2 צפייה בגלריה
ניר קלינגר ואריק ינקו
ניר קלינגר ואריק ינקו
ניר קלינגר ואריק ינקו
(ראובן שוורץ)
כשהיא עמוק במקום האחרון בטבלה, מכבי פתח תקווה תארח בשבת (15:00) את מכבי נתניה ותנסה לצמצם את הפער מהקו האדום, העומד על חמש נקודות, ארבעה מחזורים לתום העונה הסדירה. המאמן ניר קלינגר, יקבל בחזרה לסגל את אור בלוריאן שנעדר משני המשחקים האחרונים, כשגם לאמק בנדה יהיה כשיר למרות החבלב שספג בברכו. מנגד, מוחמד הינדי התאמן אתמול בצד ובקבוצה מקווים שיוכל להיכלל בסגל.
"אנחנו עוסקים בספורט וצריך לקחת בחשבון תקלות מהסוג הזה כמו אלו מול בית"ר. הצלחנו לפתח סוג של מומנטום קטן וגם המשחק בירושלים אומנם לא התעלה לרמה גבוהה של כדורגל, אבל לפחות מבחינת מכבי פ"ת, הוא הלך לפי התוכנית״, אמר המאמן לקראת ההתמודדות בשבת.
״עשינו שגיאה קשה בגול השני ולא הצלחנו לנצל את היתרון המספרי אפילו אחרי עשר שניות. לכן, היה קשה בתחילת השבוע. זה היה שבוע מאתגר מבחינתי ומבחינת השחקנים: לעכל את ההפסד הזה, שהיה לא מחויב מבחינתנו. אבל, אני חייב להגיד שהשחקנים מאוד מאוד הפתיעו אותי בהתאוששות שלהם ובגישה שלהם באימונים האחרונים. כולנו הבנו את הסיטואציה. זה אמנם וכואב, אבל לא משנה הרבה. אני מרגיש שהשחקנים מבינים שאם נעשה כמה דברים, נהיה שם. יש לנו קבוצה שצריכה לעשות פחות טעויות קריטיות, פחות לחלק מתנות, אבל קבוצה טובה. השחקנים רוצים ונחושים ובעיקר מאמינים מאוד".
2 צפייה בגלריה
מוחמד הינדי
מוחמד הינדי
מוחמד הינדי
(שחר גרוס)
על הטעויות הקריטיות במשחקים אמר המאמן: "הקבוצה הבקיעה בשני המשחקים האחרונים ארבעה שערים. יש פה תהליך. זה קשה, זה מעיק וכואב. אני חושב שאנחנו צריכים לייצר לעצמנו את הכוחות מבפנים. אף אחד לא ייתן לנו מתנות. אנחנו צריכים לקחת. אין פה עניין של תסכול, אלא לקבל דברים, לעבוד עליהם ולנסות להבין מה כן טוב ומה לא. איפה צריך לחזק ולשפר. לא לייצר תקלות כאלה אלא להתגבר על תקלות כאלה כמו נגד בית"ר ולייצר מומנטום. אלו חייהם של קבוצות תחתית שנאבקות על הירידה. זה מורכב מאוד, אבל צריך כמה שפחות לדבר".
קלינגר נשאל כמה נקודות יספיקו כדי להישאר והשיב: "אני לא יודע. אני לא מתמטיקאי. לנבא מה וכמה? אני לא יכול לדעת. צריך להתמקד לא בסטטיסטיקה ולא במספרים, אלא ביכולת המנטלית. להיות חזקים תחת הקושי, תחת הלחץ וזה מה שאנחנו נעשה לעשות".
על היריבה בשבת הוסיף: "כל קבוצה מתמודדת עם המטרות שלה. יש לחץ אצל כולם. הם רוצים להיות בפלייאוף העליון ואנחנו נאבקים על הירידה. יש קבוצה שנאבקת על האליפות. אני לא מתסכל על זה ככה: נכון שמכבי חיפה הראתה עליונות מצוינת בתקופה מצוינת, אבל גם לה יכולות לקרות תקלות. כל שאר המשחקים קשים לכולם. אין פה איזשהן תבוסות או פערים גדולים. זה גם נותן לנו את היכולת להאמין״.
״אנחנו משחקים נגד קבוצה מצוינת שלא מפסידה מספר משחקים. אבל גם אנחנו באמת מאוד מאמינים בעצמנו. אני בטוח שמבחינת ההתאוששות מבית"ר, עברנו את זה ועכשיו צריך לעבור על דברים טקטיים", סיכם.
הרכש ממכבי ת"א שישאיר את פ"ת בליגת העל?