2 צפייה בגלריה
בני לם
בני לם
בני לם
(איציק בלניצקי)
כשהיא בתקופה נהדרת ועם שני ניצחונות רצופים בליגה, מכבי נתניה תצא בשבת לאצטדיון "שלמה ביטוח" (15:00) למשחק חוץ מול סוגרת הטבלה, מכבי פתח תקווה ותנסה לעשות צעד נוסף אל עבר מקום בפלייאוף העליון בתום העונה הסדירה.
המאמן בני לם יגיע להתמודדות בסגל חסר למדי: כארם ג'אבר ובוריס אינו מוצהבים ואליהם מצטרפים עמרי גאנדלמן, שעדיין לא החלים מפציעתו בגב ולא התאמן אתמול וכמו כן הקשר אמיר ברקוביץ', שנפצע שוב בקרסול, באותו מקום אשר נפגע בתחילת העונה.
מי שנמצאים בתמונת ההרכב במקומו של ברקוביץ' הם חן עזרא ואפילו שחקן ההתקפה החדש פטריק טוומאסי. אם גאנדלמן יהיה כשיר לבסוף, הוא צפוי לפתוח בקישור וכך אביב אברהם יוכל להיות מוסט לעמדה קדמית יותר.
מסע"ת הפרישה של אלמוג כהן
"אומרים על כל משחק שהוא מוקש וגם נגד הפועל ירושלים אמרו את זה. אני יודע שאני מגיע מול קבוצה שנלחמת על החיים שלה ואני יכול להגיד שיש להם חומר שחקנים טוב״, אמר המאמן בני לם לקראת ההתמודדות הצפויה. ״הבעיה של מכבי פ"ת לא מעניינת אותי, אני מסתכל על הקבוצה שלי. איך האימונים שלנו עוברים בצורה טובה. אנחנו מבחינתנו רוצים להמשיך בדרך שלנו ולספק גם לקהל כדורגל טוב והתקפי. רצינו להחזיר את הקהל והחזרנו את הקהל. אני מצפה שיגיעו בשבת 3,000 נתנייתים ומעלה".
על השינוי שהביא לקבוצה אמר לם: "הרגשתי מה השחקנים צריכים: אווירה טובה, מילה טובה, שיחות אישיות. דרך הדברים האלה זה התחבר. גם אני בכל אימון ומשחק צובר ניסיון בליגת העל. אני מרגיש היום שהניסיון שווה מיליון דולר. אבל אגיד עוד דבר: להיות שלושים שנים במחלקת הנוער ולבוא לליגת העל זה לא רע. כמה אימונים ומשחקים עברתי? חוץ מהתקשורת והקהל זה נתן לי הרבה הרבה ניסיון".
המאמן הוסיף על סיכויי ההעפלה לפלייאוף העליון: "אני לא רוצה להגיד שזו אכזבה אם לא נהיה שם. זו פעם ראשונה אחרי הניצחון בשבוע שעבר שזה תלוי בנו. אם מגיע לנו להיות שם? ברור. כל הקבוצות, כולל אלה שנאבקות איתנו על מקום בפלייאוף העליון, רוצות שנהיה שם".
2 צפייה בגלריה
עומרי גאנדלמן: "באים לנצח את מכבי חיפה"
עומרי גאנדלמן: "באים לנצח את מכבי חיפה"
עומרי גאנדלמן: "באים לנצח את מכבי חיפה"
(שחר גרוס)
לם התייחס גם לשבוע המרגש סביב אלמוג כהן: "מה שעשו לאלמוג הגיע לו. הוא אישיות אדירה. אני זה שהבאתי אותו לנתניה מטוברוק ביחד איתי. כשנכנסתי לפה, ראיתי בו אפילו עוד דברים חדשים ועוצמתיים. אלמוג זה אחד שקיבל הרבה דברים בגרמניה והצליח להביא את זה למועדון. איך הרעש ישפיע? לפעמים אני שומע אנשים שאומרים לפוצץ אימונים, כמו אחרי הניצחון מול ב"ש. זה נגמר, הדברים האלה עברו. מכבי נתניה קבוצה מקצוענית והשחקנים האלה נשארים אפילו אחרי אימונים. הם רוצים להצליח פה ולהרוויח כסף בעתיד".
לסיכום אמר על הרכש שהגיע בינואר: "מי ששחררנו שחררנו וזה היה בסדר. השחקנים שהגיעו הרימו את רמת האימונים. יש פה שחקנים מצוינים. החלטנו גם אני וגם אלמוג להביא בלם, קשר וחלוץ. נלחמנו עד הרגע האחרון להביא את השחקנים הללו. אני חושב שפלאמן (גלאבוב) הבלם הוא אישיות מדהימה ושחקן שהוא תענוג. על יובל אשכנזי אני לא צריך להגיד. גם לגבי החלוץ פטריק, אתם תראו שהוא חלוץ מצוין. ככה שביחד יש פה קבוצה מצויית. יש פה תחרות בריאה וטובה והם מבינים את זה".