1 צפייה בגלריה
עומר אצילי חוגג
עומר אצילי חוגג
עומר אצילי חוגג
(עמרי שטיין)
בלתי ניתן לעצירה. עומר אצילי ממשיך בעונה האדירה שלו וגם הערב (שני) בקריית שמונה, הציג את המומחיות שלו: דריבל, בעיטה עוצמתית ומדויקת ברגל שמאל וכדור בפינה הרחוקה של השוער. זה נגמר בהפסד 2:1 אמנם, אך שחקן הכנף הגדיל עוד יותר את מספריו העונה ונדמה שאין מי שיכול לקרוא תיגר על מי שמשייט לעבר תואר שחקן העונה.
שבוע אחד לאחר הרביעייה הגדולה מול מ.ס אשדוד, אצילי מחק שער יתרון של ק”ש עם ביצוע אופייני ונהדר. כאמור, זה לא הספיק אפילו לא לנקודה ירוקה. הכוכב שמוביל את האלופה ואת כל ליגת העל בכל הפרמטרים ההתקפיים, המשיך לעשות כל העולה על רוחו בעונה הזו והפעם החבורה של סלובודן דראפיץ’ הייתה זו שהוציאה כדור שלו מהרשת.
השער הזה השלים גול מספר 18 שלו העונה בליגת העל ב-21 משחקים – מעל כולם, כאשר במקום השני זהו דין דוד עם 12 שערים. בנוסף לכך, אצילי מוביל את הליגה גם בבישולים (9) ובכל פרמטר התקפי, כולל איומים לשער, למסגרת, מסירות מפתח ומסירות מפתח מדויקות.
בכל המסגרות לאצילי כבר יש “דאבל דאבל” מרשים, עם 25 שערים ועוד 12 בישולים ב-37 הופעות. השער שהובקע בדקה ה-32 השלים ממוצע של גול בכל 99.5 דקות בליגה עבור הכוכב, כאשר היה זה המשחק השלישי ברציפות בו הוא כובש בליגה.
ברכות לאלמוג כהן לפרישה