1 צפייה בגלריה
ראנגניק ורונאלדו
ראנגניק ורונאלדו
ראנגניק ורונאלדו
(רויטרס)
ימים לא פשוטים עוברים על מנצ’סטר יונייטד ועל חדר ההלבשה שלה. הקבוצה לא מצליחה לייצר רצף חיובי תחת ראלף ראנגניק, והכוכבים בסגל, בראשם כריסטיאנו רונאלדו, לא תומכים במאמן. לפי ‘אס’, CR7 מאמין שלגרמני שהגיע במקום אולה גונאר סולשיאר בנובמבר אין את היכולת להוביל את השדים האדומים והוא לא הצליח לשפר אותם.
אם כל זה לא הספיק, הדיווחים על יחסים לא טובים בין המאמן לפנומן הפורטוגלי הולכים וגוברים, לאחר שראנגניק אמר ביום שישי האחרון פומבית שהוא מצפה מכריסטיאנו לכבוש יותר. הדבר עורר את זעמו של החלוץ, שמאמין שהגרמני לא מצליח להבין את השחקנים, והיחסים שלהם בשפל המדרגה ואף “שבורים לחלוטין” לפי התקשורת באנגליה. ב’אס’ מדווחים שלמרות הבעיה, רונאלדו נהנה לגור במנצ’סטר וזה לא אומר שהנושא ישפיע על עתידו.
נכון לכרגע, הכוכב בן ה-37 מתכנן להמשיך באולד טראפורד גם בעונה הבאה, אבל יונייטד עדיין צריכה להחליט מה היא עושה עם ראנגניק. ב’אס’ התייחסו גם למגעים אפשריים של רונאלדו מול פאריס סן ז’רמן, אך המעבר לצרפת כרגע נשלל, כשהקבוצה מעיר האורות לא מעוניינת ב-CR7 כל עוד עתידו של קיליאן אמבפה לא הוכרע.
ביונייטד בכל מקרה לא רוצים לבצע החלטות גדולות עד שימנו מאמן קבוע, ולכן גם כל השחקנים שעזבו את הקבוצה בינואר עשו זאת במסגרת עסקאות השאלה, והם יחזרו בקיץ. המאמן החדש שימונה יוכל ליהנות מסגל רחב, כשהשדים האדומים מצפים שכבר במאי יוכרע מי יעמוד על הקווים ב-2022/23.
4 שערים, 2 אדומים ומהפך בדרבי של ברצלונה