3 צפייה בגלריה
סימונה אינזאגי
סימונה אינזאגי
סימונה אינזאגי
(רויטרס)
עד הדקה ה-75 היה נראה שהמשחק ייגמר בתיקו מאופס, אך שני שערים מאוחרים של ליברפול העניקו 0:2 על אינטר הערב (רביעי), זאת במסגרת המפגש הראשון מבין שניים בשלב שמינית גמר ליגת האלופות. למרות שקיוו שהוא יסתיים אחרת, הנראזורי חוו משחק מרגש, כיוון שהכחולים-שחורים חזרו לשלב הנוקאאוט של הצ’פיונס ליג לראשונה מאז מרץ 2012, אז פגשו בשמינית הגמר את מארסיי.
בסיום ההתמודדות מאמן האיטלקים, סימונה איזאגי, היה מאוכזב: "קשה להגיב אחרי הפסד כזה. אני גאה במה שהשחקנים עשו הערב. שיחקנו טוב מאוד, במיוחד ב-25 הדקות הראשונות של המחצית השנייה, כשברור שהגיע לנו שער. הקהל היה מדהים הערב ואני מצטער שלא השגנו את הניצחון שרצינו. לדעתי זה היה המשחק הטוב ביותר שלנו העונה בהתחשב ביריבה בה התמודדנו. לא הגיע לנו להפסיד ושיחקנו משחק מצוין נגד אחת הקבוצות הטובות באירופה”.
3 צפייה בגלריה
שחקני אינטר מאוכזבים
שחקני אינטר מאוכזבים
שחקני אינטר מאוכזבים
(רויטרס)
וירג’יל ואן דייק, שזכה בתואר איש המשחק, דיבר גם כן בסיום: "זה מקום שקשה לשחק בו. אינטר קבוצה טובה מאוד עם סגל איכותי, וקשה להכניע אותם. בסופו של דבר, זו הייתה הופעה מאוד סולידית ותוצאה טובה לקחת הביתה. לדעתי הגיע לנו לנצח, זה היה משחק קשה מאוד ויהיה קשה גם בליברפול”. מאמנו של ההולנדי, יורגן קלופ, סיכם את ההתמודדות: “לא היה לנו יום מבריק, אבל היה לנו יום מספיק טוב על מנת לצאת עם תוצאה טובה”.
3 צפייה בגלריה
וירג'יל ואן דייק לפני אדן דז'קו
וירג'יל ואן דייק לפני אדן דז'קו
וירג'יל ואן דייק לפני אדן דז'קו
(רויטרס)
בעקבות ההפסד, אינטר רשמה בפעם הראשונה מאז ספטמבר שני משחקים רצופים בהם היא לא מנצחת, אחרי שנפרדה ב-1:1 מול נאפולי במחזור האחרון בסרייה א’ והפסידה, כאמור, הערב. מן העבר השני, החבורה של קלופ סופרת כבר שבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות.
בעניין אחר ועל אף משחק פושר שלו, הארווי אליוט וההיסטוריה יזכרו את ההתמודדות, שכן האנגלי הפך לשחקן הצעיר ביותר (בן 18 ו-318 ימים) שפתח בהרכב המייטי רדס בליגת האלופות. הקודם היה טרנט אלכסנדר ארנולד, שפתח בגיל 18 ו-354 ימים.
הביצועים של ואן אובריים שחתם במכבי ת"א