חשד: הפיצו סרטוני עירום של קטינות בטלגרם

המשטרה עצרה שבעה גברים בחשד שפרסמו תוכן מיני של קטינות ובגירות באפליקציה ללא ידיעתן • להב 433 ניהלה חקירה סמויה, שבמהלכה אותרו כמה מהחברים בקבוצת הטלגרם "שיתופים"

בניין להב 433. שבועות של חקירה סמויה, צילום: יהודה פרץ

המשטרה עצרה הבוקר (שני) שבעה חשודים בהפצת תמונות וסרטוני עירום של קטינות ובגירות ישראליות ביישומון טלגרם. 

בשבועות האחרונים התנהלה חקירה סמויה ביחידה 105 בלהב 433, בעקבות תלונות וחומרי חקירה שהצטברו על קבוצה סגורה בטלגרם בשם "שיתופים". בקבוצה מתקיימות התכתבויות עם תוכן מיני בין חברי הקבוצה, תוך שיתוף סרטונים ותמונות בעלי אופי מיני של קטינות ובגירות ישראליות ללא ידיעתן.

חשד: הפיצו למעלה מ-170 סרטונים ותמונות של בגירות וקטינות // צילום: משטרת ישראל

החוק קובע כי הפצה או פרסום של סרטונים ותמונות בעלי אופי מיני ללא אישור המצולמים, נחשבים לעבירות חמורות שדינן עד חמש שנות מאסר.

על פי החשד, בקבוצה, שפעלה כמה חודשים, שיתפו חברי הקבוצה יותר מ-170 סרטונים ותמונות, תוך פגיעה בפרטיותן של עשרות קורבנות, נשים וקטינות, באופן בוטה.

למרות מאפייני האנונימיות והקושי להתחקות אחר חברי הקבוצה באפליקציית הטלגרם, שוטרי יחידה 105, בשיתוף עם יחידת הסייבר בלהב 433, חשפו את זהותם של חלק מחברי הקבוצה.

כאמור, עם המעבר לחקירה גלויה ולאחר גביית עדויות מהקורבנות, הבוקר פשטו שוטרי להב 433 על בתיהם של שבעה חשודים וביצעו מעצרים וחיפושים. במהלך החיפושים נתפסו מכשירים שונים לצורכי חקירה.

החקירה מנוהלת על ידי משטרת ישראל בליווי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר