3 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(La Liga)
כשהיא מעודדת מאוד אחרי ה-2:4 על אתלטיקו מדריד, ברצלונה תתמודד מחר (ראשון, 22:00) בפני אתגר חשוב: הדרבי מול אספניול. הקבוצה של צ’אבי תתארח אצל הקבוצה מהמקום ה-13 בטבלה כדי להמשיך ברצף הניצחונות והמגמה החיובית לאחרונה. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, ישודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
ברצלונה נמצאת כעת במקום הרביעי בטבלה אחרי שני ניצחונות רצופים בליגה, והיא שתי נקודות מתחת לבטיס לה משחק אחד יותר. המשמעות: ניצחון בדרבי וצ’אבי יטפס למקום השלישי, רגע לפני שבארסה תתמודד בביתה נגד נאפולי בליגה האירופית.
צ’אבי אמר לקראת המשחק: “אספניול קבוצה טובה שראויה ליותר מהיכן שהיא נמצאת, היא עושה עבודה טובה והדרבי הוא עוד גמר עבורנו, יהיה קרב פיזי ואינטנסיבי. אנחנו משתפרים בכל ההיבטים והקבוצה נראית טוב יותר. אוסמן דמבלה? כבר אמרתי שהוא אחד מהשחקנים של הקבוצה והוא בטוח יעזור לנו. רק אני אחליט מתי הוא ישחק ומתי הוא לא”.
3 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(רויטרס)
המאמן הרחיב: “ביום ראשון ראינו מול אתלטיקו גרסה טובה מאוד של ברצלונה. אנחנו רוצים לטפס בטבלה אבל נעשה את זה יחד עם עבודה קשה ובדרך שלנו. אנחנו צריכים להמשיך בעוצמה הזו ובתוצאות שלנו לאחרונה. אנחנו בפיגור 15 נקודות מהמוליכה, אבל לא פוסלים שום דבר. המטרה העיקרית היא להיות ברביעייה ורק הזמן יגיד מעבר וכמה רחוק נוכל להגיע העונה. אנחנו כמובן תלויים בקבוצה שמעלינו”.
צ’אבי נשאל גם על הכוכב הצעיר שלו: “גאבי הוא כישרון יוצא דופן, מה שהוא עושה בגיל 17 זה מדהים וזה נהדר לאמן אותו. יש דברים שהוא צריך לשפר, לדעת לנצל את השטחים שהוא מקבל ומתי לחלק כדורים לשחקני הכנף. הוא בכיוון טוב ואחד משחקני העתיד שלנו”.
3 צפייה בגלריה
גאבי ודה יונג
גאבי ודה יונג
גאבי ודה יונג
(La Liga)
המאמן אישר כי אריק גארסיה יהיה בסגל בארסה למשחק, ואילו ממפיס דפאיי ייעדר. בנוסף לכך, גם דני אלבס שספג כרטיס אדום מול אתלטיקו לא יעמוד לרשות צ’אבי: “הוא שחקן חשוב מאוד עבורנו, נשנה את השיטה ונחליט בהמשך”.
לא מוותרת: סביליה שברה בצורת מול אלצ'ה