כוכב הרשת פרץ בבכי: "ביקשתי סיוע לחתונה – והותקפתי"

אוריאל אספור שיתף את אלפי עוקביו בכך שהוא מעוניין להתחתן, אך מכיוון שבני הזוג הינם גרושים טריים אין להם כסף לחתונה • אם לא יצליח, אמר, יתחתן ברבנות • לאחר המתקפה זכה לתמיכה מסלבס: "אל תיקח ללב את התגובות הרעות"

אוריאל אספור ובת זוגו, צילום: מתוך חשבון האינסטגרם של אספור

כוכב הרשת הדתי אוריאל אספור מספר בדמעות כי פנה לאחרונה לעוקביו וביקש שיעזרו לו לגייס כסף על מנת לממן את חתונתו, וזכה על כך למתקפה.

לפני כשבוע שיתף אספור את עוקביו באינסטגרם בדמעות כי זכה למתקפה מצד גולשים לאחר שביקש עזרה במימון חתונתו. אספור שיתף את 4,148 עוקביו באינסטגרם כי אין ביכולתו לממן חתונה וכי אם לא יצליח לגייס כסף הוא יינשא רק ברבנות. בתקווה לחגוג עם בחירת ליבו בחגיגה בכל זאת, פנה לליבם של עוקביו וביקש כי יעזרו בגיוס כסף.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by אוריאל אספור (@uriel_e148)

"חברים וחברות יקרים שלי, כמו שרובכם ראיתם, בשבח והודיה לה' יתברך הצעתי נישואין לבחירת ליבי", כתב בפוסט עם תמונות מתוך רגע ההצעה. "אני יודע חפרתי, אבל חברים יקרים אנחנו מאוד רוצים לעשות חתונה שמחה ופתוחה, ושכולכם תהיו מוזמנים כי אתם חלק מהמשפחה שלנו ואני מאמין שהרבה מכם גם מרגישים כך".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by דוס סלבס העמוד הרשמי❗🌠 (@dos_celebs_)

"אין ביכולתנו מאחר ושנינו גרושים טריים, ואין מי שיעזור לנו מבחינה כלכלית במיוחד בתקופה הזאת של הקורונה. כתוב ב"שולחן ערוך" אין מצווה גדולה יותר מהכנסת כלה. בעזרת ה' הסיפור האישי של כל אחד ממנו ייצא בהמשך. בכדי שנוכל להקים בית ולהתחתן אנחנו צריכים עזרה מכל אחד ואחת, גם אם זה רק בשיתוף בסטורי. מעריכים ואוהבים, אוריאל אספור ורות בן ארי", כתב.

מאז שהעלה את הבקשה, מספר אספור, הוא זכה למתקפה של תגובות זועמות. "לא ייאמן שככה יהודים מתנהגים", אמר בבכי. "התנהגות של גויים, התנהגות של פח אשפה. פשוט זה לא ייתכן".

הבכי של אספור הצליח לגעת בלב של גולשים לא מעטים שפתחו את הלב ותרמו לו. הפוסט של אספור שהגיע גם לעמוד האינסטגרם של דוס סלבס, זכה לתגובות מכמה ידוענים, ביניהם גם ליהיא גרינר שכתבה לו: "שידבר איתי. אלמד אותו איך לא לקחת ללב את התגובות הרעות של אנשים שלא רלוונטיים לחיים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר