1 צפייה בגלריה
דולב חזיזה ועלי מוחמד
דולב חזיזה ועלי מוחמד
דולב חזיזה ועלי מוחמד
(עמרי שטיין)
קשר מכבי חיפה, צ’ירון שרי, סובל מכאב בקרסול ולכן לא יהיה בסגל למשחק היום (שני, 20:15) מול עירוני קריית שמונה, כאשר הוא יזכה למנוחה של מספר ימים וצפוי לחזור לסגל לקראת המשחק מול הפועל תל אביב ביום שני הבא.
כפי שפורסם אתמול ב-ONE, ממש לקראת סוף האימון במצבים הנייחים התלונן שרי על רגישות בקרסול. במכבי חיפה לא לקחו סיכון והחליטו שהקשר ינוח. מי שחוזר להרכב הוא דולב חזיזה שיפתח על חשבונו של מאוויס צ'יבוטה.
מכבי חיפה תערוך אימון בערב ומשם תצא לבית מלון בצפון בו היא תעשה את הכנותיה לקראת המשחק. בעקבות התיקו של הפועל באר שבע, הירוקים יוכלו להגדיל את הפער ממנה לחמש נקודות, הפער הגדול ביותר שנפתח השנה.
אחד על אחד: נטע לביא ומאור לוי
המאמן ברק בכר אמר לקראת ההתמודדות: “הפעם האחרונה שם פספסנו את האליפות אבל דאגנו לתקן את זה מהר מאוד. משחקים נגד קבוצה טובה במשחק קשה, אבל לשמחתנו זה הולך להיות משחק ביתי שלנו עם קהל שימלא את האצטדיון. שכחנו כבר את המשחק האחרון, אנחנו מתכוננים עכשיו למשחק קשה”.
קשר הקבוצה, עלי מוחמד אמר: “הולך להיות משחק קשה כמו כל המשחקים, המגרש שם מאוד קטן, הם קבוצה טובה ואנחנו מצפים למשחק קשה. כמובן שאנחנו מצפים לנצח ולהמשיך קדימה”.
בתוך כך, עירוני קריית שמונה הודיעה כי אזלו כל הכרטיסים למשחק. כ-5,000 אוהדים יפקדו את האצטדיון, כאשר 3,500 מהם ירוקים. הקבוצה יחד עם משטרת ישראל הדגישה כי לא יפתחו קופות ביום המשחק וכי מי שאין בידו כרטיס מתבקש שלא להגיע לאצטדיון בקריית שמונה. כמו כן ועל מנת שלא ליצור עומס בכניסות האצטדיון, אוהדי הקבוצות התבקשו להקדים את הגעתם לאצטדיון.
הרכב משוער: ג’וש כהן, חוסה רודריגס, בוגדן פלאניץ’, עופרי ארד, רז מאיר, עלי מוחמד, מוחמד אבו פאני, נטע לביא, עומר אצילי, דולב חזיזה ודין דוד.