"תכבדי את בעלך": העוקבים נגד עינב בובליל

פליטת הריאליטי, שזה שנים מציגה מהפך לוק משמעותי מאז שיצאה מבית "האח הגדול", ממשיכה לשתף פוסטים שבהם היא חוגגת את המראה הנוכחי, אך הגולשים מאשימים אותה בצביעות ובחוסר צניעות אל מול היותה צאצאית למשפחה מסורתית

עינב בובליל, צילום: קובי בנישו

שורף בעיניים: אף שעברו כבר לא מעט שנים מאז שיצאה בגזרה אחת מבית "האח הגדול" ועברה מהפך פיזי שכלל השלה של 45 קילוגרמים וחיטוב מטורף, הציבור עדיין לא ממש מצליח לעכל את עינב בובליל עד הסוף. לבובליל יש אומנם חשבון אינסטגרם מצליח מאוד עם 244 אלף עוקבים, שרבים מהם מעריצים אותה ומתייעצים איתה לגבי תזונה, אופנה ושאר סוגיות, אך לא פעם כשבובליל מעלה תמונות שלה באאוטפיטים מסוימים, היא זוכה למתקפות מצד גולשים שמבקרים את הבחירות שלה באופן בוטה.

בסוף השבוע האחרון פליטת הריאליטי חטפה לא מעט ריקושטים על סרטון שהעלתה לאינסטגרם שלה, ובו נראתה לבושה בשמלה לבנה צמודה ובעלת מחשוף נדיב של ורסאצ'ה, שהדגישה את הגזרה החטובה שלה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Einav_Booblil❤️ (@einavbooblil_benisti)

המחמאות על השמלה והגזרה החלו להצטבר, אך כמו תמיד גם התגובות העוקצניות מצאו את דרכן, ונחמדות הן לא היו. "קצת צניעות לא תזיק לך", כתבה לה גולשת והוסיפה: "תכבדי את בעלך ואת הערכים שלו בלבוש צנוע ותהיי דוגמה לבנות שלך". "מצטערת", הוסיפה גולשת אחרת, "אבל את עובדת על אלוהים בעיניים. יש גבול". "את מגזימה, את אמא ואשת איש", "השמלה מוגזמת. את ממש ערומה", "תכבדי את בעלך", "הבנו שרזית. אפשר להיות גם צנועה ויפה", כתבו אחרים.

כאמור, לצד התגובות הקוטלות היו גם לא מעט עוקבות שמיהרו לחזק את בובליל וכתבו:"חלאס עם המרמור, היא נראית פגז", "אישה לאישה נחש", "תפרגנו קצת". "כל אלה שנראות כמו עוגות שמרים מעירות לה על הלבוש. חלאס, היא נראית פגז", טענה בחריפות גולשת.

בובליל, במקרה שתהיתם, כבר התרגלה מזמן למתקפות עליה ולא נותנת להן להקטין אותה או להוריד מביטחונה. "איך הן לא מתעייפות מהתגובות האלו אני לא מבינה", כתבה בסטורי שהעלתה בתגובה לפוסט. "הן רואות שזה לא מזיז לי, אז מה זה נותן להן?", תהתה והוסיפה בעקיצה לטובת כל אלו שנחלצו להגן על כבודו של בעלה, שגם את הסרטון שהעלתה הוא צילם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר