2 צפייה בגלריה
קמילה ולייבה
קמילה ולייבה
קמילה ולייבה
(רויטרס)
סיטואציה מסובכת ביותר התרחשה היום (רביעי) במשחקי החורף האולימפיים בבייג’ינג, כאשר טקס הענקת המדליות לתחרות ההחלקה האמנותית הקבוצתית נדחה. תחילה לא היה ברור מה הסיבה לכך, כשבהמשך נודע שמה שגרם לכך היא בדיקת הסמים החיובית שהתגלתה בקרב הסנסציה הרוסית בת ה-15 והמחליקה הטובה בעולם כיום, קמילה ואלייבה.
המצב רק הולך ונהיה מסובך יותר מבחינה משפטית כאשר לפי כללי הקוד העולמי למניעת סימום, ואלבייה היא אדם “מוגן”. כלומר, כ”ספורטאית שבזמן הפרת חוק השימוש בסמים, לא הגיעה לגיל 16”, לא ניתן לטעון באופן רשמי האם ואלייבה אשמה בנטילת חומרים אסורים לשימוש.
2 צפייה בגלריה
קמילה ואלייבה
קמילה ואלייבה
קמילה ואלייבה
(רויטרס)
לפי העיתון הרוסי RBC, החומר אותו נטלה המחליקה הוא טרימטזידין העוזר לשמור על חילוף החומרים האנרגטי של תאי שריר הלב ומגן עליהם מפני ההשפעות של אספקת חמצן מופחתת. כאשר נוטלים תרופה זו באופן קבוע על בסיס ארוך טווח, היא יכולה לעזור להתמודדות עם אנגינה. לפי דיווחים, כמה צוותים משפטיים מעורבים כעת בעבודה על התיק המורכב שצפוי להימשך מחר לפני שיושג סיכום.
הוועד האולימפי הרוסי ניצח בתחרות הנבחרת שהתקיימה בשני, כאשר ואלייבה הוכיחה את עצמה כמרכזית להצלחת הנבחרת כשהובילה את דירוג היחידות לנשים הן בתוכנית הקצרה והן בהחלקה החופשית. כעת, ניתן לחכות ולראות מה יעלה בגורלה של הכוכבת העולה של רוסיה באחת מהפרשות היותר מורכבות שידעו המשחקים האולימפיים.
כרטיס ברכה ליום האהבה סיבך את רונאלדו