יום ראשון, 09.06.2024 שעה 09:03
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

לוי: לא מקבל את הקללות של הקהל, זה לא מכבד

מאמן הפועל ב"ש אחרי ה-1:1 מול מ.ס אשדוד: "אנחנו לא אטרקטיביים, גם אני רוצה שנבקיע יותר שערים", רן בן שמעון: "עבר עלינו שבוע מאוד מטלטל"

|
רוני לוי (שחר גרוס)
רוני לוי (שחר גרוס)

הפועל באר שבע ממשיכה להיראות לא טוב. הערב (שבת) החבורה של רוני לוי אמנם שיחקה כמעט משחק שלם בעשרה שחקנים אחרי שמריאנו בריירו הורחק במהלך המחצית הראשונה, אך שוב הייתה רחוקה מלהרשים כשסיימה ב-1:1 עם מ.ס אשדוד. המאמן דיבר בסיום. 

“אני יוצא עם הרגשה שאפשר לסמו על השחקנים שלנו, משחקים עד הרגע האחרון גם עם שחקן פחות, נותנים לב ונשמה” אמר בסיום רוני לוי, “מצד אחד אני מרוצה שחזרנו ל-1:1, מצד שני מאוכזב שהמשחק התפתח עם הרחקה כזאת כי הייתה לי תחושה שאנחנו יכולים וצריכים לנצח. הקהל תמיד רוצה שהקבוצה תנצח ותשחק כדורגל מלהיב וזכותו לרצות את זה, אני מבין את הקהל שהוא רוצה, לא מבין את הקללות ולא מקבל אותן, לא חושב שזה מכובד, אני עובד קשה מאוד כדי שהקבוצה תשחק כדורגל איכותי. בכדורגל אתה דורש כמה אספקטים, אנחנו לא מספיק אטרקטיביים, אנחנו נמשיך לעבוד הרבה על הנעת כדור, הרבה על התקפה, הרבה על לחץ ונהיה מה שהקהל חולם שנהיה”.

רוני לוי מיגל ויטור לאחר המשחק נגד אשדוד

על משחק ההתקפה אמר המאמן: “גם אני רוצה לראות יותר גולים ומביאים את היכולת לידי ביטוי. בוא נגיד שבניצחונות של ה-0:1 היו לנו הזדמנויות להבקיע עוד. גם נגד הפועל ירושלים הגענו למצבים של יותר מ-0:1. לפעמים הדברים מסתדרים קצת יותר קל ולפעמים זה הולך יותר קשה. צריך לדעת לעבוד קשה ולתקן. חוזה לעונה הבאה? לא מפריע לי שעדיין לא דיברו איתי. אני מאוד מרוכז במטרות שלי, יש הרבה עבודה”.

מיגל ויטור אמר: “כשאנחנו לא מרוצים אנחנו אף פעם לא מרוצים. אני מרוצה שכן הראינו אופי, היה קשה לשחק עם עשרה שחקנים. היו לנו הזדמנויות לכבוש, אבל ניקח את הדברים החיוביים מהמשחק הזה. אנחנו מאוכזבים מהתיקו הזה, אבל היה קשה מהפתיחה להיות בעשרה שחקנים. כשהיינו ב-11 שחקנים כן שלטנו במשחק ונראינו טוב. הבעיה של הקבוצה? אנחנו עובדים מאוד קשה ואנחנו מצפים להיות טובים יותר בשלב הזה של העונה, בדיוק כמו שהקהל שלנו מצפה, אבל אני בטוח שכולם עובדים קשה, כדי שנראה יותר טוב וניצור יותר מצבים. אם לא הכרטיס האדום, היינו יותר טובים. אליפות? העונה עוד ארוכה, אנחנו לא יכולים להסתכל כל כך רחוק”.

מנגד, רן בן שמעון, מאמן אשדוד, דיבר אחרי השבוע הקשה שעבר עליו ועל הקבוצה שלו: “מאוכזב כי המשחק הסתדר לנו בסדר נגד עשרה שחקנים. אני לא חושב שהלכנו אחורה, הפועל ב”ש לקחו סיכונים ואנחנו הגענו למצבים והיינו צריכים לתת גולים. אנחנו אחרי שבוע מאוד מטלטל, השקענו הרבה אנרגיה כדי להרים את השחקנים וזה לקח מאיתנו המון אנרגיה. היה לי שבוע קשה מאוד. צריך להחזיק הרבה דברים מסביב, הדבר שמחזיק אותי ונותן לי את האנרגיה זה שהשחקנים נמצאים כל הזמן בתהליך ושם הרגשתי שזה נפגע קצת. אבל זו הייתה תחושה של לילה, הכל בסדר. ראינו קבוצה שהגיבה טוב”.

עוד הוסיף המאמן: “פלייאוף עליון? כל זמן שיש סיכוי נמשיך לנסות לנצח כל משחק. נמשיך לחתור לניצחון, אשדוד היא קבוצה התקפית שאוהבת לשחק כדורגל כל הזמן, גם היום הייתה הנעת כדור בכלל לא ראה. הגענו למספיק מצבים בשביל לנצח את המשחק. מתכוננים לאתגר הבא, מלאים באנרגיה ורוצים להמשיך ככה עד הסוף”.

גל קעטבי מאשדוד, שכבש את שערו הראשון בליגת העל, אמר: “מרגישים פספוס שלא לקחנו את כל שלוש הנקודות, לצערי ספגנו, צריך להמשיך קדימה. שמח מאוד, חיכיתי הרבה זמן לגול הראשון, לצערי זה לא הספיק לניצחון. רן הצליח להרים אותנו”.

בן שמעון וקעטבי לאחר המשחק נגד ב"ש
אסור לפספס
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
נגןנטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ שלה
נטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ החדשים
נגןכשאבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו עם צמד
האבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו כובש צמד
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */