
2383 הודעות, 14 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.8.19
7118 הודעות, 132 מדרגים, 260 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 66
מברברים עצמם לדעת, בלי שאף אחד דרש מהם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
2383 הודעות, 14 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
אין פה דבר שישנה או יחדש משהו.. זה גם לא יכעיס אף אחד.
הוא אומר את המובן מאליו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.8.19
7118 הודעות, 132 מדרגים, 260 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
2383 הודעות, 14 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 111
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.8.19
7118 הודעות, 132 מדרגים, 260 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 117
בתגובה ל#66 שלך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.01
36370 הודעות, 159 מדרגים, 310 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 66
את שיקולי האינטרסים (שלהם ושלנו), מבקשים מארה"ב לא לדרוש הצהרות תמיכה פומביות
ומנסים לתווך ולגשר כמיטב היכולת. קשה, מסובך, עדין, אבל אפשרי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.9.14
19413 הודעות, 43 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
יכשהיא יושבת לך על הגבול? ש עוד הרבה אינטרסים ישראלים שאתה לא מודע אליהם.
החוכמה היא לשתוק ולדבר רק בצינורות בארהב
ולא לדבר בקול רם. גם לפיד וגם רם בן ברק עשו את זה בקול וזו טעות ענקית.
לדעתי זה קורה כי יש לחץ אמריקאי חריף על ישראל .
השלטון בארץ הפך למאוד חלש. נסמכנו בשנים האחרונות יותר מדי על האמריקאים
וזה לא טוב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.4.19
3486 הודעות, 51 מדרגים, 82 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.15
12824 הודעות, 109 מדרגים, 213 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.21
308 הודעות
בתגובה להודעה מספר 25
ואז נראה את הישראלים מבקשים מארהב לבקש יפה מפוטין לרסן את החיות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.12.15
33756 הודעות
בתגובה להודעה מספר 9
לאמריקאים. זה כל ההבדל.
מקריבים את הקלף הכי חשוב בחפיסה כדי לקבל פוצי מוצי מזקן סנילי בארה"ב.
נפתלי בנט: "מנסור עבאס הוא תנועת אחות של חמאס, זה דבר מטורף. לא אשתף פעולה איתם"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
2383 הודעות
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.12.15
33756 הודעות
בתגובה להודעה מספר 68
נפתלי בנט: "מנסור עבאס הוא תנועת אחות של חמאס, זה דבר מטורף. לא אשתף פעולה איתם"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
2383 הודעות
בתגובה להודעה מספר 84
אין לזה קשר לביבי או בנט
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.12.15
33756 הודעות
בתגובה להודעה מספר 87
נפתלי בנט: "מנסור עבאס הוא תנועת אחות של חמאס, זה דבר מטורף. לא אשתף פעולה איתם"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.9.19
9956 הודעות, 37 מדרגים, 73 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
כלומר, כלפי חוץ להיות על הגדר. בלב אנחנו עם האמריקאים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.10.20
2119 הודעות, 16 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
זה אומר שבשלב הזה עדיף לא לצאת בהצהרות ולהתערב.
בהמשך אם וכאשר ונצטרך לתפוס צד זה כבר משהו אחר אבל כל ההצהרות האלה יכולות לעלות לנו ביוקר גם במקרה שלא תהיה פלישה רוסית וסנקציות של המערב על רוסיה.
בכל אופן עדיף תמיד לא להתערב בין מדינות אירופה, ארה"ב ורוסיה.
האינטרס הישראלי הוא לא להתערב בכל מקרה וכן להשאר על הגדר במקרה הזה זו האופציה הכי טובה שלנו כרגע, החנופה לארה"ב יכולה לעלות לנו ביוקר במיוחד כאשר מדובר על ממשל ביידן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.19
10605 הודעות, 44 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
למה זה היה טוב? כדי לעורר את הרוסים עלינו
הרוסים לא שוכחים כלום
ואת החשבון הם יגישו לנו.
ואנחנו נשלם עם טיפ שמן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.9.14
19413 הודעות, 43 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
למשל, ישראל נמנעה מלמכור לאוקראינה תחמושת וכיפת ברזל
הרוסים צופים כמה צעדים קדימה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.9.17
3297 הודעות, 11 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.9.14
19413 הודעות, 43 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 62
לא חושב בהכרח שביבי היה טוב יותר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.17
13585 הודעות, 91 מדרגים, 165 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מה לא תעשו בשביל להצדיק את המשיח החלול שלכם ומה לא תעשו בשביל להשחיר את נתניהו.
פשוט התנהגות מבזה.
מכבד כל אדם באשר הוא, ללא קשר לדעותיו הפוליטיות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.9.10
10123 הודעות, 51 מדרגים, 95 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
על זה עכשיו.
הרוסים לא ישכחו את זה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.1.22
29 הודעות
בתגובה להודעה מספר 9
לא מצליח להבין בשביל מי הקואליצה הזאת עובדת. זה בטח לא בשבילנו!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
38823 הודעות, 327 מדרגים, 631 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
[email protected]
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.16
17101 הודעות, 64 מדרגים, 61 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
50797 הודעות, 345 מדרגים, 681 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
תיזהרו. תיכף אאלץ לדפוק על השלחן (או לחילופין, לקפוץ שוב על רימון)!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.12.15
33756 הודעות, 126 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
בנט סטטיסט. אין לו גרם של השפעה על הממששה שלו.
נפתלי בנט: "מנסור עבאס הוא תנועת אחות של חמאס, זה דבר מטורף. לא אשתף פעולה איתם"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.1.11
1963 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
4384 הודעות, 26 מדרגים, 43 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בשבילנו כי ברור שעם החבורה הזאת זה לא הולך להיות טיול נעים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
44506 הודעות, 192 מדרגים, 359 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.16
13464 הודעות, 73 מדרגים, 124 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מאז תחילת המשבר באוקראינה המחלקה הסגורה של יש עתיד עם קצף בפה מברברים עצמם ללא שום דאגה לחיי אדם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
38823 הודעות, 327 מדרגים, 631 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
[email protected]
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.22
89 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ומי בכלל שאל ? ומה הייתה השאלה?
ומי אתה בכלל?
לעיתים נדמה שזה אך נס שאנו עדיין קיימים
עם צבר הדבילים שנמצאים בהנהגתנו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.4.12
31170 הודעות, 189 מדרגים, 368 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
התפקיד של הפוליטיקאים זה לענות בחוכמה.
נביט למציאות עמוק בתוך העיניים ונבנה עתיד טוב יותר בעבודת כפיים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.12.15
33756 הודעות, 126 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
נפתלי בנט: "מנסור עבאס הוא תנועת אחות של חמאס, זה דבר מטורף. לא אשתף פעולה איתם"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.9.19
9956 הודעות, 37 מדרגים, 73 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.1.16
2393 הודעות
בתגובה להודעה מספר 17
בראיונות לרדיו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
50797 הודעות, 345 מדרגים, 681 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
תיזהרו. תיכף אאלץ לדפוק על השלחן (או לחילופין, לקפוץ שוב על רימון)!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.10.15
12264 הודעות, 150 מדרגים, 294 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.18
2886 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הבעיה היא שאין ראש ממשלה שמפקח על השטויות שהם מפרסמים, ועל הנזקים שהם גורמים.
שומעים אותו רק בהקשרים של קורונה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
50797 הודעות, 345 מדרגים, 681 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
תיזהרו. תיכף אאלץ לדפוק על השלחן (או לחילופין, לקפוץ שוב על רימון)!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.4.21
2489 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
כאילו, הוא לא חשב על זה כשדרש את ראשות הממשלה לעצמו???
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.8.20
9712 הודעות, 131 מדרגים, 262 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בְּאֵין תִּקְשוֹרֶת יִפָּרַע עַם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.1.20
9031 הודעות, 62 מדרגים, 124 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הטמטום בסמול לא באג, זה פיצ'ר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.9.14
19413 הודעות, 43 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זה הולכת להיות דילמה לא פשוטה בכלל.
מכה רצינית ליוקר המחיה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.2.22
9 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
כמו בהסכם למען הגרעין האירני שהם להוטים לחתום עליו
האמריקנים מבינים שהממשלה מורכבת מחדלי אישים שאין להם מושג ירוק בכלום. ומנצלים זאת היטב. לפעמים אפילו הם מופתעים מהטימטום של השמאל בישראל המושל בראש הממשלה הכושל ביותר בתולדות ישראל , שמכר את המדינה לשמאל ולערבים כדי שייקראו לו ראש הממשלה ....
עוד לפני שהמעצמות נקטו בצעד כלשהו ישראל כבר פתחה חזית שלא לצורך נגד רוסיה .
שכאמור גם המערב השליך את ישראל לפח האשפה וגם מונע ממנה להתמודד מול איראן במקום לסייע כמו שמתנהגות בעלות ברית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.5.19
7776 הודעות, 45 מדרגים, 87 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
DISCOnnect
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.20
11067 הודעות, 117 מדרגים, 206 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.5.19
7776 הודעות, 45 מדרגים, 87 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
לא ראיתי דבר כזה בחיים שלי
DISCOnnect
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.21
827 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
~~ עדיף לחיות בתוך אמת קשה מאשר בשקר וורוד ~~
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.22
144 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.21
3153 הודעות, 23 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
36837 הודעות, 133 מדרגים, 257 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
16477 הודעות, 168 מדרגים, 309 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
למדינת ישראל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.1.13
49902 הודעות, 391 מדרגים, 764 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
עד הבוקר הוא היה בטוח שישראל תצטרף לכוחות הכובשים את אוקראינה, וכעת צריך לחשב מסלול מחדש?
כמה דרמה אנשים עושים פה מדבר מובן מאליו.
מאז שבן גוריון החליט על כך - בניגוד לרצון מפ"מ - אנחנו חלק מגוש המערב. זה גלוי וידוע לכל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.1.16
2393 הודעות
בתגובה להודעה מספר 34
במונחים גאו-פוליטיים, כשיש נשיא דמוקרטי בוושינגטון ישראל מבודדת במדבר: מדינה לבדה תשכון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.9.14
19413 הודעות, 43 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
17985 הודעות, 113 מדרגים, 204 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
סייג לחכמה שתיקה כתוב, אם תשתוק יחשבו שאתה חכם ביאר מישהו. אנשי הממשלה לא הגיעו לצומת החלטה ועדיין בחרו לצאת בהצהרות שגורמות נזק מול פוטין כשכל מה שהם היו צריכים לעשות בכדי להימנע מהנזק הזה זה פשוט לסתום ת'פה. לא כי באמת היה למישהו ספק שישראל בצד של המערב ולא בצד של ציר הרשע, אלא כי אמירה כזו נתפסת כמתריסה/משפילה כלפי פוטין.
הוא כמובן לא יגיב מידית, אבל הנחש הזה רושם הכל. השאלה היא לא אם נשלם על זה, אלא מתי ואיך.
ושוב, צומת ההחלטה עדיין לא הגיעה. ניתן פשוט לסתום את הפה ולצאת במינימום נזק והפלגמטים האלו עדיין בחרו לצאת בהצהרות. לא מבין איך ניתן להגן על דבר כזה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.9.14
19413 הודעות, 43 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
לדעתי יש לחץ גדול מאוד על ישראל מסיבות שאיננו מבינים עדיין
אולי כי ישראל לחיצה .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.1.13
49902 הודעות, 391 מדרגים, 764 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
גם התרחיש שאתה ציירת נראה לי מופרך.
פוטין יעשה מה את מה שטוב ומועיל לרוסיה (לדעתו) בכל נקודת זמן. הוא לא יקח בחשבון אפילו את העובדה, שניק ברוטר בשם eli_s כינה אותו "ציר הרשע"; לא כל שכן אמירה מתונה יחסית כמו של בן-ברק
זה ברור למדי, שאם המצב באוקראינה יתדרדר לפלישה רוסית גדולה - זה יפגע בנו. באשכול שפתחתי לפני כחודש שניסה לשער מה פוטין רוצה כתבתי - "נראה לי שלישראל, מכל מקום, טוב שהשקט ישמר. כל עוד רוסיה היא שחקן משפיע בסוריה, טוב לנו שההבדלים בין רוסיה למערב לא יתחדדו" - בדיוק מהסיבה שברור שאנו עם המערב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.5.21
566 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.20
11067 הודעות, 117 מדרגים, 206 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אי אפשר לשאת עוד את השחיתות, הדקדנס וטירוף הדעת והמערכות. אי אפשר לשאת עוד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.2.17
8493 הודעות, 87 מדרגים, 161 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.9.19
5126 הודעות, 44 מדרגים, 80 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
והיה נעים לתקוף בסוריה.. מה שכבר לא יקרה יותר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.9.14
19413 הודעות, 43 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
יושבים על הגבול עם צבא שלם ומפריעים לישראל הרבה פעמים
וזה רק מהחומר שגלוי לנו. מה יש בחומר שלא גלוי לנו?
אולי ישראל לא פותחת במלחמה כנגד לבנון רק בגלל רוסיה
למרות שלבנון מתעצמת מול עיננו .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.21
237 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.4.21
2489 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
הזויים וחסרי אחריות השתלטו על עמדות מפתח במדינה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.08
972 הודעות
בתגובה להודעה מספר 43
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.16
34949 הודעות, 134 מדרגים, 256 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.20
1433 הודעות, 31 מדרגים, 61 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
היום מכניס ערבייה אנטישמית כעוזרת אישית
עכשיו בוחר בפומבי צד של מעצמה אחת לעומת מעצמה אחרת ומסנדל את האינטרסים של ישראל.
נשמע שהוא סוכן של ארהב בישראל ולא סוכן שמשרת את ישראל.
הגיע הזמן לטהר את המוסד מסוכנים כפולים של המעצמות.
את אלו של הסובייטים העפנו ועכשיו צריך לסלק את אלו של הסובייטים החדשים - האמריקאים.
המוסד אמור לייצג את האינטרסים של ישראל לא של גורמים זרים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.10.19
264 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.8.17
13489 הודעות, 37 מדרגים, 73 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.19
10605 הודעות, 44 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
למה צריך להגיד את זה ,מה נעשה עם...
למה להיכנס לרוסים לפה? הם לא שוכחים כלום.
בדיפלומטיה נכונה שומרים את הקלפים צמוד לחזה ומשתמשים בהם רק כשצריך.
מה הרווחנו מההודעה הזאת?
ממילא ארצות הברית לא צריכה את התמיכה שלנו
עדיף להיות מוכנים עם התגובות ולהגיב רק כשנידרש.
אפשר גם בלי ההודעה הזאת,להביע תמיכה בארצות הברית כשהתמיכה נידרשת.
בנתיים להמשיך לשחק פוקר חכם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
17278 הודעות, 71 מדרגים, 116 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.08
972 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.8.16
3455 הודעות, 13 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.3.19
19607 הודעות, 146 מדרגים, 226 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.1.20
3903 הודעות, 28 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
17985 הודעות, 113 מדרגים, 204 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
ותלוי ברוזנשטיין לצרכים שונים. לא רק זה, אלא שזו הצהרה בהתנדבות בלי שבכלל היה צורך להכריע לכאן או לכאן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.1.20
3903 הודעות, 28 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 64
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.13
9476 הודעות, 65 מדרגים, 129 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
פה נמדדת חולשתו של בנט! לא מצליח לשלוט בכל הדבלים שקיבלו תפקידים בממשלתו!
הזנב מקשקש בכלב!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.15
2246 הודעות, 29 מדרגים, 38 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
4902 הודעות, 54 מדרגים, 104 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אסקלציה וזה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.2.20
1707 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ישראל צריכה לשמור על יחסים טובים גם עם ארה״ב וגם עם רוסיה.
אי אפשר לדעת מתי יקום ממשל אמריקאי שיקדם צעדים לרעתנו כמו שהיה עם אובמה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
4902 הודעות, 54 מדרגים, 104 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.8.17
13489 הודעות, 37 מדרגים, 73 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מה יש למי מהממשלה לצאת בכזו הצהרה עוד טרם התחילה מלחמה ולתפוס צד ובכך להכניס אותנו אוטומטית כאוייבים של פוטין .
אם לפני זה רוסיה הייתה מדינת אוייב קרה אז מהשניה שהידיעה הגיעה לפוטין היא מדינת אוייב פושרת שבכל הזדמנות תקשה ותעשה לרעתנו .
מהלך הרסני שכל מי שקשור בו חייב לעוף על טיל לדרגת גנן חצר הממשלה וגם זה בספק .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.13
11095 הודעות, 76 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 71
בכל העולם השמאל עולה כפורח, הימין הולך ונמוג.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.8.17
13489 הודעות, 37 מדרגים, 73 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 103
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.13
11095 הודעות, 76 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 104
בכל העולם השמאל עולה כפורח, הימין הולך ונמוג.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.10.03
19671 הודעות, 92 מדרגים, 181 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
על לקיחת צד בעימות הזה?
סייג לחוכמה - שתיקה נכון במיוחד לעימות הזה בין רוסיה לארה"ב.
מדוע לתקוע אצבע לרוסים בעיין? מה הרווח מכך?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.6.21
2299 הודעות, 29 מדרגים, 58 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 78
הרי שלושתם לא בדיוק חובבי ציון...פשוט אידיוטים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.13
11095 הודעות, 76 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 78
בכל העולם השמאל עולה כפורח, הימין הולך ונמוג.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.5.08
9760 הודעות, 73 מדרגים, 141 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בעיקר מתי לשתוק פומבית, ולנהל הכל מאחורי הקלעים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.9.14
19413 הודעות, 43 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 83
היה ענינים עם גרוזיה, אבל זו מדינה שלא מזיזה לאף אחד
עכשיו זה עימות גלוי עם המערב, ויש עוד מדינות שחוששות מפלישה כמו פינלנד
כמו מולדובה ליטא ועוד.
מצד שני, עכשיו תעשית הנשק תחגוג .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.5.08
9760 הודעות, 73 מדרגים, 141 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 85
כשהוא היה נאלץ לבחור, גם אז הוא לא היה מדבר..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.13
11095 הודעות, 76 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 88
בכל העולם השמאל עולה כפורח, הימין הולך ונמוג.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.6.21
2299 הודעות, 29 מדרגים, 58 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.13
11095 הודעות, 76 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 86
בכל העולם השמאל עולה כפורח, הימין הולך ונמוג.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.6.21
2299 הודעות, 29 מדרגים, 58 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 94
פשוט עדיף! פשוט לסתום! אתם תראו שזה יעלה לנו...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.13
11095 הודעות, 76 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 98
בכל העולם השמאל עולה כפורח, הימין הולך ונמוג.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.6.21
2299 הודעות, 29 מדרגים, 58 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 101
הם פיפטי פיפטי בשבילי, אבל גם לשתוק אסור לנו?...לא נראה לי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.13
11095 הודעות, 76 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 106
דעת הקהל בעולם המערבי תתקומם ובצדק. רק תינוק מפונק חושב שהוא יכול רק לקבל ולקבל בלי לתת כלום בתמורה. ולמי שמלהג בבורות שאנחנו לא צריכים את האיחוד האירופאי וארה"ב, אני מציע לו לבדוק לאן הולך רוב היצוא הישראלי.
בכל העולם השמאל עולה כפורח, הימין הולך ונמוג.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.13
11095 הודעות, 76 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בכל העולם השמאל עולה כפורח, הימין הולך ונמוג.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.17
13585 הודעות, 91 מדרגים, 165 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכבד כל אדם באשר הוא, ללא קשר לדעותיו הפוליטיות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.13
11095 הודעות, 76 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 95
כמו שילד יעדיף תמיד את אמא שלו על פני השכנה אפילו אם השכנה יותר סקסית... ככה אנחנו תמיד נבחר את האמריקאים על פני הרוסים פשוט וקל.
בכל העולם השמאל עולה כפורח, הימין הולך ונמוג.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.17
13585 הודעות, 91 מדרגים, 165 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 100
אני חושב שההתבטאויות בנושא רק מזיקות לנו מכיוון שהמובן מאליו ידוע לכולנו.
מכבד כל אדם באשר הוא, ללא קשר לדעותיו הפוליטיות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.13
11095 הודעות, 76 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 112
בכל העולם השמאל עולה כפורח, הימין הולך ונמוג.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.17
13585 הודעות, 91 מדרגים, 165 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 114
כמו שלא התבטאנו בעבר בנושא קרים, כך היה צריך להיות גם עכשיו לדעתי.
הרי האמריקאים יודעים היטב כי אנחנו בצד של המערב כך או כך, תמיד היה ככה ותמיד יהיה.
כעת, אין לדעת מה המחיר שנשלם לרוסים עבור ההתבטאויות האלה.
מכבד כל אדם באשר הוא, ללא קשר לדעותיו הפוליטיות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.9.20
2618 הודעות, 63 מדרגים, 126 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 100
וזו עלולה להיות פגיעה קשה בארה''ב, ובן ברק אמר שאנחנו בצד האמריקאי - אז זה עלול להיות פגיעה קשה ברוסיה. באוקראינה לפיד כבר פגע! ממשלה של חוסר טאקט עלולה להביא את ישראל להסתבך עם כולם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.7.18
4373 הודעות, 23 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 95
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.7.18
4373 הודעות, 23 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לא להאמין שזה היה בכיר במוסד. לא להאמין!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.6.20
353 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
שנאמר אוויל מחריש חכם ייחשב..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.8.08
5900 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
לא אשתוק כי ארצי שינתה את פניה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.2.19
23031 הודעות, 166 מדרגים, 317 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
גנץ לפיד
ומורשת וקסנר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.1.22
249 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.7.20
338 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
למה צריך את ההודעות האלו מראש ? תעשו מה שאתם צריכים כשצריך ואם לא יהיה מלחמה ? למה לעצבן את פוטין הוא השולט בסוריה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.1.16
174 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.11.21
233 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ההשכלה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.9.07
6009 הודעות, 77 מדרגים, 142 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד