1 צפייה בגלריה
פליקס אוז'ה-אליאסים
פליקס אוז'ה-אליאסים
פליקס אוז'ה-אליאסים
(רויטרס)
יום של תארים. שלל טורנירים ברחבי העולם הגיעו הערב (ראשון) לסיומם ובמוקד היה זה פליקס אוז’ה-אליאסים, המדורג תשיעי בעולם, שאחרי הרבה הפסדים כואבים במעמדים המכריעים חגג סוף סוף. הקנדי הרשים בענק עם 4:6, 2:6 על סטפנוס ציציפאס, המדורג רביעי בעולם, בגמר טורניר רוטרדם.
קספר רוד, הנורבגי בן ה-23 המדורג שמיני בעולם, המשיך לבסס את עצמו כאחד הטניסאים הכי טובים על החימר. הפעם, רוד גבר בגמר טורניר בואנוס איירס על הכוכב המקומי, דייגו שוורצמן, עם 7:5, 2:6 ו-3:6 בתום שעתיים ו-37 דקות. עבור הנורבגי זה היה התואר השביעי בקריירה והשישי על המשטח האדום. היהודי-ארגנטינאי מנגד לא הצליח להשיג את התואר החמישי שלו בסבב.
בארצות הברית האמריקאים איישו את כל השלבים המכריעים ומי שחגג אחרון היה ריילי אופלקה. הענק המקומי ניצח בגמר טורניר דאלאס את מי שאמור להיות הדבר הבא, ג’נסון ברוקסבי. אופלקה (2.11 מטר), שבחצי הגמר רשם 22:24 היסטורי בשובר השוויון מול חברו ג’ון איסנר, ניצח גם הפעם בשני שוברי שוויון, אך קצרים הרבה יותר – 6:7(5) ו-6:7(3).
בנשים, אנט קונטבייט האסטונית (9 בעולם) הכניעה את מריה סקארי היוונית (7 בעולם) בגמר טורניר סנט פטרסבורג עם 7:5, 6:7(4) ו-5:7 אחרי מותחן של לא פחות משלוש שעות באולם שברוסיה.
רומא משווה ל- 2:2 בדקה ה95 מול ססואלו