3 צפייה בגלריה
אלון חרזי
אלון חרזי
אלון חרזי
(עמרי שטיין)
אלון חרזי, מאמן קבוצת הנוער של מכבי חיפה, מועמד להיות עוזרו של מרקו בלבול בנבחרת ישראל לקראת צמד משחקי האימון בחודש הבא, מול גרמניה ורומניה.
בלבול אמור לגבש בימים הקרובים את הצוות שיעבוד לצידו לאחר עזיבת וילי רוטנשטיינר, כאשר גם כל הצוות הזר שעבד לצידו של האוסטרי לא צפוי להמשיך בנבחרת ישראל. כאשר בלבול עבד במכבי חיפה, ראינו שלצידו עבדו גם עוזרי מאמנים זרים, והשאלה האם הוא ימשיך ככה גם בנבחרת ישראל?
אחת הסוגיות שאמורה להיסגר בין בלבול לאלון חזן, מאמן הנבחרת הצעירה, היא בנושא השחקנים שיכולים לשחק בבוגרת וכבר היו בה לאורך כל הקמפיין הקודם, לבין הנבחרת הצעירה לה מצפים משחקים חשובים וקובעים מול פולין (24.3) וגרמניה (29.3) במסגרת מוקדמות יורו 2023.
3 צפייה בגלריה
מרקו בלבול
מרקו בלבול
מרקו בלבול
(שחר גרוס)
חזן רוצה את ליאל עבדה למרות שלא היה חלק מהנבחרת שלו עד כה. עבדה נותן עד כה עונה גדולה בסקוטלנד במדי סלטיק, כאשר יש לו מעורבות ב-25 שערים, עם כיבושים ובישולים. בנבחרת של רוטנשטיינר, האוסטרי לא בדיוק ספר אותו ולא נתן לו הזדמנות כמו שהיה ראוי לה.
כעת, בהתאחדות מדברים על כך שבגלל שהנבחרת הבוגרת תשחק משחקי אימון, אז צריך לתת לצעירה את כל השחקנים שהיא רוצה וצריכה. יש נבחרות כאשר שחקן עולה לבוגרים הוא יותר לא יורד ולא משנה מה. אבל זה חלק מתחלואי הכדורגל הישראלי.
3 צפייה בגלריה
ליאל עבדה חוגג
ליאל עבדה חוגג
ליאל עבדה חוגג
(רויטרס)
משחקי האימון האלה לא בדיוק נספרים, ובשביל זה יש מאמן זמני, במקום להריץ כבר את הנבחרת לקראת המשחקים הקובעים. לכולם יש כרגיל זמן. אותו דבר לגבי שוער מכבי תל אביב, דניאל פרץ, שכבר משתייך לסגל הבוגרת, אך ככל הנראה גם הוא ימצא את עצמו יורד לחזק את הנבחרת של חזן.
במקום להתחיל להעביר את הנבחרת תהליך של חילופי משמרות, נראה שהמשחקים מול גרמניה ורומניה עוד יהוו כשירת הברבור עבור מספר שחקנים עד למינוי של מאמן קבוע שאז יבצע את מה שהוא חושב.
אגב, אם אכן יגיע מאמן זר, אז הוא יצטרך ישר לעמוד בפני משימת משחקי ליגת האומות, כאשר אם כבר היה ממונה לפני משחקי האימון, זו הייתה הזדמנות טובה עבורו ללמוד את השחקנים, האופציות, ומה צריך לעשות.
ערן זהבי באימון פ.ס.וו איינדהובן