לוס אנג'לס ראמס זכתה בסופרבול, לראשונה אחרי שני עשורים, אבל לשחקן הקבוצה, ואן ג'פרסון, לא היה זמן להשתתף בחגיגות הענק. ככה זה כשיש לך על הראש דברים חשובים יותר לעשות. להיות לצד אשתך בלידת הבן, למשל.
רגע אחרי סיום ה-20:23 של הראמס על סינסינטי בנגלס, כשהשמפניה נשפכה כמו מים על כר הדשא - וכל השחקנים באקסטזה - ג'פרסון נראה ממהר לאחת היציאות באצטדיון. כמה שניות לפני כן הוא לא ראה את אשתו ביציע, פתח את הסלולרי וראה הודעת טקסט שבישרה לו: היורש בדרך.
2 צפייה בגלריה
ואן ג'פרסון
ואן ג'פרסון
יום מוצלח בסך הכל. ג'פרסון
(צילום: AP)
אשתו סמאריה, בחודש התשיעי להריונה, הייתה באצטדיון, הרגישה צירים ופונתה באלונקה עוד לפני סיום המשחק. ג'פרסון בן ה-25 מיהר בסיום לבית החולים המקומי והגיע בדיוק בזמן ללידת בנו השני. לפעמים הרי הכוכבים מסתדרים לך בדיוק כמו שצריך בשמיים.
"מסתבר שזה היה יום נהדר", צחק ג'פרסון בשיחת לייב באינסטגרם. "זכיתי היום בשלושה פרסים: אשתי, בני וגביע הסופרבול".
ג'פרסון ממהר לבית החולים, בסיום המשחק
עוד לפני המשחק (והדרמה ביציעים), סמאריה התראיינה ל"אתלטיק" ונשאלה למה לעזאזל היא החליטה להגיע למשחק ולא להישאר בהשגחה בבית. "לא הפסדתי משחק שלו, ובטח שלא אחמיץ את הסופרבול", סיפרה. "אני מתכוונת להישאר רגועה ולהתפלל לאלוהים שלא ירדו לי המים". התפילו כנראה לא ממש עזרו. או שכן, תלוי איך מסתכלים על זה.
אגב, סמאריה הודתה כי השביעה את אנשי הראמס ומשפחתה לא להגיד לבעלה בזמן המשחק, אם אכן תיאלץ לעזוב את האצטדיון מוקדם מהצפוי. ג'פרסון, שתפס ארבע מסירות ל-23 יארד במהלך הסופרבול, הבין, כאמור, מה קרה רק בהודעת טקסט לאחר סיום המשחק.
2 צפייה בגלריה
ואן ג'פרסון
ואן ג'פרסון
ג'פרסון בפעולה מול הבאנגלס. ניצחון כפול
(צילום: AP)