2 צפייה בגלריה
קרסטאיץ' מתכונן לדרבי
קרסטאיץ' מתכונן לדרבי
קרסטאיץ' מתכונן לדרבי
(רדאד ג'בארה)
אחרי שני ניצחונות רצופים בליגת העל, מכבי תל אביב, השלישית בטבלה, נערכת לקראת הדרבי המסקרן ביום שבת (20:00) באצטדיון בלומפילד, כאשר תתארח אצל הפועל ת”א הרביעית שתגיע אחרי תקופה פחות טובה. לקראת המפגש, המאמן מלאדן קרסטאיץ’ והמגן אנריק סבוריט דיברו.
“הגעתי לפה לפני כחודשיים, עבר כבר זמן ועכשיו אנחנו מגיעים אולי למשחק הכי גדול של הליגה פה", אמר קרסטאיץ'. "זה משחק גדול, היו לי הרבה דרבים גדולים במהלך הקריירה ואני שמח שיש לי הזדמנות להיות חלק מהמשחק הכי גדול בישראל. ההבדלים? לפני המשחק זה דומה, גם בסרביה ובגרמניה חוויתי הרבה דרבים, פרטיזן-הכוכב האדום בסרביה, הרבה דרבים בגרמניה ועכשיו מחכה לנו משחק גדול מאוד בין מכבי להפועל”.
עוד אמר: “אנסה להביא מניסיון העבר שלי לטובת השחקנים. צבעים לא עושים כלום על המגרש, נצטרך להציב את השחקנים הטובים ביותר שלנו ברגעים הנכונים, להסביר להם למה לצפות במשחק, לגרום להיות מרוכזים ומוכנים מנטלית, זה הדבר החשוב ביותר לקראת המשחק הקרוב".
קרסטאיץ' וסבוריט מתכוננים לדרבי
על היכולת של הפועל העונה אמר הסרבי: “במשחקים מהסוג הזה כושר ואיכות של קבוצה לא מבטיחים כלום. אלה משחקים של 50:50 ופרטים קטנים יעשו את ההבדל על המגרש ואנחנו צריכים להיות מוכנים. אנחנו מכבדים את היריבה ואנחנו גם יודעים מה האיכויות שלנו, מה היתרונות שלנו וננסה לנצל אותם".
על מצב הקבוצה לקראת המשחק סיפר: "ראינו במשחק האחרון שהשתפרנו, אנחנו משתפרים ממשחק למשחק וגם באימונים. אני מרוצה מכך, נעשה את הטוב ביותר שלנו על מנת לנצח במשחק הבא".
"עבורנו זה משחק חשוב מאוד, אנחנו מחכים למשחקים כאלה", אמר סבוריט, "הקבוצה מוכנה לעבוד קשה כדי לקחת את שלוש הנקודות"
על הזיכרונות מגמר הגביע האחרון סיפר המגן: "גמר הגביע היה משחק מדהים, אני זוכר את זה כמובן כי זכינו בגביע. אנחנו צריכים גם להיזכר במשחק האחרון מול הפועל כי סיימנו בתיקו, אנחנו צריכים לנסות לקחת הפעם את 3 הנקודות. ניתחנו אותם, אנחנו יודעים שהם עשו תוצאות טובות ולקחו הרבה נקודות העונה, הם מציגים יכולת טובה ואנחנו צריכים להיות מוכנים לכך".
2 צפייה בגלריה
אנריק סבוריט
אנריק סבוריט
אנריק סבוריט
(רדאד ג'בארה)
על האווירה של דרבי בישראל לעומת דרבים שחווה בספרד, אמר: "זה שונה מדרבים בספרד. האווירה דומה, אבל יכול להיות שפה יש יותר רגש. אני אוהב את זה, אני אוהב את הרגש מהאוהדים ואני אוהב לשחק במשחקים כאלה. האוהדים שלנו נותנים לנו אנרגיות ולא משנה כמה מהם יהיו בבלומפילד. הם יתנו הכל כדי לעזור לנו".