דביר אזולאי וגל צורקמן זכו באליפות ישראל בקייט פויל

אליפות ישראל באילת הגיעה לסיומה ובה זכו אזולאי ממועדון השייט אילת בפעם הראשונה • אצל הנשים: צוקרמן שמרה על תוארה מהשנה שעברה

דביר אזולאי, צילום: יהונתן נויברט, איגוד השייט בישראל

אליפות ישראל בקייט פויל הגיעה לסיומה אמש (שישי) באילת, ובה זכו דביר אזולאי ממועדון השייט אילת בפעם הראשונה, בעוד אצל הנשים גל צוקרמן שומרת על תוארה משנה שעברה. 

התחרות היתה צמודה מאוד בין הגולשים הישראלים, כאשר אזולאי, זוהר חרובי ויעל פז מפגינים שליטה ומסיימים את מירב שיוטי התחרות בשלושת המקומות הראשונים ומחליפים את ההובלה בינהם.

הקרב נמשך עד לשיוט האחרון, לאחר שדביר אזולאי הוביל בבטחה כשנשארו ארבעה שיוטים לסיום, זוהר חרובי סיים בארבעת השיוטים האחרונים במקום השני אחרי בונואה גומז וראשון מהישראליים וסגר מעט את הפער מדביר אבל זה לא הספיק לאחר שדביר גלש טוב וניצח את אליפות ישראל בפער של 6 נקודות. 

מנצחי אליפות הגברים, צילום: איגוד השייט בישראל

באליפות הפתוחה ניצח הצרפתי בנואה גומז, המדורג שלישי באירופה ורביעי בעולם כיום. גומז הוזמן לאליפות ע"י שחף אמיר, מאמן הנבחרת, על מנת להוות יריב אימון, במטרה להעלות את הרמה ולאתגר את נבחרת הגולשים הישראלית. 

אלופת ישראל, זו השנה השניה ברציפות, היא גל צוקרמן ממועדון שדות ים. לאחר פתיחה חזקה של צוקרמן הצליחה מיה אשכנזי לצמק את הפער ממנה, עם כמה נצחונות בשיוטי היום השני, אך לבסוף נאלצה להסתפק במדליית הכסף. במקום השלישי זכתה גל בוקר. 

גל צוקרמן ומיה אשכנזי, מנצחות אליפות הנשים, צילום: איגוד השייט בישראל
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

הקייט פויל הוא דגם אולימפי חדש, אשר יופיע לראשונה במשחקים האולימפיים בפריז 2024. הפויל דומה לקייט (גלשן מצנח רחיפה) סטנדרטי, אך בתחתיתו נמצא סנפיר, אשר גורם לגלשן לרחף מעל המים, מקטין מאוד את החיכוך ומאפשר הגעה למהירויות גלישה של עד 65 קמ"ש. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר