2 צפייה בגלריה
גראנד סלאם תל אביב
גראנד סלאם תל אביב
גראנד סלאם תל אביב
(צילום: היכלי הספורט)
ההכנות לגראנד סלאם תל אביב בג’ודו בעיצומן. היום (שני) הכריזו המארגנים מטעם איגוד הג’ודו בישראל כי כל הכרטיסים לערבי הגמרים של התחרות צפויים להימכר לחלוטין. המשלחות צפויות לנחות בארץ החל מהלילה, לקראת האירוע יתקיים מיום חמישי הקרוב ועד ליום שבת בהיכל קבוצת שלמה.
לפי הודעת איגוד הג’ודו: “קצב מכירת הכרטיסים לגרנד סלאם תל אביב צובר תאוצה, וכבר כעת ניתן להעריך שכל הכרטיסים יימכרו לערבי הגמר. לערב הגמרים של חמישי, היום בו יתחרו גפן פרימו, תמנע נלסון לוי, שירה ראשוני, ברוך שמאילוב וטל פליקר, נותרו כ-500 כרטיסים. לערב הגמרים של יום שישי, היום בו יתחרו גילי שריר, כרם פרימו, טוהר בוטבול ושגיא מוקי נותרו 120 כרטיסים בלבד, ואילו לערב הגמרים של יום שבת, בו יתחרו רז הרשקו, ענבר לניר ופיטר פלצ’יק נותרו 140 כרטיסים בלבד”.
בנוסף, נמסר כי גם מכירת הכרטיסים לתחרויות הבוקר מצביעה על צפי לאולם מלא, כאשר למוקדמות יום שישי נותרו כ-300 כרטיסים ולמוקדמות בשבת נותרו כ-400 כרטיסים. המשלחות המתחרות, מ-34 מדינות, יחלו לנחות הלילה בנמל התעופה בן גוריון, כאשר נציגי האיגוד העולמי כבר נמצאים בארץ ועוקבים אחרי ההכנות בהיכל שלמה בתל אביב.
2 צפייה בגלריה
גראנד סלאם תל אביב
גראנד סלאם תל אביב
גראנד סלאם תל אביב
(צילום: היכלי הספורט)
יו”ר איגוד הג’ודו משה פונטי אמר: “הקהל הישראלי צמא לג’ודו, ואנחנו שמחים מאוד שאחרי שנה שבה הקהל לא היה יכול להגיע, הוא יוכל להגיע לתחרות ולראות שוב את הספורטאיות והספורטאים שלנו ביחד עם ספורטאים מעולים מרחבי העולם”.
האם זה השער העצמי המביך בהיסטוריה?