2 צפייה בגלריה
מוחמד סלאח וסאדיו מאנה
מוחמד סלאח וסאדיו מאנה
מוחמד סלאח וסאדיו מאנה
(רויטרס)
לאחר שקיבלנו את המנה הראשונה של ליגת האלופות אמש, ליברפול תתארח הערב (רביעי, 22:00) בסן סירו אצל אינטר, למפגש הראשון ביניהן במסגרת שמינית הגמר. המארחת סיימה את שלב הבתים במקום הראשון עם מאזן מושלם, האיטלקים מנגד, סיימו שניים לריאל מדריד בבית שלהם.
הרכב ליברפול: אליסון, טרנט אלכסנדר ארנולד, איברהים קונטה, וירג’יל ואן דייק, אנדרו רוברטסון, פאביניו, טיאגו אלקנטרה, הארווי אליוט, מוחמד סלאח, סאדיו מאנה ודיוגו ז’וטה.
הרכב אינטר: סמיר הנדנוביץ’, דז’נל דאמפריס, מילאן שקריניאר, סטפן דה פריי, אלסנדרו באסטוני, איבן פרישיץ’, ארתורו וידאל, מרצלו ברוזוביץ’, הקאן צ’להנולו, אדין דז’קו ולאוטרו מרטינס.
2 צפייה בגלריה
לאוטרו מרטינס ואדין דז'קו חוגגים
לאוטרו מרטינס ואדין דז'קו חוגגים
לאוטרו מרטינס ואדין דז'קו חוגגים
(רויטרס)
החבורה של יורגלן קלופ ניצחה את כל משחקיה בשלב הבתים, ונראית כאחת המועמדות הבולטות להתקדם עד לשלבים המאוחרים של המפעל. עם מאזן של 17 שערי זכות ורק שישה שערי חובה, האדומים מראים עד כמה שהם קבוצה יציבה, וינסו לשמור על אותה היציבות גם מול האורחת.
מן העבר השני, החבורה של סימונה אינזאגי מגיעה לאחר דרמה בשלב הבתים, כשנלחמה למעשה על העפלה מהמקום השני יחד עם שריף טירספול. בזמן שבליגה המקומית הם חווים ירידה ביכולת ואיבדו את המקום הראשון ליריבתם העירונית מילאן, ניצחון על המרסיסיידרס יעניק לנראזורי ביטחון להמשך ומקדמה חשובה לגומלין.
הפעם האחרונה בה שתי הקבוצות נפגשו הייתה אי שם בשנת 2008, לצמד משחקים שנערכו גם כן במסגרת ליגת האלופות. בשני המפגשים ידם של האדומים הייתה על העליונה, עם ניצחון 0:1 בסן סירו, כאשר במפגש הגומלין הם גברו 0:2 על האיטלקים באצטדיונם הביתי.
60 דק' לתומר חמד בניצחון של ווסטרן סידני