7 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ב"ש באימון
שחקני הפועל ב"ש באימון
שחקני הפועל ב"ש באימון
(מרטין גוטדאמק)
אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, הפועל באר שבע תנסה לחזור ולחייך ביום שבת כאשר תארח באצטדיון טרנר את עירוני קריית שמונה (17:30). למרות התוצאות, הדרומיים רק שתי נקודות ממכבי חיפה המוליכה וינסו לחלוף על פניה.
איתי שכטר אמר: “יש פה קבוצה חדשה שנבנתה כמעט מאפס, ידעתי שיהיו משחקים פחות טובים ותוצאות פחות טובות. חשוב שנהיה פה אחד בשביל השני גם ברגעים פחות נעימים. דברים מלוכלכים לא יוצאים החוצה, שומרים אחד על השני. אם הייתם אומרים לי שנהיה במחזור ה-22 עם שתי נקודות ממכבי חיפה, הייתי אומר שאני קונה את זה. אני גאה בחברים שלי”.
לוי: בטוח שהשחקנים יתנו את הכול במגרש
“כל הזמן שאני שומע שאנחנו לא נראים טוב וחלשים, וזה מחלחל לקהל. מבין את הקהל, מבין שצריך להיראות יותר טוב, אבל הם רצים הרבה זמן ביחד ויש להם תקציב גדול משלנו. לא הביאו לב”ש את ניימאר ואמבפה, בואו נשים את הדברים איך שהם. צריכים לחזור למסלול הניצחונות בעבודה קשה. אם מצפים שניראה כמו ולנסיה או אתלטיקו, אנחנו לא שם. צריכים לנצח ולהמשיך להיות ביחד, בלעדיו לא נוכל להגיע לשום מקום”.
7 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ב"ש באימון
שחקני הפועל ב"ש באימון
שחקני הפועל ב"ש באימון
(מרטין גוטדאמק)
שכטר הוסיף: “צריכים לדעת ליהנות מהניצחונות הקטנים ולדעת לקבל את הדברים הפחות טובים. כל הזמן כשאנחנו מנצחים אומרים שאנחנו נראים רע. צריך להוריד את הפאניקה מאיתנו ולהסתכל על כל הליגה. יש סגל טוב, עושים עונה מצוינת, צריכים להיות באנרגיה יותר טובה ונקווה שנצא בשבת לדרך עם ניצחון.
ברוב המשחקים שניצחנו שיחקנו טוב, מכבי ת”א, בית”ר, סכנין, אני חושב שבמשחקים האלה הקהל נהנה, אבל כקבוצה וכמועדון צריכים לדעת גם לקבל דקות פחות טובות. יש פה קבוצה חדשה, 15 שחקנים חדשים, מכבי חיפה הביאה שחקנים בהרבה מאוד כסף, צריך לזכור שהם עשו דברים יותר גדולים מבחינת הבנייה של הקבוצה. צריכים להעריך את המקום שאנחנו נמצאים בו”.
7 צפייה בגלריה
איתי שכטר
איתי שכטר
איתי שכטר
(מרטין גוטדאמק)
המאמן רוני לוי אמר: “קודם כל ערב טוב ושלום לכולם, לפעמים כשאתה מסיים משחקים עם תחושה של פספוס של שתי נקודות והרווחת רק נקודה אחת, אז לפעמים נקודה אחת שאתה משחק עם 10 שחקנים בפיגור של 1:0, לחזור להשוות וכמעט לנצח, שווה הרבה. מגיעה מילה טובה לשחקנים שגילו אופי ומנטליות טובה. זה נותן לנו מן תקווה, בטח אחרי שאתה שומע את התוצאה של מכבי חיפה. אנחנו מגיעים למשחק ביתי באצטדיון שלנו ומבחינתו אנחנו מגיעים רק במטרה אחת – לנצח במשחק”.
לגבי ההתקפה הלוקה בחסר אמר לוי: “ראשית אנחנו כל השנה עובדים על משחק ההתקפה והנעת הכדור, אנחנו רוצים לראות יותר איכות, לכבוש יותר שערים ויותר ניצול מצבים. היו הרבה משחקים שעבדו טוב מבחינת כיבוש השערים וניצול המצבים, אני חושב שהשחקנים יביאו לידי ביטוי את היכולת שלהם, ואני בטוח שהקבוצה תבקיע. אנו עובדים על זה קשה מאוד, נותנים לזה דגש רב ואני בטוח שנראה תוצאות”.
7 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
רוני לוי
(מרטין גוטדאמק)
כשנשאל על משחק הלחץ של הקבוצה, ענה המאמן: “משחק הלחץ הוא מרכיב חשוב במשחק קבוצתי כמו הרבה מרכיבים ואנחנו שמים עליו דגש בכל האימונים. אני בטוח שמשחק ההתקפה והנעת הכדור, כמו גם משחק הלחץ, יהיה טוב יותר, ואנחנו לא זונחים את הדברים האחרים. כשאנחנו באים למשחק בית נגד קבוצה כמו ק”ש אנחנו שמים דגש על כל הפרמטרים, עם דגש מיוחד על משחק הלחץ וההתקפה”.
נטען בפני רוני לוי שהוא נשמע אותו דבר בכל שבוע, וכשהוא נשאל מה יעשה שונה הפעם הוא אמר: “ראשית אנחנו באמת עובדים קשה מאוד ואנחנו עובדים על כל הנושאים המקצועיים ברמה הכי גבוה. אני חייב להחמיא לשחקנים שמתאמנים בצורה נהדרת, אתה מוזמן לראות את הטבלה ולהבין איך אנחנו עובדים ולראות איך הגענו לאן שהגענו. אנחנו נמצאים בעונה ארוכה שיש בה עליות וירידות, ואי אפשר בכל העונה להיות בכושר שיא. אני בטוח ומשוכנע שכמו שאני רואה את השחקנים באימונים, אנחנו נגלה יכולת טובה וננצח”.
7 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ב"ש באימון
שחקני הפועל ב"ש באימון
שחקני הפועל ב"ש באימון
(מרטין גוטדאמק)
על צבירת הכרטיסים הרבה של שחקניו השיב: “לחץ קיים תמיד בקבוצות טובות שרצות, ותמיד יש שאיפה לרצות לנצח ולהצליח. היכולת של השחקנים היא להתמודד עם לחץ ומבחינה זו אני לא רואה שום בעיה עם השחקנים שלנו. הם מנוסים וטובים, ואני חושב שאנחנו משחקים הוגן ובצורה ספורטיבית, לפעמים יש מזל רע כמו שקרה עם רמזי ספורי ומריאנו בריירו. בסך הכול אני חושב שאנחנו קבוצה מאוד הוגנת, ואני חושב שהשחקנים מספיק מנוסים כדי לדעת להתנהג כמו שצריך”.
כנשאל לגבי הבעיות הלבביות של גוסטבו מרמנטיני ענה המאמן: “הבדיקות נעשו, ומפאת כבודו של השחקן, אני לא רוצה להתייחס. הוא יהיה בסדר ויחזור לשחק כמה שיותר מהר. לאחר הבדיקה שיעשה נהיה יותר חכמים”.
7 צפייה בגלריה
גוסטבו מרמנטיני
גוסטבו מרמנטיני
גוסטבו מרמנטיני
(מרטין גוטדאמק)
על נושא הרצון לשמח את הקהל אמר המאמן: “אני מסכים איתך לגבי הרצון. שוב אומר, עובדים קשה כדי לשמח את הקהל שייהנה מהקבוצה, אם מסתכלים אחורנית, היו לנו משחקים טובים וגם כאלה שהיו קצת פחות. אנחנו רואים שהליגה קשה מאוד ולאף קבוצה לא קל, אבל אני בטוח שבהמשך הדרך נגלה יכולת טובה”.
על הסגל החסר לקראת המשחק אמר לוי: “בשביל זה יש לנו סגל רחב. אני סומך על כולם ב-100 אחוז, גם על אלה שממעטים לשחק”.
על עתידו והחוזה לעונה הבאה שטרם קיבל השיב: “האמת שזה פחות מטריד אותי, אני כולי מרוכז בהצלחת הקבוצה, כל דבר הוא בזמן שלו”.
7 צפייה בגלריה
רוני לוי ואריק בנאדו
רוני לוי ואריק בנאדו
רוני לוי ואריק בנאדו
(מרטין גוטדאמק)