1 צפייה בגלריה
קינגסלי קומאן חוגג
קינגסלי קומאן חוגג
קינגסלי קומאן חוגג
(רויטרס)
רד בול זלצבורג ערכה הערב (רביעי) היסטוריה כאשר לראשונה בתולדותיה השתתפה בשמינית גמר ליגת האלופות וגם הפכה לקבוצה האוסטרית הראשונה אי פעם לעשות זאת. השוורים אירחו את באיירן מינכן וסיימו ב-1:1 מכובד, אחרי שקינגסלי קומאן השווה בדקה ה-90 לזכות הגרמנים.
השער של הקיצוני הצרפתי האריך לבווארים שני רצפים מדהימים. קבוצתו של יוליאן נגלסמן סופרת כבר 22 משחקי חוץ במפעל ללא הפסד, כאשר הפעם האחרונה הייתה בספטמבר 2017, אז הפסידה לפאריס סן ז’רמן במשחקו האחרון של קרלו אנצ’לוטי במועדון. בנוסף, באיירן שוב כבשה והפעם האחרונה בה סיימה ללא שער זכות בליגת האלופות הייתה ב-0:0 מול ליברפול באנפילד בפברואר 2019.
סיפור המשחק הגיע מכיוונו של צ’ייקווביקו אדאמו הצעיר שנכנס כמחליף והבקיע את שער היתרון לזלצבורג. היה זה השער המהיר ביותר לשחקן מחליף במפעל מאז תיירי הנרי נגד סלביה פראג באוקטובר 2005 – שניהם בדקה ה-21. בנוסף, היה זה משחק ליגת האלופות עם שני המאמנים הצעירים ביותר אי פעם. מצד אחד עמד יוליאן נגלסמן (34 שנים ו-208 ימים) ומתיאס יאייסלה (33 שנים ו-316 ימים) מן העבר השני. רק לשם השוואה קפטן באיירן מינכן, מנואל נוייר, בן 35 וקפטן רד בול זלצבורג, אנדראס אולמר, בן 36.
הביצועים של ואן אובריים שחתם במכבי ת"א